نظر جناب درویشی محترم ولی این 5 بند مشکلات بسیاری دارند و جای بحث بسیار
با وضعیت فعلی خانه موسیقی و مدیریت فعلی آن بعید به نظر می رسد در مورد بند اول توافق و تفاهمی با منتقدین داشته باشند
در ثانی این هیئت مدیره به همین راحتی حاضر نیستند از سمت های خود کناره گیری کنند و به هر حیله و ترفندی سعی می کنند با دور زدن قانون و پنهان کاری و فریب کاری خود را در سمت هایشان ابقا کنند
مشکل دیگر خانه موسیقی اساسنامه آن و ایراد های متعدد آن است در کنار آن آئین نامه ها اجرایی بسیاری هست که توسط هیئت مدیره تصویب شده و دست دیگران را برای ورود به حیطه خانه موسیقی بسته است
مشکل دیگر خانه موسیقی تلاش برای قایم شدن پشت شخصیت های شناخته شده است تا بدین وسیله برای خود وجاهت قانونی ایجاد کنند
هرچند این گونه بازی ها و فریب کاری ها قدیمی شده ولی هنوز بسیاری از دست اندرکاران موسیقی بنا به دلایل شغلی یا ترس از دست دادن موقعیت شغلی شدیدا به مدیریت این نهاد غیر صنفی چسبیده اند
مشکل بزرگ دیگر در صنف موسیقی عدم پیوند و ارتباط بین نسل قدیم و معاصر بوده به نحوی که نسل قدیم خود را تافته جدا بافته می داند و به کلی جدای از نسل جوان و معاصر در حالی که پیوند به نسل هاست که می تواند موجب تبلور اندیشه ها و بلوغ فکری در یک صنف بالاخص فرهنگی و هنری شود
نظر جناب درویشی محترم ولی این 5 بند مشکلات بسیاری دارند و جای بحث بسیار
با وضعیت فعلی خانه موسیقی و مدیریت فعلی آن بعید به نظر می رسد در مورد بند اول توافق و تفاهمی با منتقدین داشته باشند
در ثانی این هیئت مدیره به همین راحتی حاضر نیستند از سمت های خود کناره گیری کنند و به هر حیله و ترفندی سعی می کنند با دور زدن قانون و پنهان کاری و فریب کاری خود را در سمت هایشان ابقا کنند
مشکل دیگر خانه موسیقی اساسنامه آن و ایراد های متعدد آن است در کنار آن آئین نامه ها اجرایی بسیاری هست که توسط هیئت مدیره تصویب شده و دست دیگران را برای ورود به حیطه خانه موسیقی بسته است
مشکل دیگر خانه موسیقی تلاش برای قایم شدن پشت شخصیت های شناخته شده است تا بدین وسیله برای خود وجاهت قانونی ایجاد کنند
هرچند این گونه بازی ها و فریب کاری ها قدیمی شده ولی هنوز بسیاری از دست اندرکاران موسیقی بنا به دلایل شغلی یا ترس از دست دادن موقعیت شغلی شدیدا به مدیریت این نهاد غیر صنفی چسبیده اند
مشکل بزرگ دیگر در صنف موسیقی عدم پیوند و ارتباط بین نسل قدیم و معاصر بوده به نحوی که نسل قدیم خود را تافته جدا بافته می داند و به کلی جدای از نسل جوان و معاصر در حالی که پیوند به نسل هاست که می تواند موجب تبلور اندیشه ها و بلوغ فکری در یک صنف بالاخص فرهنگی و هنری شود