کنسرت بزرگ خلیج فارس با تبلیغات محیطی، تناقضهای پنهان و آشکار و شعار تبلیغاتی خاصش برگزار میشود
چهار خواننده با یک بلیت!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: چند روزی هست که نشست خبری کنسرت بزرگ خلیج فارس برگزار شده و عوامل و مسئولین برگزار کننده به تشریح برنامهها و اتفاقات این کنسرت پرداختهاند. پرده از فروش بلیتهای ۹۰ هزار تومانی آن برداشتهاند و تا حدی هم کنداکتور برنامه را در اختیار رسانهها قرار دادهاند. از ظهر دیروز پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی این کنسرت به شکل گستردهای در سطح شهر نصب شدند تا موضع گیری اهالی موسیقی در مورد این اتفاق و تبلیغات محطیی این برنامه آغاز شود. اهالی موسیقی معتقدند اتفاقی که در مورد این کنسرت بزرگ حداقل در حوزه تبلیغاتش در حال رخ دادن است، اگر در برنامههای چهرههای موسیقی در طول سال اتفاق بیفتد مترادف با ممنوع الفعالیت شدن هنرمند و شرکت برگزار کننده برنامه است.
اما نوع بلیت فروشی این برنامه آنقدر جالب توجه بود که در روز نشست خبری هم مورد توجه خبرنگاران و اهالی رسانهها قرار بگیرد. ظاهرا قیمت گذاری بلیتهای این برنامه از ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان انجام شده که دلیل آن هم از سوی مسئول برگزار کننده برنامه حضور ۴ خواننده و ۱۰۰ نوازنده عنوان شده بود. ولی در یکی دو روز اخیر نوع تبلیغات محیطی و رسانهای برای این کنسرت به گونهای بوده که به نظر میرسد استقبال از این برنامه برای برگزار کنندگان آن بسیار حائز اهمیت است.
***
به مناسبت ۱۰ اردیبهشت، روز ملی خلیج فارس یکی از موسسات فرهنگی و هنری تصمیم به برگزاری کنسرت بزرگی به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گرفت که این موضوع با استقبال مسئولین دفتر موسیقی، خیلی زود عملی شد تا چهار خواننده (سالار عقیلی، مانی رهنما، نیما مسیحا و حمید خزایی) در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن همایشهای برج میلاد روی صحنه بروند و برای خلیج فارس بخوانند. در روز نشست خبری این برنامه هم حمید بیآزار (مدیر مجموعه برج میلاد) در سخنانی در این باره گفت: «دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس است. وظیفه هر ایرانی این است که این روز باشکوه را به خوبی جشن بگیرد. همچنین وظیفه ما این است که این روز بزرگ را به خوبی و در سطح بین المللی برگزار کنیم. به همین مناسبت ما تصمیم گرفتیم که کنسرتی در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار کنیم که در این کنسرت دو خواننده موسیقی پاپ و دو خواننده موسیقی سنتی حضور دارند، همچنین در این کنسرت از حضور ۸۰ نوازنده و ۲۰ نفر گروه کر بهرهمند میشویم. این کنسرت دارای دو ویژگی است که هم در خورشان این روز بزرگ است و هم اینکه در خور مجموعه برج میلاد است. به نظر من این کنسرت در نوع خودش یک اتفاق کم نظیر است و امیدواریم که مورد قبول مردم عزیز قرار گیرد.» اما نوع بلیت فروشی این برنامه آنقدر جالب توجه بود که در روز نشست خبری هم مورد توجه خبرنگاران و اهالی رسانهها قرار بگیرد. ظاهرا قیمت گذاری بلیتهای این برنامه از ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان انجام شده که دلیل آن هم از سوی مسئول برگزار کننده برنامه حضور ۴ خواننده و ۱۰۰ نوازنده عنوان شده بود. ولی در یکی دو روز اخیر نوع تبلیغات محیطی و رسانهای برای این کنسرت به گونهای بوده که به نظر میرسد استقبال از این برنامه برای برگزار کنندگان آن بسیار حائز اهمیت است.
- تبلیغات شهری؟!
- شعار تبلیغاتی متفاوت
منبع:
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1391 - 00:00
دیدگاهها
salam bebakhshid mikhastam bedunam bilitaye concerte khalije farso chetori mishe tahie kard?
حتی برای این کنسرت تراکت هم پخش کردند!
موزیک ما اقای بابازاده خواستار
مصاحبه با رضا صادقی مهدی یراحی
روزبه بمانی مصاحبش مفصل باشه
حمید عسگری علی اصحابی بابک جهانبخش علیرضا افکاری بهروز صفاریان امین رستمی هستیم
البوم مسعودی سعیدی لو رفته درسته
و البوم بهنام صفوی خشایار اعتمادی مازیار فلاحی کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
برای به اصطلاح هنرمندای بی جنبه ی کشورم متاسفم که هنوزم که هنوزه خودشون رو درگیر مسائل بچه گونه و پوچ و بی اهمیت میکنن.
شعارش خیلی مسخره و سطحیه
چهار خواننده با یک بلیط دیگه چه جور تبلیغیه ؟؟
مثل پیتزا فروشی ها که میگن یکی بخر دو تا ببر ....
این شعار در شان این عزیزان نبود
حداقل برای آقای عقیلی متاسفم .
شعار بی محتوا تر و بازاری تر از این نبود؟ مثل اینکه این کنسرت برای خلیج فارسه
در شان این عزیزانو بیخیال,در شان خلیج فارس نبود! اینطوری میخوایم جلو تبلیغات منفی عربا بایستیم!؟
افزودن یک دیدگاه جدید