برنامه یاد بعضی نفرات
 
gram
ضیافتی برای بیانسه و تیلر سویفت؛
در مراسم گرمی امسال چه گذشت؟

موسیقی ما - جواد رهبر: پنجاه و دومین دوره از مراسم جوایز گرمی بامداد دوشنبه به وقت تهران برگزار شد. این‌ها بخشی‌هایی از مراسم امسال است:

- بیانسه شش جایزه گرمی برد (او در 10 رشته نامزد بود). سهم تیلر سویفت فقط 4 جایزه بود٬ که یکی از آنها جایزه بهترین آلبوم کانتری بود. «لیدی گاگا»‌ی 23 ساله دو جایزه برد؛ یکی بهترین ترانه دنس سال و یکی دیگر بهترین آلبوم دنس سال. به گروه بلک آید پیز هم سه جایزه رسید و اِی. آر. رحمان به لطف موسیقی متن «میلیونر زاغه‌نشین» دو جایزه گرمی برد.

- تنور برنامه را لیدی گاگا و التون جان با اجرای دو ترانه داغ کردند؛ یکی از آنها ترانه کلاسیک و قدیمی «Your Song» بود که در فیلم «مولان روژ» هم از آن استفاده شده بود.

- اِمینم٬ بیانسه٬ بان‌جووی و تیلر سویفت خواننده‌های دیگری بودند که اجرای زنده داشتند.

- یکی از دیدنی‌ترین بخش‌های مراسم٬ اعطای جایزه دستاورد هنری به مایکل جکسون بود؛ جایزه را بچه‌های او پرینس مایکل (12 ساله) و پاریس کاترین (11) دریافت کردند. روی صحنه پرینس مایکل گفت: «باعث افتخار ماست که این‌جا باشیم و به جای پدرمان این جایزه را دریافت کنیم. اول از همه٬ می‌خواهم از خداوند تشکر کنم که در هفت ماه گذشته یار و یاور ما بود. بعد هم از پدر و مادربزرگمان تشکر می‌کنم که به ما عشق می‌ورزند و از ما حمایت می‌کنند. از طرفداران پدرمان هم متشکریم. پدرمان شما را بی‌نهایت دوست داشت٬ چون که همیشه یار و یاور او بودید.»

- در ادامه٬ لایونل ریچی به معرفی ترانه یادبودی برای مایکل جکسون پرداخت: «مایکل به ما نشان داد که چه طور می‌شود تلاش کرد تا دنیا جای بهتری برای زندگی باشد.»

- ترانه یادبود اجرایی دسته‌جمعی از ترانه «Earth Song» بود؛ سلین دیون٬ جنیفر هادسن٬ اسموکی رابینسون٬ کری آندروود و آشر صدای مایکل را در این ترانه همراهی می‌کردند و بخش‌هایی از واپسین‌ تمرین‌های سلطان پاپ به صورت سه بُعدی پخش شد.

تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در مراسم گرمی امسال چه گذشت؟ | موسیقی ما