اقا سعید ببخشید میشه بگید کجای همکاری نیمامسیحا با بابک صحرایی اشتباه بود البوم فوق موسیقیایی توهم یادت رفته که جزبهترین البوم های سال شد تیم بابک صحرایی بعد از تیم علیرضا افکاری بهترین تیم تولید هستند که خوشبختانه نیمامسیحا به خوبی از این دوتیم استفاده کرده اگر هم منظور شما ترانه است ببنید اصولا ملودی های جاودانه بابک بیات رو اسطوره ی ترانه سرایی ایرج جنتی عطایی بهترین اثار تاریخ موسیقی ایران رو خلق کرد بعد از جدایی این دو اسطوره بابک بیات درایران گروهی از بهترین خوانندگان جوان وصداهایی ماندگار یعنی نیمامسیحا که تکنیکی ترین خواننده ی تاریخ موسیقی ایرانه و حامی شریف و همچنین مهندس صدا مانی رهنما متشکل میشد که هر سه این بزرگواران داری صدا هایی کلاسیک اما متفاوت بودند برای گام های پایین مانی رهنما و برای گام های متوسط حمید حامی وبرای ملودی های سنگین و بالا نیما مسیحا تعلیم دیدند برای شعر این بزرگواران باید شعر هایی دارای کلام های پر از فضا و همچنین پخته استفاده مبشد که در اغاز دهه ی هفتاد بابک بیات از دو نفر به نام های پیام پارسا و بابک صحرایی استفاده کرد که انگار دو ایرج جنتی عطایی جدید باکلامی جلوتر بودند
اقا سعید ببخشید میشه بگید کجای همکاری نیمامسیحا با بابک صحرایی اشتباه بود البوم فوق موسیقیایی توهم یادت رفته که جزبهترین البوم های سال شد تیم بابک صحرایی بعد از تیم علیرضا افکاری بهترین تیم تولید هستند که خوشبختانه نیمامسیحا به خوبی از این دوتیم استفاده کرده اگر هم منظور شما ترانه است ببنید اصولا ملودی های جاودانه بابک بیات رو اسطوره ی ترانه سرایی ایرج جنتی عطایی بهترین اثار تاریخ موسیقی ایران رو خلق کرد بعد از جدایی این دو اسطوره بابک بیات درایران گروهی از بهترین خوانندگان جوان وصداهایی ماندگار یعنی نیمامسیحا که تکنیکی ترین خواننده ی تاریخ موسیقی ایرانه و حامی شریف و همچنین مهندس صدا مانی رهنما متشکل میشد که هر سه این بزرگواران داری صدا هایی کلاسیک اما متفاوت بودند برای گام های پایین مانی رهنما و برای گام های متوسط حمید حامی وبرای ملودی های سنگین و بالا نیما مسیحا تعلیم دیدند برای شعر این بزرگواران باید شعر هایی دارای کلام های پر از فضا و همچنین پخته استفاده مبشد که در اغاز دهه ی هفتاد بابک بیات از دو نفر به نام های پیام پارسا و بابک صحرایی استفاده کرد که انگار دو ایرج جنتی عطایی جدید باکلامی جلوتر بودند