سلام به تیم مویسقی ما و حید لشکری که خوب داره کار محتوا رسانه ای موسیقی ما انجام میده و مهربان با لنز دوربین در گفت گو ها.اینکه کی رفت چه از این جهان چه از شهری به جای دیگر جهان همیشه حاشیه بود. اینکه همکار ما اقا مسعود اگر بخوایم منصفانه نگاه کنیم به کارنامه کاریش نقش کلیدی نه صدرصد ولی بی تاثیر نبوده در تولیدات خوانندگان چه برای کنسرت گذاری وحتی دیده شدن اثار خوانندگان. وگرنه مارکت موسیقی ایران بر اساس مدلینگ چه در نوع تنظیم و صدا ها و چه در طراحی کاور ها دقت کنید یک گردنبند مشکی درهمه کاور ها حتی نوع قرار گیری سمت راست گردن اون شخص تا این حد تقلید تکراری یک زمانی دهه 80 تکست انگلیسی در معرفی ها بود همه میگفتن. تا شد معرفی فارسی اخر تراک ها بازهمه گفتن میگن نمونه بارز در تنظیم ها دقت کنید در طول اهنگ ها برخی صدای افیکس جیغ مثل این یکی از همکاران تنظیم کننده م.ی بکار برد همه بجای پاساژهای موزیک شون بکار بردن بله جان دل این مارکت هرکسی ولو به یک حرکتی نو بزنه باید تقدیر کرد ازش......
سلام به تیم مویسقی ما و حید لشکری که خوب داره کار محتوا رسانه ای موسیقی ما انجام میده و مهربان با لنز دوربین در گفت گو ها.اینکه کی رفت چه از این جهان چه از شهری به جای دیگر جهان همیشه حاشیه بود. اینکه همکار ما اقا مسعود اگر بخوایم منصفانه نگاه کنیم به کارنامه کاریش نقش کلیدی نه صدرصد ولی بی تاثیر نبوده در تولیدات خوانندگان چه برای کنسرت گذاری وحتی دیده شدن اثار خوانندگان. وگرنه مارکت موسیقی ایران بر اساس مدلینگ چه در نوع تنظیم و صدا ها و چه در طراحی کاور ها دقت کنید یک گردنبند مشکی درهمه کاور ها حتی نوع قرار گیری سمت راست گردن اون شخص تا این حد تقلید تکراری یک زمانی دهه 80 تکست انگلیسی در معرفی ها بود همه میگفتن. تا شد معرفی فارسی اخر تراک ها بازهمه گفتن میگن نمونه بارز در تنظیم ها دقت کنید در طول اهنگ ها برخی صدای افیکس جیغ مثل این یکی از همکاران تنظیم کننده م.ی بکار برد همه بجای پاساژهای موزیک شون بکار بردن بله جان دل این مارکت هرکسی ولو به یک حرکتی نو بزنه باید تقدیر کرد ازش......