جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

هه هه هه...
حالا چرا انقد عصبانی آقای منتقد که اصا نمی دونم کی هستی...؟!(خنده)
از چی حرصتون گرفته،از موفقیت بمانی یا ازین که دوست ِ ترانه سرا و خواننده و ژورنالیست زیاد داره...؟!
اگر قصد نقد دارید محترمانه و غیر مغرضانه این کار رو انجام بدید نه با عصبانیت و حرص که این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست!
ببین آقای محترم فقط شما می تونی بگی تاریخ انقضای کارای بمانی کمتر از 6 ماهه!
شما بفرمایید ما این جمله سرشار از حکمت شما «یک نفر در یک سال 50 اثر تولید می کند که تاریخ انقضای آنها کمتر از 6 ماه است» رو کجای دلمون جا بدیم...؟!
مرد حسابی بمانی یه "نابرده رنج" گفت بعد دوسال هنوزم از شعرای حال حاضر موسیقی پاپ تازه تر و پویا تر جلوه می کنه!
خب دوست عزیز این مشکل شماست که نسبت به موفقیت دیگران بدبینی و معلومه شما با مطرح کردن اون جریان کذایی که اصلا وجود نداره هدف دیگه ای که شاید می خواید بگید منم هستم رو دنبال می کنید وگرنه بااین صحبتا نمی تونید چیزی از ارزش های روزبه بمانی کم کنید!
دوست عزیز وقتی کسی بالا و بی عیب و نقص تر کار می کنه طبیعیه که کمتر نقد میشه با این حال کسی جلوی شما رو نگرفته اونقدر رو بمانی نقد بزن که خسته شی مطمئن باش بمانی میره بالاتر اصا شک نکن!
هه...
خدایی من منتقد نیستم اما از شخص شما بهتر درک می کنم که بمانی چی گفته!
اولا که این هنر بمانی هستش که به قول شما اون مفهوم دست خورده رو طوری بازسازی می کنه که اساسا انگار جریان دیگه ای در حال شکل گیری هستش!
در ثانی بله "من اینجوری نمی تونم چون تو پای من نمی شینی" به نظر شما چیز عجیبه که عاشق از معشوق ش توقع داشته باشه پاش بشینه که در صورت نبودنش نتونه...؟!
نخیر دوست عزیز شاعر با یه کلام در عین حال ساده ی « تورو اونقدر بخشیدم بزرگی مو نمی بینی» که ظاهرا درکش واسه شما خیلی سخته داره اشاره می کنه به مظلوم واقع شدن خودش و اینکه معشوق هیچ وقت به این موضوع توجه نمی کنه و داره این گلایه رو دلیلی واسه دل شکستن و نتونستن مطرح می کنه!
"همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم"
ازین واضح تر ازین ملموس تر...؟!
داره میگه تو هر شرایطی مقصد منو تو تعیین می کنی و هر جا تو باشی نگاه من به اون سمت خواهد بود به عبارتی داره غیر مستقیم اشاره می کنه به اینکه من هر وقتم واسه رفتن با تو بودم که با مصرع بعدی «چقدر تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم» عدم اتفاق این موضوع مطرح میشه،میگه در این صورت هم مقصدی نداشتم به عبارتی تمام طول مسیر مقصد من بوده چرا چون مقصد که معشوق باشه همواره با من بوده و تو مصرع بعدی با یه فضا سازی به موقع و تاثیر گذار در نهایت برمیگرده به همون تنهایی آغاز کار و در این جا هم دلیلی میاره واسه نتونستن!
باور کن با خوندن این مطلب شما که «خب نرو دریا تا اذیت نشی» اساسا یه دل سیر خندیدم و واقعا بابت این همه سطحی نگری تبریک منو پذیرا باشید!

"من این جوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه"
بهشت هم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه
نخیر میگه من دلم زمانی خوشه که شبم با ترس هم مرز نباشه و حالا که شبم با ترس هم مرز شده و من اسیر این برزخ شدم به این نتیجه رسیدم حتی بهشتم اونور این شبایی که با ترس هم مرزه و اون رو به زیبایی هرچه تمام تر به برزخ تشبیه کرده باشه من تاب تحمل ندارم و علاوه بر اشاره به همون نتونستنی که تو کل شعر جریان داره دیگه دل خوش نبودن رو هم به دلایلش واسه نتونستن اضافه می کنه!

من این جوری نمی تونم تو اینجایی و من تنهام
دارم میمیرم از بس که نگفتم چی ازت می خوام
و دراینجا می رسه به یه جمع بندی بسیار روشن از حال عاشق و باز هم میگه با این وضعیت من نمی تونم و همون سدی که ابتدای شعر بهش اشاره کرد رو اینجا هم به شکل دیگه ای مطرح می کنه و میگه در در عین بودن اونقد از هم فاصله داریم که حتی این فرصت رو هم بهم ندادی که بگم چه چیزی ازت می خوام و اینجا هم غیر مستقیم برمی گرده به همون برزخی که درون اون به سر می بره و این نگفتن و خالی نشدن رو هم دلیل دیگه ای می دونه واسه نتونستن که البته خودتون هم نتونستید تو این بیت حرفی بیارید!
حالا فهمیدی آقای منتقد...؟!
حقیقت اینه که شما برداشت خودتون رو که بسیار سطحی در عین حال مغرضانه بود از شعرای "عاشقانه ها" مطرح کردید در حالی که نه در مورد صدا نه ملودی و نه تنظیم حرفی برای گفتن نداشتید و تنها خواستید توانایی های روزبه بمانی رو منکر شید که موفق هم نبودید!
خیال مام راحته و مثل روز روشنه که این نقدای مغرضانه که در عین حال میشه به عنوان مرح کردن مشکل شخصی ازش یاد کرد کوچکترین ضربه ای به "عاشقانه ها" وارد نمی کنه و قطعا "عاشقانه ها" همچنان به راه خودش ادامه خواهد داد...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما