کاملا با این قسمت حرفتون موافقم که "آنچه که نمی توان تصور کرد آریان بدون علی پهلوان است. فراموش نکنید ویژگی مهم گروه آریان موسیقی جوان پسند و شاد با اشعار و ترانه های نرم و عاشقانه های لطیف است و همه این ویژگی ها تنها در علی پهلوان هست. صدای علی-خوب یا ید-یک صدای خاص مهربان و جوان است و با آن چهره بیبی فیس، تا ابد می تواند جوان و خواننده این گروه بماند و پیام صالحی، هر ویژگی که داشته باشد، این ویزگی را ندارد. " - دقیقا اینجا پیام صالحی داره کار را خراب تر میکنه. قبلا هم نظرم رو در یک پست دیگه نوشته ام. پیام صالحی نه از نظر اخلاقی و نه هنرمند بودن به پای علی پهلوان نمیرسد. خیلی تابلو هست که پیام صالحی بدون منطق و جو زده داره اریان رو به بن بست نزدیک تر میکنه
من به عنوان یک هوادار قدیمی اریان وظیفه خودم میدونم از این شلوغ بازی پیام صالحی انتقاد کنم. من همیشه گفته ام که علی، نینف و سیامک ستون فقرات شخصیت و پیشرفت آریان بوده اند و هستند. دقیقا همون هایی که در تمام این سالها آریان رو به اوج رسوندن و امتداد موفقیت آریان در گرو خلاقیت و هنر و گذشت اینها بوده. البته بقیه اعضا هم بوده اند ولی یا به اندازه این سه نفر هنرمند نبودند یا گذشت نداشتند. پیام صالحی هرگز نمیتونه نقش منجی رو برای آریان اجرا کنه به چندین دلیل؛ یکیش اینکه پیام هرگز به اندازه علی و سیامک هنرمند و ستاره نیست. بهترین اهنگ های اریان که تو ذهن ها مونده رو کی ساخته؟ گل افتابگردون، یاس کبود، مسافر، پرواز، بمون تا بمونم، شاپرک، طلسم، بی تو با تو، تو که با من باشی و کلا همه کارهای هیت آریان. اصلا سهم پیام صالحی بجز قصر شنی، غریبه و نگو(با اصلاح علی) چی بوده؟ این از کار حرفه ای پیام.
از نظر اخلاقی کی بود که البوم و کنسرت انفرادی داده؟ کی علارغم ناراحتی اعضای گروه البوم و کنسرت گذاشته؟! کی از راه محبوبیت از طریق اریان شرکت سون رو ایجاد کرده و کلی پول دراورده. شهرتی که اگر منطقی باشیم و سهم هر کس رو به خودش بدیم بیشترش باید به علی و سیامک و نینف میرسید و بعد شراره.
آقای صالحی عزیز، درسته برخی هواداران احساسی هستند و شاید بازی بخورن ولی بین طرفدارهای آریان آدم هایی هستند که کل ماجراها و مصاحبه ها و خاطرات اریان رو میدونن. حداقل اونهایی که رسانه ای شده رو میدونن.
الان شما دقیقا دارین خودتون رو به علی ضمیمه میکنید که باز به سود شخصیتون برسید. اصلا از لحن حرف زدنتون و از هیجان بی دلیلتون خوشم نمیاد. درسته رجب پور پدر اریان نیست ولی شما همه دایه مهربان تر از مادر نشوید.
در ضمن کاملا با فرزانه آریانی موافقم. و با علی آریانی کاملا مخالف. مطمئن هستم اگر الان نینف هم تهران بود اینقدر جرو بحث نمی کرد. مثل سیامک که اصلا وارد این بازی ها نشده. بعضی ها به دنبال حل مسئله نیستند بلکه دنبال سود خودشونن.
از این ده پانزده اهنگی که پیام صالحی تو این چهار سال ریلیز کرده کدومش موفق شده؟ دو اهنگ "از روزی که رفتی" و "تو که با من باشی" به کل کارهای پیام صالحی می ارزه.
نکته اخر هم اینکه میخواستم بگم خاک بر سر آهنگی و البومی که بعد دو سال تاثیرش از بین میره - اقای رجب پور راست میگن دقیقا اخر بهار سال 91 البوم اریان 5 تکمیل شده - و نه چهار سال پیش - تو دو سال اینقدر تاثیر اهنگ از بین میره؟!!! اینجا میخوام از آقای پهلوان انتقاد کنم که اینقدر رو تنظیم آهنگ ها وسواس دارن. به خدا تنظیم ده سال پیش پرواز نینف از تنظیم سه سال پیش نیما وارسته بهتره. اهنگ دستای تو داریوش چهل ساله شنیدنیه و کلی اهنگ دیگه.
کاملا با این قسمت حرفتون موافقم که "آنچه که نمی توان تصور کرد آریان بدون علی پهلوان است. فراموش نکنید ویژگی مهم گروه آریان موسیقی جوان پسند و شاد با اشعار و ترانه های نرم و عاشقانه های لطیف است و همه این ویژگی ها تنها در علی پهلوان هست. صدای علی-خوب یا ید-یک صدای خاص مهربان و جوان است و با آن چهره بیبی فیس، تا ابد می تواند جوان و خواننده این گروه بماند و پیام صالحی، هر ویژگی که داشته باشد، این ویزگی را ندارد. " - دقیقا اینجا پیام صالحی داره کار را خراب تر میکنه. قبلا هم نظرم رو در یک پست دیگه نوشته ام. پیام صالحی نه از نظر اخلاقی و نه هنرمند بودن به پای علی پهلوان نمیرسد. خیلی تابلو هست که پیام صالحی بدون منطق و جو زده داره اریان رو به بن بست نزدیک تر میکنه
من به عنوان یک هوادار قدیمی اریان وظیفه خودم میدونم از این شلوغ بازی پیام صالحی انتقاد کنم. من همیشه گفته ام که علی، نینف و سیامک ستون فقرات شخصیت و پیشرفت آریان بوده اند و هستند. دقیقا همون هایی که در تمام این سالها آریان رو به اوج رسوندن و امتداد موفقیت آریان در گرو خلاقیت و هنر و گذشت اینها بوده. البته بقیه اعضا هم بوده اند ولی یا به اندازه این سه نفر هنرمند نبودند یا گذشت نداشتند. پیام صالحی هرگز نمیتونه نقش منجی رو برای آریان اجرا کنه به چندین دلیل؛ یکیش اینکه پیام هرگز به اندازه علی و سیامک هنرمند و ستاره نیست. بهترین اهنگ های اریان که تو ذهن ها مونده رو کی ساخته؟ گل افتابگردون، یاس کبود، مسافر، پرواز، بمون تا بمونم، شاپرک، طلسم، بی تو با تو، تو که با من باشی و کلا همه کارهای هیت آریان. اصلا سهم پیام صالحی بجز قصر شنی، غریبه و نگو(با اصلاح علی) چی بوده؟ این از کار حرفه ای پیام.
از نظر اخلاقی کی بود که البوم و کنسرت انفرادی داده؟ کی علارغم ناراحتی اعضای گروه البوم و کنسرت گذاشته؟! کی از راه محبوبیت از طریق اریان شرکت سون رو ایجاد کرده و کلی پول دراورده. شهرتی که اگر منطقی باشیم و سهم هر کس رو به خودش بدیم بیشترش باید به علی و سیامک و نینف میرسید و بعد شراره.
آقای صالحی عزیز، درسته برخی هواداران احساسی هستند و شاید بازی بخورن ولی بین طرفدارهای آریان آدم هایی هستند که کل ماجراها و مصاحبه ها و خاطرات اریان رو میدونن. حداقل اونهایی که رسانه ای شده رو میدونن.
الان شما دقیقا دارین خودتون رو به علی ضمیمه میکنید که باز به سود شخصیتون برسید. اصلا از لحن حرف زدنتون و از هیجان بی دلیلتون خوشم نمیاد. درسته رجب پور پدر اریان نیست ولی شما همه دایه مهربان تر از مادر نشوید.
در ضمن کاملا با فرزانه آریانی موافقم. و با علی آریانی کاملا مخالف. مطمئن هستم اگر الان نینف هم تهران بود اینقدر جرو بحث نمی کرد. مثل سیامک که اصلا وارد این بازی ها نشده. بعضی ها به دنبال حل مسئله نیستند بلکه دنبال سود خودشونن.
از این ده پانزده اهنگی که پیام صالحی تو این چهار سال ریلیز کرده کدومش موفق شده؟ دو اهنگ "از روزی که رفتی" و "تو که با من باشی" به کل کارهای پیام صالحی می ارزه.
نکته اخر هم اینکه میخواستم بگم خاک بر سر آهنگی و البومی که بعد دو سال تاثیرش از بین میره - اقای رجب پور راست میگن دقیقا اخر بهار سال 91 البوم اریان 5 تکمیل شده - و نه چهار سال پیش - تو دو سال اینقدر تاثیر اهنگ از بین میره؟!!! اینجا میخوام از آقای پهلوان انتقاد کنم که اینقدر رو تنظیم آهنگ ها وسواس دارن. به خدا تنظیم ده سال پیش پرواز نینف از تنظیم سه سال پیش نیما وارسته بهتره. اهنگ دستای تو داریوش چهل ساله شنیدنیه و کلی اهنگ دیگه.