من نمی دونم چرا کسانی که هیچ درکی از موسیقی ندارن میرن آلبوم هایی که لیریک به معنای واقعی دارن رو گوش میدن و ایراد میگیرن
یعنی اون عده که از مانی ایراد میگیرن می خوان بگن که موسیقی رو بهتر از کسی می فهمن که 14 ساله کمه کم توی کار خوانندگی هستش؟
احترام به نظر دیگران میذارم ولی وقتی بگن من از سبک پیانو خوشم نمیاد یا بگن از آهنگ غمنوا خوشم نمیاد پس از این آلبوم خوشم نمیاد
نه کسی که میگه این آلبوم افتضاحه نه نباید به نظر اون احترام گذاشت هر چیزی حدی داره
شما بری موسیقی گروه متالیکا رو هم گوش بدی لیریک براشون خیلی مهمه ولی توی ایران هرکی یه آهنگ Dance یا Club یا Trance یا house و اینا رو با چهار تا لیریک /بیا تو عشق منی/نباشی میرم زیر تریلی/ می خونه و همه به به و چه چه می کنن
به خدا آخر زمان نزدیک اینا نشونه هاشه که همه چیز برعکس شده
دلیل نمیشه یکی موسیقی رو درک نمی کنه و نمیشناسه بیاد از استادی مانند مانی ایراد بگیره
واقعا واسه ی این دنیای وارونه متاسفم که توی موسیقی ما باب شده
من نمی دونم چرا کسانی که هیچ درکی از موسیقی ندارن میرن آلبوم هایی که لیریک به معنای واقعی دارن رو گوش میدن و ایراد میگیرن
یعنی اون عده که از مانی ایراد میگیرن می خوان بگن که موسیقی رو بهتر از کسی می فهمن که 14 ساله کمه کم توی کار خوانندگی هستش؟
احترام به نظر دیگران میذارم ولی وقتی بگن من از سبک پیانو خوشم نمیاد یا بگن از آهنگ غمنوا خوشم نمیاد پس از این آلبوم خوشم نمیاد
نه کسی که میگه این آلبوم افتضاحه نه نباید به نظر اون احترام گذاشت هر چیزی حدی داره
شما بری موسیقی گروه متالیکا رو هم گوش بدی لیریک براشون خیلی مهمه ولی توی ایران هرکی یه آهنگ Dance یا Club یا Trance یا house و اینا رو با چهار تا لیریک /بیا تو عشق منی/نباشی میرم زیر تریلی/ می خونه و همه به به و چه چه می کنن
به خدا آخر زمان نزدیک اینا نشونه هاشه که همه چیز برعکس شده
دلیل نمیشه یکی موسیقی رو درک نمی کنه و نمیشناسه بیاد از استادی مانند مانی ایراد بگیره
واقعا واسه ی این دنیای وارونه متاسفم که توی موسیقی ما باب شده