مهدی رفعتی
با عرض سلام وتشکر از دوستانی که تا کنون نقد فوق را مطالعه کرده و نظر داده اند
من هم به نوبه خود به سرکار خانم ناطقی تبریک و خسته نباشید عرض میکنم که در فضای فعلی موسیقی کشور با خلق اثار بی کلام ان هم سلوی پیانو که انصافا کار دشواری است از فرهنگ و موسیقی فاخر دفاع میکنند.
متن فوق به گونه ای انالیز اثر از حیث ساختار اهنگ و همچنین نوع اجراها از نظر تاچ و دینامیک است،که اینجانب تجربه بیست و اندی ساله در این کار را دارم.
هدف از عنوان کردن خشونت در نوازندگی زیر سوال بردن باسها و نتهای بم نبوده بلکه رعایت دامنه دینامیکی قطعات است که در یک اثر سولیستی در فضای عاشقانه بایستی از p تا f
باشد تا تضاد و کشش مطلوبتری ایجاد کند و همچنین دیگر مسائل ذکر شده.
باشد که شاهد اثار هر چه زیباتری از این هنرمند باشیم.
مهدی رفعتی
با عرض سلام وتشکر از دوستانی که تا کنون نقد فوق را مطالعه کرده و نظر داده اند
من هم به نوبه خود به سرکار خانم ناطقی تبریک و خسته نباشید عرض میکنم که در فضای فعلی موسیقی کشور با خلق اثار بی کلام ان هم سلوی پیانو که انصافا کار دشواری است از فرهنگ و موسیقی فاخر دفاع میکنند.
متن فوق به گونه ای انالیز اثر از حیث ساختار اهنگ و همچنین نوع اجراها از نظر تاچ و دینامیک است،که اینجانب تجربه بیست و اندی ساله در این کار را دارم.
هدف از عنوان کردن خشونت در نوازندگی زیر سوال بردن باسها و نتهای بم نبوده بلکه رعایت دامنه دینامیکی قطعات است که در یک اثر سولیستی در فضای عاشقانه بایستی از p تا f
باشد تا تضاد و کشش مطلوبتری ایجاد کند و همچنین دیگر مسائل ذکر شده.
باشد که شاهد اثار هر چه زیباتری از این هنرمند باشیم.