برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:05

سلام...

نوشته ای بسیار متین بود...

اینکه چرا نگفتید محسن چاووشی از چه کسی تقلید کرد؟ (برای شروع) پرسش من است؟
هوادار واقعی با گفتن این موضوع؛ که احتمالا در متن اولیه (ذهن یا کاغذ) بود، گله مند نمیشد...

"دوره ما، برای مشابه‌سازی مستعد است. دلایلش هم به ما مربوط نیست. پژوهشگران باید در این امر نظر بدهند."
عصر سرعت هست و همه میخواهند به سرعت! بالا بیایند.

"آهنگفارسی" به نظر من نیز اصطلاح صحیحی است.

"«حریص»... باوجود استقبال عمومی و جذابیت به نظر بنده از لحاظ ترانه و ریتم و رعایت تمامی ذائقه‌های شنیداری به اندازه «ژاکت» نظر‌ها را تامین نکرده است."
اگر "صدا" را نقطه اتکا میدانید، این دقیقا چیزیست که منه هوادار از او می خواهم. و صدایی که در ژاکت شنیدیم نیم حنجره محسن چاووشی هم نبود!
یکی از نکات متفاوت و خوب ژاکت "لولای شکسته" بود که اگر بهتر میشد، ماندگارتر میشد.
اگر قرار باشد تمام ذائقه ها را داشته باشد! دیگر محسن چاووشی نیست...
مثال:
من موافق ریتم 6&8 برای او نیستم، ولی لازم می دانم و همان یک ترک نه بیشتر.
من نمیخواهم به اصل آسیبی برسد اگر در جهت تامین همه سلایق برآید؛ به ناچار اصل را باید کمرنگ و در نهایت نادیده گرفت و فراموش کرد.

محسن چاووشی:
"صداییست از پس سالها سیاهی برای ملت و برای ملت! صدایی که خسته تر از ما و سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی!
نیاز ما به صدایی خاص، گیرا، محزون و خالص بود که نسل و روزگار ما را همراه او کرد."

از نوشته هایی که در جمله آخرشان کلی حرف نهفته است بینهایت لذت میبرم.

باز هم از شما تشکر میکنم... بابت نوشته زیبایتان

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما