واقعا جالبه كه نويسنده اين مطلب روزنامه نگارن,اون وقت ميگن نميشه فهميد(به هر ترانه اى سر ميكشم تويى)يعنى چى؟!در ضمن بدم نيست وقتى ميخواين يه نقدى بنويسين,كاملا راجع به موضوع اطلاعات داشته باشين,بعد بنويسين!تو شعر باران تويى شاعر ميگه(نمىنويسم ترانه بى تو)نه(ببين نويسم...)و وجه فعل تو جمله ى (از آسمانم ماتم ببارد)التزاميه!يعنى اگر از آسمان هم ماتم ببارد...و شاعر به جاى مىبارد از ببارد استفاده نكرده.جالبه كه نويسنده متوجه موضوع به اين سادگى نشده,اون وقت اومده راجع به آلبوم نقد نوشته!واقعا وقتى كسى ندونه(حافظه ى دستان من پر شده از دامان تو)يعنى چى,نميدونم چطور ميتونه به خودش بگه روزنامه نگار؟!آغاز قطعه ى هندسه هم شايد براى شما روان نباشه.ولى ميبينيم كه خواننده خيلى خوب و روان اونو ميخونه و مشكلى هم نيست!در ضمن بد نيست بدونيد كه اين اشعار روى ملودى سروده شدن.يعنى قطعا با إهنگ و روان خونده ميشن.و در مورد كنسرت!آيا نويسنده ى محترم اون 6.نوازنده رو روى صحنه نديدن؟!كسى كه 6 تا آدمو روى سن يه كنسرت نبينه,چطور ميتونه به خودش اجازه بده كه نقد بنويسه؟!جالبه ايشون حرفاى خودشونم نقض ميكنن!اول مطلبشون گفتن كه مفاهيم ترانه ها سرزنده و با طراوت و زيبا هستن و سريع در خاطر ميمونن اما بعدتر گفتن كه اينا اصلا ترانه نيستن و هيچ كس نميتونه اونارو به خاطر بسپره و معنى خيلى جاهاشم نفهميدن و كلى ايراد دستورى نادرست گرفتن!ايشون حتى سبک اين آلبوم رو هم متوجه نشدن!فكر ميكنن آلبوم پاپه!در صورتيكه حتى تو خود سايت موسيقى ما هم آلبوم تو ژانر تلفيقى دسته بندى شده!
واقعا جالبه كه نويسنده اين مطلب روزنامه نگارن,اون وقت ميگن نميشه فهميد(به هر ترانه اى سر ميكشم تويى)يعنى چى؟!در ضمن بدم نيست وقتى ميخواين يه نقدى بنويسين,كاملا راجع به موضوع اطلاعات داشته باشين,بعد بنويسين!تو شعر باران تويى شاعر ميگه(نمىنويسم ترانه بى تو)نه(ببين نويسم...)و وجه فعل تو جمله ى (از آسمانم ماتم ببارد)التزاميه!يعنى اگر از آسمان هم ماتم ببارد...و شاعر به جاى مىبارد از ببارد استفاده نكرده.جالبه كه نويسنده متوجه موضوع به اين سادگى نشده,اون وقت اومده راجع به آلبوم نقد نوشته!واقعا وقتى كسى ندونه(حافظه ى دستان من پر شده از دامان تو)يعنى چى,نميدونم چطور ميتونه به خودش بگه روزنامه نگار؟!آغاز قطعه ى هندسه هم شايد براى شما روان نباشه.ولى ميبينيم كه خواننده خيلى خوب و روان اونو ميخونه و مشكلى هم نيست!در ضمن بد نيست بدونيد كه اين اشعار روى ملودى سروده شدن.يعنى قطعا با إهنگ و روان خونده ميشن.و در مورد كنسرت!آيا نويسنده ى محترم اون 6.نوازنده رو روى صحنه نديدن؟!كسى كه 6 تا آدمو روى سن يه كنسرت نبينه,چطور ميتونه به خودش اجازه بده كه نقد بنويسه؟!جالبه ايشون حرفاى خودشونم نقض ميكنن!اول مطلبشون گفتن كه مفاهيم ترانه ها سرزنده و با طراوت و زيبا هستن و سريع در خاطر ميمونن اما بعدتر گفتن كه اينا اصلا ترانه نيستن و هيچ كس نميتونه اونارو به خاطر بسپره و معنى خيلى جاهاشم نفهميدن و كلى ايراد دستورى نادرست گرفتن!ايشون حتى سبک اين آلبوم رو هم متوجه نشدن!فكر ميكنن آلبوم پاپه!در صورتيكه حتى تو خود سايت موسيقى ما هم آلبوم تو ژانر تلفيقى دسته بندى شده!