برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین آلبوم مستقل امیر طبری با تنظیم‌های سیروان و زانیار خسروی
«زیر بارون 2» فقط با صدای امیر طبری منتشر می‌شود؛
اولین آلبوم مستقل امیر طبری با تنظیم‌های سیروان و زانیار خسروی
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آلبوم «زیر باورن2» این بار تنها با صدای امیر طبری راهی بازار موسیقی خواهد شد.

امیر طبری درباره این آلبوم به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «این آلبوم زیربارون2 نام دارد و ترانه‌های آن را مرجان زنگنه، علی حسین‌زاده، زینب علاقه و خودم سروده‌ایم. آهنگ‌های آن را نیز خودم ساخته‌ام بجز یک قطعه که علی حسین‌زاده ساخته است.»

وی ادامه داد: «در تنظیم قطعات این آلبوم تنظیم کنندگانی همچون میثم مروستی، سیروان خسروی، زانیار خسروی و کوشان حداد حضور دارند.»

طبری درخصوص مستقل بودن این آلبوم گفت: «دلیل جدایی من از سهراب این است که من مخاطبان خود را دارم و اومخاطبان خودش را! وقتی با یک مخاطب‌شناسی متوجه شدم که می‌توانم به تنهایی برای مخاطبانم آلبوم ارائه کنم دست به چنین اقدامی زدم. چرا که متوجه شده‌ام صدای ما کاملا با هم متفاوت بوده و هریک به تنهایی نیز می‌توانیم موفق شویم.»

وی ادامه داد: «برای مخاطبانی که صدای من را دوست دارند، زیر باورن 2 را ساخته و آماده کرده‌ام. من این آلبوم را به مخاطبان خودم هدیه کرده و برای آنها ساخته‌ام.»

«چشمای تو»، «عطر رویا»، «عشق آخر»، « زمستون »، «حس خوب» و ... عنوان قطعاتی از این آلبوم هستند. طبری درباره تغییرات این آلبوم که نسبت به «زیر بارون1» داشته، گفت: «از آنجایی که برای مخاطبانم ارزش و احترام خاصی قائلم، سعی کرده‌ام تا این آلبوم از هر لحاظ آلبوم بهتر و قابل توجهی باشد. هم به لحاظ ساخت قطعات وهم به لحاظ تنظیم و حتی مضامین ترانه‌ها سعی کرده‌ام بهتر از قبل عمل کنم. سعی کردم با یک تیم قوی‌تر کار کنم. البته جا دارد از نیما وارسته برای زحماتی که در آلبوم قبلی ما کشیده خیلی تشکر و قدردانی کنم. نیما وارسته واقعا تنظیم کننده خوبی است و من برای وی و کارهایش ارزش خاصی قائلم.»

امیر طبری در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: «ناگفته نماند که من در آلبوم زیر بارون2 یک سورپرایز برای طرفدارانم دارم و فقط می‌توام بگویم که یکی از خوانندگان بسیار خوب و سرشناس کشورمان قرار است در یکی از قطعات این آلبوم من را همراهی کند. فعلا نمی‌خواهم نامی از او ببرم. می‌خواهم سورپرایزی باشد برای همه کسانی که آلبوم را تهیه می‌کنند و مخاطبان من هستند.»

طبری درباره نامگذاری این آلبوم تحت عنوان «زیرباورن 2» گفت: «مطمئنم که هر اسمی که می‌گذاشتم بازهم مخاطبان خودم را داشتم. اما اینکه این نام را انتخاب کردم دلیلی ندارد جز اینکه من برای عنوان زیر بارون خیلی زحمت کشیدم. خیلی تلاش کردم تا این نام را جا بیندازم. به همین دلیل نخواستم نام آلبومم چیز دیگری باشد و از همان زیر بارون استفاده کردم. چون شرکت آهنگ پارسیان و نیما وارسته نیز برای این نام زحمت زیادی کشیدند و تلاشهای ما بی نتیجه نماند. این محصول را من کاشته ام و محصول من است و حالا می خواهم آن را برداشت کنم و به نظرم اشکالی ندارد.»

وی در ادامه به موسیقی ما گفت: «خدا را شکر می‌کنم که کمک کرده که به اینجا برسم و مطمئنم که باز هم کمکم خواهد کرد. از نیما وارسته هم خیلی تشکر می کنم برای تنظیم خوبش بخصوص تنظیم قطعه خوب "این چه حسیه" که واقعا زیبا بود.»

به گفته وی آلبوم مستقل وی در ماه دی و یا بهمن توسط شرکت آهنگ پارسیان منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد و هم اکنون در مرحله تنظیم به سر می‌برد.

این خواننده یک قطعه سینگل را برای مخاطبان خود آماده کرده که قرار است قبل از انتشار آلبومش به صورت مجاز راهی بازار می‌شود.

وی در حال حاضر نیز برای خوانندگانی همچون احسان حق‌شناس، مازیار فلاحی و ... آهنگسازی کرده است و قطعاتی از این خوانندگان را آماده انتشار دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

نمیدونم این نیما وارسته چرا اینجوریه....

همه رو معروف میکنه بعدش میزارنش کنار.

بنیامین.حمید عسکری.حالا هم امیر طبری...

فقط میتونم بگم این نیما وارسته یکی از بهترین تنظیم کننده ها و یکی از بدشانسهای موسیقی هست.

آقای طبری اشتباه کردی نیمارو گزاشتی کنار......

امیدوارم سهراب پاکزاد اشتباهی که رفیقش کرده رو نکنه.

در آخر هم برای امیر طبری ارزوی موفقیت میکنم.....

موسیقی ما لطفا با حمید عسکری مصاحبه ای رو داشته باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با توجه به اینکه تنظیم آهنگها به دست سیروان و کوشان سپرده شده باید خوشحال بود اما امید وارم شعر های این آلبوم از البوم قبل بهتر باشه . چون آلبوم اول از نظر شعر خیلی ضعیف بود وجای کار زیادی داشت.
امیدوارم اون خواننده ی میهمان هم محسن یگانه باشه که اینجوری دیگه آلبوم واقعا معرکه میشه.
خواننده ها توپ - آهنگساز توپ - تنظیم کننده ها هم که 1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کار اقای وارسته اونقدر خوب و بی نظیره که برای هر البوم اولی میشه سکوی پرتاب ..اونقدر میپره که جو میگیرتش و همه چی رو محصول خودش میدونه...اونقدر معروف و موفق میشه که جوووووووووو بدجور میگیرتش ...فکر میکنم اون زمانی که اقای عبداللهی از اقای وارسته پرسید میخوای با این دو تا کار کنی ..اقای وارسته فرمودن چرا که نه!! و به صورت این دوتا اقا نگاه کردن ...میدونستن بعضی هارو جو گرفته...اینکه بعضی از دوستان میفرمایند که خواننده های ایشونو میذارن کنار .. درست نیست ...چون اونوقت ما اقای وارسته که بی نظیر و بهترین رو همردیف چند تا خواننده یه معمولی میکنیم و این درست نیست !! این یکی از حسن های کار با اقای وارسته هست که ایشون اون قدر خوب کار میکنن که هر کی که با ایشون کار کرده الان اسمشو گذاشته خواننده و به هواداراش شعار میده اینکه اقای طبری دنبال یه تیم قوی تره رو من از چندتا خواننده ای که البوم اولشون با حضور شاهکار های و اسم اقای وارسته ترکونده بود هم شنیدم ..و صد البته البوم بعدی و بازده یه کاریشونو هم دیدم ..!!..براشون ارزوی موفقیت دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ye bare dige faghato faghat be khatere tanha eshgham dar music iran yani SIRVAN azizam miramo in albumo mikharam JUST SIRVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

قضیه جالب شد .... باید منتظز نتیجه کار بود
امیدوارم امیر عزیز موفق باشد
در ضمن سیروان هم که خداست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ye bar dg az sirvan azizam mihkam neshon bede behtarine

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

salam be hame man be shakhsan sedaye amiro behtar az sedaye sohrab dost daram va be nazare man mahbobiate sohrab be dalile ahange hes bod va motmaenam ke age tanzimate nima vareste nabod ahange hes be in khobi ja nemioftad az tarafe dige ham az saite musice ma be khatere etela reasani darbare in mozo sepas gozaram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی منم منم می کنه....
امیدوارم حرفی برای گفتن داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

TARANEH SORA VA AHNGSAZE ALBUME ZIRE BAROON KE AGHAYE PAKZAD BOODE TANZIMAROHAM KE AGHAYE VARASTE KARDE NEMIDOONIM AGHAYE TABARI CHE ZAHNATI KESHIDE VA CHEJOORI BE KHODESH EJAZE DADE ESME ALBUMESHO ZIRE BAROON GOZASHTE VAGHEAN AGHAYE PAKZAD KHAILI TAVAZO BEKHRJ DADE KE HICHI NAGOFTE.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

joonami jooooooooon AMIR TABARI kheily musiciane va honarmande vagheiy

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من مطمئنم که امیر موفق میشه منتظر آلبومش باشید با تنظیم های سیروان و کوشان خداد بی نظظظظظظظظظظظظظظظیر
تازه هنوز نشندیه عاشق اون اهنگیم که زانیاز تنظیم کرده

چه شودددددددد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ba payam salehi mikhay bekhoni dige

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ey jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan AMIR TABARI KHOOBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بی صبرانه منتظر کارهای کوشان حداد تو این البوم هستم
به نظر آلبوم قشنگی میاد چون با هنرمندای خوبی کار کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با موسیقی پاپ امروزی ها شدیدا مشکل دارم اما اکثر آهنگ های امیر طبری سهراب پاکزاد رو واقعا دوست داشتم! امیدوارم آلبوم بعدی بهتر از قبلی باشه که حتما هم همینطوره! ولی من اعصاب سورپرایز ندارما. خواننده معروف سرشناسه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رضا یزدانی که نیست وگرنه من سکته می کردم غش می کردم! کیه پس؟! کیه؟ !کیه کیه!؟ نکنه خود سیروانه؟؟!

