برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن يگانه: «رگ خواب طرفدارانم دستم است»
محسن یگانه و علی ثابت در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت موسیقی ما به سئوالات هواداران‌شان پاسخ دادند؛
محسن يگانه: «رگ خواب طرفدارانم دستم است»
موسيقی ما – مينا آتشی: دومين آلبوم محسن يگانه با نام «رگ خواب» مدت كوتاهی است كه توسط موسسه «آوای هنر» منتشر شده است. این آلبوم در مدت زمان كوتاهی توانست به لیست محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی پاپ سال راه یابد. اين بهترين دليل بود تا با اين خواننده موفق و تنظيم‌كننده با ذوق‌اش علی ثابت به گفت‌و‌گو بشينيم. همچنین در این گفت‌وگو یگانه و ثابت جواب برخی از سئوالات کاربران سایت موسیقی ما را نیز داده‌اند. ماحصل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانيد:


  • با وجود اینکه مدت زمان كوتاهی از انتشار آلبوم «رگ خواب» می‌گذرد بازتاب آن‌را چطور دیده‌اید؟
یگانه: قبل از شروع كار این آلبوم نسبت به آن نگرش عجيب و غريبی داشتم چرا كه دوست داشتم قطعات اين آلبوم گلچينی از سلايق مختلف را دربرگيرد. اما اين تفكر درست از آب درنيامد و قطعاتی كه روی آنها حساب باز كرده بودم مانند: «دشمن خوني»، «راست وچپ»، «آيينه‌ها» و... از آلبوم حذف شد. اما با اين وجود اين آلبوم را زياد می‌شنوم و مطمئنم كه در دراز مدت جواب می‌دهد چرا كه كار‌های قبلی‌ام مثل «نشكن دلمو» نیز 3 ماه طول کشید تا گل كند. اميدوارم همين اتفاق هم برای اين آلبوم رخ دهد.

  • آیا «رگ خواب» نسخه‌ی دوم «نفس‌های بي هدف» است؟
یگانه: چيدمان آلبوم «رگ خواب» بر همان اساس شكل گرفته است. اما در اواسط كار مجبور به حذف 4 قطعه از آن شديم. با گذشت زمان سطح توقعات نیز بالاتر رفت و پس از انتشار آلبوم طبیعی بود که تعداد كمی شوكه شوند. اما در مورد آلبوم اولم يك مورد خاص تبليغاتي وجود داشت؛ قبل از انتشار آلبوم، 7 قطعه از آن شنيده شده بود. به نظر من و از نظر خيلي‌ها نبايد اين اتفاق مي‌افتاد و تمام سعي‌ام را كردم تا از اين آلبوم هيچ كاری لو نرود. حالا متوجه می‌شوم شايد اين اتفاق بايد می‌افتد.

  • در اين آلبوم قطعه‌ای با عنوان «آدم ها» که داراي مضمون اجتماعی و ساختاری خاص و متفاوت بود بیشتر از همه جلب توجه کرد. درباره این قطعه توضیح می‌دهید؟
یگانه: باور كنيد كه نمی‌خواهم از موضع بالا برای‌تان حرف بزنم اما قطعه «آدم ها» گوشه‌ای از خلا تعداد كم قطعات آلبوم‌ام را پر می‌كرد و مشخصا به يك نياز تبديل شده بود. من اين كار را برای يك فيلم سينمايی نود دقيقه‌ای طنز ساخته بودم كه متاسفاته بنا به دلايلي پخش نشد. من برای اين قطعه تصويرسازی خاصی انجام داده بودم اما عده‌ای با اين نوآوری ارتباط برقرار نكردند به نظرشان احترام می‌گذارم، شايد لازم است كه باز هم كارهای تكراری بسازم، چون امروزه به شدت مد شده است.

  • كداميك از قطعات آلبوم «رگ خواب» براي‌تان دوست‌داشتنی‌تر بود؟
یگانه: قطعه «دو راهی» حس خوبی داشت، اگر كه پيش فرض‌های منفی را خط بزنیم، ترانه «دو راهی» را خوب گفتم و ملودی خوب و تنطيم قشنگی داشت. قطعات «سكوت»، «عذاب» و «بمون» را هم دوست دارم، در اين آلبوم سعی زيادی كردم تا سليقه‌های مختلف در نظر بگيرم.

  • .قطعه اول را چه كسی تنظيم كرد؟
یگانه: تمامی كار اين قطعه متعلق به خودم است (شعر، ملودی و تمام تنظيم)!

  • آقای يگانه چرا در شناسنامه آلبوم نام آرش حسینی حذف شده است؟
در آلبوم تمامی ايرادات برطرف شده بود ولی متاسفانه ويراستار نهايی كار اسم بچه هايی مثل: آرش حسينی، علی جديدی و محمد رضا عبیری را حذف كرده بود. حتي در بخش ميكس هم اسامی بچه ها به اشتباه درج شده بود. با وجود تماس من و اعتراض به اين حركت او بسیار خودخواهانه و حق به جانب اشتباه خود را توجيه كرد.

  • اين مسئله باعث دلخوری اين افراد نشد؟
یگانه: مسلما دلخوری بوجود می‌آيد ولی داستان ما كاملا متفاوت است اين اشخاص به خاطر دوستی كه با من داشتند كار را شروع كردند و قصد مطرح شدن را نداشته و ندارند.

  • علت استفاده از ملودی‌های تركی و یونانی در آلبوم‌های‌تان چيست؟
یگانه: در هر دو آلبوم تنها يك قطعه استفاده كردم. فضاهای اين ملودی‌ها را دوست دارم و تجربه موفقی بود.

  • چرا انقدر صداي‌تان لیزری شده؟
یگانه: اين را گردن نمی‌گيرم، اين اشكال برای كمبود زمان ميكس و مستر بوده و در 2-3 قطعه افكت صداها زياد بود. در كل نيازی به اين كار ندارم و فكر مي‌كنم اين موضوع را در كنسرت‌هايم ثابت كرده‌ام.

  • براي ساخت و تنظيم قطعات الكترونيك بيشتر از چه نرم افزارهایی استفاده مي‌كنيد؟
یگانه: Fl استديو و لاجيك.

  • چند درصد از سمپل‌های كار متعلق به كوشان است؟
یگانه: پروژه كوشان به دست من نرسيد تنها يك قطعه دو خطی از استديو خودم را داد كه ناقص بود. كار كوشان خوب بود ولي در آن شرايط زمانی مجبور شدم خودم اين كار را تنظيم كنم. راستی اين را هرگز فراموش نكنيد قطعه «سكوت» را درعرض كمتر از يك روز تنظيم كردم.

  • قصد همكاری با ترانه‌سرايان ديگر را نداريد؟
یگانه: شخصا در ترانه‌سرایی كارم را به درستی و خوب انجام می‌دهم و اين پيشرفت برای خودم اهمیت زيادی دارد. با وجود اینکه دوستان ترانه‌سرای خوب دیگر وجود دارند، نيازی به سپردن ترانه به دست ديگران ندارم. ضمنا مدت‌ها طول كشيده تا رگ خواب طرفدارانم دستم بيايد.

  • شما و محسن چاوشی دوستان نزدیکی بودید قصد همكاری مجدد با محسن چاوشی را نداريد؟
یگانه: ما هنوز هم دوستی نزدیكی با هم داريم و طرفداران مشترك زیادی هم داريم. محسن اولين خواننده بود كه انتشار آلبوم «رگ خواب» را به من تبريك گفت. شايد در آينده اين اتفاق رخ دهد بايد ديد چه پيش می‌آيد.

  • در آلبوم «ژاكت» با صدای محسن چاوشی كدام قطعه را بيشتر می‌پسنديد؟
یگانه: قطعه «دور آخر».




  • در آينده باز هم همخوانی با محسن چاوشي يا خواننده‌های ديگر را تجربه می‌کنید؟
یگانه: همكاری من با چاوشی چه در گذشته و چه در آينده يك داستان كاملا متفاوت است ولی با ديگران امكان‌پذير نخواهد بود.

  • سيروان خسروي چطور؟
یگانه: فكرنمی‌كنم، كارش را خيلی دوست دارم ولی هر دوستی منجر به همكاری نمی‌شود.

  • در ميان آثار تازه انتشار يافته موسیقی پاپ كدام را بيشتر می‌پسنديد؟
یگانه: آلبوم فرزاد فرزين را كمی بيشتر از خيلی دوست دارم! مابقس هم خوب كار كردند.

  • به نظر محسن يگانه بهترين تنظيم‌كننده حال حاضر در ايران كيست؟
یگانه: داستان كاملا سليقه است بستگی به زمان و علم روز دارد، دو تنظيم‌كننده‌‌ی كه با من همكاری كردندهر دوی اين شرايط را داشتند.

  • به نظرتان خوانندهای فعال این‌روزها در زمينه موسیقی اطلاعات جامعی دارند؟
یگانه: نه كامل نيست! ما آنقدر درگير كارهای خودمان هستيم زياد فرصت كسب اطلاعات نداریم. ولي در اين ميان اينترنت كمك زيادی می‌‌كند

  • نظر محسن يگانه در رابطه با شادمهر عقیلی چيست؟
یگانه: اگر اينجا بود بهتر بود. خود من با شروع كار شادمهر به موسیقی علاقه‌مند شدم و فكر می‌كنم موسیقی پاپ بيشتر از بقيه خوانندگان به آن شادمهر عقیلی‌ای كه در آن سال‌ها موسیقی را گسترش داد مديون است. ولی باز هم می‌گويم ای كاش نمی‌رفت.

  • قبل از انتشار آلبوم انتخاب نام آلبوم را بر عهده طرفدارن‌تان گذاشتيد اما بعدا نامی را كه خودتان انتخاب كرده بوديد روي آلبوم گذاشتيد به نظرتان اين يك توهين به حساب نمی‌آيد؟
من طرفداران‌ام را می‌شناسم و اين يك توهين نيست من در حال حاضر كلی ايميل از طرفداران‌ام دارم كه مشغول جواب‌گویی به آنها هستم اين يك شوخی تبليغاتي بود و ما خيلی ساده در نهايت نام «رگ خواب» را انتخاب كرديم.

  • چندي پيش شايعات زيادي مبني بر لغو كنسرت شما در اصفهان پخش شد داستان از چه قرار بود؟
یگانه: نه به قول خودتان شايعه بود! در سانس اول اين كنسرت زياد وقت مردم را نگرفتم و صحبت نكردم و بخاطر عدم همكاری و بی‌نظمی سالن تنها قطعه «باروبنديل» را اجرا نكردم. همين اتفاق ساده مسئله را به اينجا كشيد. اما چون به مانند مجری‌ها وارد نيستم با همان گام خداحافظی کنم، باعث شد تا خداحافظی من به گوش نرسد و اين تفكر ايجاد شود. در اين كنسرت و در تمام شب‌ها سه قطعه از آلبوم جديدم را اجرا كردم در حالي كه هنوز آلبوم بيرون نيامده بود.

  • یادتان می‌آید اولين اجراي‌تان كجا و چه زمان بود؟
یگانه: اولین اجرا نيشابور بود. اين سال‌ها را نشمردم!

  • برنامه كنسرتی در پيش داريد؟
یگانه: دوست دارم تا گلچينی از دو آلبوم را با تنطيم‌های متفاوت آماده كنم و قرار است در كنسرت‌هاي بعدي به كل كيفيت و نوع اجرا را تغيير بدهيم ولب هنوز تاريخ آن مشخص نيست.

  • در فكر برگزاری كنسرت در خارج از كشور هم هستيد؟
یگانه: قبلا اين تجربه را داشتم. ولی اكثر مخاطبان من اينجا هستند. پيشنهادات زيادی در اين زمينه داشتم شايد اين اتفاق هم در آينده رخ بدهد.

  • آقای ثابت اولين همكاری شما با محسن یگانه چطور شكل گرفت؟
ثابت: اولين همكاری ما سال 85 با انجام دو تنظیم از ملودی‌های محسن برای علی لهراسبي بود. البته قبل از آن دو اجرا با هم داشتيم و در سال 87 هم همكاری‌مان در بخش كنسرت‌ها را شروع کردیم.

  • چطور شد كه در اين آلبوم تنطيم 2 قطعه را بر عهده گرفتيد؟
ثابت: محسن پيشنهاد كرد و من هم تنظيم كردم!

  • كداميك از قطعات آلبوم را بيشتر می‌پسنديد؟
ثابت: قطعه «عذاب»؛ چون حس خوبی داشت، ملودی، شعر و تنظيم آن هم زيبا بود.

  • به غير از محسن يگانه با چه اشخاص ديگری همكاری می‌كنيد؟
ثابت: به خاطر كمبود زمان و بخاطر درگيری شديد فكری و كاری فعلا هيچ‌كس!

  • در آلبوم بعدی هم قصد همكاری با محسن یگانه را داريد؟
ثابت: اين انتخاب ديگر با خود محسن است ولی خودم تمايل زيادی دارم.

  • آقاي ثابت چرا ديگر با فرزاد فرزين همكاري نمی‌كنيد؟
ثابت: ما 10 سال پيش در آلبوم «شراره» همكاری داشتيم و در حال حاضر هم به خاطر مشغله زياد هر دوی ما اين همكاری صورت نگرفته است.

  • آیا ژانر كاری علی ثابت همين است که در این آلبوم می بینیم يا متفاوت‌تر هم هست؟
ثابت: نه صرفا در همين سبك نبود كار ترنس هم كرده‌ام ولی تمايل بيشترم به كارهای اسلو است.

  • آقاي ثابت چرا در كنسرت كيش رضا صادقی را تنها گذاشتيد؟
ثابت: بحث تنها گذاشتن نبوده يك مورد كاری پيش آمد و من طی صحبتی که با خود رضا کردم به اين نتيجه رسيدم كه اگر من در اين اجرا نباشم بهتر است.

  • آقای ثابت در زمينه موسيقی خارجی اطلاعاتی كسب می‌كنيد؟ خواننده مورد علاقه‌تان کیست؟
ثابت: بايد اين كار را كنيم. در ایران کار محسن يگانه، رضا صادقي و احسان خواجه اميري را بیشتر از همه می‌پسندم.

  • آقاي ثابت چرا از سازهاي بادي زیاد استفاده می‌كنيد؟
ثابت: علاقه خودم را كتمان نمی‌كنم ولي متاسفانه در كنسرت‌ها هنوز اين سيستم وجود ندارد كه صدای سازها به شکل درستی به گوش برسد. دوست دارم كنسرت زهی باشد ولی اكثر مواقع صدا دهی را پايين می‌آورد که به جای آن از سازهای بادی استفاده می‌كنيم.

  • آقاي يگانه چرا تا به حال موزيك ويدئویی نساختيد؟
یگانه: اين مشكل شخصی من است كه هنوز نتوانستم با اين داستان كنار بيايم. حتي تهيه‌كننده هم از من درخواست كرد ولی برای‌ام تا همين حد ظاهری كه من را بشناسند كافی است.

  • چرا ديگر تيتراژ تلويزيوني اجرا نمی‌كنيد؟
یگانه: تمامی حواسم به اين آلبوم بود نمی‌توانستم از كميت كار بزنم و با كمبود زمان مواجه بوديم ولی بزودی يك كار تلویزیونی خوب انجام می‌دهم كه فعلا ترجيح می‌دهم در مورد آن صحبت نكنم.

  • كار آلبوم بعدي را چه زمان آغاز مي كنيد؟
یگانه: خيلي زود. آلبوم بعدی‌ام را فقط به عشق طرفداران‌ام با قطعاتی از كارهای قديمی‌ام كه هرگز تنظيم درستی نداشت، آماده می‌کنم و اگر جايي برای قطعات جديدتر باشد حتما از چند قطعه شنيده نشده هم استفاده خواهم كرد. در كنار آن هم اشعار آلبوم بعدی را تكميل خواهم كرد و اشتباه گذشته‌ام را تكرار نمی‌کنم و روی تنطيم آن وقت زيادی صرف نمی‌كنم چون دوباره وسواس در كار می‌شود.

  • راستی بالاخره قطعه «آخه دل من» مال چه كسی است؟
یگانه: مال خودم است. من حتی زمان سرودن اين كار را هنوز به خاطر دارم. شخصي هم كه اين كار را به نام خودش زده بود عذر خواهي كرد.

  • از هوادارن‌تان رضايت داريد؟
یگانه: نمی‌توانم ناراضی باشم طرفدارانم همانند موج و سد پشت سر من هستند. ولی در اين ميان هستند يك سری افرادی که از اين موقعيت سو‌استفاده می‌كنند و قصد دارند به من و طرفداران‌ام ضربه بزنند.

  • .پيام محسن يگانه براي طرفدارانش؟
یگانه: محسن يگانه تمام تلاشش را كرد باور كنيد اكثر شب‌ها از شدت نگرانی و تپش قلب خوابم نمی برد. خوب يا بد تمام توان من همين بود اگر دوستان انتقادی هم دارند درست و سازنده باشد.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام به آقای یگانه..آقای یگانه یادتونه اومدین اصفهان برای کارخانه ذوب آهن کنسرت گذاشتین..من اومدم ازتون عکس بگیرم دوربینم کیفیت نداشت..به خاطر شما رفتم یه دوربین گرفتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

از محسن یگانه ی عزیز ممنونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

just hamid askari

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

عشق است چاوشی و یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن یگانه عشق است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

اینکه از هواداتون راضی هستین سوال من بود!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ممنون از اقای یگانه به خاطر پاسخ به سوالات
افرین به سلطان چاوشی عزیزم که همیشه تکه چه تو موسیقی چه تو اخلاق و منش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلطان پاپ ایران محسن یگااااااااانه

ولی تعداد سوالها خیلی بیشتر بود همشونو حذف کردین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

قربون قلبت که انقدر حرص میخوردی...قلبمون با تو میتپه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن چاوشی عزیزم بی نظیره
عشق چاوشی چاوشی درود به محسن یگانه
================
در ضمن دوستان سیدی فیلم سنتوری به همراه پشت صحنه این فیلم به بازار عرضه شد . لطفا برای جبران خسارت تهیه کنندگان این فیلم اقای مهرجویی و مرحوم فرازمند سیدی اونو به صورت ارجینال تهیه کنید ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

خدایش کی میاد اینقد به هواداراش اهمییت بده؟؟! همش یگانست!

محسن یگانه یگانه یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

با سلام.
مصاحبه ی مختصر ومفیدی بود که فکر میکنم تا حدی طرفدارای محسن رو راضی کرده باشه.
اما ۲ نکته ای که بیشتر از بقیه تو این مصاحبه به چشم میخورد:
۱.همون صداقت وصفای همیشگی محسن چاووشی عزیز بود که بازم رفاقت خاص و بی شیله پیلشو به یگانه نشون داد. واین همون مدل رفاقتی که باعث میشه محسن یگانه تو مصاحبشون اشاره کنند که احتمال همکاری با محسن چاووشی شاید باشه ولی با خواننده های دیگه ،نه!!!!
۲. اما چیزی که نگران کننده ست غرور آقا محسن یگانه ست. شاید همون چیزی که باعث افت خواننده های ما شد. و این چیزی نیست که به شوخی گرفته بشه. امیدوارم محست یگانه مغرور نشه و زیادی هم روی توانایی های خودش حساب نکنه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

پس چرا نپرسیدین که تو آلبوم علی لهراسبی هست یا نه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

وای محسن جون عاشقتیم
همون طور که تو ما هوادارا رو دوست داری ماهم عاشقتیم تا همیشه
سلطان موسیقی ایران محســــــــــــــــــــــــــــن
یگانــــــــــــــــــــــــــــــــــه
همه ی کارات فوق العادس
همیشه همین طور بمون مثل یه حرفه ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلطان موسیقی ایرانی محسن یگانه تا ابد
عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ایول مصاحبه خوبی بود
محسن چاوشی جونم که بازم ثابت کرد کلا تکه عاشق مرامشم
ولی چی میشد با محسن چاوشی هم میتونستید مصاحبه کنید با همه مصاحبه کردید الا چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ممنوم موسیقی ما که سئوالامونو پرسیدی . ولی جواب منطقی یی برای تنها گذاشتن رضا صادقی ندیدم از اقای ثابت .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

عشق است سلطان محسن چاوشی
عشق است یگانه ی موسیقی پاپ ، محسن یگانه

به امید همکاری مجدد این دو عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ای ول یگانه که همیشه شادمهر رو الگوش قرار داده واسه همینم همیشه موفق هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن خودتم می دونی که علشقتم . راستی محسن عزیز حتما به وبلاگ من ( البته وبلاگ خودته ! ) سر بزن .
www.onlyyegane.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

افرین به چاوشی افرین به یگانه بهترین و پرطرفدارترین خواننده های ایران ( البته به اضافه خواجه امیری )
محسن چاوشی واقعا یه هنرمند واقعیه که تو اخلاق هم هیچ وقت خودشو نباخته
کاشکی همه هنرمندان ما مثه اون بودن
البته سوالات من نبود ولی خوب میدونم نمیشد همه سوالات پرسید بازم تشکر ویژه از مسئولان موزیک ما واقعا بی شک بهترین سایت موزیک ایران هستید
البته یه درخواستی داشتم قبلا هم گفتم اونم این بود :
یه چیزی هم که خواستم به مدیران محترم سایت موزیک ما بویژه اقایان مهدی عزیزی و نوید غضنفری بگم اینه که تا حالا با همه خواننده های مطرح موسیقی مصاحبه صوتی و نوشتاری داشتید الا اصلی ترین و پرطرفدارترینشون محسن چاووشی . میدونم مصاحبه با چاووشی خیلی سخته ولی برای سایت موزیک ما هیچ چیزی غیرممکن نیست اگر این کارو بکنید و یه مصاحبه کنید با چاووشی هزاربار دعاتون میکنم
خیلی ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

دمت گرم محسن خیلی می خوامت نبینیم اون شبی رو که از نگرانی و تپش قلب خوابت نبره.

فقط محسن یگانه که تا ابد 1گانست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

واقعا محسن چاوشی نمونه یک هنرمند واقعی و مردمی هست واقعا راست گفتن درخت هر چه پربارتر افتاده تر
بی خود این همه عاشق و طرفدار نداره دوست دارم محسن جان
البته اقای یگانه هم همیشه دوستی و رفاقت در حق محسن عزیز به جا اورده و همیشه در کنسرتاش و مصاحبه هاش تشکر کرده از محبت های محسن عزیز
برعکس اقای حامد هاکان که بعد از اینکه جدا شد بر علیه محسن چاوشی عزیز و محسن یگانه صحبت کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن چاوشی نشون داد که همه جوره تکه و اوله...
چه تو هنر چه تو اخلاق..........
عشق است محسن چاوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
و درود بر محسن یگانه دوست دیرینه محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

Just محسن یگانه....
به نظرم ویدئو کلیپ هم ایده‌ی خوبیه... ;)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ایول محسن یگانه که هیچوقت مغرور نمیشه ...

مرسی محسن و علی و همینطور خانم آتشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

موسیقی ما ممنون که این فرصت رو فراهم کردی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

نمیدونم چرا حالا همه سوالام اومد جلو چشمام D:

احتمال همکاری محسن یگانه با رامین بی باک هست ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

واقعا محسن چاوشی نمونه یک هنرمند واقعی و مردمی هست واقعا راست گفتن درخت هر چه پربارتر افتاده تر
بی خود این همه عاشق و طرفدار نداره دوست دارم محسن جان
البته اقای یگانه هم همیشه دوستی و رفاقت در حق محسن عزیز به جا اورده و همیشه در کنسرتاش و مصاحبه هاش تشکر کرده از محبت های محسن عزیز
برعکس اقای حامد هاکان که بعد از اینکه جدا شد بر علیه محسن چاوشی عزیز و محسن یگانه صحبت کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مصاحبه ی باحالی بود.
ای ول
تا باشه از این چیزای خفن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مصاحبه خوبی بود................
واقعا یگانه بیراه نمیگه که شادمهر نباید میرفت ولی محسن جان میخوام جواب اون حرفتو که گفتی نباید میرفت رو بدم.
تقدیر-سبب-عادت
این 3 تراک شادمهر می ارزه به کل کاراهای شادمهر در داخل کشور.
در هر صورت شادمهر تکرار نشدنی هستش.............
چه این ور چه اون ور.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط محسن چاوشی و محسن یگانه رو عشقهههههههههههههههه...
یعنی می شه کولاک نشکن دلمو با یه همکاری دیگه ی این دو تا خواننده بازم اتفاق بیفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

حقیقتا این سلطان چاوشی یه پدیده است تو خلقت همه چی تکمیله این بشر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

تصور کنین یه آلبوم مجاز مشترک از محسن چاووشی و یگانه منتشر بشه!
دنیا روتکون میده
بازار منفجر میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

گفتگوی مفیدی بود و امیدوارم که این گفتگو ها بیشتر شکل بگیره تا هواداران وطرفداران یک خواننده بیشتر در جریا کارهای خواننده ی محبوبشون قرار بگیرند و یه تقاضایی هم از شما دارم که با توجه به اینکه مدت زیادی هست که هیچ سایتی گزارش یا مصاحبه ی اختصاصی باحمید عسکری نداشته ؛گفتگویی با حمید عسکری ترتیب بدین تا بازدید کنندگان سایت و هوادارانش در جریان کارها والبوم جدیدش(کما3)که احتمالا مهر ماه منتشر میشه قرار بگیرند....با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

می تونم به جرئت بگم یک صدم سوالا رو پرسیده بودین اونم با نگارش خودتون !
ولی خب سر محسن جون درد می گیره دیگه ...
به هر حال دستتون درد نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مصاحبه خوبی بود .

امیدوارم شاهد همکاری دوباره چاوشی و یگانه باشیم .

کاش سایت موسیقی ما برای اولین بار یه مصاحبه با محسن چاوشی ترتیب می داد تا بتونیم سوالامون و ازش بپرسیم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

خیلی دوست دارم محسن یگانه تو بهترینیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بازم ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

در اینکه سایت موسیقی ما بزرگترین و پربازدیدترین سایت موزیک ایرانه شکی نیست ولی وقتی لقب بهترین هم به این القاب اضافه میشه که بتونید یه مصاحبه با سلطان چاوشی کنید مطمئنم چندین و چند بار بهش پیشنهاد مصاحبه دادید ولی قبول نکرده راضی کردنش کار هر کسی نیست منتظر میمونیم ببینییم سایت موسیقی ما میتونه این طلسم بشکنه که از شاخ غول شکستن سخت تره یا نه
چون اونطور که بچه ها میگن مثه اینکه با همه خواننده ها مصاحبه کردید الا ....
ولش کن منتظر میمونیم ببینیم چه میشود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط محسن یگانه ....فقط....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مرسی از همه
آفرین به یگانه بابت سلیقه ی بی نظیرش که آلبوم شانس فرزاد فرزین رو پسندید!!!!!!!!مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

جاست یگانه.فوق العاده عالی بود.ممنون موزیک ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

آقای یگانه : اگه شادمهر نمی رفت الان تو و امثال تو انقدر راحت آلبوماتون مجوز نمی گرفت. اینو بدون که تو از شادمهر خیلی کوچکتری. اون از خانواده شهید بودنش سودی نبرد ولی تو خوب داری بهره میبری. شادمهر هیچ کار بدون مجوزی نداده بود که باهاش اون کارو کردن در حالی که تو اون همه بدون مجوز خوندی ولی کسی کاری به کارت نداشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مرسی محسن یگانه

مرسی علی ثابت

مرسی مینا آتشی

مرسی موزیک ما
مـــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــیl

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

افرین به یگانه...و صد افرین به چاوشی.
یگانه خودش ادم خوبیه اما هواداراش....................

محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

اصلا با نظر آقای یگانه درباره ی رفتن شادمهر موافق نیستم به نظر من شادمهر با رفتنش کار درستی کرد .بعدشم شادمهر تو ایران کاملا ممنوع الفعالیت بود یعنی عملا هیچ کاری نمی تونست انجام بده می موند که مثلا چی کار کنه؟؟!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلطان پاپ ایران قطعا محسن یگانه است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

mamnoon az mosahebe
bebakhshid aghaye amir vali aghaye yegane chize badi nagoftan ke shoma darid enghadr bad be ishon tohin mikonid
aslan dalili nadasht ke shoma be ishon begid kochektar az shadmehri

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط یگانه و چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

در جواب امیر ....یگانه هیچ وقت از فرزند شهید بودن سودی نبرده به جرات هم اینو می گم.......هیچ وقت هم نخواسته که این ماجرا علنی بشه......حرفت200% اشتباه بود......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

تا دنیا دنیاست سلطان یگانه سلطان موزیک پاپ است. هیچ شکی درش نیست بهترین آلبوم سال 1389 رگ خواب محسن یگانه هستش و باز هم شکی درش نیست. بهترین خواننده شاخ ترین خواننده و با احساس ترین صدا و خدای خواننده تو ایران فقط و فقط محسن یگانست محسن جان بهت تبریگ میگم بازم بابت این آلبوم زیبات. واقعا نشون میدی همیشه تو آلبومت خیلی حرفا واسه گفتن داری و ثابت کردی برای طرفدارانت هیچی کم نمیذاری و این نشون دهنده علاقه شما به طرفدارای صدای تو هستش.

محسن عزیز امیدوارم همیشه تو کارهات موفق باشی همیشه منتظر کارهای جدیدت هستم با تمام ترانه هات زندگی میکنم و خاطره دارم.واقعا فوق العاده میخونی و هیچ شکی در اینکه یگانه ترین صدا تو ایران هستی شکی درش نیست.

تنها خواننده ای که میشه نمره 100 بهش داد فقط محسن یگانست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

اینجا رو دقت کنید :: چرا که کار‌های قبلی‌ام مثل «نشکن دلمو» نیز 3 ماه طول کشید تا گل کند.

کار قبلیممممم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همچین میگه انگار تکی خونده بود . اون کار فقط به خاطر صدای چاوشی این همه گل کرد .

بازم نامردی . مثل همیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ممنون از یگانه ی موسیقی ایران

!SH
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

بعضیاحال کردن که گفت:(آلبوم فرزاد فرزین ویکم بیشتر ازخیلی آلبوما های دیگه دوست دارم)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس جمع کنید کازه کوزتونو.........
سایت موسیقی ما به خاطرمصاحبه ی خیلی خوبتون ممنون خانوم مینا آتشی ازشماهم ممنون...
(JAST FARZAD FARZIN andMOHSENYAGANEH)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

* .قطعه اول را چه کسی تنظیم کرد؟
یگانه: تمامی کار این قطعه متعلق به خودم است (شعر، ملودی و تمام تنظیم)!

جالبه!!!!!!! تبریک می گم جناب یگانه در این چند سال بدجوری یه هویی در تنظیم اون هم الکترونیک پیشرفت کردید نه پیشرفت ساده ها پیشرفت چشم گیر!

من نمی دونم خواننده ای که تا 2-3 سال پیش همه کاراش رو با Dance ejay3 تنظیم می کرد چه جوری در این مدت زمان کم و با این همه مشغله تونسته این همه پیشرفت کنه!

شما توی قطعه آدما هنر تنظیم و میکس و مسترتو نشون دادی...چرا فکر می کنی شنونده موسیقی همشون اینقدر تعطیل هستن که این چیزا رو تشخیص نمی دن...

شک ندارم که قطعه های سکوت و نباشی کار کوشان بوده که با یک ری ارنج آماتور گونه توسط شما و به نام شما منتشر شده!!

واست واقعا متاسفم... همین!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

در جواب بعضی از دوستان: من به آقای یگانه توهین نکردم. به نظرم این آلبوم بهترین آلبوم امسال بوده تا الان ولی حرف حق رو زدم . تو این مدت طرفدارای یگانه و چاووشی هر توهینی که خواستن به شادمهر کردن. فقط آهنگ عادت شادمهر می ارزه به کل آلبوم این دو عزیز.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

خدا جنبه شهرت بده به ادم چقدر مغروره یکی این یکی حامی خوبه جفتشونم هیچی نیستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

هدیه *

قطعا میدونم دختر نیستی چون ما دختری نمیبینیم که طرفدار اون اقا باشه Lol))))

بعدش هم تموم اون قطعه اعم از << اهنگسازی >>شعر<<تنظیم>> و غیرش کار محسن یگانست پس چی؟! سکوتــــــــــــــــــــــــــــــ

احسان*

اخی دلت میسوزه سلطان یگانه محبوبیتش بیش اندازس؟!

اخه چرا نام بزرگی همچون سلطان محسن یگانه باید چنین کاری انجام بده؟

اصلا علم موسیقی محسن یگانه واسه همگان تثبیت شدست

دلت میسوزه که بهترین اهنگساز ایران هست حالا میخواد بشه بهترین تنظیم کنندم؟!

ندیدی البومش هنوز یه هفتس که اومده تو تلوزیون و صدا و سیما ملودی های البومشو میذارن؟

واسه چی فقط سلطان محسن یگانه البوم میده همچین اتفاقایی میفته؟

خوب جوابش سادس محبوبیتش بیش از اندازس+ استعدادش خارقوالعادس

حالا هم الان مادر عهد ناصرالدین شاه زندگی نمیکنیم که کارای دیگرون و به نام خودشون بزنن و بگن مال خودمونه

مطمئن باش اگه کاره کوشان بود الان خودش دادش در میومد

تو نمیخواد وکیل وسیش باشی

شایدم برادر کوشان باشی و میخوای اسمی ازش اورده باشی lol))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

بهرام*

این دیگه خیلی کلا ادم جالبیه و ماشالا یه نفرم هست که خیلی دوست داره به سلطان و طرفداراش مثلا توهین کنه و اونارو کوچیک کنه

بعد با اسامی مختلف هم همیشه نظر داده که تابلو نشه الان شده بهرام

میاد میگه اره این و حامی هیچی نیستن

مثلا میخواد با قرار دادن اسم سلطان کنار دیگر خواننده ها از بزرگیش کم کنه

شیوش اخر خندس

اولا که حامی هم یکی از بزرگان پاپه

پس بیخودی تو فکرت این نره که مثلا اسم سلطان به این شیوه کوچیک میشه

میدونم خوب منم اگه طرفدار دیگر خواننده ها بودم و این محبوبیت سلطان و میدیم حقیقتا" زور بهم داشت lol))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

آقا امیر.................
یگانه و چاووشی و از این ها بزرگ تر هم نمیتونه و جرات توهین به شادمهر رو ندارند...
شادمهر تو قلب میلیون ها ایرانی هستش....
یه خالی هم محسن یگانه بست.گفت قطعه سکوت رو در کمتر از یک روز تنظیم کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینم از اون حرفا بود.............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

همینطور که محسن یگانه هم بهش اشاره کرد موفق ترین آلبومی که اخیرا به بازار اومده آلبوم شانس فرزاد فرزینه
من یه شعر به پبشگاه هوادارنه آقای چاووشی که کاملا رعایت ادب رو میکنن تقدیم میکنم
(( با این همه علامت بیراهه میروی بگزار تا بیافتی و ببینی سزای خویش))
حر وقت ایشون کنسرت گذاشتن ما بهشون میگیم خواننده دقیقا تازه می گیم خواننده.
وگرنه توانایی های خواننده هایی مثل فرزاد فرزین، محسن یگانه ، حمید حامی ثابت شدست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممم
واقعا این آلبوم عالیه من که هر چی گوش می کنم خسته نمی شم
خسته نباشیییید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن یگانه ،اصلا یه آدم جداییه از بقیه . آدم به این خاکیی و با این موقیت تا حالا دیده بودید .
نه این که طرفدارش باشم بخوام بگم .همه می دونن.
به طرفداراش خیلی احترام میذاره .
محسن عشقییییییییییییییییییی..

Ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

Agha Ehsun Jan Aziz , Mohsen Khodesh Goft , Age Enghad SHoma Ba Etelaati Boro Koshano Peyda KOn Bepors
Gharar Boood Koshan Bezane Karo Vali Motasefane NAshod
Mohsen In Karo To 1 Rooz Tanzim Kard Va Negaran Boood
Zeshteh Bekhodaa
Man NEmidonam SHoma Chera Ba In Khanande Lajid
Poshte Adamaye Bozorg Harf Ziade Dige
Ya Ali

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

نظر بعضی از دوستان رو که خوندم متوجه شدم کاملا که چرا آقای یگانه به خودش اجازه داده اسم خودشو پای تنظیم اون دو قطعه تابلو بزاره...وقتی که طرفداران حرفه ای مثل جناب روزbe داره خوب طبیعیه!

البته که جناب یگانه در یک روز تونستن قطعه سکوت رو تنظیم کنن چون کار آماده که دیگه تنظیم نمی خواد!!!

من با اجازه اساتید جمله آقا محسن و تصحیح می کنم:
"راستی این را هرگز فراموش نکنید فاتحه تنظیم قطعه «سکوت» را درعرض کمتر از یک روز خواندم."

امضاء
محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن چاوشی مطمئننا در موسیقی ایران ماندگار خواهد ماند . هم در حرفه خودش هم در اخلاق یک استاد واقعی است ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

واقعا فکر کردید اگه اون دوتا قطعه مال کوشان حداد بوده؟ و حتما حداد هم اعتراضی نکرده که اسمی ازش برده نشده!

وای که بعضیا چه حرفای خنده داری میزنن!
یه کم به عقلتون رجوع کنید بعد حرف بزنید!

نمیدونم چرا کسی چشم نداره پیشرفت یگانه رو ببینه!

در ضمن منم تا حالا ندیده بودم چاووشی طرفدار دختر داشته باشه! واقعا قبول کنید که صداش برای هیچ دختری خوشایند نیست! حالا اصلا با اینا کار ندارم! میخواستم جواب هدیه خانم و بدم!
گفتی آهنگ سرگرمی تو بخاطر صدای چاووشی معروف شد؟

اگه یگانه اون شعر و نمیگفت و اون آهنگسازی رو نمیکرد چاووشی چی رو می خواست بخونه؟ پس بهتره بگی که چاووشی بخاطر آهنگسازی یگانه معروف شد!

چون اگه به خاطر چاووشی بود پس چرا چاووشی اینهمه آهنگ با هاکان خوند نترکوند؟ یا اون آهنگ ژاکت و لولای شکسته ی در رو هیچکس گوش نکرد؟ پس دیگه الکی نگو به خاطر صدای چاووشی بوده!

ما اینجا حرفای عاقلانه رو حساب میکنیم! پس اول از عقلتون استفاده کنید بعد حرف بزنید!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

حامد هاکان و محسن یگانه همیشه از استادشون چاوشی تشکر کردن حامد هاکانم فقط یه بار یه حرف کوچیک زد بعد تو مصاحبه بعدش گفت منظورمو بد متوجه شدن مخاطبان .به هر حال این دو از شاگردان استاد بودن و باید حمایتشون کنیم شاید اگر استاد نبود این دو اصلا اسمی تو موسیقی ایران نداشتن البته استعداد خودشون هم نمیشه نادیده گرفت استادم که مثه همیشه یه دونه باشه

ALi
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

Ehsan Jan Shoma Bardare Koshan Hasti ? :)) SHomare Koshano Barat MAil Konam Bezangi Motavajeh Ghazie BEshi Tamom Koni In Bache Bazito ?:)) Zeshte Bekhodaaaa Chizi Ke NEmidoni
KOshan Natonest Karo Ok Kone MOhsen Majbor SHod Khodesh Tanzim Kone Ke Kar BEre TAxir
Narges Jan Bikhial In Ehsuun Joon Mese Inke Moshkel Dareee Kolan Ba Kasi Ke 1 Rooze Tanzim Kone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام
متاسفم...
منتظر جوابیه آقای اصحابی باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

پاسخ به Ehsun :
آخه تو که این قدر عاقلی!!!چرا میای پیش ما ابلهان؟؟؟تو برو حرفای اینو اونو واسه خودت درست کن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

با سلام و احترام

من هم مانند سایر دوستان از فعالیت و اجرای خوب خوانندگان پاپ ایران مانند سرورانی چون یگانه ، چاوشی،خواجه امیری و ... تشکر و قدردانی میکنم و آرزوی موفقیت برای ایشان را خواستارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

به خاطر این مصاحبه ممنونم. ما واقعا آقای یگانه رو دوست داریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

شادمهر عقیلی کیست؟
وقتی سال 77 موسیقی پاپ دوباره در داخل خاک ایران به جریان افتاد. کسی که بیشترین تاثیر را در نگاه مردم به سمت موسیقی داخلی داشت کسی نبود جز شادمهر عقیلی با آلبوم مسافر. شاید خیلی ها مسافر را یک اتفاق دانستند ولی وقتی دهاتی منتشر شد و فروش چند میلیونی آن و صف های طویل مردم برای خریدن آلبوم جدید شادمهر اتفاق افتاد دیگر همه متوجه شدند که شادمهر شانسی و اتفاقی پا به این عرصه نذاشته. وقتی او مطرح ترین چهره ی هنری ایران در آن سال ها بود و به معنای واقعی کلمه لقب سوپر استاری را ازان خود کرده بود دیگر همه فهمیدن که او چه محبوبیت و جذبه ای دارد. وقتی بیشترین تیتر مجلات در آن سال ها به او اختصاص یافت و اکثر مردم از جوان های سوسل و مذهبی گرفته تا پیرمرد و پیرزن های 60 , 70 ساله دیگر همه فهمیدن که او جزئی از زندگی و قلب مردم است. حتی مسئولان هم این را فهمیدن. با کارهای عالی و فوق تصور شادمهر در هنگامی که ایران بود دهان تک تک منتقدین بسته شده بود. وقتی شادمهر در کنار آهنگ های فوق العاده ای که برای خودش می ساخت آثاری چون غزلک و ناز و ... را برای دیگر خوانندگان می ساخت همه فهمیدن که او چه نبوغی دارد و بدون شک یکی از بهترین های تاریخ موسیقی ایران است. حتی تهیه کنندگان سینما هم متوجه ی این محبوبیت عظیم شدند و او را وارد دنیای سینما کردند. اساتید موسیقی بدون تردید او را نابغه خواندند. هر روز جوون های زیادی به عشق شادمهر شدن وارد موسیقی می شدن. او در نوازندگی گیتار و ویولون هم جز برترین های تاریخ موسیقی بود. نشریات با تمام توان از او پشتیبانی می کردند و حتی کسی مثل علی بحرینی سردبیر اتفاق نو تا 3 سال بعد از رفتن شادمهر هم این حالت را داشت و بارها موقعیت کاری خود را به خطر انداخت تا پل عاطفی مردم و شادمهر قطع نشود. او از نظر محبوبیت فردین موسیقی ایران شده بود. وقتی که دیگه فشار تا حدی روی او زیاد شد که حتی اجازه نداشت وارد استودیو های موسیقی بشود صبرش لبریز شد و او از ایران رفت و دل تک تک هوادارنش را شکست ولی مردم باز هم او را درک کردند و باز هم دوستش داشتند و فهمیدن که اگر او در آنجا ترانه های بسیار ضعیفی چون بیا این جا و مشکوک و بغض ... را می خواند تنها یک دلیل دارد و آن هم جا افتادن بین مردمی است که 20 , 30 سال از فرهنگ ایران دور اند. ترانه حالا بیا این جا شاید از نظر ما هایی که تو ایرانیم سخیف باشه ولی برای کسی که در خارج از ایران متولد شده و رشد کرده خیلی هم جالب است.او در خارج از ایران هر از گاهی با آهنگ های فوق العاد ه ای چون دل دیوونه , وقتی دیدم تو چشمات , ماندگار , محال و..... نشان می داد که هنوز به فکر طرفدارانش در ایران هست. ولی درست وقتی که طرفدارن شادمهر در ایران از او نا امید شده بودند او یک بار دیگر آس برنده ی خود را بعد از 10 سال رو کرد و مسافری جدید خلق کرد و نشان داد که هنوز هم قلب ها و احساسات مردم در دست اوست و او تقدیر را خواند و او سبب را خواند و او .... آلبوم تقدیر پر فروش ترین آلبوم سال 2009 میلادی در مارکت ایرانی شد. و او بالاخره قلب ایرانیان مقیم خارج را هم فتح کرد.
طرفدارن بهروز صفاریان
شما که می گین شادمهر با تنظیم های خوب بهروز مطرح شد یا فراموش کارید یا بی اطلاعید یا خودتون رو به بی اطلاعی می زنید. در این که صفاریان هم جز نوابغ موسیقی ماست شک ندارم ولی اگر اینسرت آلبوم مسافر را دیده باشین متوجه خواهید شد که ترانه هایی که بیشترین عامل محبوبیت شادمهر بودند از جمله یاس , مسافر , بی تابی , حدیث مهربونی و ... را خود شادمهر هم ساخته و هم تنظیم کرده بود و صفاریان فقط به عنوان نوازنده در آن حضور داشته. در آلبوم دهاتی هم که فقط تراک دل خوشی را صفاریان تنظیم کرد و بقیه کارها مال خود شادمهر بود. پس بهروز صفاریان بیشتر از کنار شادمهر بودن سود برد تا او!
طرفدارن محسن چاوشی
شما که می گین چاوشی اسطوره و سلطانه و ... آیا می دونید چرا لقب سلطان پاپ را برای مایکل جکسون انتخاب کرده اند؟؟ چون آلبومش پر فروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ شد. پس اگر بنا به لقب گذار ی سلطان برای کسی باشه اون فقط می تونه شادمهر عقیلی باشه. چون آلبوم های دهاتی و مسافر از پر فروش ترین آلبوم های تاریخ موسیقی ایران از قبل انقلاب تا بعد آن می باشد. حتی اگر الان شادمهر افت کرده باشد. آیا چاوشی آهنگی به تاثیر گذاری یاس که میلیون ها نفر با آن گریستند دارد؟ اگر چاوشی در ابتدای فعالیتش از سیاوش قمیشی تقلید می کرده شادمهر در آلبوم دهاتی ترانه پاییز سیاوش را با یک تنظیم جدید می خواند که آنقدر زیبا و جذاب تر می شود که خود قمیشی از شادمهر تعریف می کند. اشتباه نکنید من از چاوشی بدم نمی یاد او هم آهنگ های خاطره انگیزی چون نفرین , خود کشی , رفیق من و ... دارد که بسیار هم زیباست. ولی انصافا آهنگ های شادمهر در ایران محبوب تر و ماندنی تر بوده. هنوز که هنوزه از صدای ضبط بعضی از ماشین ها صدای مسافر خسته ی من می یاد. آیا شما می دونید محسن یگانه به عشق شادمهر خواننده شده؟ آیا می دانید حمید عسکری به خاطر تشابه صدایش به شادمهر مطرح شد؟ این دو از بزرگان پاپ ایرانند. پس ببینید شادمهر چه تاثیری در موسیقی ایران داشته و چه خدمتی به هنر این مرز و بوم کرده. بسیاری دیگر از خواننده ها و نوازنده ها و آهنگ ساز ها و تنظیم کننده ها نیز به عشق شادمهر شدن وارد موسیقی شدن. اصلا می دونید پر فروش شدن گیتار مشکی در اوایل دهه 80 بیشتر به دلیل شادمهر بوده؟ اگر شما به شادمهر نمی گین استاد یا سلطان پس به کی می گین؟؟؟؟ اگر کسی را که تسلط به 10 ساز اصلی دارد را به عنوان پیشتاز پاپ قبول ندارید پس کی را قبول دارید؟؟؟؟ محسن چاوشی بسیار با استعداد و با هوش است ولی او هنوز در حال پیمودن مسیری است که شادمهر با یک آلبوم طی کرد. تازه محسن و صادقی و بنیامین تقریبا از بقیه خواننده ها جلوترند. همین حالا بیشترین سایت های هواداری اینترنتی برای شادمهر است.
گوشه ای از نبوغ شادمهر درخشیدن او در اجرای سبک های مختلف موسیقی است:
مذهبی:معبود و یاس
عاشقانه:تقدیر و ماندگار و مسافر و آسمونی و ...........
6 و 8 : بگو از کجا آوردی و خوشگله
سنتی:اشک بی کسی
راک: تلافی
رپ:حالا بیا این جا
همین الان اگر از اعضای فامیلتون و دوستان و آشنایان در مورد خواننده های مورد علاقه شان بپرسید بی تردید شادمهر باز هم محبوب ترین است. چون او جاودانه شده حتی اگر آلبومی بدهد که همه ی آهنگ هایش مثل حالا بیا این جا بسیار ضعیف باشد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مرسی .

عشق است سلطان یگانه ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مرسی .

عشق است سلطان یگانه .

خداییش کدوم خواننده ای اندازه ی محسن به هواداراش توجه میکنه ؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

بی خود تو سر و کله هم نزنین فرزاد فرزین بهترین خواننده ایرانه بعدشم حمید حامی این دوتا صداشون ماله خودشون و دیجیتالیم نیس مثل بعضیاااااااا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن جان خسته نباشی

ولی رضا فوادیان چیز دیگه ای بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

خانم / آقای نرگس

من یه سوال دارم ازت...دقیقا از تنظیم چی می دونی؟! واقعا فکر می کنی بشه تنظیم چنین کاری و یه روزه انجام داد؟! فکر می کنی انتخاب ملودی ...جنس صداها ... نوت نویسی ... اکولایز کردن کامپرس کردن میکس و مسترینگ که هر کدوم به تنهایی ممکنه حداقل یک هفته وقت بگیره ممکنه اصلا که در یک روز انجام بشه؟ متاسفانه من نمی دونم چقدر از علم تنظیم سر رشته داری برای همین زیاد بحث فنی باهات نمی کنم... محسن یگانه خواننده آهنگساز خواننده و ترانه سرای بسیار خوبی هست قبول اما معنیش این نیست که تنظیم کننده خوبیه!

آقای ALi
مهم نیست من کی هستم..وقتی می خوای نقد کنی نباید به این نگاه کنی که گوینده کیه باید به حرفش دقت کنی ..دستت درد نکنه هم شمارشو دارم هم میلشو دارم هم تو فیس بوک باهاش در ارتباطم نیازی به این موارد نیست...یه جوری میگی انگار خیلی به محسن نزدیکی! باشه خود محسن یگانه هم گفت که با Fl Studio کار می کنه و همه عالم می دونن که کوشان با ریزن کار می کنه...آقای یگانه اگه راست می گن یه اسکرین شات از پروژه تنظیمشون در fl رو بزارن من قول میدم رسما موسیقی رو بزارم کنار!

من نمی دونم چرا کوشان واکنشی به این قضیه نشون نداده اما این دلیل نمیشه که یه خواننده من و همه اهل موسیقی رو احمق فرض کنه و من در مقابلش سکوت کنم....

گفتنی ها رو گفتم طرفمم هیچ کس دیگه ای جز خود محسن یگانه نیست و می دونم خودش کامنت های من و خونده یا دوستاش به گوشش رسوندن بنابراین نیازی به ادامه و پاسخ دادن به این بحث نمی بینم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

باسلام اهنگ ها همشون فوق العاده مخصوصا ادم ها فقط میخواستم انتقاد کنم چرا این اهنگ قشنگ رو با این حرف های وسطش خراب کردین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

به نظر من شادمهر به گرد پای چاووشی و یگانه و ... نمیرسه.منتظر کنسرت چاووشی باشین.البوم محسن یگانه خوب بود ولی من خودم نفسهای بی هدفش رو بیشتر پسندیدم/اگه یکم تنوع سبک بده عالی میشه.به امید همکاری 2صدای ماندگار سلطان چاووشی و یگانه موسیقی ایران
یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

عشق است یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

واقعا آلبوم قشنگیه.به خصوص آهنگ سکوت وعذاب.ممنونکم که از سلطان پاپ ایران شادمهر یاذی کردید.شادمهر دومی نداره.امیدوارم هم محسن هم شادمهر هرجا هستن موفق باشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مرسی عالی بود عالیییییییییییییییییییییییی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مرسی عالی بود بی نظیییییییییییییییییییییییر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط و فقط محسن یگانه
محسن
یگانه..........

ع
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ممنون
مصاحبه خوبی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام . واقعا کارتون عالی ود من ه دوست داشتم . من یک پسر 16 ساله هستم . حدود 2 سالی میشه که پیانو می زنم و یک ساله که آهنگسازی نیمه حرفه ای را انجام می دم . می خواستم بدونم امکان این هست که از آقای یگانه برای پیشرفت کارم کمک بگیرم ؟ ممنون می شوم اگر که جواب من را بدید . بدرود . شاد و خوش و سلامت باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

آلبوم بسیار بسیار زیبایی است
مخصوصا آهنگ سکوت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مصاحبه جدید محسن یگانه و حرف هایش در مورد سلطان چاوشی :

موسیقی 360 : فکر نمی کنید که خوانندگان سطح اول موسیقی پاپ ما باید حداقل یک کار تصویری درست کنند؟

درسته ولی من یک سوالی دارم : آیا "محسن چاووشی" همچین کاری رو کرده است ؟

موسیقی 360 : "محسن چاووشی" کلا هم کم مصاحبه می کند و هم تا حالا کنسرتی نداشته است و به نظر من او در موسیقی پاپ ایران یک استثناست.

به نظر من محسن کارش عالی است ولی استثنایی وجود ندارد.هر کسی یک نوعی کار می کند و نباید اسم استثناء را بیاوریم.در هر دوره ای هر کسی ممکن است یک جورایی از بقیه متفاوت باشد.محسن چاووشی با این حد و شدت متفاوت شده ، من هم یک ذره متفاوت شده ام. بعضیا اصلا دوست ندارند متفاوت باشند و بعضیا نیز دوست دارند همیشه یک کاری را انجام بدهند.هر کسی اصول کاری خودش را دارد ، حالا خوب یا بد ، موفقیت یا عدم موفقیت آن فرد را پیش می آورد.اگر من موفق بشوم یا نشوم عواقبش به خود من بر می گردد پس من کار خودم را انجام می دهم اگر هم بد بودم به ضرر من تمام می شود.

موسیقی 360 : دیگر علاقه ای به خواندن کارهای دو صدایی ندارید ؟

این ماجرا یک اسلوب و چهارچوبی دارد. من از قدیم یک جوری کار کردم که خودم را در داخل حفاظی نگه داشته ام که یا کار نکنم یا درست کار کنم.نمی دانم چرا جدیدا همه این سوال رو از من می پرسند ولی اگر هم قرار شود یک روزی کار دو صدایی بخوانم مطمئنا فقط با "محسن چاووشی" خواهد بود چون با هم خاطرات شیرینی از این ماجرا داریم.تجربه موفق با هم زیاد داشتیم.

موسیقی 360 : بله کار دو صدایی بسیار زیبای "نشکن دلمو" که با محسن چاووشی و حامد هاکان خواندید ، هنوز در اذهان باقی مانده است. راستی شما مثل اینکه از حامد هاکان گله مند بودید ؟

کلا آن را فراموش کنید! من از هیچ کسی گله ای ندارم.آقا هر کسی که بود همه کاری کرد و دستش درد نکند.ولی من فعلا خودمم و کس دیگری را نمی خواهم فعلا وارد ماجرا بکنم.

منبعش : سایت music360.us

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

mer30 kheili khub bod vaghan tashakor az hame

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

من محسن خیلی دوست دارم ولی به نظرم یکم داره مغرور میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ba albome nafas haye bihadafet ashegh shodam. ba albome rage khabet too shomal eshghamo zendegi kardam.dooset daram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط محسن یگانه......سلطان موسیقی پاپ ایران=محسن یگانهههههههههههههههههههههههههههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن جان خسته نباشی0ترک ادمها فوق العاده بود هردفعه گوش میدم واسه جدیده.تو کنسرت پنج شبت بخونیا به عشق تو و این اهنگت دارم میام از یه راه دور.ممنونم از شعرو تنظیمای قشنگت.همش قشنگ بود ولی ادمها یه چیز دیگه بود. تو و شادمهر نابغه این حیف که اون رفت .تو نریا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن جان باسلام و عرض خسته نباشید
می خواستم بگم که من عاشق شما هستم و با آهنگهای شما زندگی می کنم. به امید دیدار .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن جان باسلام و عرض خسته نباشید
می خواستم بگم که من عاشق شما هستم و با آهنگهای شما زندگی می کنم. به امید دیدار .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط
فقط
فقط
فقط محسن یگانه
امیدوارم بالاخره یه روزی محسن و ببینم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام و عرض ادب به استادم .محسن جان من عاشق صداتم به خدا /من صدام خیلی شبیه شماست دوست دارم یک بار ازم تست بگیرید. /منم مانند قبلا شما مشکلات مالی دارم ولی استعدادم بالاست.خواهش میکنم کمکم کن یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

آقای یگانه با تک تک آهنگ های شما زنگی کردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام آقا محسن.
کنسرتت تو انزلی عالی بود. می خواستم درباره ی همسرت بیشتر برامون بگین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

یکتا:سلام به محسن یگانه وطرفداران
من هم بانظربقیه دوستان دررابطه با بهترین خواننده بودن آقا محسن موافقم وباترانه هاش احساس بسیار خوبی دارم ولی به نظرم کمی ( کوچولو ) مواظب باشند که بقول خودشان فراموش نکنند که کی بودند ضمنا کمتر احساسات دوستدارنشان را با کلمه مشکل قلبی وضربان قلب متاثرکنند.
باهمه اینها کل ترانه هاشونو دوست دارم و همیشه گوش خواهم کرد بااحساس .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن یگانه رو عشقه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا ابد قسم میخورم به اهنگ های با احساست گوش بدم . فقط یه چیز ؟؟؟؟ واقعا به خاطر ما شبا نمیخوابی؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا بخواب باشه خدایی نکرده از دست میریا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مصاحبه ی خوبی بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

صدات دیوونه ام محسن عزیز ...
واقعا عالیه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام خدمت اقای یگانه میخواستم بگم چرا در اهنگات یه سبک رو انتخاب نمیکنی و هم صدایی با اقای چاووشی بسیار زیباست امیدوارم در البوم جدید با اقای چاووسی هم اجرا کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن جون من خیلی دوست دارم اهنگات اشک آدم رو در میاره امیدوارم هیچ وقت مغرور نشی وهیچ وقت برای قلبت مشکلی پیش نیاد فقط محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

میشه راجع به گذشتتون بیشتر صحبت کنید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

اقای یگانه

دوستون دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام به همه دوستانی که نظر دادن
ولی بعضی ها واقعا به محسن یگانه کم لطفی کردن.ولی من به محسن میگم:یکی هست که با عشقش عاشق تو هستن...دوستت داریییییییییییییییییییم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

آقای یگانه من شما و آقای ثابت رو خیلی دوست دارم. چند وقط پیش به کنسرت شما اومده بودم.آقای علی ثابت واقعن هنرمند هستی!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن يگانه: «رگ خواب طرفدارانم دستم است» | موسیقی ما