برنامه یاد بعضی نفرات
 
باز هم به ياد استاد روحاني با «همرنگ رويا»
مهدي رفعتي خبر داد:
باز هم به ياد استاد روحاني با «همرنگ رويا»
موسيقي ما-لي لا رضايي: مهدي رفعتي از آماده بودن جديدترين آلبوم خود در سبك پاپ كلاسيك خبر داد و در اين باره به موسيقي ما گفت: اين آلبوم كه در واقع پنجمين آلبوم من است در سبك پاپ كلاسيك بوده و عنوان آن «همرنگ رويا» است.

«همرنگ رويا» با مجموعه اي از 12 قطعه در حالي روانه بازار موسيقي مي شود كه اين قطعات همگي از ساخته هاي من بوده و به صورت يك آلبوم بي كلام در فضاي پاپ كلاسيك نوشته و اجرا شده است.

وي افزود: علاوه بر ساختن اين قطعات، تنظيم آنها را نيز خودم به عهده داشته ام كه همگي را بر اساس اركستر زهي و پيانو نوشته ام. قابل توجه اينكه اركستر زهي اين آلبوم با همكاري اركستر زهي اپراهاوس (سيدني استراليا) انجام گرفته است.

به گفته وي اين آلبوم 12 قطعه اي قطعاتي با نامهاي «آمان»، «واريته»، «موسيقي فولكوريك»، قطعات پاپ كلاسيك تحت عناوين «بانوي بنفش»، «همرنگ رويا» و .. است. همچنين «فصل سردآرزوها»، و نيز قطعاتي در فضاي موسيقي دستگاهي ايران تحت عناوين وذداع، آرشه سحرآميز و همچنين قطعه اي تحت عنوان «خداحافظ تهران» بوده كه اين قطعه از ساخته هاي انوشيروان روحاني است و من به اجراي مجدد آن با اجازه خود استاد اقدام كرده ام.

خالق «خاطره تا خيال» ادامه داد: از اين ميان قطعه اي را كه از خود استاد است به ايشان تقديم كرده ام. از آن جايي كه من نوازندگي پيانوي ايراني خود را مديون استاد روحاني هستم هر بار در آلبومهايي به ياد ايشان مي نوازم و اين بار نيز اين قطعه را به ايشان هديه مي كنم. نوازنده هاي اين آالبوم پيام طوني (ويلون)، ميثم مروستي(ويلن)، عليرضا چراغچي (ويلن)، احسان تارخ(كوبه اي) ،امير جاويدان(گيتار) و مهدي رفعتي(پيانو) هستند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اين آلبوم در حال حاضر آماده انتشار است اما از آنجايي كه مصاف با ماه هاي محرم و صفر شده ايم، انتشار آن به بعداز اين ايام موكول شد. شركت «آواي باران پارسي» نيز به مديريت برمك دهقاني پخش آن را بعهده خواهد داشت.

«همرنگ رويا» پس از آلبومهاي موفقي همچون «خاطره تا خيال»، «هميشه جاويدان»، «دلخون» و«نوايي ديگر» پنجمين آلبوم اين آهنگساز است كه پس از ايام عزاداري به دست علاقه مندان به موسيقي پاپ كلاسيك خواهد رسيد.

مهدي رفعتي از شاگردان استاد انوشيروان روحاني در رشته پيانوي ايراني است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود باز هم به ياد استاد روحاني با «همرنگ رويا» | موسیقی ما