برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 13:13

سلام.خسته نباشید.
یه گله از شما دارم! چرا اون طور که باید از آقای آسرایی حمایت نمیشه؟!چرا هیچ خبری از روند انتشار آلبوم ایشون که الان به مرحله نهایی رسیده نمیزارید؟! آقای آسرایی حقشون خیلی بیشتر از این هاست! باید از ایشون در راه رسیدن به موفقیت حمایت شه نه وقتی که موفق شدن همه بیان دور و ورشون رو بگیرند! هرچند ایشون همیشه با کارهای خوبشون جواب خیلی چیزا رو میدن ولی اگه کمی حمایت هم باشه بد نیست شاید باعث دلگرمیشون باشه.
ایشون بیشتر از هرکس دیگه ای به فکر موسیقی ایران هستن.در مصاحبه هاشون هیچ ترسی از بیان واقعیت ها ندارند و برای دفاع از موسیقی پاپ هر آنچه که واقعیت هست رو بیان میکنن نمونه ش همین مصاحبه با یمی از خبر گزاری ها در باره ی تفکیک جنسیتی در کنسرت ها!شما شک نکنید هیچ خواننده ی دیگری جرأت بیان این حرفا که واقعیت موسیقی هست رو نداره.یا یه نمونه ی دیگه ش برنامه ی ساعت بیست و پنج که ایشون واقعیت رو گفتن و به صراحت و چندبارهم تأکید کردن که لقب استاد تنها لایق استاد محمدرضاشجریان هست. تا اون روزی هیچ کس به خاطر حفظ منافع خودش جرأت آوردن اسم استاد شجریان رو در تلویزیون نداشت اما فریدون آسرایی همیشه نشون داده که همیشه هم نباید ساکت بود و ایشون درک کردن که هنرمند درقبال مردم مسووله و سکوت دربرابر بد رفتاری ها چیزی جز ظلم در حق مردم نیست.فقط خواستم بگم که لطفا کمی بیشتر از ایشون حمایت کنید.به خدا لیاقتشون خیلی بیشتر از این حرفاست!خیلی بیشتر...
ممنونم ازتون. واینکه بی صبرانه منتظر انتشار آلبموشون هستیم و امیدواریم هرچه زودتر خبر انتشار آلبومشون رو در همین سایت بخونیم.
باتشکر

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما