جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن یگانه
عکس های «مصطفی گرمان» از این اجرا را اینجا ببینید؛
کنسرت پنجاه هزار نفره ی محسن یگانه در ساری!
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: همزمان با عید فطر، مسئولین شهرستان ساری اقدام به برگزاری جشنی عمومی نموده و در آن از محسن یگانه برای اجرای موسیقی دعوت کردند. این برنامه پنج شنبه 17 مرداد 92 در ورزشگاه شهید متقی ساری و در حضور حدود پنجاه هزار نفر تماشاگر مازندرانی برگزار شد.
 
محسن یگانه که از دیدن تعداد زیاد تماشاگران به وجد آمده بود و سر حال به نظر می رسید، اجرایش را با قطعه ی «ماه عسل» شروع کرد و در ادامه چند قطعه از آثار محبوبش را با همخوانی حضار اجرا نمود. او با بیان اینکه دوران آمادگی برای کنکور را در ساری سپری کرده، از حضور مجدد در این شهر ابراز خرسندی کرد. «بهنام تشکر» بازیگر تئاتر و تلویزیون از دیگر میهمانان این جشن بود.
 
بسیاری از هواداران یگانه از شهرهای مختلف مازندران، برای دیدن اجرای زنده ی او به ساری رفته بودند. در ادامه عکس های «مصطفی گرمان» از این برنامه را به صورت اختصاصی در موسیقی ما ببینید.
 
گفتنی است چند ماه پیش «فرزاد فرزین» نیز در همین ورزشگاه به اجرای زنده پرداخته بود.

 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1392 - 08:18

دیدگاه‌ها

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 12:35

فکر کنم این کنسرت بدترین کنسرتش از نظر کیفیت صدا وسازها بوده باشه

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 16:55
saber1550

بد ترین که نه
ولی کیفیت صدا خوبه ( در مقایسه با دیگر جاها ) چون اینجائی که داره اجرا میکنه سالن کنسرت که نیست!

151.247.97.45
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 12:44

خوش به حالشون
كار شهرداري ساري هم عالي بوده بقيه شهرداريا هم ياد بگيرن
محسن هم كه عشقه كاش يه روزي تو همه ي شهرا از اين كنسرتا داشته باشيم
بعد خيابونا منتظر قطعه ي عالي بعدي هستم

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:02
saber1550

همگی منتظر قطعه بعدی هستیم....
مطمئنا عالی خواهد بود...
اینو تجربه میگه...

151.247.77.38
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 13:21

عزیز من این جشن عید فطر بود و رایگان بود محسن یگانه هم فقط یه میهمان بود مث بهنام تشکر. که یگانه فقط چندتا آهنگ اجرا کرد ! این که جمعیت انقدر زیاد بود بخاطر این بود که رایگان بود و جشن عید فطر بود با آتش بازی و ... نه کنسرت آقای یگانه . در ضمن بنده از ساری دارم اینو مینویسم .

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:00
saber1550

سلام
چند تا مورد!
اولا محسن یگانه 4 تا ترک اجرا کرده پس میشه کنسرت....
دوما بنر تبلیغاتی این اجرا و جسن رو دیدید ؟ محسن یگانه رو اونقدری بزرگ نوشته بودن که از بنر زده بود بیرون
پس مردم بیشتر به خاطر این اومده بودن
سوما
کلیپ های اجرا رو ببینید همه دارن میخونن...حله؟

151.247.97.45
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 15:41
somaye javid

اقای امیر حسین اول اینکه کلی تبلیغ شده بود برای حضور محسن یگانه در این جشن دوما کجا دیدی برای یه جشن عیر فطر این همه ادم بیاد ؟؟؟؟ محسن یگانه یه ستاره ست ... چون 4 تا اهنگ خونده پس میشه کنسرت امیدوارم اینا رو فهمیده باشین .....

198.105.212.173
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 23:27
جی جی

منم ساری ام. امیرحسین یه خرده راست گفت و شما هم همینطور. ولی جشن های رایگان با حضور خواننده های معروف خیییییییلی شلوغ میشه. بنر هم نوشته بود جشن عید فطر کع محسن یگانه م هست و اسم اونو خیلی بزرگ کردن ولی فرزاد فرزین که تو همون باشگاه اومده بود هم حدودا جمعیت کل رو گرفته بود با اینکه اسمشو بنر نزدن و فقط همون روز به بعضی ها هس دادن. البته خب محسن یگانه م طرفداراش زیادن

37.98.86.138
شنبه 30 آذر 1392 - 15:39
مسترشیز

باهوش خب معلومه ک رایگان باشه شلوغ میشه.خیلیا دوس دارن برن کنسرت ولی توانایی الیشو ندارن مثه من.بخاطر همین تو چنین فرصتایی همه میان ک خواننده ی محبوبشونو ببینن.بعدشم 50هزار نفر میان ک فقط اتیش بازی ببینن؟
یکم بیشتر فکرکن ضرر نمیکنی برات خوبه
یگانه پرطرفدارترین خواننده ی ایرانه

2.145.215.69
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 14:09

جشن بوده و رایگان هم بوده و ملت هم رفتن
حالا چه اصلا خواننده ای میومد یا نمیومد یا چه خواننده ای میومد ملت میرفتن دیگه
دو سه سال پیش هم پارک ازادگان ماه رمضان هر شب هفتاد هشتاد هزار نفر میرفتن هر شب هم یه خواننده میومد میخواد هر شخصی باشه من خودم برام مهم نبود میرفتم خوش بگذرونیم با دوستام

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 00:46
انوشیروان

خوب الان۵ دقیقه وقت گذاشتی که این پست رو بزنی که چی رو برسونی ؟ مثلا چه هدفی داری ؟ تخریب ؟ اگه محسن یگانه بهترین موزیسین حال حاضر ایران نیست پس کیه ؟ یه اسم غیر از یگانه بگو بذار همه بهت بخندن اینجا ...
در ضمن اگه میخوای بدونی بهترین کنسرت ها رو کی میذاره در حال حاضر تو ایران بر یه سرچ کن تو گوگل ببین کنسرتای کی واسه دانلود میان...تمام!

151.245.91.54
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 11:09
danesh jamshidi

انوشیروان جان تعصب رو بزار کنار.. ما تو پارک پلیس رفتیم صد هزار نفر بیشتر بودن محمد علیزاده اومده بود ..
با عدله ی شما پس صد درصد علیزاده بیشتر طرفدار داره. درسته دیگه نه؟!

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 13:37
afsoon

اقای جمشیدی شما فقط قصدت تخریب محسن و ایجاد دعوا بین یگانه ای ها با طرفدارای خواننده های دیگه ست همون طور که از کامنت هات توی این صفحه معلومه همش با اوردن اسم خواننده هایی که اصلا ربطی به این پست موسیقی ما ندارن مثل فرزاد فرزین چاووشی بنیامین و الانم که علیزاده سعی می کنی بین طرفدرای این خواننده ها و طرفدارای محسن جنگ و دعوا راه بندازی
چه خوب میشه اگه یاد بگیرم به جای حسودی به موفقیت دیگران و تلاش برای نابودیشون ازشون درس بگیریم و ما هم تلاش کنیم عین اونا موفق بشیم

86.57.39.111
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:03
saber1550

آقا اصلا آقای ایکس 200 هزار نفری اجرا کرده...
اصلا مهم نیست برای ما ( طرفداران یگانه )
مهم اینه که یگانه بالای 50 هزار نفری داره
بالای 100 هزار نفری هم داره
چرا بی خودی بحث ایجاد میکنید....
همه میدونن که مح3ن یگانه ، یگانه است

151.247.66.67
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:04
saber1550

اسم بعضی ها هم زیر این نظر آشنا میاد...
اسم هایی که تو پست مربوط به خیابونا بد جوری شکست خوردن....

151.247.65.93
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:51
danesh jamshidi

افسون خانوم شما راست میگی!

2.190.3.138
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 00:32
انوشیروان

نه من تعصب ندارم اصلا ولی یه چیزای آدم میبینه تعجب میکنه مثلا این آقای مهدی اومده داره به محسن یگانه حسادت میکنه ! کلی وقت و انرژی گذاشته کامنتا رو خونده دیده بعضیا میگن ایول ۵۰ هزار نفر رفتن اومده نوشته هرکی میومده مردم میرفتن... که چی مثلا که چی رو میخوای ثابت کنی ؟ حرفتو رک و راست بزن برادر من... بابا افرادی امثال شادمهر و احسان خواجه امیری و محسن یگانه و دکتر اصفهانی نماذ موسیقی ایرانن، چجوری به خودتون اجازه میدین بهشون حسادت کنین ؟

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 11:02
sadaf

اقای انوشیروان داداش از یه طرف میگی نباید به شادمهر و احسان حسادت وتوهین شه به دلیل خانوادشون و قبولشون داری بعد میگی غیر از محسن عزیز اسم کسه دیگه ای رو به عنوان بهترین بیاریم خنده داره این همه تناقض تو حرفاتون واسه چیه این الان شائبه داره

5.201.226.29
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:04
saber1550

آره والا
هیچ کس هم ندونه لا اقل اینایی که تو موزیک ما نظر میذارن میدونن مطمئنا محسن یگانه از نظر کیفیت و تعداد کنسرت و تعداد تماشاگر کنسرت 100% و در بدبینانه ترین حالت بین 3 تای اوله...

151.247.77.38
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:26
مائده کلانتری

آقای دانش بچه محل کجا 100هزار نفر بودن!؟!؟!؟!؟
بابا این یکی رو دیگه خودم شاهدم .. نگو توروخدا..
100هزارتا میدونی دقیقا چندتاست!؟؟!

80.242.5.207
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:16
danesh jamshidi

خانوم مایده خدارو شکر که بودی!
کمتر از کنسرت یگانه بود؟!!!!!!!!!!
ترو هر چیزی که قبول داری صادق باش
نکنه از طرفدارای شیش اتیشه ی علیزاده بودی که رفتی؟!!!!!!!

2.190.12.94
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 21:05
انوشیروان

صدف جان در اینکه محسن الان بهترینه که شکی نیست هرکی هم هرچی میخواد بگه ... من فقط اسم بردم از چند تا از نماد های تاریخ موسیقی

151.245.110.81
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 14:38

توی اینطور جشن ها هر خواننده ای که باشه همین تعداد بیننده رو داره.

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:05
saber1550

شما راس میگی

151.247.65.93
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 14:40

50هزار نفر شاهکار عالی این جوری خیلی از مردم که دوست دارن اجرای زنده ی هنر مندشون رو از نزدیک ببینن لذت میبرن

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:09
danesh jamshidi

خانوم مردم واسه جشن رفتن دقت نمیکنیا!
تهران پارسم ما رفتیم بیشترز این جمعیت بود علیزاده رو اورده بودن..

2.190.3.138
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:14
مونا رضایی

درسته که مردم به خاطر جشن رفته بودن ، اما تبلیغات برنامه هم که اسم محسن یگانه رو بزرگ در تمام سطح شهر زده بودن هم بی تاثیر نبوده جناب دانش! دوستان من اون شب از مشهد فقط به خاطر محسن یگانه رفته بودن به این جشن. در ضمن ، محسن یگانه انقدر پرطرفدار هست که کنسرت های اختصاصیش هم در شهرستان ها به زودی پر میشه بر خلاف برخی خواننده ها که بیشتر در تهران طرفدار دارن .. که این قبلا هم ثابت شده البته و جای بحثی نیست.

192.30.84.242
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 11:10
danesh jamshidi

مونا جان پس با این حساب علیزاده بیشتر از محسن طرفدار داره؟!!

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 15:09
mohammmmad

محسن بودددد این همه ادم رفتن کسه دیگه ای بود زیاد نمیرفتن

2.191.173.174
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 16:51
مهدی

خواهشن بی خود جنجال به پا نکنید . فقط کافیه یه کلیپ از کنسرت ببینید که چه جوری مردم دارن با آهنگ می خونن.

5.22.94.92
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:06
saber1550

دوستان شما شک دارید که محسن یگانه در بدترین حالت از نظر طرفدار بین 3 تا خواننده اوله ؟
هیچ توضیحی ندید لطفا
شک دارید ؟
الف ) بله ب) خیر

151.247.72.240
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 14:41

سلام ..
یگانه و چاوشی هر روز بهتر از دیروز ..
از صمیم قلبم خوشحالم موسیقی داخل به جایگاهی رسیده که جوننهای ایرونی خوانندگان پاک داخل ایران رو به مراتب بیشتر از خوانندگان لس انجلس نشین دوست دارن ..
محسن چاووشی یگانه رضا صادقی فرزین احسان خواجه امیری و......
هیچ مافیایی هم وجود نداره و حرفها علیهشون تخریب و از روی حسادت چیزی بیش نیست خوانندگان بزرگی مثل دکتر هم همیشه ازشون حمایت کرده ..
البته بمونه که هواداراشون بعضی جاها بنا به طبع جوونی شیطنتهایی میکنن :)

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 16:55
شریف

میخوام ببینم اگه هموون اون ور آبیام بیان داخل کنسرت بزارن بازم این دوستان انقدر مورد توجه قرار میگیرن!یا یه دفعه مثل یه حباب گنده میترکن....!

188.159.205.185
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 17:53
ايمان ناشری

نه اقا شریف عزیز ..
هیچ حبابی تو کار نیست .این خوانندگان جوونی که نام بردم یه ماه درخشانی هسیتند که به هیچ وجه قابلیت ترکیدن ندارند ..
من 4 خواننده بزرگ و پیشکسوت لس انجلسی رو کنار میذارم که تو موسیقی قابل تقدیرن ..اما شما اگه به اخبار همین خوانندگان یه نگاهی بندازی میبینی چطور با تمام وجود از خوانندگان جوون به خصوص محسن چاووشی تمجید کردند و حتی ارزوی کار مشترک باهاش دارند ..
خدا رو شکر الان حداکثر تغدیه موسیقی که برا جوننها به کار میره تو داخل کشور استفاده شده نمیدونم چطور شمایی که تو داخل ایران هستید اینو متوجه نشدید .. بعد البوم نونو و دلقک... محمد اصفهانی اولین کسی بود که توجه خوانندگان اونور اب رو به داخل جلب کرد الان هم که دیگه فکر نمیکنم هیچ نیازی به گفتن داشته باشه و به جز 4 خواننده پیش کسوت هیچ خوانند ای چه از لحاظ کلاس موسیقی و چه از لحاظ شهرت و محبوبیت به پای خوانندگان داخل نمیرسه ..وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد ما خودباوری نداشتیم همین ..سال 80 هم یادمه همه میگفتن شادمهر اگه بره اونور دیگه بین خوانندگان بزرگ اونجا گم میشه ..درسته اگه تو ایران میموند موفق تر میشد ولی با رفتن اونجا گم شد ؟؟؟
واقعا در حال حاضر بین خوانندگان اونر اب کسی هست به اندازه محسن چاووشی و محسن یگانه طرفدار داشته باشه ؟؟؟ فکر میکنم کاملا مشخص باشه ..

151.245.83.203
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 18:24
meysam1991

اونور آبیها که کلا دارن با بچه های داخل همکاری میکنن!
حتی همون 4 تا پیشکسوتاشون! از ترانه سرا گرفته تا آهنگسازی و تنظیم کارهاشونو اکثرا میدن به بچه های داخل
محسن چاوشی - محسن یگانه و احسان خواجه امیری سه فوق ستاره موسیقی پاپ ایران هستند

2.190.50.98
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:19
danesh jamshidi

شریف جان سه یا چهار خواننده ی لس انجلسی که می فرمایین هنرمندنو برای همه ی ما قابل احترام.. ولی مدتهاست دچار تکرار شدن و خواننده های داخلی هستن که روز به روز محبوب تر میشن.. من بشخصه کسی مثه (س.ق) رو استاد میدونم ولی محبوبم محسن چاوشیه.. یا کسی مثه( د.ا) سال هشتاد هفت اهنگ صنگ صبور محسن چاوشی رو تو کنسرتش بارها اجرا کرد و ( س.ق ) هم ابراز تمایل کرده نسبت به همخوانی با چاوشی.. ویدیوش هم موجوده..
شما تو این سایت های موزیک سر بزنی میبینی که دانلود ترک های یکی مثل محسن یگانه عزیز خیلی بیشتر از اون ور ابیاست...با ارزوی موفقیت واسه اونا این یه واقعیته که تو موسیقی روز جاشونه ستاره های داخلیمون مثه چاوشی و یگانه و خواجه امیری و دکتر و .. دادند.. و اگر در نظر سنجی هام وارد بشن باز هام رتبه ی یک و دورو از چاوشی و یگانه نمیتونن بگیرن

بچاپ موسقی ما

2.190.3.138
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:26
مصطفی

ضمن تایید نظر ایمان ناشری میخواستم عرض کنم فریدون و بهروز صفاریان رو هم فراموش نکنیم که با شاهکار غریبه نقش بسزایی در جلب توجه همگان به موسیقی داخلی داشتن.

2.185.109.113
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 06:58
شریف

دوستان گل این که این جا تولیده زیاد داریم باعث میشه بالاخره یه تعداد کاره خوبم باشه که اون وری ها این شانس رو ندارن چون از ریشه بریدن ولی داخل بودن حتما بهتر عمل میکردن قبول دارین که ایرانیین؟!بعد اینکه فرمودن س.ق گفته میخوام با چاوشی فیت بدم اصلا درست نیست چون بارها گفته من دوست دارم بچه ها تو ایران فعالا ولی چه ارزشی داره شما حتی نزدیک شید به یک صدا یا سبک تثبیت شده چون در دنیا این پسندیده نیست هر چند چاوشی آدم باهوشیه خدام پشتشه ولی به نظر من و س.ق بازم این کار درست نیست حالا از عرش تا فرشم بگن خوب!
در آخر اصل حرفه من اینه که آیا خروجی موسیقی پاپ ما با 75 میلیون جمعیت باید این باشه یا بیشتر؟!حرف اینه که این خروجی با این جمعیت درست نیست که دلیلش حمایت مردم از هنر کپی و کم بنیه بودن موزیسینا و دنباله تقلید و و کار کم زحمت رفتن دوستان هست/زت زیاد.

188.159.202.66
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 07:47
بی سرزمین تر از باد

ایمان ناشری!!
اینجا یه سایت مجاز داخلیه! یعنی چی؟ یعنی فقط از خوانندگان مجاز داخلی خبر میذاره! دلیل نمیشه چون اینجا فقط از از داخلی ها خبر میذاره پس خارجی ها کلا هیچ!
شبکه اجتماعی که قطعا میدونی یعنی چی؟ تعداد لایک ها و تالکینگ های شبکه اجتماعی هم اگه نمیدونی بپرس برات توضیح میدن! حالا لطفا برو تحقیق کن ببین کیا تعداد طرفدارانشون تو شبکه های اجتماعی بیشتره! ببین پرطرفدارترین ستاره های داخلی اونجا چندمن! اینو گفتم چون تنها جایی که جا واسه رقابت برابر هست و طیف عظیمی از مردم و مخاطبان بهش دسترسی دارن همونجاست. ok?
تعریف و تمجید به کنار چون خیلی حرف ها راجع به تعریف و تمجید هست که اینجا جاش نیست.
ولی گفتی آرزوی همکاری! اگه منظورت از آرزوی همکاری، دعوت برای زیرصدا هست بله واقعا آرزوی همکاری دارن!!!

جناب meysam1991:
شما چرا فقط از یه طرف به قضیه نگاه میکنی؟! اتفاقا من نظرم برعکس نظر شماست! بچه های داخل هستن که همکاری با اونوریا رو به همکاری با داحلی ها ترجیح میدن! من نمیدونم چرا شماها هی اینور اونور میکنید؟! موسیقی مگه تنیسه که اینور و اونور داشته باشه؟! همه ی اونایی که به قول شما اونوری هستن یه روزی اینوری بودن دیگه! نبودن؟! هیچکدوم از این تحلیل هایی که شما میکنید رو حتی یه نفر از موزیسینا نه قبول داره نه جدی میگیره! دارید خودتنونو گول میزنید با این حرفا و مقایسه ها!

danesh jamshidi:
شما واسه من بگو تعریفت از تکرار چیه؟! تقلــــــــید میدونی یعنی چی؟!
من قبلا هم اینو گفتم ولی نظرم تایید نشد و نقره داغ شدم! ولی اگه بخوای باهم بدون سانسور بحث کنیم من بهت ثابت میکنم که نصف بیشتر ستاره های داخلی (با احترامی که برای هنرشون قائلم) از پیشکسوت هاشون کپی برداری کردن و میکنن!
شما مثل اینکه یادت رفته رکورد دانلود سایت های موزیک 1 مرداد سال گذشته شکسته شد . . . . . !!!
شما مثل اینکه یادت رفته برای یه شب کلا سرور چندتا سایت از دسترس خارج شد؟! دلیلشو بگم یا میدونی؟!
من اینو به یقین میگم چون با صدها نفر از طیف مخاطبان مختلف (چه داخل کشور چه خارج کشور) صحبت کردم که 90% کسانی که طرفدار موزیسین های داخل هستن، داخلی ها خوانندگان محبوب سوم یا چهارمشون هستن! و اگه قرار باشه یه نفر رو انتخاب کنند . . . . . بماند!

ببینید دوستان! کسی مثل بهروز صفاریان از تنظیم کننده های محبوب منه! مهدی یراحی از آهنگ سازان محبوب منه! کاراشونم قبول دارم. اما بدونید هیچکس با کوبیدن حریف بالا نیومده ;)

از سایت موزیک ما هم تشکر میکنم که این فضای سالم و بدون توهین رو واسه بحثای مفید فراهم کرده.

188.253.71.215
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:40
danesh jamshidi

اینجا ی سایت رسمیه که داره از خواننده های داخلی حمایت میکنه ..ولی کل اینترت که این سایت نیست عزیز من .. هم خواننده های داخلی هم خارجی دارن از رسانه ی مجازی استفاده میکنن..شریف جان با نظر شمام مخالفم که میگی اونوریا امکانات داخلیا رو ندارن .. کی گفته این حرفو؟! الان س.ق که ترک های اخیرش اکثرا داره با تنظیم کننده های لس انجلیسی کار میکنه! د.ا که البوم اخرش شعرای ر.ب بود! .. اتفاقا دستشونم بازه تو تولید..این وریان که محدودا.. چند وقت پیش چاوشی تو صفحه ی اجتماعی گفته بود که بهترین کارام مجوز نمیگیرم.. بهترین قسمت شعرام ممیز میخورن!
بچاپ موسیقی ما

الان اینوریا راحت ترن یا اونوریا؟!

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:58
danesh jamshidi

بی سرزمین تر از باد :
شما که فک میکنی همه چی بلدی و ما هیچی نمیدونم ..
تکرار یعنی اینکه یکی مثل س.ق که دونه دونه کاراشو حفظم بعد از البوم اخرش چندین ترک داده همش کلیشه بوده.. تکرار یعنی اینکه یزمانی اهنگاشو صدها بار گوش میدادم و میگفتم خدا نگهت داره دمت گرم و ولی الان ترک جدید میده تا ثانیه ی 30 گوش میدم میبینم ملودی تکراری , شعر همون فضاست لحن همونه. دوست عزیزم فک نکن ما املیمو فقط داخلی داخلی میکنیم! اونارو گوش میدیم خیلی ام گوش میدیم .. ولی باید قبول کنی در حال حاضر در سال 92 خیلی مثل من کنجکاوم ببینم که فردی مثل محسن چاوشی در البوم جدیدش باز هم چه کار متفاوتی رو کرده و اونطرف س.ق باز هم قراره خودشو تکرار کنه؟!( و مطمین باش با تکرار شدنش من خوشحال نننننننمیشم )
در ضمن خودتو با رکورد و شبکه ی مجازی و این جور چیزا گول نزن ..همون شبکه ی مجازی ای که ازش دم میزنی 2% مردم توش عضون . بیا تو دنیای واقعی ببین در باره ی کیا صحبت میشه..برو تو. خواب گاهای دانشجویی بحثای موسیقی ببین درمورد کیاست..
اون 4 پیشکسوت که میفرمایین و واسه همه ما قابل احتراما در شکل گیری موسیقی پاپ پیش قدم بودن.. ولی نگو که چون فلانی 30 سال ازین وری بزرگتره و زود تر وارد شده پس بهتره.. سن مخاطباشون بالاتره و الان مخاطب موسیقی رو قشر جوون و نوجوون تشکیل میده.. من نمیگم همشون ولی اکثرا خواننده های نسل جدید( نسل خودشون) رو میپسندن .. تو جامعه باشی بهتر متوجه میشی..

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:12
راستین خلجی

جناب بی سرزمین تر از باد! باید عرض کنم که توی سرزمین من ایران کارهایی تولید میشه که خوانندگان لس آنجلسی که به شدت ازشون حمایت میکنی حیرت میکنن. وقتی س.ق دکتر اصفهانی رو به عنوان بهترین خواننده معرفی میکنه دیگه جای هیچ بحثی نیست. در مورد شادمهر هم عرض کنم که ایشون بهترین و ماندگارترین کاراشون رو داخل ایران خوندن و حتی اگر محدودیت ارشاد نبود کاراشون بهتر هم میشد. هنوزم شادمهر رو با آهنگهایی مثل مسافر و دهاتی میشناسن. البته کارایی مثل تقدیر و طرفدار رو اونور خوندن که نسبت به خیلی از کارای اونور بهتر بود و شنیده شد، در حالی که نسبت به آلبوم خوانندگانی چون احسان خواجه امیری، محسن یگانه، چاووشی و حتی محمد علیزاده کمتر شنیده شد. حتی در نظرسنجی هایی که در صفحات اجتماعی بود که میکسی از خوانندگان اونور و اینور بوده خوانندگان داخلی همتراز و حتی بالاتر از خوانندگان لس آنجلسی (البته همون 3یا 4 نفری که دوستان گفتن) محبوبیت داشتند.
ممنون از سایت کامل و عالی موسیقی ما

2.191.6.179
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:25
راستین خلجی

جناب بی سرزمین تر از باد! در ضمن چند نکته عرض کنم، یکی اینکه اگه روز یکم مرداد آمار دانلود یه آلبوم بالا بود چون داخل سرزمین من ایران اون آلبوم فروشی نداشت یا حداقل به راحتی آلبومش قابل تهیه نبود، پس مشخصه که این آلبوم باید دانلود بشه! دوم اینکه بهتر بود نگاهی هم به آمار بالای دانلود در دهه اول آبان یا دهه دوم اسفند مینداختی! تازه اینها علاوه بر فروش بالای اون چند آلبوم در این تاریخ هاست! سوم اینکه به نظرت یه آهنگساز یا ترانه نویس یا حتی تنظیم کننده داخلی کار با خوننده های اینجا رو ول میکنه و با خواننده های لس آنجلسی کار میکنه و خودشون پیشنهاد همکاری میدن؟ نه، بلکه پس از اینکه چند کار خوب در داخل کشور توسط این افراد تولید میشه، خوانندگان لس آنجلسی به خاطر محرب بودن این افراد و اینکه به قول معروف به تکرار نرسن بهشون پیشنهاد همکاری میدن.
بازم ممنونم از موسیقی ما

2.191.6.179
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 19:22
بی سرزمین تر از باد

danesh jamshidi عزیز
من هرگز نه قصدم این بوده و نه خدای نکرده جایی گفتم که من خوبم و بقیه بدن! هرگز! شما هم لطفا بحث رو ادامه بده تا یه چیزی من از شما یاد بگیرم و شاید هم یه چیزی شما از من! جو نده دیگه برادر!
از اینکه بحث رو با دقت پیگیری میکنی بسیار جای خوشحالی داره. خب البته طبیعیه هرکسی نظرات و سلیقه خودشو داره و سلیقه همه هم قابل احترامه.
اما همین عزیزی که مد نظرته، شما لطف کن همه ی آلبوم هاش روبه ترتیب تاریخ ریلیز یه مرور کن. در درجه اول ترانه ها و در درجه دوم ملودی ها و تنظیم ها. ببین چند درصد تکرار میبینی؟ ببین آیا یه آلبومش به آلبوم قبلی شباهت داره؟ من حرفم رو یه آلبوم نیست، سعی دارم از کل به جزء برسیم، نه از جزء به کل.
گرچه من نظرم به مراتب با نظر شما تفاوت داره اما چون میدونم حرفت از روی تعصب و احساسی نیست بسیار برام قابل احترامه.
حالا شما یکی از همین داخلی ها رو مد نظر قرار بده و آلبوم به آلبوم بیا جلو. میشه کم کمش کپیِ 50 درصد از آهنگ های آلبوم جدیدشون رو تو آلبوم های قبلیشون پیدا کرد! مگر اینکه یه کار خاصی تو یه آلبوم انجام بدن که اینطور نشه! مثل کاری که خواجه امیری تو آلبوم عاشقانه ها کرد و با عوامل کاردان و جدید همکاری کرد و هم فضای کاراش رو عوض کرد و هم سبک ملودی ها رو. یا کاری که چاوشی تو آلبوم 13 کرد و از اشعاری با سبک جدید استفاده کرد( منظورم در مقایسه با ترانه های پیشین خودشه). ولی متاسفانه در دوستانی که خودشون همه کارهء آلبومشونن به شدت این تکرار دیده میشه و توی ذوق میزنه!
دوست عزیز من وقتی از طرفدارها صحبت میکنم جامعهء آماری مد نظر من قشرها و سنین مختلفه نه فقط یه قشر و یا یه گروه سنی خاص مثل دانشجوها یا دانش آموز ها یا نو آموز ها یا . . .
اما وقتی پای بحث های کارشناسی و مقایسه بدون احساس وسط بیاد از فراستی ام بی رحم ترم! چون ادم فقط نباید خصوصیات خوب یک خواننده رو ببینه و از خصوصیات بدش بگذره. پیش دوستان موزیسینم و اساتید مرتبط با این رشته میرم و از اون عزیزان نظراتشون رو میپرسم.(خودمو نمیگم! باز نگید گفتی من خوبم و شما بد!)
ببین بحث، فقط سن نیست! گرچه تجربه یه چیزیه که فقط با مو سپید کردن بدست میاد! ولی نمیشه به صرف سن قضاوت کرد. بحث اینه که الان افراد از راه درست وارد عرصه نمیشن! تا حالا با خودت فکر کردی چرا یکی چند دهه تو سطح اول بدون هیچ حاشیه و تکراری باقی میمونه و آلبوم به آلبوم بهتر میشه ولی یکی با اینکه عمر هنریش 10 سال هم نشده تو منجلاب تکرار وحاشیه و خداحافظی و قهر و آشتی گیر میفته؟
یه آهنگساز تعداد آهنگ های موندگاری که برای خودش یا بقیه میسازه 3رقمی میشه ولی یکی به آلبوم سوم چهارم که میرسه دچار تکرار میشه؟! یه خواننده با اینکه 20 تا آلبوم داده مردم بازم همونطور که آهنگ های جدیدش رو گوش میکنن و لذت میبرن، همونطور هم آهنگ های 30 سال پیشش رو گوش میدن و لذت میبرن!
به این خاطر تو نسل های گذشته خواننده ها خون و دل میخوردن تا خواننده بشن! کلی دستگاه آوازی رو پشت سر گداشتن تا خواننده بشن! آهنگساز ها هم همینطور! همون عزیزی که گفتی از انگلستان کارشناسی ارشد موسیقیش رو گرفته! یا کسی مثل زولاند از هنرستان عالی موسیقی مدرک موسیقی داره! یا کسی مثل شادمهر فارق التحصیل موسیقی از هنرستان موسیقیه! بگم باز؟
نمیخوام بگم همش به تحصیل و مدرکه ولی خب هر کاری راهی داره! نمیشه میون بر زد و توقع موندگار شدن هم داشت که! میشه؟
قبلا گفتم بازم میگم، من نه از کسی بدم میاد نه مثل این هوادارای احساسی بعضی هام که از روی تعصب بهشون سلطان و استاد و . . . بگم! من طرفدار ترک های خوب اجرا شده توسط خواننده هام! همین! هروقت هم کسی بخواد تو حرفاش داخلی خارجی و اینوری اونوری کنه چیزی جز خنده و تاسف تحویلش نمیدم! همه رو به یه چشم میبینم و یکسان مقایسه میکنم.

188.253.71.224
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 20:59
شریف

دانش جان!منظور از ریشه بریدن یعنی از فضای فرهنگی و روزه کشورشون دور افتادن نه اینکه نمیتونن از داخل ترانه بخرن این یه بحث فرهنگی عظیمه در مورده هنرمندان کوچ کرده در همه دنیاس که کاملا درسته.ثانیا اصل مطلب رو نگرفتید واون اینه که دولت با پرو بال دادن به تعدادی از داخلی ها سعی کرد جایگزینی برای خارجیهاش درست کنه که این بعضی ها کپیشون هم جا نیفتاد ولی بعضی مثل س.ق چون بسیار قوی بود کپیشم تونست بین مردم راه پیدا کنه!حالا به من بگید این چه هنریه که باید افتخار کنیم که کپیه کسی که دستش از وطنش دوره از اصل بیشتر به مردم نزدیکه چون تو کشورش با هر لحظه شادی یا ناراحتی مردمش میتونه سریع کار بده و ارتباط با مردم بر قرار کنه چون اونم از همین مردمه!(نقل به مزمون ) آیا این عادلانس؟!یا اصلا چقدر هنره؟!!

188.159.206.109
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 21:25
sadaf

با شمام بی سرزمین تر از باد مثله اینکه دارید بچه های اینورو دست کم میگیرید همه اینجا میدونن شبکه اجتماعی چیه و اصلا نیاز به تفاسیر شما نیست توی شبکه های اجتماعی یا سایت ها دیگه همه نظر میذارن و خیلی از ایرانی های مقیم خارج شاید بچه های ایران رو خوب نشناسن و این تقصیر کسی نیست شما میگید زیر صدا بودن ؟ حتی تو یکی از همون شبکه های اونوری از سیروان خسروی به عنوان یه تنظیم کنندهی خیلی خوب شد و بهش تبریک گفتن توسط بچه های اونور که شما قبول داری طرفدارای محسن کجان بیان لطفا موسیقی ما منتشر کن

37.221.5.124
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:44
ايمان ناشری

چیه بی سرزمین تر از باد چرا بعد اسم من علامت تعجب گذاشتی ؟؟
فکر کردی نقاب دارم و مرد هزار چهر ه هستم و فقط برا یغما گلرویی عزیز شما خنجر و دندون تیز کردم؟؟
اولا که تو محیط های مجازی هم همیشه خوانندگان داخلی حرف اول رو زدن حتی جایی غیر از سایت موسیقی ما ..
ثانیا تو دنیای واقعی هم منی که همه جا دیدم و شنیدم حداکثر جوننها دارن با صدای گرم خوانندگان داخلی تغذیه میشن ...

در ضمن خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی پر مدعا صحبت میکنی جناب بی سرزمین تز از باد
نکنه یه بار شما یه هنگساز و خواننده بزرگ باشی !!!!
جان من تو سیروان خسروی یا بهروز صفاریان یا محمد اصفهانی و چاووشی نیستی به اسم بی سرزمین تر از باد کامنت میذاری ؟؟ تو رو جون هر چی پهلونه خودتو معرفی کن بیشتر با افتخارات شما اشنا بشیم

151.245.82.223
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 00:38
انوشیروان

متاسفانه یه موج کوتا فکر تو کشور سرازیر شده که همه فکر میکنن هرکس سنش بیشتره بیشتر میفهمه ! درسته بعضیا مثه بنیامین یه هو میان و یه هو میرن ولی کسایی که هر ترک به ترک بهتر کار کردن و پیشرفت داشتن رو باید حمایت کرد نه اینکه کورکورانه بگیم چون طرف اسمش فلانه پس حنجره طلائه یا حرفای شبیه این که زیاد شده ...

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 04:23
بی سرزمین تر از باد

پیش از هرچیز یه عذر خواهی به سردبیر محترم بدهکارم که مجبوره متن های طولانی من رو بخونه و یه تشکر به خاطر اینکه تاییدشون میکنه :)

راستین خلجی:
اتفاقا جناب دکتر از خوانندگان محبوب من بودن و هستن از زمان کودکی و کاراشون رو هم به شدت قبول دارم و دنبال میکنم. با آهنگ پنجره های ایشون چه خاطره ها دارم . . .
ببین دوست عزیز یه فرقی هست بین خاطره انگیز ترین و ماندگار ترین و بهترین! این مباحث رو با هم اشتباه نگیرید لطفا. من هنوز موندم شما با چه فرمولی موندگاریِ آهنگی رو که تازه 1 ساله ساخته شده رو میسنجی؟!؟!؟! یا حتی کاری که سال88 اومد؟! برای تشخیص موندگاری یه اثر حــــداقل 10 سال باید بگذره!بعد به من میگن پر مدعا!!
مثلا من با حرفت موافقم که دهاتی و مسافر کارایی هستن که دیگه تکرار نمیشن (بعد از گذشت 14 15 سال میشه قضاوت کرد!)
شما کیلویی حساب کردی یا متری که میگی کی کمتر شنیده شد کی بیشتر شنیده شد؟ بگو ما هم یاد بگیریم خب به دردمون میخوره. نظرسنجی های مختلف چند هزار نفری که خلاف حرف شما رو میزنن!
یه حقیقت هست که هممون میدونیم و اونم اینه که تو ایران هرکسی به اینترنت دسترسی داشته باشه آلبومی رو که دوست داره دانلود میکنه! هیــــچ ربطی هم به این نداره که بخره یا نخره! یکی از توجیه ها هم اینه که مثلا میخوایم اسم ترک ها رو داشته باشیم و . . . بماند.
جالب میدونی چیه؟ خیلی از کسانی که مخالف دانلود غیر مجازن و سی دی ها رو اورجینال میخرن، میرن و آلبوم خوانندهء محبوبشون رو دانلود میکنن! چرا؟ چون میخوان مثلا آمار دانلودش در مقابل فــــلانی کم نیاره!!بعد از یه طرف میان شیون و فغان راه میندازن که دانلود غیر مجاز کمر موسیقی رو شکسته و چه و چه و چه و چه . . .
دلم میخواد یکی بره از همون آهنگساز و تنظیم کنندهء داخلی که که مد نظر شماست بپرسه که چند نفر از داخل به شما پیشنهاد میدن چند نفر از خارج؟ پیشنهاد چند درصد از داخلی ها رو قبول میکنید؟ پیشنهاد چند درصد از خارجی ها رو قبول میکنید؟ همه چی مثل روز روشن میشه. یه نکته ریز ولی خیلی خیلی مهم دیگه هم هست که خواهش میکنم بهش دقت کنید، فقط صرف اینکه یه خواننده خارج نشین میاد به یه آهنگساز یا تنظیم کننده داخلی پیشنهاد میده دلیل بر برتر بودن داخلی نیست! و همینطور برعکسش! شاید باورت نشه ولی من همین الان یه لیست بلند بالا دارم از بزرگانی که با هم به شدت مشکل دارن! کسانی که هر دفعه که با هم همکاری کردن به قول معروف ترکوندن! پس کار نکردن رو دلیل بر ضعیف بودنشون ندون. البته هیچکس نمیخواد و نمیتونه منکر توانایی های جوانان این مرز و بوم بشه.
sadaf:
اتفاقا بین ایرانی های خارج از کشور کارای داخلی ها خیلی بیشتر طرفدار داره در مقایسه با ماها که داخلیم!
اونجا دیگه این القاب سلطان و نابغه و استاد و اینجور چیزا خنده داره!
در ضمن لطفا سایت موزیک ما رو با میدون جنگ و موسیقی رو با ادوات جنگی اشتباه نگیرید!
ایناست عواقب احساسی بودن!

