من به این آهنگ رو گوش دادم به عنوان یه کسی که دستی در موسیقی داره چند نکته رو لازم دیدم که بگم شاید برای آهنگساز فکر میکنم تازه کار این آهنگ وهمچنین تنظیم کننده راهگشا باشه
1 -ملودی (خط اصلی )کاملا احاطه شده بود از کلیشه های تاریخ مصرف گذشته یعنی هیچگونه نو آوری در ملودی دیده نمی شد.نه اوج جذب کننده ای نه ملودی دلربایی
2- نمی دونم تنظیم کننده این اثر همون آهنگسازشه یا نه ولی این تکرار بدون نو آوری هم در تنظیم دیده میشه یعنی فقط سعی شده قسمت اول کار تا انتهای اوج با یه سری پاساژ چند ساز پر بشه و قسمت دوم تکرار همان قسمت اول باشه یعنی بدون هیچ تغییری در کنترپوان وهمچنین در قسمت انتهایی و تغییر گام دوباره می شنویم همان چارچوب تنظیم را و همان پاساژها که برای پر کردن شاید به نیت شخصیت دادن به آهنگ استفاده شده که بجز شلوغی بی جا ارزش هنری دیگه ای ندارد این عدم تغییر در لحن یا فقدان حتی کمی بداهه نشان دهنده ی بی تجربگی فرد است
3- تنها نقطه قوت این آهنگ شاید فقط جنس صدای خواننده است که در این ملودی حیف شده است
در مورد شعر نمی توانم نظری بدهم چون در تخصص بنده نیست
من به این آهنگ رو گوش دادم به عنوان یه کسی که دستی در موسیقی داره چند نکته رو لازم دیدم که بگم شاید برای آهنگساز فکر میکنم تازه کار این آهنگ وهمچنین تنظیم کننده راهگشا باشه
1 -ملودی (خط اصلی )کاملا احاطه شده بود از کلیشه های تاریخ مصرف گذشته یعنی هیچگونه نو آوری در ملودی دیده نمی شد.نه اوج جذب کننده ای نه ملودی دلربایی
2- نمی دونم تنظیم کننده این اثر همون آهنگسازشه یا نه ولی این تکرار بدون نو آوری هم در تنظیم دیده میشه یعنی فقط سعی شده قسمت اول کار تا انتهای اوج با یه سری پاساژ چند ساز پر بشه و قسمت دوم تکرار همان قسمت اول باشه یعنی بدون هیچ تغییری در کنترپوان وهمچنین در قسمت انتهایی و تغییر گام دوباره می شنویم همان چارچوب تنظیم را و همان پاساژها که برای پر کردن شاید به نیت شخصیت دادن به آهنگ استفاده شده که بجز شلوغی بی جا ارزش هنری دیگه ای ندارد این عدم تغییر در لحن یا فقدان حتی کمی بداهه نشان دهنده ی بی تجربگی فرد است
3- تنها نقطه قوت این آهنگ شاید فقط جنس صدای خواننده است که در این ملودی حیف شده است
در مورد شعر نمی توانم نظری بدهم چون در تخصص بنده نیست