دوست ندارم مقایسه کنم ولی ...
صدای عبدالمالکی به مراتب بهتر و قویتر از محسن یگانس و اجرای زندش هم قابل قیاس با یگانه نیست .
محسن یگانه تو کنسرتاش نفس کم میاره و صداش جیر جیر میکنه در حالی که علی کاملا رو صداش مسلطه و به جرات میتونم بگم از نظر صدا و تسلط روی صدا با اختلاف زیاد نفر اول ایرانه .
ولی آهنگسازی و ترانه سرایی محسن یگانه خیلی از عبدالمالکی بهتره .
محسن یگانه اول با تقلید از شادمهر خودش رو مطرح کرد و بعد سبک خودشو پیدا کرد و مثل خیلیای دیگه رفت زیر مجموعه سبک و طرفدارای شادمهر قرار گرفت ولی علی عبدالمالکی از اول با سبک خاص خودش مطرح شد و رفته رفته در آهنگسازی و خوانندگی و تنظیم و ترانه سرایی پیشرفت کرد .
ترانه هایی که عبدالمالکی میخونه خیلی ابتداییه . و منی که طرفدار پروپا قرصشم به خاطر شعرای سطحی خیلی از آهنگاشو گوش نمیدم .
البته تو آلبوم مخاطب خاص از نظر ترانه و آهنگ پیشرفت فوق العاده ای داشته .ولی امیدوارم در آینده برای اعتبار خودش هم که شده با افراد هم سطح خودش کار کنه . ترانه سراهایی مثل روزبه بمانی و مونا برزویی و مهرزاد امیرخانی . آهنگسازایی مثل مهدی یراحی و محسن یگانه و سیروان و زانیار و...
ترکهای وایسا و عشق من مطمئنا جزو آهنگهای برتر سال خواهند بود و آلبوم هم قطع به یقین بین پرفروشترینها و پرطرفدارترینها خواهد بود .
دوستی گفتن بلیطهای کنسرت عبدالمالکی فروش نرفته و دو سانس محسن یگانه فروش رفته .
دوست عزیز فروش بلیط ملاک پرطرفداری نیست .
طرفدارای علی بیشترشون مثل خودش از قشر ضعیفن و براشون مقدور نیست حقوق 1 هفتشونو بدن برن کنسرت . در حالی که بیشتر طرفدارای یگانه از طبقه متوسطن و طبیعتا براشون خرج کردن پول بابا مشکلی نداره .
در کل اگر بخوام به دو آلبوم مخاطب خاص و نگاه که هر دو از آلبومای مورد علاقم هستن نمره بدم به ترتیب 17 و 15 خواهد بود .
در کل آلبوم مخاطب خاص قویتر بود با وجود ضعفهایی که در ترانه و آهنگسازی داشت . و دلیلش فقط و فقط نبوغ و استعداد ذاتی عبدالمالکی تو خوندن بود .
دوست ندارم مقایسه کنم ولی ...
صدای عبدالمالکی به مراتب بهتر و قویتر از محسن یگانس و اجرای زندش هم قابل قیاس با یگانه نیست .
محسن یگانه تو کنسرتاش نفس کم میاره و صداش جیر جیر میکنه در حالی که علی کاملا رو صداش مسلطه و به جرات میتونم بگم از نظر صدا و تسلط روی صدا با اختلاف زیاد نفر اول ایرانه .
ولی آهنگسازی و ترانه سرایی محسن یگانه خیلی از عبدالمالکی بهتره .
محسن یگانه اول با تقلید از شادمهر خودش رو مطرح کرد و بعد سبک خودشو پیدا کرد و مثل خیلیای دیگه رفت زیر مجموعه سبک و طرفدارای شادمهر قرار گرفت ولی علی عبدالمالکی از اول با سبک خاص خودش مطرح شد و رفته رفته در آهنگسازی و خوانندگی و تنظیم و ترانه سرایی پیشرفت کرد .
ترانه هایی که عبدالمالکی میخونه خیلی ابتداییه . و منی که طرفدار پروپا قرصشم به خاطر شعرای سطحی خیلی از آهنگاشو گوش نمیدم .
البته تو آلبوم مخاطب خاص از نظر ترانه و آهنگ پیشرفت فوق العاده ای داشته .ولی امیدوارم در آینده برای اعتبار خودش هم که شده با افراد هم سطح خودش کار کنه . ترانه سراهایی مثل روزبه بمانی و مونا برزویی و مهرزاد امیرخانی . آهنگسازایی مثل مهدی یراحی و محسن یگانه و سیروان و زانیار و...
ترکهای وایسا و عشق من مطمئنا جزو آهنگهای برتر سال خواهند بود و آلبوم هم قطع به یقین بین پرفروشترینها و پرطرفدارترینها خواهد بود .
دوستی گفتن بلیطهای کنسرت عبدالمالکی فروش نرفته و دو سانس محسن یگانه فروش رفته .
دوست عزیز فروش بلیط ملاک پرطرفداری نیست .
طرفدارای علی بیشترشون مثل خودش از قشر ضعیفن و براشون مقدور نیست حقوق 1 هفتشونو بدن برن کنسرت . در حالی که بیشتر طرفدارای یگانه از طبقه متوسطن و طبیعتا براشون خرج کردن پول بابا مشکلی نداره .
در کل اگر بخوام به دو آلبوم مخاطب خاص و نگاه که هر دو از آلبومای مورد علاقم هستن نمره بدم به ترتیب 17 و 15 خواهد بود .
در کل آلبوم مخاطب خاص قویتر بود با وجود ضعفهایی که در ترانه و آهنگسازی داشت . و دلیلش فقط و فقط نبوغ و استعداد ذاتی عبدالمالکی تو خوندن بود .