برنامه یاد بعضی نفرات
 
یه روز تلافی می کنم!
گزارش اختصاصی موسیقی ما از کنسرت حمید عسگری در برج میلاد
یه روز تلافی می کنم!
موسیقی ما- بهمن بابازاده: کنسرت های حمید عسگری همیشه پر طرفدار بوده و همیشه سالن پر از جمعیت شده است، این بار هم سالن همایش های برج میلاد، کیپ تا کیپ جمعیت نشسته بود تا شاهد اجرای عسگری و گروهش باشند.
گزارشی که می خوانید، گزارش مفصلی از اجرای سانس اول روز 23 اسفند ماه است که در سالن برج میلاد برگزار شد.
********
سالن پر شده و همه در انتظار شروع برنامه هستند. در این بین خبرنگاران مثل همیشه آواره و سرگردان دنبال مسئولی می گردند تا صندلی های جایگاه خبر نگاران را که همگی به خانواده کارمندان سالن و نگهبانان پارکینگ اختصاص داده شده، پس بگیرند و جایی برای نشستن داشته باشند. ولی در این جور مواقع معمولا همه هیچ کاره می شوند و کار به جایی می رسد که این قشر مجبور می شوند روی زمین و خیلی ها هم سرپا به تهیه گزارش و خبر بپردازند.
حدود ساعت 30/ 18 است که گروه بروی سن می آیند و ملودی قطعه «قسمت» نواخته می شود و بعد از چند لحظه حمید دوان دوان بروی صحنه می آید و سالن غرق در تشویق او می شود و او با تمرکز شروع به خواندن می کند. صدابرداری سالن بهتر از آن چیزی که فکرش را می کردیم از آب در آمده و حسن اردستانی به خوبی توانسته خودش را و هنرش را نشان دهد.
بعد از اتمام قطعه اول حمید به خوش آمد گویی به حاضران می پردازد و می گوید:«منت سر ما گذاشتید که اومدید . خیلی دوستون دارم، یه جیغ خیلی بلند به افتخار خودتون...» و سالن به هوا می رود.
عسگری بعد از آن به معرفی یکی از مهمانان اسم و رسم دار حاضر در سالن می پردازد و می گوید:« امروز یک نفر در جمع ماست که من به شخصه خیلی دوستش دارم و اولین زمزمه های موسیقی پاپ بعد از انقلاب با صدای ایشون شنیده شد و از تلویزیون پخش شد. عزیزترینم، خشایار اعتمادی...» و سالن غرق در تشویق اعتمادی می شود و او دسته گلی قرمز رابه حمید تقدیم می کند.
«قطعه بعدی رو اجرا می کنم تا همه خوبی های شما رو تلافی کنم» و با گفتن این مقدمه قطعه «تلافی» اجرا می شود و مورد استقبال سالن قرار می گیرد.
از قرار معلوم میان هر آهنگی که اجرا می شود، یک مهمان قرار است معرفی شود. «می خوام یه فوتبالیست پر بخیه رو که الان تو جمع ماست معرفی کنم که هم آبی بوده و هم قرمز و هم برای تیم ملی بازی کرده. دوست خوبم، علی انصاریان، خوش اومدی علی...»
جمعیت به سبک تماشاگران حرفه ای استادیوم به تشویق انصاریان می پردازند و او هم بلند می شود و برای همه دست تکان می دهد.
«گریه های تو واسه من» قسمت بعدی برنامه است که با ویولن نیما وارسته بسیار به دل می نشیند و نیما در قطعه بعدی یعنی «آخه تو عزیز قصه هامی»، هم هنرش را در نواختن کیبورد به همگان نشان می دهد.
رضا تاج بخش که جزو موزیسین های برجسته کشور است و در گروه حمید نوازنده گیتار باس است، در کمال ناباوری بعنوان هم خوان دوم در قطعه بعدی با حمید می خواند، تا این تجربه را هم از سر گذرانده باشد. « یعنی باید باور کنم دیگه نیستی» اجرا می شود و بعد از اتمام قطعه یکی از حضار «پرونده» را از حمید درخواست می کند که بخواند که او در جواب می گوید:« پرونده رو نمی تونم اجرا کنم، چون این کار رو برای مهدی مقتدریان ساخته بودم و خودم هم نمی دونم که چطور با صدای من اومد بیرون. به احترام این خواننده خوب کشورمون، نمی تونم این قطعه رو اجرا کنم.»
«به دلم مونده یه بار» سالن را غرق در سکوت می کند و بلافاصله حمید با گفتن :« قطعه بعدی محبوب ترین قطعه خودمه که خیلی دوستش دارم و امیدوارم که شما هم دوستش داشته باشید»، و «وقت رفتن» سالن را منفجر می کند و ملت با استقبال خوبشان از این قطعه، نشان می دهند که چقدر با نظر شخصی حمید موافق اند.
برنامه بدون هیچ گونه آنتراکتی قرار است که دنبال شود و موسیقی بی کلام، بهانه ای می شود تا خواننده کمی استراحت کند و گلویی تازه کند. نیما وارسته به عنوان رهبر ارکستر، به هنر نمایی می پردازد و با همراهی پیانو و درامز یکی از بهترین لحظات برنامه را ارائه می دهد که خیلی ها را غرق در نوای ویولن اش می کند. بدون شک یکی از جذاب ترین قسمت های برنامه همین بخش بود که با هوشیاری کامل، در این قسمت گنجانده شده بود.
«فکر می کنی کی هستی» و «بازم دلم گرفته» با همخوانی شدید حضار توام می شود و بعد از پایان این قطعات درد دل حمید باز می شود و ناگفته هایی را به زبان می آورد:«دوست دارم هر مجله و خبرگزاری ای که در سالن نماینده ای برای پوشش خبری برنامه دارد، این قسمت از حرف های من را به خوبی انعکاس دهند که چرا مسئولان سالن بزرگ وزارت کشور، به هنرمندی که خواهان برگزاری برنامه در این سالن است می گویند: به شما سالن نمی دهیم، آن ها باید پاسخگو باشند»
حرف های نسبتا تند حمید عسگری را می توان به نوعی درد دل بیش تر خواننده ها از مسئولان سالن های بزرگ کنسرت به حساب آورد.
حمید بعد از این حرف ها قطعه «آخه تو عزیز قصه هامی» را خواند و بعد از آن نیما وارسته (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و ویولن) خواست تا برای جمع صحبت کند و نیما هم از حال و هوای آلبوم جدید عسگری بحث هایی را به میان کشید و مورد تشویق حضار قرار گرفت.
«دیگه نمی بخشم تو رو» اجرا می شود و در حالی که آقای طوسی - تهیه کننده برنامه –به حمید اشاره می کند که وقت تمام است، به درخواست مردم «ناشناس» را هم می خواند تا دل حضار را به دست بیاورد.
حمید با معرفی گروهش به برنامه اش خاتمه می دهد در حالی که حضار از کم بودن زمان برنامه که چیزی در حدود یک ساعت و ربع شده بود کمی دل خور و ناراضی به نظر می رسیدند و اعتراض شان را به عناوین مختلف به آقای طوسی منتقل کردند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حمید تو کنسرت گفت قراره توی کنسرت بعدیش اهنگ پرونده رو با مهدی مقدریان بخونه. لطفا اگه از کنسرت بعدی حمید خبر دار شدید از طریق این سایت به ما اطلاع بدید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حمید عسکری اهنگ خیلی از خواننده ها رو دزدیده و خونده ولی فکر نمیکرد اهنگ پرونده مهدی مقدریان ابروی حمید عسکری رو ببره چون هم بهتر از حمید خونده وهم اینکه همه فهمیدن این کار مال مهدی هست وحالا میخواد با گذاشتن کنسرت با مهدی یه جوری خودشو توجیه کنه. عجب روباهی این حمید عسکری.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

صدای حمید عسگری تو اجرای زندش با موقعی که تو اهنگ هاش هست خیلی فرق داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

جوووووووووووووووووووووووووووووون چه کنسرتی بشه کنسرت حمید عسکری و مهدی مقدریان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرنش چنگی به دل نمیزد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من اگر فرصت داشته باشم حتما کنسرت ها رو میرم این کنسرت هم با هزار بدبختی تونستم برم باید بگم فوق العاده بود فضای سالن خیلی جالب بود صدای حمید عسکری میان صدای مردم که اهنگاشو میخوندن باهاش گم میشد کنسرت یگانه و کنسرت حمید عسکری بهترین کنسرت های امسال بودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حمید عسکری اهنگ پرونده مهدی مقدریان را دزدیده حالا میخواد با مقدریان کنسرت بزاره تا خودشو توجیه بکنه .من جای مقدریان بودم این کارو نمیکردم چون حمید میخواد از این فرصت استفاده بکنه. مهدی جان ما منتظره کنسرت خودت میمونیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حضور علی انصاریان خیلی جالب بود اخه علی عشق رضا صادقیه وبا هم دوستای خیلی صمیمی هستند.فکر کنم تو کنسرت چند روز دیگه ذضا صادقی هم باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرت اردیبهشت وزارت کشور حمید خیلی بهتر بود.اینجا تا اومدیم گرم شیم برنامه تموم شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آقا ولی بالا غیرتا کنسرتی که یونیسف برگزار کرد تو همه کنسرتهای امسال تک بود البته کنسرت یزدانی و یگانه تو اریکه هم بد نبود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام.کنسرت معمولی و یه کم بی هیجان...من کنسرت اردیبهشتش رو هم رفتم که خیلی بهتر بود.راستی دو هفته قبلم یه کنسرت راک رفتم البته به پیشنهاد دوستم؛کنسرت خواننده ای به اسم یزدانی،انصافا خیلی شیک و تروتمیز برگزار شد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حمید عسکری هنوزم دست از سر شادمهر ور نداشته.تحریرارش عین شادمهر جالب اینجا است که از ترس عدم موفقیت مرتبا انتشار آلبومشو به تعویق میندازه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من 40تومن پول کنسرت دادم اما فقط 75 دقیقه ؟ این رسمش نیست حمید عسکری !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرت فقط رضا صادقی.بهترین کنسرت های امسال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرت میخوای ببینی فقط یگانه بقیه درد نمیخورن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من به عنوان یه طرفدار دو اتیشه حمید عسگری می گم خیلی هم خوب بود.بابا این بنده خدا یه تشابه صدایی با شادمهر داره حالا دیگه هر کاری کنه می گند می خواد مثل شادمهر بخونه.دیگه چجوری باید ثابت کنه اصلا کاراش ربطی به شادمهر نداره.اخه یگانه که تو کنسرت هاش همش نفس کم میاره حداقل رضاصادقی و بگید ادم دلش نمی سوزه.اشکال این کنسرت این بود که زمانش کم بود که اونم باور کنید تقصر حمید نبود نبود اگه به اون بود که تا صبح می خوند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حمیدجان تعصب بیجا نداشته باش.وقتی اکثرا از کنسرت و زمانش راضی نبودند یعنی کنسرت خوبی نبوده ! عصار عین 2ساعتو خوند با 70نوازنده. کنسرت یعنی عصار که 2ساعتو خوند نه اینکه مثل حمید عسکری 2تا چهره ی معروف بیاری توی سالن همه بگن ایول.این کارا فایده ای نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ضمنا ما نیومدیم کنسرت که علی انصاریان یا گروه آریان و خانوادشون یا محمدرضا گلزارو ببینیم . اومدیم کنسرت حمید عسکری پس اینکارا خیلی بی معنیه . اونایی که باید بفهمن فهمیدن . بقیه هم که جوگیر هستندو تا اسم گلزار اومد خودشونو کشتند همونایی هستند که ... بگذریم اما بیشتر به اطرافت نگاه کن حمید جان .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام به نظر من کنسرت اقای عسگری خیلی عالی بود 0فقط زمان این برنامه خیلی کم بود در حالیکه کنسرت اقای عصار 2ساعت بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