-
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظرم صدای سهراب از امیر بهتره
و صدای امیر در کنار صدای سهراب قشنگ بود
اما حیف که از نیما وارسته توو آلبوم جدیدش استفاده نکرد
نیما وارسته بی شک بهترینه در ایران !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من عاشق امیرم ........ همیشه بین سهراب و امیر به خاطر اخلاق و رفتارش امیر رو دوست داشتم و البته صداشم هم عالیه

به نظر من خیلی کار خوبی کردند که جدا آلبوم می دهند و مطمئنم که امیر در کنار سیروان و کوشان حداد می ترکونههههههههههههه

منتظر آلبوم هستم به شدت تورو خدا زود آلبومو منتشر کنید مردیم از بس تکراری گوش کردیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

etefaghan man conserteshoon boodam amir tabari kheily honarman tare chon ejraye live amir tabari kheily ghavi tare kheily ghavi tar

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ta jai ke ma midonim tamame khalaghiatha baraye aghaye sohrab pakzad va aghaye nimaye varaste bude ..:) baeed midonam betonidd ba aghaye sohrab pakzad reghabat konid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حالا چه فرقی میکنه تنظیم کننده کی باشه ؟؟ تو ایران چیزی که زیاده تنظیم کننده خوب و عالی و حرفه ایه مثل سیروان،کوشان ، نیما وارسته،الیاس شیرزاد،پوریا حیدری،بهروز صفاریان،علیرضاافکاری،پدرام کشتکار و بابک مافی و غیره ........... و چیزی که خیلی کمه خواننده و اهنگساز خوبه و خواننده خوب و خوش صدایی که کلمات رو خوب و حسی بیان کنه و اهنگساز خوب نداریم واسه همین همه کاور میکنن ... باید ببینیم خودش چیکار کرده وگرنه تنظیم کننده هاش استاد هستن ...

fan
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

Khoshhalam ke joda shod....ba sohtab dide nemishod...amma kash nima varasteye aziz ham bood....varaste fogholadas..!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام به دوست عزیز بی نامی که نوشتن تمام خلاقیت ها از طرف آقای پاکزاد بود . بهتر بدونید دوست عزیز تنها خلاقیتی که آقای پاکزاد از خودش داشت ترانه هایی بود که میگفتن که الحق هم ترانه ها برای موزیک Hust ترانه های خوبی بودن ولی بهتر بدونید که بیشتر آهنگسازی ها رو آقای طبری انجام میدادند و اگر بخواین از نظر صدا ها باهم مقایسه کنین صدای آقای طبری از صدای سهراب پاکزاد گرمتر و دلنشین تر هستش و فالشی که در صدای آقای سهراب پاکزاد هست در صدای آقای طبری نمیبیند و شما اگر در کنسرت هاشون شرکت میکردین تفاوت رو کاملا میفهمیدید که چقدر قدرت صدای آقای طبری بیشتر از صدای آقای پاکزاد هست امیر از نظر آهنگسازی و شناخت بیشترش با سازهای مختلف قدرت مانورش برای ساخت آهنگ بیشتر و قدرت صدایی که داره مطمئنم که آلبوم خوبی رو به بازار میده . و اینو بدونین که رقابت با آقای پاکزاد مطمئنا افتخاری برای آقای طبری ولی مطمنم رقابت سختی نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

منتظر هنرنمایی خدای تنظیم استاد سیروان عزیز هستیم
زانیار هم کارش درسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آلبوم زیربارون خیلی کار قشنگی بود.ولی به نظر من صدای پاکزاد دلنشینتره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

saedaye amir mardoone tar va bahal tare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

امیر و سهراب اگه جدا از هم کار کنن بازم هر کدوم یه جور جذابیت دارن . امیر و سهراب هر دوشون عزیز و خوش صدا هستن . امید وارم هیچ اختلافی بین شما نباشه و اگه هم باشه امید وارم زودتر حل بشه ، حیفه که دوستیه چندین سالتون خراب شه ، نذارید این اتفاق بیافته .
بهترین ها رو واستون آرزو می کنم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

برگ برنده هر آلبوم شده تنظیمای کوشان
سیروان خودش خراب کرده واسه هر ننه قمری داره اهنگ میده

فقط کوشان
به اندازه کافی تو حریص نشون داد کیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم مستقل امیر طبری با تنظیم‌های سیروان و زانیار خسروی | موسیقی ما