خدا رو سپاس(!) که به لطف باران کوثری و تهمورس و همایون چرا رفتی رو همه مردم ایران شنیدند
و فهمیدند چیزی بنام موسیقی سنتی/دستگاهی هم در ایران تولید میشه!
من نمی دونم اگه چرا رفتی پاپه پس چرا هیج خواننده پاپی توانایی اجرای ساده ترین قسمت هاش رو نداره؟!
یعنی ویولا و ویولون و کنترباس و پیانو قبلا در موسیقی سنتی نبودند؟!!
با اضافه شدن گیتار به آلبوم نه فرشته ام نه شیطان آلبوم از سنتی به پاپ تغییر سبک میده؟!!!
حتما اگه جناب صفاریان(که خیلی ازشون انتظار داشتم) آلبوم های خوانندگان ایرانی مثل علیرضا قربانی همایون شجریان وحید تاج محمد معتمدی و ... رو بشنوند نظرشون درباره تکراری بودن این سبک عوض میشه هتا(حتی) بیشتر آلبوم های استاد شجریان هم نوآورانه است
اگه آواز خوندن به تکرار رسیدن سبک رو نشون میده موسیقی پاپ کلا تکراریه ...
دز ضمن جیزی که معلومه تنظیم کنندگان پاپ در این جند سال گذشته شدیدا از سازهای موسیقی ملی مثل سنتور تار سه تار کمانچه عود و ... در جهت نوآوری و تغییر سبک استفاده کردند و اونها دارند به موسیقی ملی چنگ می زنند ...
خدا رو سپاس(!) که به لطف باران کوثری و تهمورس و همایون چرا رفتی رو همه مردم ایران شنیدند
و فهمیدند چیزی بنام موسیقی سنتی/دستگاهی هم در ایران تولید میشه!
من نمی دونم اگه چرا رفتی پاپه پس چرا هیج خواننده پاپی توانایی اجرای ساده ترین قسمت هاش رو نداره؟!
یعنی ویولا و ویولون و کنترباس و پیانو قبلا در موسیقی سنتی نبودند؟!!
با اضافه شدن گیتار به آلبوم نه فرشته ام نه شیطان آلبوم از سنتی به پاپ تغییر سبک میده؟!!!
حتما اگه جناب صفاریان(که خیلی ازشون انتظار داشتم) آلبوم های خوانندگان ایرانی مثل علیرضا قربانی همایون شجریان وحید تاج محمد معتمدی و ... رو بشنوند نظرشون درباره تکراری بودن این سبک عوض میشه هتا(حتی) بیشتر آلبوم های استاد شجریان هم نوآورانه است
اگه آواز خوندن به تکرار رسیدن سبک رو نشون میده موسیقی پاپ کلا تکراریه ...
دز ضمن جیزی که معلومه تنظیم کنندگان پاپ در این جند سال گذشته شدیدا از سازهای موسیقی ملی مثل سنتور تار سه تار کمانچه عود و ... در جهت نوآوری و تغییر سبک استفاده کردند و اونها دارند به موسیقی ملی چنگ می زنند ...