برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 11 تیر 1394 - 12:00

کاملادرست فرمودید ولی فقط سطح فاجعه روخراش دادید.درواقع عمق فاجعه خیلی زیادتره.منم با اون دوستمون کاملاموافقم گفتن سازماندهی شده است.به نظر منم هر کدام از این خواننده های جنجالی(چون یه تعدادی هستند)یه دارودسته راه انداختن و یه گروه فشار که هم ضربه می زنه و هم نیروهای جدید مستعد رو جذب می کنه.یعنی اینهایی که به سرکوبگری مشغولن یا عضو فعلی گروه فشارن یا بزودی به عضویت درمیان.
نکته جالبی رو بیان کردید که همانا قالبی بودن اظهارات این اشخاصه که شما بعضی رو به درستی نوشتید.مثلا جدیدا باب کردن جومنفی میدی برای فلانی!!!و دیگه وقتی کاملا کم میارن و حالا یه نظر کاملا منطقی از تموم فیلترها میگذره و عمومی شده و کار از کارشون گذشتهء، حرف های حساب رو مغرضانه و توهین به خواننده می نامند!!!کلمه مغرضانه خیلی به چشم می خوره .حالا باز اگر ادامه پیدا کنه و طرف از میدان به در نره بهش برچسب میزنن که مشکل شخصی داری و با فلانی دشمنی شخصی داری!!! از این چیزآ . همین قالبی بودن برچسب هاشون دال بر توخالی بودن این ادمهاست .بعد از طریق برچسب زدن و شرطی کردن مخاطبین اغفالشون میکنن.
دقت کنیم خیلی شبیه فرقه هان و یه عده جذبشون میشن که معمولا گرایش به فرقه پرستی دارن .

ای کاش عزم مسوولین جزم میشد تا با این پدیده شوم مبارزه کنند.راستش خیلی غافلگیرشدم یک نفر پیدا شد اونم یه ترانه سرای فرهیخته و صاحب نام که باب رو باز کنه و انقد غافلگیرشدم که چند روزه میامو میرم تا امروز دیگه چند خط نوشتم.قبلا کاملا ناامید شده بودم.خدا شمارو خیر بده که چراغشو روشن کردید و خوشحالم می بینم یه سری دوستان اگاه دیگه با شما همصدا هستن.موید و موفق باشین.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما