برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

سلام.راستش این سایت جز جاهایی هست که من همیشه بهش سر میزنم و نقد های زیادی رو آلبوم های موسیقی مختلف از روش میخونم.اما گاهی تعجب مینکم که یکی مثل آقای علی بحرینی این چنین مینویسه و روی سایت به عنوان مطلب قرار میگیره !! این نوشته میتونست به عنوان یک نظر باشه اونم یک نظر شخصی و خام و عجولانه روی آلبومی که حتی صدای طرفدارهای دو آتیشه ی محسن چاوشی رو دراورده.
نام بردن و مقایسه ی چهره های مختلف میتونست بدترین کار باشه.
اما راجب آلبوم بهتر نظرم رو اینطور بگم:
اصلا سبک نداره !! بهتره به جای اینکه بگم آهنگسازیها من در آوردیه بگم رو هیچ اصول و قاعده ی خاصی پیش نرفته و نا مفهومه و باید طرفداراش حداقل 4 بار هر آهنگی رو گوش کنن تا رو حساب عادت گوش به ملودی آهنگ رو بپذیرن.
تنظیم های محسن چاوشی واقعا ضعیف هستند و من همیشه تعجب میکنم و میگم که چطور وزارت ارشاد همونطور که برای مجوز دادن در گیر و بند شعر و فضای کار سختگیری میکنه ای کاش روی تنظیم ها حداقل توجهی داشتند تا کارهایی به این صورت بیرون نیاد و به شعور کسایی که موسیقی رو فقط یکمی هم با دقت گوش میکنن توهین نشه مثلا 99% صداهایی ام که استفاده شده تنها از یک وی اس تی به نام nexus هست!
مسترینگ کار فاجعه هست طوری که اگر بخواهید آهنگ رو رو یه سیستم حرفه ای قدری با صدای بلند گوش کنید همانطور که بیس کار صدای تو خالی و پوک میده صداهای Middle کل فضای آهنگ رو پر میکنه.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما