برنامه یاد بعضی نفرات
 
مانو‌ها، پدیده‌ای در انتظار اولین کنسرت
12 و 13 بهمن؛
مانو‌ها، پدیده‌ای در انتظار اولین کنسرت
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: اولین کنسرت رسمی گروه مانوهاکه قرار بود در روزهای ۲۸ و ۲۹ دیماه برگزار شود که با اعلام مدیربرنامه‌های گروه با دو هفته تاخیر برگزار می‌شود

رضا کریمی تبار مدیربرنامه‌های گروه با اعلام این خبر گفت: مانو‌ها کنسرت خود را در ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در تالار برج آزادی برگزار می‌کند.

رضا کریمی تبار در خصوص این تاخیر به موسیقی ما گفت: در این تاخیر نمی‌توانیم انگشت اتهام را به سمت کسی نشانه بگیریم بلکه آنچه این تاخیر را موجب شده است، دستور کلی از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای تمام گروه‌ها و خواننده‌ها بود که شامل حال گروه مانو‌ها هم می‌شد.

وی همچنین گفت: بالاخره در تاریخ ۲۵ دی ماه با اعلام رفع لغو تمامی کنسرت‌ها ما درخواست دیگری با تغییر دو هفته‌ای به دفتر موسیقی ارائه کردیم که مورد قبول قرار گرفت و خوشحالیم که می‌توانیم جواب انتظار هواداران خوب مانو‌ها را با یک کنسرت پرانرژی بدهیم.

وی در ادامه افزود: گروه مانو‌ها سه ماه است که به صورت منظم و با برنامه مشغول تمرین است. حتی با اعلام لغو کنسرت در دی ماه اعضای گروه انگیزه خود را از دست نداده و با تمام انرژی به تمرینهامی پردازندتا جهت برنامه‌های آتی آماده باشند.

وی خاطر نشان کرد: قطعات اجرایی مانو‌ها در این کنسرت از انرژی زیادی برخوردار است که این خود دلیل بارزی برای پیش بینی یک اجرای خوب و پرهیجان را دارا می‌باشد.

کریمی تبار ادامه داد: کنسرت گروه مانو‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در محل تالار برج آزادی و هر شب دو سانس برگزار می‌شود.

رایا (خواننده و آهنگساز)، وصال (کیبورد و تنظیم کننده)، شایان (گیتار الکتریک)، علی (گیتار باس) و سروش (درامز) اعضای گروه مانو‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی در آخر از شروع فروش بلیط کنسرت در روزهای آغازین بهمن ماه و همچنین یک سورپرایز در‌‌ همان روز اول فروش بلیط برای تمام هواداران خوب مانو‌ها خبر داد.

این مدیر برنامه از بیان جزئیات بیشتر درباره کنسرت خودداری کرد و فقط با جمله «مانو‌ها حرف‌هایش را روی استیج می‌زند» به مصاحبه‌اش پایان داد تا مخاطبان خاص موسیقی کشور را تا لحظه آخر در انتظار اجرای این پدیده احتمالی موسیقی کشور گوش به زنگ بگذارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

فقط میشه گفت که بیصبرانه منتظر اجرای یه گروه فوق العاده باید باشیم... زنده باد مانوها
/m\

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

پدیده!؟!؟ چرا!؟ با چه معیاری!؟!؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مانو‌ها، پدیده‌ای در انتظار اولین کنسرت | موسیقی ما