ترانه ها خالی از تصویر و تکنیک ادبی.
ملودی ها با فاصله های بسیار محدود ساخته شده برای صدای کم تکنیک.
تنظیمها برخی جاها قابل قبول مثل ترک 3-8-10در بعضی ترانه ها ضعیف مثل1-4-6-7 و متاسفانه بیشتر مواقع خیلی کیبردی.
آواز بسیار ناپخته خصوصا در نفس گیریها کنترل حجم صدا/وسعت کم صدا و... که باید روش کار کنه شدید!
چرا از اینهمه دانش و استعدادشون تو موزیک استفاده نمیکنن جدا؟!اخیرا یه چند تا سازم از طرفه دوستان به هنرشون اضافه شد(کاش ساز زدن انقد که این دوستان میگن ب راحت بود و با تعریف هوادارا آدم نوازنده میشد! حالا چند تا چند تا که ایشون احیانا میزنن که دیگه بتهوونی هستن ما خبر نداریم لابد!) کاش یه تراک سازی میدادن مام بیشتر آشنا شیم با هنر پنهانشون!
و کاش آقای فلاحی که انقدر دم از صداقت و پاکی میزنن یه بار بیان بگن این حرفا غیر واقعیه نه با سکوت رضایتشون رو از نشر غیر حقیقت تایید کنن.
ترانه ها خالی از تصویر و تکنیک ادبی.
ملودی ها با فاصله های بسیار محدود ساخته شده برای صدای کم تکنیک.
تنظیمها برخی جاها قابل قبول مثل ترک 3-8-10در بعضی ترانه ها ضعیف مثل1-4-6-7 و متاسفانه بیشتر مواقع خیلی کیبردی.
آواز بسیار ناپخته خصوصا در نفس گیریها کنترل حجم صدا/وسعت کم صدا و... که باید روش کار کنه شدید!
چرا از اینهمه دانش و استعدادشون تو موزیک استفاده نمیکنن جدا؟!اخیرا یه چند تا سازم از طرفه دوستان به هنرشون اضافه شد(کاش ساز زدن انقد که این دوستان میگن ب راحت بود و با تعریف هوادارا آدم نوازنده میشد! حالا چند تا چند تا که ایشون احیانا میزنن که دیگه بتهوونی هستن ما خبر نداریم لابد!) کاش یه تراک سازی میدادن مام بیشتر آشنا شیم با هنر پنهانشون!
و کاش آقای فلاحی که انقدر دم از صداقت و پاکی میزنن یه بار بیان بگن این حرفا غیر واقعیه نه با سکوت رضایتشون رو از نشر غیر حقیقت تایید کنن.