در اينكه ترانه هاى روزبه با اينكه واقعاً زيبان ولى ديگه تصويرسازى جديدى ندارن ( يعنى دارن از اون تفاوت دور ميشن)
و در واقع دارن به تكرار مى رسن با شما موافقم
حيفه كه هنرمندى مثل روزبه به اين مرحله برسه پيشتر كه كم كارتر بود ترانه هاى منحصر به فردترى داشت ولى الان اكثر ترانه هاش تو يه فضا است و شايد به خاطر اين باشه كه خيلى پركار شده و اگه همينطور ادامه بده يه ترانه سراى متوسط ميشه كه اميدوارم اميدوارم اينطور نشه و قدر خودشو بيشتر بدونه البته منظورم از پركار اين نيست كه چرا با يراحى كار كرده مهدى يراحى واقعاً هنرمند خوبيه
بعد اينكه فكر نكنم يه منتقد (( واقعى)) هيچوقت از جمله اى مثل ( من خوشم نيومد، من اينجورى نمى پسندم،من ...) استفاده كنه
نقدتون به روزبه رو قبول دارم كه يه جورايى داره به درجا زدن ميرسه ولى يراحى نسبت به گذشته پيشرفت كرده و اين نكته ايه كه نبايد ناديده گرفت
در اينكه ترانه هاى روزبه با اينكه واقعاً زيبان ولى ديگه تصويرسازى جديدى ندارن ( يعنى دارن از اون تفاوت دور ميشن)
و در واقع دارن به تكرار مى رسن با شما موافقم
حيفه كه هنرمندى مثل روزبه به اين مرحله برسه پيشتر كه كم كارتر بود ترانه هاى منحصر به فردترى داشت ولى الان اكثر ترانه هاش تو يه فضا است و شايد به خاطر اين باشه كه خيلى پركار شده و اگه همينطور ادامه بده يه ترانه سراى متوسط ميشه كه اميدوارم اميدوارم اينطور نشه و قدر خودشو بيشتر بدونه البته منظورم از پركار اين نيست كه چرا با يراحى كار كرده مهدى يراحى واقعاً هنرمند خوبيه
بعد اينكه فكر نكنم يه منتقد (( واقعى)) هيچوقت از جمله اى مثل ( من خوشم نيومد، من اينجورى نمى پسندم،من ...) استفاده كنه
نقدتون به روزبه رو قبول دارم كه يه جورايى داره به درجا زدن ميرسه ولى يراحى نسبت به گذشته پيشرفت كرده و اين نكته ايه كه نبايد ناديده گرفت