برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 29 تیر 1395 - 22:37

ارسال این خبر بعد از خبرهای پر شماری که گاهی وقتها بی دلیل درباره هنرمند جوان و با ذوق پویا سرایی منتشر می شود این روزها بیشتر از آنکه به اعتبار ایشان کمک کند نشاندهنده یک حافظ ناظریِ خفته در وجودِ ایشان است!
از خواندن و نواختن بداهه تصنیف اکبر محسنی و ارسال به این سایت تا اعلام دریافت مدرکی که معلوم نیست دقیقا چیست؟!
مدرک فوق لیسانس رهبری است؟ مدرک رهبری ارکستر است یا کر؟ اگر فوق لیسانس است چطور در دو ماه چنین مدرکی داده شده؟
اگر یک مدرک برای آزاد است که ارزش زیادی ندارد، بسیاری از موزیسین های ایرانی در آمریکا و اروپا مستر کلاس گذرانده اند و مدرک آن را دارند و هیچ کجا هم آن را رو نمی کنند، ارمنستان که جای خود دارد.
این مدرک مربوط به رهبری ارکستر است؟ با کدام ارکستر ایشان اجرایی داشته اند که مدرک بگیرند؟ کر است؟ با کدام کر اجرا کرده اند؟
اگر تنها یک سرتیفیکیت معمولی است که اعتبار زیادی ندارد!
ایشان گفته اند از طرف مدیریت هنری اپرای ارمنستان دعوت شده اند، یعنی خودشان هیچ تماسی با ایشان نداشته اند و مثلا این مدیر محترم در حال سرچ در اینترنت فیلم رهبری ایشان را دیده و احساس کرده خوب است برای ایشان کلاس بگذارند و بعد ایمیل شان را گیر آورده و تماس گرفته؟! بیشتر به شوخی می ماند!
آقای سرایی عزیز، شما یک موزیسین خوب و با استعداد هستید، نیاز به این تبلیغات کاذب ندارید. شما آهنگساز خوب هستید و نوازنده عالی و رهبری در حد بسیار ابتدایی و متوسط، اگر دوست دارید یک رهبر رسمی باشید لازم است دوره رهبری را به صورت کامل بگذرانید مثل خیلی از دوستانتان که این زحمت را به جان خریده اند.
ضمنا گرفتن جایزه بین المللی شاید نیاز به ارسال خبر داشته باشد ولی گرفتن مدرک (آن هم مدرکی در این سطح!) قطعا نیاز به ارسال خبر ندارد، هر روز هموطنان شما مدارکی بسیار معتبر تر از این را می گیرند.
از شما انتظاری بیشتر از حافظ ناظری ها داریم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما