درود بر اقای عزیزی. در این دست نقد ها راه گریزی برای موزیسین نیست که بخواد به بهانه ی تخریب و توهین بی توجه از کنارش بگذره.
البته معتقدم که خیلی رعایت اون چند سال تلمذ نزدیشون رو کردید و حرمت نگه داشتید، وگرنه نکات بسیار بیشتری برای نقد کردن وجود داشت.
بقول استادم شناخت و نواخت موسیقی نواحی(فولک یا...) نیازمند درک بسیار عمیقتری از یک سفر دو سه روزه و نشستن کنار اساتید و گرفتن آکوردهای نامعلوم با تار ناکوک در کنار ساز ایشان هست، و در واقع این رویکرد سطحی به شناخت و نواخت موسیقی نواحی، نوعی دهن کجی به فرهنگ، زوایا، ظرایف، ابعاد و عمق آن موسیقی به حساب میاد. ادامه در كامنت بعدي ...
درود بر اقای عزیزی. در این دست نقد ها راه گریزی برای موزیسین نیست که بخواد به بهانه ی تخریب و توهین بی توجه از کنارش بگذره.
البته معتقدم که خیلی رعایت اون چند سال تلمذ نزدیشون رو کردید و حرمت نگه داشتید، وگرنه نکات بسیار بیشتری برای نقد کردن وجود داشت.
بقول استادم شناخت و نواخت موسیقی نواحی(فولک یا...) نیازمند درک بسیار عمیقتری از یک سفر دو سه روزه و نشستن کنار اساتید و گرفتن آکوردهای نامعلوم با تار ناکوک در کنار ساز ایشان هست، و در واقع این رویکرد سطحی به شناخت و نواخت موسیقی نواحی، نوعی دهن کجی به فرهنگ، زوایا، ظرایف، ابعاد و عمق آن موسیقی به حساب میاد. ادامه در كامنت بعدي ...