برنامه یاد بعضی نفرات
 
tyler
دختر استیون تایلر از پدرش می‌گوید؛
استیون تایلر از زبان دخترش لیو تایلر

موسیقی ما - جواد رهبر: لیو تایلر، هنرپیشه‌ٔ سینما و دختر استیون تایلر خوانندهٔ گروه «ایروسمیت»، می‌گوید خیلی دوست دارد همراه پدرش قطعه‌ای مشترک ضبط کند.

به گفته لیو، پدرش مدام سعی دارد او را به استودیو بکشاند تا در کنار هم قطعه‌ای بخوانند اما برنامهٔ کاری فشرده او اجازه نمی‌دهد: «هر وقت که پدرم از من می‌خواهد به استودیو بروم تا ترانه‌ای با هم ضبط کنیم من در دسترس نیستم.»

با وجود این، لیو تایلر از این‌که دختر استیونِ سرشناس است، بسیار خوشحال است چون به قول خودش پدرش طرفداران زیادی دارد: «محض نمونه تا ماموران پلیس متوجه می‌شوند که من دختر استیون تایلر هستم، به من می‌گویند که اگر پدر نیاز به گیتاریست جدیدی داشت، کارت ویزیت من را به او بدهید.»

لیو از این‌که پدرش در فصل تازهٔ برنامه‌ٔ امریکن آیدل ظاهر شده هم خرسند است: «من خیلی با این برنامه آشنایی ندارم اما چند باری آن را دیده‌ام. خوشحالم که پدرم سرگرم کاری‌ست که به آن عشق می‌ورزد. حالا هر وقت کسی با من روبه‌رو می‌شود، به این نکته اشاره می‌کند که پدرم چقدر مرد خوش‌قلب، بامزه و صادقی است. من که در تمام عمرم از این موضوع خبر داشتم، اما حالا جای خوشحالی دارد که همه دارند متوجه‌ٔ آن می‌شوند.»

تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:53

استیون تایلر بهترین راکر دنیاست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استیون تایلر از زبان دخترش لیو تایلر | موسیقی ما