سلام
ممنونم از آقای زمانی عزیز به خاطر تحلیل زیباشون و همینطور از آقای ایمان عزیز
آقای زمانی
منظور از نخ نما شدن مفاهیم همین است که باید سالها این تصاویر را در کلیپهای مختلف ببینیم و همین برداشت ها رو بکنیم .
آقای ایمان
به نظر من در هنر امروز داشتن و لزوم وجود مرز بیشتر از هر زمان دیگری احساس میشود و رعایت آن توسط هنرمندان فانوس بدست از اوجب واجبات . که اگر اینطور نباشد به بیراهه ای میرویم که عاقبت آن
نا کجا آبادیست که در آنیم.
داشتن مرز و به قول فرنگیها کتگوری اصلا و ابدا چیز بدی نیست
با درهم آمیختن عناصر نا هم جنس و نا همگون نمیتوان انتظار داشت که به بیانی متفاوت رسید.
همانطور که نمیتوان پیتزای قرمه سبزی را به عنوان یک غذای قابل قبول به حساب آورد که محصول تلفیق و بی مرزی است و البته کمی هم با چاشنی نوآوری ،
به نظر بنده بیشتر از سر ندانم کاری و جویای نام بودن و شاید بفروشد است تا ...
لازم به ذکر میدانم یادآور شوم که :
کار ما آنجا خراب شد که اخوین اثری را خلق نمودند بسیار زیبا با حنجره فوق استثنایی و طلایی که با استقبال بی نظیر تمامی اقشار جامعه ( مدیونید خدای ناکرده فکر کنید به این نوع کارها میگند پاپ) روبرو شد که میگفتند اصلا ما تا حالا اینهمه موسیقی سنتی دوست ، نداشتیم و دیگر هم نخواهیم داشت ، و از ترس نقد ، سعی بر توجیه آن داشتند که چون نام موسقی سنتی با وقارتر از دیگر سبکهای موسیقی است البته از ظن بعضیها نامش را موسیقی سنتی گذاشتند و با چند درجه تخفیف موسیقی تلفیقی . که تا حتی مرشدان فانوس بدست که سنشان از دیگر فانوس بدستان جدید بیشتر بود و البته چند سالی است عقب قافله را روشن نگاه میدارند و چند پیراهن بیشتر پاره کرده بودند دادشان درآمد که لطفا با نام موسیقی سنتی انقدر بازی نکنید خراب میشه ، بشین بچه انقدر تند نرو و ...
از آنجا به بعد همه میخواهند اثری بسازند نوآوری شده و خاص ، که چه ایرادی دارد یک کار میسازیم
راک اند رول میدیم ... هم میخونه و یک کلیپ روش میسازیم با حضور ... و کلا میترکونیم
مشکل و شاید هم حسن کار اینجاست که این آثار مزین به حنجره ای است بسیار توانا و خوش لحن البته (حس نوستالژی صدای پدر رو هم نمیشه نادیده گرفت )که هر کسی آن را میشنود جادوی آن می شود
و امکان تمیز دادن اثر خوب و خدای ناکرده اثر بد رو پیدا نمیکند نمیکنیم نمیکنند و پیدا نخواهیم کرد و زبانمان به جز فتبارک الله چیز دیگری بر خود نمیبیند.
نباید اشتباه فرض کرد حتما کار خوبی است که کیخسرو آن را خوانده و یا هر چه که میسازند محشره که او میخواند
نه ، صدا و آواز کیخسرو بسیار بسیار زیبا و توانمند است و هر کاری که من و یا هر آهنگساز دیگری هم که بسازم و بسازند به نحو احسن میخواند و چه بسا که خودمان هم غافلگیر شویم که چه آهنگی ساختیم دممون گرم
***البته امیدوارم جسارت بنده رو آهنگساز های عزیز بپذیرند اصلا قصد بی احترامی و بی ارزش کردن آثارشون رو ندارم و تنها سعی و اصرار بر ایجاد فضای نقد دارم ****
سوال اینجاست که اگر این کارها را کیخسرو آواز ایران نمیخواند و یا دیگر کسان میخواندند باز هم نظرات همین بود که چه اشکالی دارد تحریر آواز ایرانی بر روی لیدگیتار راک؟؟
به گمانم بیشتر خوشمان آمده تا اینکه بدانیم چیست
ایجاد فضای نقد و کنکاش و بحث و کمی هم شوخی این مجال را به ما میدهد که نسبت به آن چیزی که میبینیم یا درست میکنند که ببینیم یا میسازند که بشنویم بی تفاوت رد نشویم حداقل مانند نگارنده بپرسید
تا آقای زمانی پاسخ دهند و روشن شوید
بیایید هنرمندانمان را به خاطر هنر نابشان تحسین کنیم نه به خاطر جادویشان و یا دوستان سینماییشان
بدرود
سلام
ممنونم از آقای زمانی عزیز به خاطر تحلیل زیباشون و همینطور از آقای ایمان عزیز
آقای زمانی
منظور از نخ نما شدن مفاهیم همین است که باید سالها این تصاویر را در کلیپهای مختلف ببینیم و همین برداشت ها رو بکنیم .
آقای ایمان
به نظر من در هنر امروز داشتن و لزوم وجود مرز بیشتر از هر زمان دیگری احساس میشود و رعایت آن توسط هنرمندان فانوس بدست از اوجب واجبات . که اگر اینطور نباشد به بیراهه ای میرویم که عاقبت آن
نا کجا آبادیست که در آنیم.
داشتن مرز و به قول فرنگیها کتگوری اصلا و ابدا چیز بدی نیست
با درهم آمیختن عناصر نا هم جنس و نا همگون نمیتوان انتظار داشت که به بیانی متفاوت رسید.
همانطور که نمیتوان پیتزای قرمه سبزی را به عنوان یک غذای قابل قبول به حساب آورد که محصول تلفیق و بی مرزی است و البته کمی هم با چاشنی نوآوری ،
به نظر بنده بیشتر از سر ندانم کاری و جویای نام بودن و شاید بفروشد است تا ...
لازم به ذکر میدانم یادآور شوم که :
کار ما آنجا خراب شد که اخوین اثری را خلق نمودند بسیار زیبا با حنجره فوق استثنایی و طلایی که با استقبال بی نظیر تمامی اقشار جامعه ( مدیونید خدای ناکرده فکر کنید به این نوع کارها میگند پاپ) روبرو شد که میگفتند اصلا ما تا حالا اینهمه موسیقی سنتی دوست ، نداشتیم و دیگر هم نخواهیم داشت ، و از ترس نقد ، سعی بر توجیه آن داشتند که چون نام موسقی سنتی با وقارتر از دیگر سبکهای موسیقی است البته از ظن بعضیها نامش را موسیقی سنتی گذاشتند و با چند درجه تخفیف موسیقی تلفیقی . که تا حتی مرشدان فانوس بدست که سنشان از دیگر فانوس بدستان جدید بیشتر بود و البته چند سالی است عقب قافله را روشن نگاه میدارند و چند پیراهن بیشتر پاره کرده بودند دادشان درآمد که لطفا با نام موسیقی سنتی انقدر بازی نکنید خراب میشه ، بشین بچه انقدر تند نرو و ...
از آنجا به بعد همه میخواهند اثری بسازند نوآوری شده و خاص ، که چه ایرادی دارد یک کار میسازیم
راک اند رول میدیم ... هم میخونه و یک کلیپ روش میسازیم با حضور ... و کلا میترکونیم
مشکل و شاید هم حسن کار اینجاست که این آثار مزین به حنجره ای است بسیار توانا و خوش لحن البته (حس نوستالژی صدای پدر رو هم نمیشه نادیده گرفت )که هر کسی آن را میشنود جادوی آن می شود
و امکان تمیز دادن اثر خوب و خدای ناکرده اثر بد رو پیدا نمیکند نمیکنیم نمیکنند و پیدا نخواهیم کرد و زبانمان به جز فتبارک الله چیز دیگری بر خود نمیبیند.
نباید اشتباه فرض کرد حتما کار خوبی است که کیخسرو آن را خوانده و یا هر چه که میسازند محشره که او میخواند
نه ، صدا و آواز کیخسرو بسیار بسیار زیبا و توانمند است و هر کاری که من و یا هر آهنگساز دیگری هم که بسازم و بسازند به نحو احسن میخواند و چه بسا که خودمان هم غافلگیر شویم که چه آهنگی ساختیم دممون گرم
***البته امیدوارم جسارت بنده رو آهنگساز های عزیز بپذیرند اصلا قصد بی احترامی و بی ارزش کردن آثارشون رو ندارم و تنها سعی و اصرار بر ایجاد فضای نقد دارم ****
سوال اینجاست که اگر این کارها را کیخسرو آواز ایران نمیخواند و یا دیگر کسان میخواندند باز هم نظرات همین بود که چه اشکالی دارد تحریر آواز ایرانی بر روی لیدگیتار راک؟؟
به گمانم بیشتر خوشمان آمده تا اینکه بدانیم چیست
ایجاد فضای نقد و کنکاش و بحث و کمی هم شوخی این مجال را به ما میدهد که نسبت به آن چیزی که میبینیم یا درست میکنند که ببینیم یا میسازند که بشنویم بی تفاوت رد نشویم حداقل مانند نگارنده بپرسید
تا آقای زمانی پاسخ دهند و روشن شوید
بیایید هنرمندانمان را به خاطر هنر نابشان تحسین کنیم نه به خاطر جادویشان و یا دوستان سینماییشان
بدرود