برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

سلام.اول جواب دوستانی رو بدم که هر جور شده می خوان رضا رو بکوبن.همون جور که تو البوم وایسا دنیا گفتن فقط ترکی که سیروان تنظیم کرده بود خوب بود اینجا هم می خوان بگن فقط دوتا ترک کوشان خوب بود.
اگه به همین نقدی که نوشته توجه کنید(که خیلی بی انصافی بود) می بینید منتقد به این سخت گیری تو 3 تا ترکی که به عنوان ترک های خوب یاد برده اصلا اسمی از ترک های کوشان نبرده
پس این علاوه بر اینکه جواب شماها رو میده نشون میده هر کسی با هر سلیقه ای چه شنونده عادی موسیقی باشه چه منتقد باشه از البوم لذت برده.
اما دوستی که می گه رضا صادقی نیمدونم 16 تا البوم داره اخه عزیزه من این تعداد اهنگ های رضا مگه جای شمارو تنگ کرده که تو هر مطلبی که واسه سلطان تو این سایت زده می شه میای این حرف هارو میزنی؟
ضمن اینکه انصاف بر اینه تو نقد کارای یه خواننده اثار رسمیش مورد بررسی قرار بگیره نه کارای کی کث مثلا توسن 18 سالگی تو کمترین امکانات ساخته.
اما میرسیم به نقد انصافا شما واسه همه اینجوری نقد می کنید؟ما توقع داریم حداقل کسی که می خواد یه اثر هنری رو نقد کنه به خودش زحمت بده بره یه نسخه ارجینال البوم بخره تا ببینه تنظیم شیر خسته کوشان حداد بوده نه رضا صادقی و معین راهبر.
اسم اینم نقد نمی شه گذاشت مثل این میمونه به کسی که یه مسابقه فوتبال و گزارش می کنه بگیم داره نقد می کنه شما هم فقط گزارش کردی.
ضمن اینکه گفتی بعضی ترک ها فقط واسه کنسرته.تو کل این 14 ترک یه ترک شیش و هشت وجود داره خیلی بی انصافیه رضا صادقی رو که دارای کمترین تعداد ترک 8*6 متحم کنید به حرف ها.
اون کسی هم که گفته ملودی خوب و بد کاوره باید بگم هنوز فرق الهام گرفتن با کاور کردن و نمی دونه.خواننده ما مثل بقیه خوانندها نیست که از هر بچه ای اهنگ کاور کنه.اگه کاور بود اولا پشت جلد نوشته می شد دوما
تا الان نسخه اصلیش پخش شده بود.
رضا صادقی هم با این نقدها رضا صادقی نشد که با این نقدها از بین بره.منتقدین که همه همیشه نقد می کنه نقدشونم بر می گرده به سلیقش مهره تایید سلطان و مردم میزنن نه منقدین.
تو قطعه شیر خسته هم خیلی بی انصافی کردید هیچی از وایسا دنیا کمتر نداره.
ضمن اینکه یه ترک دوبار تو البوم اومده بود.بقیه البوم ها حداقل 11 ترک دارن.این البوم فوقش یکی دو ترک بیشتر داره(که تاره یکیشم بندریه).

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما