برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونق احتمالی بازار پاپ با «نيم‌نگاه» کبيری
آلبوم تازه کبيری، به‌زودی در بازار موسيقی پاپ
رونق احتمالی بازار پاپ با «نيم‌نگاه» کبيری
موسیقی ما- بهمن بابازاده: مجتبی کبیری که اواخر 1370 با آلبوم پر سر‌و‌صدای «معرکه» خود را به‌عنوان یک خواننده پاپ به جامعه موسیقی معرفی کرد و با قطعه معروف‌اش «نفرین» به نوعی پایه‌گذار موج ترانه‌هایی شد که مرتب عشق و عاشقی را نفرين می‌کنند، حالا و بدون ترانه‌سرای ثابت آلبوم‌های قبلی‌اش، مریم حیدر زاده، تجربه‌ای دیگر از سر گذرانده و قرار است آلبوم تازه‌اش اواسط همین هفته پيش‌رو، به بازار موسيقی عرضه شود.
آلبوم «نیم نگاه» که حاصل 3 سال تلاش شبانه‌روزی کبیری و تیم کاری‌اش است، در سکوت کامل خبری تهیه و تولید شده و خود کبیری اعتقاد خاصی به موفقیت این آلبوم دارد، او در‌اين‌باره به «موسيقی ما» می‌گويد؛ «تجربه‌هایی را که در 2 آلبوم قبلی‌ام به دست آورده‌ام، توی این کار اعمال کرده‌ام و یقین دارم که کار مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت».
پدرام کشتکار، نیما صرافی‌مهر، علی ثابت، رسول رسولی و محمد موسوی در بخش آهنگ‌سازی و تنظیم قطعه‌ها، در اين آلبوم هم‌کاری داشته‌اند و لازم به ذکر است که خود کبیری هم یکی از ملودی‌ها را ساخته.
ترانه‌های این آلبوم را مهشاد و مهدیه عرب، اشکان رحیمی و فرشته ملک‌محمود نوشته‌اند و امتیاز کار هم متعلق به مؤسسه فرهنگی‌هنری «ایران گام» است و در صورتی که این آلبوم در تاریخ ذکر شده وارد بازار موسیقی کشور شود، همه شبهات در زمينه ممنوع‌الفعاليت شدن اين شرکت از ميان خواهد رفت. ناگفته نماند که دومین آلبوم کبیری «ساز مخالف» نام داشت که سال 1383 وارد بازار موسیقی کشور شد به موفقیت نسبی هم دست یافت.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

آقای بهمن بابا زاده می تونند به خیلی چیزها اعتقاد داشته باشند اینکه دلیل نمیشه. ایشون احتمالا روزنامه ها و مجلات مربوط به اون زمان رو نخوندند ، لطف کنن بخونن تا بفهمن خود محتبی کبیری هم در مورد ترانه نفرین چاووشی اظهار نظر کرده بود و در چندین مجله چاپ شد که چاووشی خواننده اصلی هست و کبیری هم تکذیب کرد.
حالا این هیچی. اصلا سال 1370 ، آقای کبیری خواننده بودند؟؟؟ اولین آلبوم ایشون با نام "معرکه" در سال 1382 توسط کمپانی پیغام سحر منتشر شد. دومین آلبوم ایشون هم با نام "ساز مخالف" در سال 1383 منتشر شد.

اعتقاد آقای بابازاده به حال ما فرقی نداره. کافیه با خود آقای کبیری مصاحبه ای انجام بدید و بپرسید. به قول دوستمون اصلا شاید آقای بابازاداه معتقد باشه که "یه شاخه نیلوفر" رو مایکل جکسون خونده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

قطعه معروف‌اش «نفرین» به نوعی پایه‌گذار موج ترانه‌هایی شد که مرتب عشق و عاشقی را نفرين می‌کنند،
-------------
واقعا از شما اقای بابازاده بعیده که هنوز نمیدونید اهنگ نفرین محسن چاوشی خونده یا مجتبی کبیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

vayy shoma hanooz nemidooni ahange "NEFRIN" baraye "MOHSEN CHAVOSHI" hastesh?baba dameton garm aberooye harchi khabarnegare bordin ke!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

عرض سلام و احترام بنده فکر می کردم که موسیقی ما سایتی هست که ارزش دیدن داره ولی متاسفانه در چند روز اخیر یک مطلب در مورد یکی از رپرها دیدم که طوری از ایشون تعریف و تمجید شده بود که من فکر کردم نویسنده مطلب اسم این به اصطلاح رپر رو اشتباه نوشند. الآن هم که نوشتید آلبوم معرکه مربوط به سال 1370؟؟؟؟ هست و قطعه ی نفرین هم از آقای محسن چاووشی به ایشون نسبت دادید. البته می دانم دلیلش چیست شما آلبوم های موسیقی را از دست فروشان سطح شهر که سی دی قاچاق می کنند خریداری میکنید. چون اونها هم به اشتباه آلیوم نفرین رو به آقای کبیری نسبت دادن. متاسفم همین...موسيقی ما: ممنون از توجه‌تان. بهمن بابازاده، همکار عزيزمان همچنان معتقدند که قطعه «نفرين» اولين‌بار توسط مجتبی کبيری اجرا شده، به‌همين‌دليل تصمیم گرفته‌اند در همين مورد جوابيه‌ای بنويسند که به محض ارسال برای ما، در اختيارتان قرارخواهيم داد.

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

از شما انتظار نمی رفت.
لطفا این تراک تاریخی محسن چاووشی را به کس دیگری نسبت ندهید.
اگر جوابیه ای در کار است، لطفا به همراهش تراک مورد نظر را برای دانلود بگذارید تا شبهه ای باقی نماند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

این دیگه چه جورشه خدا میدونه
اهنگ نفرین سلطان موزیک پاپ ایران چاوشی رو میگن برای مجتبی کبیریه !!!
اقای بابازاده میتونند به خیلی چیزا معتقد باشند حتی میتونند معتقد باشند برای مثال البوم یه شاخه نیلوفر خوانندش مایکل جکسون بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

واقعاً این نامردیه !
از اول کار چاووشی حقش را خوردند
حالا این همه از سایت شما که اولین .یکی از بهترین کارهای چاووشی را به مجتبی کبیری نسب ت می دهید
آقای کبیری زودتر از چاووشی کارش را آغاز کردند و آلبوم مجاز و رسمی هم دادند ولی با احترامی که برایشان قائل هستم فکر نمی کنم که محبوبیت محسن چاووشی را داشته باشند
آقای بابازاده خواهش می کنم کمی دقت بفرمائید
من هم با یکی از کاربران موافقم که اگر جوابیه گذاشتید تراک مورد نظر را هم بزارید تا همگان خود قضاوت کنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

خبری از این جوابیه نشد ؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

تایید این کامنت ها چه چیزی را قرار است که ثابت کند؟
جنجال سازی و ماهی گرفتن از آب گل آلود یا مشهور شدن بهمن بابازاده ؟
از مسئولین سایت خواهشمندیم که جواب بدهند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

بر خلاف ادعاهایی که مسئولین سایت موسیقی ما مبنی بر حمایت همه جانبه از محسن چاوشی دارند ، در عمل چیزی به جز تخریب سلطان را بلد نیستند. آقای بابازاده برای شما متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

یالا یالا ، جوابیه یالا.................................................!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

هه هه بابا بیخیال . فکر کنم از اینکه شما گفتید قطعه نفرین برای کبیری هست خود کبیری هم خندش بگیره . زشته بابا . دنبال بازدید بیشتر هستید یا .... ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

جدیدن مجتبی کبیری کارایی رو میکنه که خودشم خبر نداره!!!!!!!جمعش کنید بابا بساط مسخه بازیتونو
از اول که با سایتتون آشنا شدم روزمو بدون اون شب نکردم ولی حالا با این ادعای مسخره...............
>>>>>خداحافظ برای همیشه<<<<<<

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:35

حالا این بنده خدا یه اشتباه کرد، خدا وکیلی چندتاتون از اول انتشار نفرین میدونستین که کار محسن هست، اصلن اون روزا اسم محسن چاوشی به گوشت خورده بود..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونق احتمالی بازار پاپ با «نيم‌نگاه» کبيری | موسیقی ما