وای آقای حمید عسگری شما فوق العاده ای من عاشق آهنگاتونم واقا معرکن حرف ندارن در کل براتون آرزوی موفقیت میکنم خدا کنه همیشه موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام من براي دومين بار به كنسرت حميد عسگري رفتم ولي او اين بار به ما دروغ گفته بود .در تبليغ روزنامه كنسرت نوشته شده بود با اجراي ترانه هاي جديد .و من براي شنيدن ترانه هاي جديد حميد رفته بودم ولي اصلا خبري از ترانه هاي جديد نبود .چرا تبليغ دروغي؟ما كه طرفدار حميد هستيم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام به مدیر محترم سایت.باورم نمیشه کنسرت مهدی و حمید با هم باشه ما از الان بیصبرانه منتظریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مهدی عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مهدی قراره فقط پرونده رو بخونه یا اینکه از البومش هم میخونه لطفا توضیح بدهید. چون من اهنگهای مهدی رو دوست دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

لطفا ما زا از کنسرت جدید اقای عسگری مطلع بفرمایید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

فوق العاده بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا این کنسرتها را اصفهان نمی زارین ما امومدیم اصفهان از همه چی افتادیم چرا نمیان اصفهان؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

با سلام
من همیشه دوست داشتم در کنسرت آقای حمید شرکت کنم ولی به دلیل مسائلی نتونستم شرکت کنم آیا شما می توانید زمان برگزاری و مکان برگزاری کنسرت های آقا حمید را در اختیار من بگذارید خواهش می کنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دیشب اینجا کنسرت داشت ترکوند ایران باید به نوازنده های مثل اینا افتخار کنه معرکه بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام....
لطفا زمان و مکان کنسرت هایی که برگزاری میشود را اطلاع دهید.
فرصت از دست رفته زیاد داشتم..............
اگر خرید بلیط هم اضافه کنید ممنون میشم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اینایی که میگن حمید عسگری تقلید کرده از حسودیشون چون هیچ وقت نمیتونن مثل اون بخونن می خوان خرابش کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عالی بود مرسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

man komserthaye hamid askari too shomal ro kheyli dus daram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

lotfan tarikhe nazdiktarin consert hamid asgario dar tehran baraye manam mail konin..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حمید عسگری چرا کرج کنسرت نمی ذاری؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

قیمت بلیت ها بالاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرتتو وقتش کم بود اما من خوشم اومد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرت 23 اسفند اونم سانس آخر خیلی عالی بود .حمید همیشه عالی بوده و هست و خواهد بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من خودم میخونم ولی به قول تهی از اینکه خواننده ها بیشتر از شنونده ها شدن متاسفم ، رنگ صدای حمید رو دوست دارم ولی صداش اصلا اوج نداره و به نظرم این خودش یه ضعف بزرگه واسه یه خواننده.بهش تبریک میگم واسه موفقیتش ، دلم میخواد منم مثل حمید فضا داشتم که صدامو به گوش مردم برسونم و محبوب بشم .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خبرگزاری مهر و ایرنا در مصاحبه ایی جداگانه با مهندس سجادقریشی مدیر بخش VIPو تشریفات برج میلاد تهران به نقل از ایشان اعلام داشتند که یکی از بخش های مهیج سازمان فرهنگی و هنری در شهرداری تهران اجرای این کنسرت های مهیج میباشد .در بخشی از این سخنرانی ایشان عنوان کردند که در تماس تلفنی مهندس قریشی با آقای حمید عسگری (یکی از موفقترین چهره موسیقی ایران)ایشان را از سرمایه های کشور قلمداد کردند و به ایشان توصیه کردند که این راه را ادامه دهند.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:09

انجمن علمی تخصصی اقتصاد کشاورزی در دانشگاه گیلان توسط مهندس قریشی تشکیل شد . همچنین این انجمن برای جذب مقالات بیشتر در زمینه های اقتصادی از افراد دانشگاهی و غیر دانشگاهی دعوت به عمل آورده است. به گفته ایشان هر هفته در این انجمن به مقالات برتر دو دستگاه لپ تاب apple اهداء خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:
09382708467

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یه روز تلافی می کنم! | موسیقی ما