برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزییات اجرای گروه موسیقی «چکاوک» اعلام شد
موسیقی ما - گروه موسیقی «چکاوک» با بهرام حصیری در تالار وحدت به صحنه می‌رود. رضا شایسته سرپرست ارکس‌تر مجلسی چکاوک در گفتگویی اعلام کرد: ارکس‌تر مجلسی چکاوک در تاریخ ۶ و ۷ مرداد ماه سالجاری در ساعت ۲۱ درتالار وحدت به اجرای آثار اساتید اسدالله ملک و مجید وفادار می‌پردازد.

وی ادامه داد: این برنامه در ۲ قسمت است؛ قسمت اول به خوانندگی مصطفی نیکو و شامل قطعات خنده عاشق؛ جدایی تو؛ بی‌پناه و یک شاخه گل در مایه اصفهان و قسمت دوم به خوانندگی بهرام حصیری و شامل قطعات چلچله‌ها؛ خلوت راز؛ همنواز دل و جان عاشق در دستگاه شور و مایه اصفهان می‌باشد.

آخرین اجرای بهرام حصیری خواننده صدا و سیمای کشور در دهه ۷۰ و با ارکس‌تر همنوازان به سرپرستی استاد اسدالله ملک بوده و ایشان بعداز مدت‌ها به دعوت رضا شایسته سرپرست گروه چکاوک و از شاگردان ارشد زنده‌یاد استاد ملک به اجرای برنامه می‌پردازد.

آخرین اجرای گروه چکاوک به ۲۲ و ۲۱ آبانماه ۸۸ در تالار وحدت به خوانندگی مصطفی مداحی برمی‌گردد که به مانند گذشته به دلیل استقبال زیاد کنسرت در ۸ آذرماه همانسال تمدید گردید.

اجراهای سال ۸۷ و ۸۸ ارکس‌تر چکاوک با اخذ پروانه نمایش از وزارت ارشاد در کلیه مراکز مجاز در حال عرضه می‌باشد.

گفته می‌شود: گروه چکاوک به عنوان پرمخاطب‌ترین گروه در بیست و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۸۸ از طرف هیات داوران انتخاب شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

استاد شایسته سلام بنده دختری هفت ساله دارم که مدت یکسال و اندی مشغول آموزش ویلن است ذوق وشوقی بی نظیری در این رشته دارد آرزویم موفق شدن در این زمینه است آدرسی از حضرتعالی ندارم تا شرف یابب شویم چنانچه دخترم را وارث هنر موسیقی خود میپذیرید آدرس تان را برای حقیر ارسال نمایید تا در پناه خداوند یزدان آینده هنر ایرانی را پایدار بگردانیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزییات اجرای گروه موسیقی «چکاوک» اعلام شد | موسیقی ما