سومین قطعه منتشر شده از خُنیاگر این روزها،اهوراایمان
موسیقی این روزها بیش از پیش خالی از اتفاق های ناب بدورازدوران اوج دهه های پیشین به آرامی در حال حرکت است. شاید به نوعی موسیقی ما در حال گُذاراز مَقطعی بی جُنب و جوش تنها به تولید و نفس کشیدن دلخوش مانده است...
اهوراایمان با تکیه بر دانش ادبی و موسیقیایی که از نوجوانی با او همراه بوده است پس از سال ها حضور چشمگیر و قابل توجه در عَرصه شعر و ترانه این روزها ساخته هایش را با صدای خودش منتشر می کند و ما با جنبه ی دیگری از زندگی هنری او آشنا می شویم او را این روزها به عنوان خواننده می شناسیم یاخُنیاگری که خود می سازد و می خواند از فضای ترانه فاصله گرفته و سعی دارد مخاطب را با اهورا ایمانی دیگر آشنا کند
در میانِ ترانه سرایانی که این روزها می خوانند (در مجموع این حق برای تمامی ترانه سرایان محفوظ است)
وگاه فَراتر از انتظار ظاهر می شوند و به اتفاق می رسند اونیز به گواه اهالی فن یکی از پَرچمداران موفق جامعه ترانه سرایی در کِسوت خوانندگی ست، شناخت دُرست و دانش اواز موسیقی و البته تلاش یک دهه گذشته او در این زمینه ما را به گله دارم ، اما تحمل می کنم و امروز قصه اینجوری نبود که رسانده است که در کنار چندین اثر دیگر در قالب یک آلبوم بزودی منتشر خواهد شد.
اهورا ایمان به عنوان خواننده در ساخته هایش از آنچه که از او و ترانه هایش می شناسیم فاصله گرفته و کلام و ملودی هایش را بر پایه حس و ساده گی بیشتری اما همچنان با وسواس خَلق می کند ،شناسه های موردنظرخود را در کارهایش به کار می گیرد تا مخاطب را با یک قالب کلی و هدفمند روبرو سازد، جُدا از بخش تکنیکی و علمی کارهای منتشر شده از او دلنشین بوده و تا حَدِ زیادی توانسته با مخاطب ارتباط بگیرد، قصه اینجوری نبود که به عنوان تازه ترین اثر منتشر شده اهورا ایمان به اتفاقی شیرین و خوش حس بدل شده است، ملودی و ترانه به خوبی در خدمت بیان احساس قرار گرفتند و برای اثر گذاری هرچه بیشتر پیوند محکمی را با هم ایجاد کرده اند مخاطب تا پایان همراه قصه لحظه هایی ناب و اثرگذار را تجربه می کند و بی شَک تنظیم خوب پدرام کشتکار مثل همیشه فضایی به جا و مناسب برای ساختار ترانه و ملودی بوجود آورده است ، اهورا ایمان دراَدای حس کلمات بسیار موفق ظاهر شده است و اجرای بسیاراستانداردی از او در این قطعه می شنویم.
قطعه ای که در میان آثارمنتشر شده این روزهای موسیقی حرف های بسیاری برای گفتن دارد
و مخاطب برای شنیدن دوباره آن همچنان مشتاق می ماند...
قصه اینجوری نبود که...
سومین قطعه منتشر شده از خُنیاگر این روزها،اهوراایمان
موسیقی این روزها بیش از پیش خالی از اتفاق های ناب بدورازدوران اوج دهه های پیشین به آرامی در حال حرکت است. شاید به نوعی موسیقی ما در حال گُذاراز مَقطعی بی جُنب و جوش تنها به تولید و نفس کشیدن دلخوش مانده است...
اهوراایمان با تکیه بر دانش ادبی و موسیقیایی که از نوجوانی با او همراه بوده است پس از سال ها حضور چشمگیر و قابل توجه در عَرصه شعر و ترانه این روزها ساخته هایش را با صدای خودش منتشر می کند و ما با جنبه ی دیگری از زندگی هنری او آشنا می شویم او را این روزها به عنوان خواننده می شناسیم یاخُنیاگری که خود می سازد و می خواند از فضای ترانه فاصله گرفته و سعی دارد مخاطب را با اهورا ایمانی دیگر آشنا کند
در میانِ ترانه سرایانی که این روزها می خوانند (در مجموع این حق برای تمامی ترانه سرایان محفوظ است)
وگاه فَراتر از انتظار ظاهر می شوند و به اتفاق می رسند اونیز به گواه اهالی فن یکی از پَرچمداران موفق جامعه ترانه سرایی در کِسوت خوانندگی ست، شناخت دُرست و دانش اواز موسیقی و البته تلاش یک دهه گذشته او در این زمینه ما را به گله دارم ، اما تحمل می کنم و امروز قصه اینجوری نبود که رسانده است که در کنار چندین اثر دیگر در قالب یک آلبوم بزودی منتشر خواهد شد.
اهورا ایمان به عنوان خواننده در ساخته هایش از آنچه که از او و ترانه هایش می شناسیم فاصله گرفته و کلام و ملودی هایش را بر پایه حس و ساده گی بیشتری اما همچنان با وسواس خَلق می کند ،شناسه های موردنظرخود را در کارهایش به کار می گیرد تا مخاطب را با یک قالب کلی و هدفمند روبرو سازد، جُدا از بخش تکنیکی و علمی کارهای منتشر شده از او دلنشین بوده و تا حَدِ زیادی توانسته با مخاطب ارتباط بگیرد، قصه اینجوری نبود که به عنوان تازه ترین اثر منتشر شده اهورا ایمان به اتفاقی شیرین و خوش حس بدل شده است، ملودی و ترانه به خوبی در خدمت بیان احساس قرار گرفتند و برای اثر گذاری هرچه بیشتر پیوند محکمی را با هم ایجاد کرده اند مخاطب تا پایان همراه قصه لحظه هایی ناب و اثرگذار را تجربه می کند و بی شَک تنظیم خوب پدرام کشتکار مثل همیشه فضایی به جا و مناسب برای ساختار ترانه و ملودی بوجود آورده است ، اهورا ایمان دراَدای حس کلمات بسیار موفق ظاهر شده است و اجرای بسیاراستانداردی از او در این قطعه می شنویم.
قطعه ای که در میان آثارمنتشر شده این روزهای موسیقی حرف های بسیاری برای گفتن دارد
و مخاطب برای شنیدن دوباره آن همچنان مشتاق می ماند...
علیرضا برنجی