واقعا جامعه شناسی تو موسیقی پاپ یکی از مهم ترین عوامل موفقیت هستش، چیزی که بین موزیسین های مملکت هم کمتر پیدا میشه. قطعا بهروز صفاریان یکی از موفق ترین و باهوش ترین افراد چه تو این زمینه چه تو زمینه های مختلف موسیقی داخلی ما هستش. من خودم به حمید هیراد و امثالهم ذره ای علاقه ندارم و حالم از شنیدن کاراشون بد میشه. اما خدایی به خودم اجازه نمیدم انقدر راحت همه چیزو قضاوت کنم، اونم وقتی علم کافی رو تو این زمینه ندارم. ولی دوستان با چهار سال ساز زدن و احتمالا دوتا اجرای نصفه نیمه رفتن و یا گوش دادن چهارتا آلبوم از دهه هفتاد امریکا دیگه خدا رو بنده نیستن و حرف هیچکسو قبول ندارن. نمیدونم چه دردیه مخصوصا بین علاقه مندان یه سری سبک های خاص. فکر نمیکنم هیچ جای دنیا طرفدارای این سبک ها مثل طرفدارای ایرانی پر از ادعا و خود داف پنداری باشن، با احترام به همه. بحث سلیقه نیست، بحثم درد بزرگ همه مونه. دیگه داستان دوستانی که فقط مخاطب هستند و همیشه کارشناسانه ترین نظرات رو میدن هیچ...
واقعا جامعه شناسی تو موسیقی پاپ یکی از مهم ترین عوامل موفقیت هستش، چیزی که بین موزیسین های مملکت هم کمتر پیدا میشه. قطعا بهروز صفاریان یکی از موفق ترین و باهوش ترین افراد چه تو این زمینه چه تو زمینه های مختلف موسیقی داخلی ما هستش. من خودم به حمید هیراد و امثالهم ذره ای علاقه ندارم و حالم از شنیدن کاراشون بد میشه. اما خدایی به خودم اجازه نمیدم انقدر راحت همه چیزو قضاوت کنم، اونم وقتی علم کافی رو تو این زمینه ندارم. ولی دوستان با چهار سال ساز زدن و احتمالا دوتا اجرای نصفه نیمه رفتن و یا گوش دادن چهارتا آلبوم از دهه هفتاد امریکا دیگه خدا رو بنده نیستن و حرف هیچکسو قبول ندارن. نمیدونم چه دردیه مخصوصا بین علاقه مندان یه سری سبک های خاص. فکر نمیکنم هیچ جای دنیا طرفدارای این سبک ها مثل طرفدارای ایرانی پر از ادعا و خود داف پنداری باشن، با احترام به همه. بحث سلیقه نیست، بحثم درد بزرگ همه مونه. دیگه داستان دوستانی که فقط مخاطب هستند و همیشه کارشناسانه ترین نظرات رو میدن هیچ...