مرسییییییییییییییییییییی عزیزم عالی بود همیشه بهترین حرفهارو میزنه این آدم....مرسی که این مصاحبرو انقدر متفاوت گرفتید
عالی بود ....
من در این قبیل مواقع مثال هایی مثل «مرسدس» از مرحوم«بابک بیات» یا «دستهای آلوده» (که مرحوم «عسل بدیعی» هم در آن بازی کرده بود) و «سنتوری» و «پر پرواز» به ذهنم می آید. این چند نقطه است که موسیقی توانسته کمک کند و اتفاقا جالب اینجاست کسانی که حتی از موسیقی وارد بازیگری شده اند نسبتا موفق تر بودند تا کسانی که سینما وارد موسیقی و خوانندگی شدند. این نشان می دهد که دوز هنری شان کمی بالاتر بوده.
عالی تر و بشدت موافقم با : "من فیلم «پر پرواز» را که اصلا دوست نداشتم و در «سنتوری» از فیلمش بدم نیامد ولی چیز خاصی کلا از آن دستگیرم نشد. مثل خیلی از فیلمهای سینمایی ایران ... "
چون خودمم اهل فیلم ایرانی نیستم و سنتوریم فقط بخاطر موسیقیش خیلی مختصر دیدم...
اینم من اضافه میکنم که موسیقی فیلم م مثل مادر شاخصه اصلی اون فیلم بود و ماندگار شد بدون اون موسیقی من نمره 3 از 10 هم بهش نمیدم
مرسییییییییییییییییییییی عزیزم عالی بود همیشه بهترین حرفهارو میزنه این آدم....مرسی که این مصاحبرو انقدر متفاوت گرفتید
عالی بود ....
من در این قبیل مواقع مثال هایی مثل «مرسدس» از مرحوم«بابک بیات» یا «دستهای آلوده» (که مرحوم «عسل بدیعی» هم در آن بازی کرده بود) و «سنتوری» و «پر پرواز» به ذهنم می آید. این چند نقطه است که موسیقی توانسته کمک کند و اتفاقا جالب اینجاست کسانی که حتی از موسیقی وارد بازیگری شده اند نسبتا موفق تر بودند تا کسانی که سینما وارد موسیقی و خوانندگی شدند. این نشان می دهد که دوز هنری شان کمی بالاتر بوده.
عالی تر و بشدت موافقم با : "من فیلم «پر پرواز» را که اصلا دوست نداشتم و در «سنتوری» از فیلمش بدم نیامد ولی چیز خاصی کلا از آن دستگیرم نشد. مثل خیلی از فیلمهای سینمایی ایران ... "
چون خودمم اهل فیلم ایرانی نیستم و سنتوریم فقط بخاطر موسیقیش خیلی مختصر دیدم...
اینم من اضافه میکنم که موسیقی فیلم م مثل مادر شاخصه اصلی اون فیلم بود و ماندگار شد بدون اون موسیقی من نمره 3 از 10 هم بهش نمیدم