لینک مصاحبه ی کامل: http://www.nazerismusic.com/main.asp?status=news&id=189&list_pos=1
شهرام ناظری در آوازخوانی در دستگاه راست پنجگاه و مودلاسیون در دستگاه های مختلف بسیار پر قدرت ظاهر شد و به حق عنوان شوالیه آواز ایران را از آن خود کرده است.
وی در ادامه به آواز شهرام ناظری در این دستگاه موسیقی ایرانی اشاره کرد و گفت : شهرام ناظری در تازه ترین کنسرت خود با جرات آواز خواند و اوج آواز ، مدلاسیون هایی که از شور ، افشاری و سه گاه می کرد بسیار زیبا و تاثیر گذار بود ؛ ضمن اینکه من این آوازخوان موسیقی ایرانی را به خوبی می شناسم و می دانم که این خواننده با شیدایی که در وجود خود دارد با تمام احساسات کلمه به کلمه اشعار را کاملا مفهوم و شنوا می خواند؛ البته بسیار شنیدم که به آواز این خواننده ایرادهای نابجا وارد کردند ولی به نظرمن نظرات ناروا در خصوص آواز تا اندازه ای با چاشنی حسادت همراه است.
وی در ادامه افزود : نکته پایانی در خصوص آواز ناظری این است که این خواننده از لابلای ملودی های پیچیده حسین علیزاده در دستگاه راست پنجگاه با معرفت تمام بیرون آمد.
عضو شورای عالی موسیقی در پایان دو نوازی کمانچه سعید فرجپوری و اردشیر کامکار را از ویژگی های مثبت این کنسرت دانست و گفت : یکی از بهترین بخش های این اجرا دو نوازی کمانچه سعید فرجپوری و اردشیر کامکار بود که به درستی حق مطلب در خصوص موسیقی ایرانی و هنر کمانچه نوازی را ادا کردند و در نگاه کلی این کنسرت یکی از بهترین اجراهای چند سال اخیر بود از همین رو امیدوارم روزی از راه رسد که دوستی های ظاهری به دوستی های باطنی تبدیل شود و از این پس شاهد همنشینی دیگر هنرمندان در اجراهای متعدد باشیم..
لینک مصاحبه ی کامل:
http://www.nazerismusic.com/main.asp?status=news&id=189&list_pos=1
شهرام ناظری در آوازخوانی در دستگاه راست پنجگاه و مودلاسیون در دستگاه های مختلف بسیار پر قدرت ظاهر شد و به حق عنوان شوالیه آواز ایران را از آن خود کرده است.
وی در ادامه به آواز شهرام ناظری در این دستگاه موسیقی ایرانی اشاره کرد و گفت : شهرام ناظری در تازه ترین کنسرت خود با جرات آواز خواند و اوج آواز ، مدلاسیون هایی که از شور ، افشاری و سه گاه می کرد بسیار زیبا و تاثیر گذار بود ؛ ضمن اینکه من این آوازخوان موسیقی ایرانی را به خوبی می شناسم و می دانم که این خواننده با شیدایی که در وجود خود دارد با تمام احساسات کلمه به کلمه اشعار را کاملا مفهوم و شنوا می خواند؛ البته بسیار شنیدم که به آواز این خواننده ایرادهای نابجا وارد کردند ولی به نظرمن نظرات ناروا در خصوص آواز تا اندازه ای با چاشنی حسادت همراه است.
وی در ادامه افزود : نکته پایانی در خصوص آواز ناظری این است که این خواننده از لابلای ملودی های پیچیده حسین علیزاده در دستگاه راست پنجگاه با معرفت تمام بیرون آمد.
عضو شورای عالی موسیقی در پایان دو نوازی کمانچه سعید فرجپوری و اردشیر کامکار را از ویژگی های مثبت این کنسرت دانست و گفت : یکی از بهترین بخش های این اجرا دو نوازی کمانچه سعید فرجپوری و اردشیر کامکار بود که به درستی حق مطلب در خصوص موسیقی ایرانی و هنر کمانچه نوازی را ادا کردند و در نگاه کلی این کنسرت یکی از بهترین اجراهای چند سال اخیر بود از همین رو امیدوارم روزی از راه رسد که دوستی های ظاهری به دوستی های باطنی تبدیل شود و از این پس شاهد همنشینی دیگر هنرمندان در اجراهای متعدد باشیم..