متاسفانه آفتی داره به موسیقی سنتی ما داره میزنه به اسم "تلفیقی" ، هر کس تعدادی ساز شرقی و غربی و با سازبندی ناهمگون رو با هم به اجرا میکنه و اسمش رو میذاره تلفیقی ، ولی نه شرقی هست و نه غربی و نه به دل میشینه، لازم نیست آثار موسیقی صرفا شامل ساز های شرقی و ایرانی باشه که بشه تلفیقی، و لزوما هر کار جدیدی به صرف داشتن اسامی بزرگ کار قوی نیست, به نظر بنده که چند سالی هست کار تحقیقی در موسیقی انجام میدم , کار اخیر آقای ناظری کار متوسطی هست که چیزی رو به موسیقی ما اضافه نکرده، و حتی در بعضی قطعات به دل هم نمیشینه، بنده کار های آقای قمصری رو قوی تر و تکنیکی تر میبینم، البته ایشون هم دارن به تکرار میفتن. از آقای ناظری هم انتظار میرفت سنجیده تر مصاحبه کنن و فضای تبلیغاتی برای شنیده شدن کارشون ایجاد نکنن، حضور این همه نوازنده بنام رد این اثر برای شنیده شدنش کفایت میکنه.
متاسفانه آفتی داره به موسیقی سنتی ما داره میزنه به اسم "تلفیقی" ، هر کس تعدادی ساز شرقی و غربی و با سازبندی ناهمگون رو با هم به اجرا میکنه و اسمش رو میذاره تلفیقی ، ولی نه شرقی هست و نه غربی و نه به دل میشینه، لازم نیست آثار موسیقی صرفا شامل ساز های شرقی و ایرانی باشه که بشه تلفیقی، و لزوما هر کار جدیدی به صرف داشتن اسامی بزرگ کار قوی نیست, به نظر بنده که چند سالی هست کار تحقیقی در موسیقی انجام میدم , کار اخیر آقای ناظری کار متوسطی هست که چیزی رو به موسیقی ما اضافه نکرده، و حتی در بعضی قطعات به دل هم نمیشینه، بنده کار های آقای قمصری رو قوی تر و تکنیکی تر میبینم، البته ایشون هم دارن به تکرار میفتن. از آقای ناظری هم انتظار میرفت سنجیده تر مصاحبه کنن و فضای تبلیغاتی برای شنیده شدن کارشون ایجاد نکنن، حضور این همه نوازنده بنام رد این اثر برای شنیده شدنش کفایت میکنه.