"موسیقی راک از نظر فرهنگی هیچ ارتباطی به ایران و ایرانی ندارد" این جمله خیلی سنگین هست و جا داشت که ایشون به عنوان یک پیشکسوت بیشتر توضیح می دادند، البته که بسیاری افراد اشعار کلاسیک را مناسب برای موسیقی راک نمی دانند اما بحث فرهنگ و موسیقی و بی ارتباط عنوان کردن آن ها با هم عجیب است.
البته در رابطه با بحث شعر و ترانه و ساختار موسیقی دلایل مستند وجود دارد که مشخص می کند چرا این ساختار ها با هم متفاوت هستند با این حال همان مثال اوهام و فرهاد مهراد، کوروش یغمایی می توانند نمونه های خوبی برای رد این نظریه باشند که نشان دهند علی رقم وجود اختلاف ساختاری اما با ذوق و سلیقه هنرمند این تلفیق امکان پذیر است.
اما در خصوص فرهنگ این مورد اساسا مورد قبول نیست و برای این موضوع دلایل متعددی دارم که اگر علاقه مند هستید می توانیم در مصاحبه جدا گانه ای راجع به این موضوع صحبت کنیم.
"موسیقی راک از نظر فرهنگی هیچ ارتباطی به ایران و ایرانی ندارد" این جمله خیلی سنگین هست و جا داشت که ایشون به عنوان یک پیشکسوت بیشتر توضیح می دادند، البته که بسیاری افراد اشعار کلاسیک را مناسب برای موسیقی راک نمی دانند اما بحث فرهنگ و موسیقی و بی ارتباط عنوان کردن آن ها با هم عجیب است.
البته در رابطه با بحث شعر و ترانه و ساختار موسیقی دلایل مستند وجود دارد که مشخص می کند چرا این ساختار ها با هم متفاوت هستند با این حال همان مثال اوهام و فرهاد مهراد، کوروش یغمایی می توانند نمونه های خوبی برای رد این نظریه باشند که نشان دهند علی رقم وجود اختلاف ساختاری اما با ذوق و سلیقه هنرمند این تلفیق امکان پذیر است.
اما در خصوص فرهنگ این مورد اساسا مورد قبول نیست و برای این موضوع دلایل متعددی دارم که اگر علاقه مند هستید می توانیم در مصاحبه جدا گانه ای راجع به این موضوع صحبت کنیم.