سلام....میخوام از کاور آلبوم شروع کنم ...دقیقا چی تو فکر بنیامین بوده با این کاور در حد سال 1360...واقعا عجیب بود...بعد از آلبوم 88 بود فک میکنم عملا بنیامین وارد یه چرخه تکرار بد شده اونم تو شعر عملا کسی با فرید احمدی کار نمیکنه چون اصلا شعر فاخر و تاثیر گذاری رو سالهاست نمیتونه ارائه بده..خیلی کمن کارای خوبش به قول یکی از دوستان " تو یکی یکی یکی یدونمی ؟؟؟ " یا تکرار یه کلمه هفته هفته به هفته...بسته دیگه...قبلا ساعت دیوار و .. اینا بود جدید بود خوب بود اما الان دیگه مردم به شعر اهمیت میدن...در مورد اینکه بیای بگیم متفاوته مگه هر کار متفاوته میتونه خوب باشه ؟؟ نه نمیتونه...یکی از نکات مثبت آلبوم تنظیم های خوبشه و ساز هایی که استفاده شده...کاش یه کار آروم هم تو آلبوم پیدا میکریم کارایی که بنیامین خیلی بهتر اجرا میکنه...در مجموع آلبوم ضعیفی رو شاهد بودیم که فقط میتونه رو تنظیم حرفی واسه گفتن داشته باشه....نه شعر خوبی و نه ملودی خوبی...متاسفم
سلام....میخوام از کاور آلبوم شروع کنم ...دقیقا چی تو فکر بنیامین بوده با این کاور در حد سال 1360...واقعا عجیب بود...بعد از آلبوم 88 بود فک میکنم عملا بنیامین وارد یه چرخه تکرار بد شده اونم تو شعر عملا کسی با فرید احمدی کار نمیکنه چون اصلا شعر فاخر و تاثیر گذاری رو سالهاست نمیتونه ارائه بده..خیلی کمن کارای خوبش به قول یکی از دوستان " تو یکی یکی یکی یدونمی ؟؟؟ " یا تکرار یه کلمه هفته هفته به هفته...بسته دیگه...قبلا ساعت دیوار و .. اینا بود جدید بود خوب بود اما الان دیگه مردم به شعر اهمیت میدن...در مورد اینکه بیای بگیم متفاوته مگه هر کار متفاوته میتونه خوب باشه ؟؟ نه نمیتونه...یکی از نکات مثبت آلبوم تنظیم های خوبشه و ساز هایی که استفاده شده...کاش یه کار آروم هم تو آلبوم پیدا میکریم کارایی که بنیامین خیلی بهتر اجرا میکنه...در مجموع آلبوم ضعیفی رو شاهد بودیم که فقط میتونه رو تنظیم حرفی واسه گفتن داشته باشه....نه شعر خوبی و نه ملودی خوبی...متاسفم