برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

جناب نعمت اللهی عزیز

گلایه شما به عنوان یک هنرمند کاملا بجا و متین و اینکه مانند همه هنرمدان میل به مطرح شدن دارید که این هم خواسته بر حقی می تواند باشد.اما چند نکته به ذهنم می رسد که با شما قسمت می کنم
۱- تمام کسانی که آثار ملی میهنی برای برنده شدن تیمهای ورزشی،خلیج فارس،وحدت ، میهن و ... ساخته اند - مانند شما - انسانهای وطن پرستی هستند.چرا فکر می کنید این آثار مبتذل و سطحی نگر هستند؟چون اثر شما پخش نمی شود پس بقیه ای که پخش میشوند باند باز و رانت خوار و پیش پا افتاده هستند؟آیا بقیه هم در زمان پخش آثار شما اینگونه قضاوت کردند؟

۲-آیا امکان پذیر نیست مثلا اثری در سطح اثر شما در صدا و سیما تولید شود و جایگزین اثر شما شود؟یا مثلا "ایران جوان" با صدای سالار عقیلی نمی تواند حس میهنی - ملی القا کند و یا بقیه آثاری که هم اکنون پخش می شود؟

۳-فکر می کنم جامعه موسیقی ما آنقدر مورد حجمه قرار می گیرد که دیگر توان خوردن از خودی را نداشته باشد بنابراین روش مناسبتر اینست که گلایه خود را مکتوب به مدیران سازمان بنویسید و از کانالهای خود مانند تهیه کنندگان در جهت نشان دادن راه حل مشکل کمک بخواهید و برای بزرگتر شدن خود بالابروید نه اینکه بقیه را پایین بکشید که دیده بشوید که البته امیدوارم که شما از این دست نباشید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما