برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 15 اسفند 1394 - 12:31

ملتی که هیچ وقت موسیقی کلاسیک به خود ندیده ٬ ملتی که حتی موسیقیدانانش دانشی کاملا محدود در موسیقی کلاسیک دارند به راحتی به خود اجازه میدهند که راجع به کیفیت اجراهی یک ارکستر نقد بنویسند. اصلا کاری به آقای رهبری نداریم . جای سوال دارد که چطور آقایان منتقد که حتی دسترسی به پارتیتور هکتور برلیوز در ایران ندارند و حتی یکبار از اول تا آخر پارتیتور را حتی اجمالی مطالعه نکردند و تمام سوادشان به گفتن کلمه ضعیف است خلاصه میشود چنین نقد های تخریبی مینویسند.
ملتی که اسطوره اش مرتضی پاشایی است و نوازندگان حرفه ایش شبها در استودیو بابا کرم میزنند ٬ راجع به کیفیت اجرای هکتور برلیوز نقد فلسفی مینویسد که حتی یکبار هم آنرا نشنیده اند.
چنین ملتی هستیم ما.
آقای صهبایی شما که قبلا مدیر ارکستر سمفونیک تهران بودید چه افتخاری برای این ارکستر کسب که الان مجدد میخواهید برای آن کسب کنید؟ ایا در زمان شما ارکستر همانند برلین فیلارمونیک صدا میداد؟
فیلم اجراهای شما که در آن کاملا واضح است که حتی کمترین تجربه ای دردادن اف تاکت که مقدماتی درس در رهبری ارکستر هست ندارید باعث خجالت خود شما نیست.
شما که توانایی بالایی در نوازندگی ابوا دارید چرا به این توانایی بسنده نمیکنید و چه اصراری دارید که خود را رهبر ارکستر یا آهنگساز جا بزنید؟
اینجانب به شخصا با ارکستر سنت گالن که آقای صهبایی مدعی هستند که با ارکستر بیش از ۱۰۰۰ برنامه رهبری کردند مکاتبه کردم ٬ این ارکستر در جوابیه ای رسمی اعلام کرد که این هیچ وقت به عنوان رهبر با این ارکستر همکاری نکرده. متن این نامه در اختیار من اگر سایت موسیقی شهامت انتشار آن را دارد به همراه این نامه ارسال میکنم.
آقای صهبایی لطفا در کاری که هیچ تخصصی در آن ندارید اظهار نظر نکنید.
موفق باشید
پرویز یحیوی
وین ٫ اتریش

Dear Mr. Yahyavi

Mr. Sahbai was employed here as an oboe player. He never conducted the Sinfonieorchester St. Gallen, neither with concert programmes, nor with musictheatre productions.

Sincerely yours,
Maja Geigenmüller

***********************************
Sinfonieorchester St. Gallen
Orchesterdisposition
Museumstrasse 2
CH - 9004 St. Gallen
Tel +41 (0)71 242 07 12
www.sinfonieorchestersg.ch

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما