با سلام. در رابطه با اینکه ترانه امپراطور می بایست توسط یک زن خوانده بشه و ماهیت آثار ترانه سرا، م. برزویی ، توضیحاتی داشتم. اولا م. برزویی با توجه به اینکه در آثار اخیرشون اشعاری کاملا" زنانه رو با خواننده هایی چون م. ناوی یا آینه کار کردن، به طور قطع نشون دادن ذائقه و طبع زنانه چقد می تونه در شعرشون پدیدار باشه و این مساله به نحوی نظر میثم یوسفی رو تایید می کنه. ثانیا" ذائقه زنانه در آثار قدیمی شاعر همچون (اشک من پیرهنتو تر کرده، کوه و ...) دیده می شه. ثالثا" اونجور که خاطرم هست، در ابتدا م.برزویی شعر امپراطور رو به ش. عقیلی داده بودن و ایشون بعد از کار مستمر که داشتن به این نتیجه رسیده بودن که به دلیل زنانه بودن ترانه، قادر به ارتباط با شعر امپراطور نیستن و شعر رو به م. برزویی پس داده بودن.
در حالت کلی احساس می کنم اون همه فن حریفی که م. برزویی در اشعاری همچون تقدیر داشتن به هیچ وجه در آثار جدیدش قابل لمس نیست. با تشکر
با سلام. در رابطه با اینکه ترانه امپراطور می بایست توسط یک زن خوانده بشه و ماهیت آثار ترانه سرا، م. برزویی ، توضیحاتی داشتم. اولا م. برزویی با توجه به اینکه در آثار اخیرشون اشعاری کاملا" زنانه رو با خواننده هایی چون م. ناوی یا آینه کار کردن، به طور قطع نشون دادن ذائقه و طبع زنانه چقد می تونه در شعرشون پدیدار باشه و این مساله به نحوی نظر میثم یوسفی رو تایید می کنه. ثانیا" ذائقه زنانه در آثار قدیمی شاعر همچون (اشک من پیرهنتو تر کرده، کوه و ...) دیده می شه. ثالثا" اونجور که خاطرم هست، در ابتدا م.برزویی شعر امپراطور رو به ش. عقیلی داده بودن و ایشون بعد از کار مستمر که داشتن به این نتیجه رسیده بودن که به دلیل زنانه بودن ترانه، قادر به ارتباط با شعر امپراطور نیستن و شعر رو به م. برزویی پس داده بودن.
در حالت کلی احساس می کنم اون همه فن حریفی که م. برزویی در اشعاری همچون تقدیر داشتن به هیچ وجه در آثار جدیدش قابل لمس نیست. با تشکر