برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 08:47

خوشم میاد یدونه از طرفدارای چاوشی هم اونقدر بیکار نیس که مثلا بخواد کارای اون خردسال عزیز سایتمون " ابوالفضل..." و تلافی کنه!

اولا که دنیای کوچیکی داریم. هر چقدر در مورد دیگران قضاوت کنیم و بد بگیم تو همین دنیا سرمون میاد!!! البته تو زندگی های کوچیک خودمون و در سطح خودمون!!((مثلا برای دوست خردسالمون اندازه موفقیت های کلاس سومش که سال دیگه واردش میشه!) محسن چاوشی ادمی که کاری به هیچکس نداره. جزء مطلوم ترین افرادیه که تو کل عمرم شناختمش.... دوس داره اونجور که میخواد زندگی کنه.... چقدر حرف و تهمت و دروغ و تمسخر پشتشه!

اتفاقا حافط تو زمان خودش منفورترین ها بوده. نقله حتی متشرعین با سنگ میزدنش بخاطر شعراش... مولوی رو براش یه تهمتایی در مورد ارتباطش با شمس در اورده بودن که....!
ادمایی که تو دنیا ماندگار شدن تو زمان حیاتشون همه بهشون سنگ زدن!
خدا تو افتاب قدرتی افریده که با خاک پاشی بهش هیچ اتفاقی نمیفته...فقط ذرات خاک دیر یا زود برمیگرده و چشم اون فرد رو کور میکنه!

صد سال دیگه که به قول محسن این دهان های لقی که حرفاشون مث بمب و موشک رو سرش خراب میشه و حرفی نمیزنه نیستن و همه زیر خاکیم. اون زمان قضاوت خواهند کرد که چه کسی ماندگاره یه تاجرِ موسیقی یا یه مولف متفکر مثل محسن....

از همه عذر میخوام که پست غیر مرتبط دادم
برای اینکه زیادی هم غیر مرتبط نباشه میخوام ارزو کنم که احسان عزیز یه اهنگ بدون فالش به صدا و سیما بده. البته اهنگای استادیوییشو که صد بار ضبط میکنه مهم کنسرتاشن که همونطور که فیلمشو گذاشته بودم پر از فالش و جیغ و خرابکاریه...
حیف مهدی یراحی که گذاشتنش کنار!! مهدی و فرزاد هر چی هستن فالش نمیخونن!!!!!

لطفا تایید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما