اسلپ هاي گيتار باس بسيار بدصداست، روي بعضي سيم ها گز داره و بعضي سيم ها خفه ست. ١. خط باس تقريبا يك لوپ تكرار شونده ست. ٢.سازهاي براس (بادي برنجي) دايما روي يك رنج صوتي مي نوازند در نتيجه كار خسته كننده شده و نمي شه تا آخر شنيد. ٣. موسيقي فضايي يكنواخت داره در طول اين پنج دقيقه ٤.درامز تقريبا لوپ مي نوازه و هيچ شكستي در ريتم نداده اين اين ها چهار دليلي هستند كه من نمي تونم قطعه رو تا آخر گوش بدم. ساز ارگان بسيار ناشيانه نواخته شده خصوصا سلوي آخر بيربط است.
سازهاي بادي كوكشون خوبه
تكنوازي هاي سازها در طول قطعه نشان از ناتواني فكري و تكنيكيشون داره به گونه اي كه هيچمطلب زيبا يا جالب توجهي در تكنوازي هاي مياني قطعه رسد نميشه
نوازنده ي ترومپت صداي ساز خوبي داره و فكر مي كنم تنها تبريك رو بايد به ايشون گفت
ضمنا اين كار به هيچ وجه موسيقي جاز نيست. موسيقي جاز مشخصات هارمونيك و ملوديك مشخص داره. در اين كار سعي شده صرفا از سازبندي جاز استفاده بشه.
اسلپ هاي گيتار باس بسيار بدصداست، روي بعضي سيم ها گز داره و بعضي سيم ها خفه ست. ١. خط باس تقريبا يك لوپ تكرار شونده ست. ٢.سازهاي براس (بادي برنجي) دايما روي يك رنج صوتي مي نوازند در نتيجه كار خسته كننده شده و نمي شه تا آخر شنيد. ٣. موسيقي فضايي يكنواخت داره در طول اين پنج دقيقه ٤.درامز تقريبا لوپ مي نوازه و هيچ شكستي در ريتم نداده اين اين ها چهار دليلي هستند كه من نمي تونم قطعه رو تا آخر گوش بدم. ساز ارگان بسيار ناشيانه نواخته شده خصوصا سلوي آخر بيربط است.
سازهاي بادي كوكشون خوبه
تكنوازي هاي سازها در طول قطعه نشان از ناتواني فكري و تكنيكيشون داره به گونه اي كه هيچمطلب زيبا يا جالب توجهي در تكنوازي هاي مياني قطعه رسد نميشه
نوازنده ي ترومپت صداي ساز خوبي داره و فكر مي كنم تنها تبريك رو بايد به ايشون گفت
ضمنا اين كار به هيچ وجه موسيقي جاز نيست. موسيقي جاز مشخصات هارمونيك و ملوديك مشخص داره. در اين كار سعي شده صرفا از سازبندي جاز استفاده بشه.