ایمان ناشری:
شما مشخصه اصلا یغما رو نمیشناسی! اون یه بیتی که من گذاشتم از معروف ترین سروده های یغماست که معناش با اون چیزی که شما برداشت کردی زمین تا آسمون تفاوت داره! شما اگه قبلش یکم در مورد فلسفه شعری یغما تحقیق کنی بعد راجع بهش نظر بدی خیلی نظرت دقیق تر میشه. دیگه الان هرکسی میدونه اسمی که من باهاش نظر میدم هم یکی از سروده های معروف یغماست!!! من موندم شما که حتی این چیزای ریز رو نمیدونی چطور میای با جسارت در مورد یغما نظر میدی؟! البته جو بی تقصیر نیست . . .
ببین من نمیخوام تعیین کنم کی بهتره کی بدتر!یا اینکه کی باید چی گوش بده! اصلا من و شما در جایگاهی نیستیم که بخوایم اینارو تعیین کنیم. خیلی که بخوایم گرد و خاک کنیم تحقیق میکنیم تا نظری که میدیم احساسی نباشه! همین!
من عاشق تبادل اطلاعات با کسانی ام که باهاشون بحث میکنم در مورد موضوعات مختلف. اما بحثی که بر پایهء اطلاعات و منطق باشه، نه احساس و تعصب! نمیشه که من یه متن رو یه جایی بخونم و ازش خوشم بیاد و بدون اینکه درباره اون موضوع اطلاعات داشته باشم بیام اونو صاف کپیش کنم تو یه سایت دیگه! نظر شخصی بقیه وحی منزل نیست که!
به نظر من هم باید سطح موزیک کشور از اینی که هست خیلی بالاتر بره بعد مردم طبق حق انتخاب و سلیقه ای که دارن انتخاب کنند و لذت ببرند. مثل روالی که تو دهه های قبل بوده! نه مثل الان که از بس کار قوی نشنیدن توقعشون پایین اومده!
یه چیزی رو به همه میگم به شما هم میگم:
مــــن مســــئول چیــــزی هستــــم کـــه میــــگم
نــــه چیــــزی کــــه شــــما بــرداشــت میکنــی!

شما هم بهتره به جای تحقیق در مورد اینکه من کی هستم بری در مورد کسانی که نقدشون میکنی تحقیق کنی و کامل بشناسیشون بعد وارد گود بشی.
درضمن یکم با آرامش بیشتری بنویس تا درگیر غلط های املایی نشی!
حیف این سایت پیغام شخصی نداره و الا این جمله آخر رو برات پیغام شخصیش میکردم ;)

188.253.71.117
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 11:09
danesh jamshidi

جناب بی سرزمین تر از باد:
در پاسخ به مقایسه ی البوم های پیشکسوتا باید عرض کنم که حق با شماست و کاملا متفاوت و شاهکارن..من صحبتم وضعیت اخیر این خواننده های داخلی و خارجیه... من خواننده ی محبوبم محسن چاوشیه همون رو مقایسه میکنم .. در البوم اخیرش 13 از اشعار کلاسیک استفاده شده با تنظین های روز دنیا اعم از سبک بریکبیت , دابستپ , تردیشنال پاپ , هاوس و ارکسترال>> که کمتر کسی اعم از داخلی و خارجی جسارت این کارو داره. در البوم قبلش پرچم سفید از سبک هایی نظیر سافت راک ,الکترو اسلو , جاز , هاوس و .. با ملودیای متفاوت ساخته شد که موافق و مخالفای سرسخت خودشو داشت.. والبوم پرچم سفید در فضایی کاملا متفاوت با البوم عامه پسند و البته با ارزش موسیقایی حریص رو داشت .البوم ژاکت بنظرم یه لکه ی سیاه تو کارنامه ی هنریش بودو چیزه قابل قبولی نداشت .. یشاخه نیلوفر هم از سبک های سافت راک پراگرسیو راک الترنالتیو راک تشکیل شده بود با شعر های سیاه و لحن غمناک اون البوم..
در هر البوم اجراها و تحریر ها کاملا متفاوت بود و اگر گوش داده باشین متوجه میشین.

دوست عزیزم من کاری به این ندارم که چه کسی از چه راهی وارد این عرصه شده..اونایی که میفرمایین نیومده رفتن و تموم شدم کاری باشون ندارم .. داخل ایران یسری حاشین اونورم همین طور. بحث ما برند های اینور و اونوره.. افرادی مثل د.ا س.ق یا اب.. و شادمهر واقعا واسه موسیقی زحمت کشیدن .. واز این چهارتا دقت کنی فقط دوتاشون مولف واقعین و دوتای دیگه فقط اجرا کنندن .
کسی مثل..کسیم هست که از صفر اومده بالا نه رانت بازی..تمام کاراشم متفاوت بوده.. کدوم هنرمند تره؟! پسندیدس بگیم چون اینور تعداد موهای سفیدش بیشتره پس بهتره؟
شما اگه میخوای به نتیجه برسی س. ق و با چاوشی مقایسه کن
اگرم میخوای مثلا بهنام صفوی ذو مقایسه کنی با ش.ت مقایسه کن ( با هم استعدادها)

درمورد مخاطبام حرفم این بود که هم نسل خودشو میپسندن.. بابا ی منو هرکاری کنی میگه سیاوش
برادر کوچیکمم هر کاری کنی میگه محسن یگانه.

بنده هم دانشجوی دانشگاه تهرانم و با بچه های هنر شدیدا در ارتباطیمو اینجور که شما میگی نیست..

من کاری به صدای خوب ندارم.. هر خواننده ای صداش خوب باش دمش گرم .حرف من مولفینه
واسه من کسی مثل علیرضا افکاری خیلی ارزشمند تر از خواجه امیریه. از اون وریام مثال زیاده و نگیم بهتر چون تایید نمیشه!

با نظر شما که داخلی و خارجی نداریم موافقم ولی اینجوری گفتم که بشه مقایسه کرد..
خون دل خوردم اینور دارین که ستاره شدن.. چاوشی صادقی یگانه.
موفق باشید.

2.190.3.138
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 11:13
danesh jamshidi

شریف عزیز من جوابتونو دادم ولی تایید نشد.. اونا از ریشه نبریدن اینیم که میگن دلم تنگ شده همش جوه.. الان یه خواننده ی درجه Nام مثل محمد یاوری رفت اونور تیشه به ریشش بخوره؟! نه عزیز من رفته خوش گذرونی!
شادمهر دوتا فوق شاهکار داد رفت چیکار کرد؟ در بدو خروجش اولین کلیپشو دیدی؟!!!
چه تیشه ای چه ریشه ای

همه حرفامو قورت دادم لطفا تایید کنید اینو

2.190.3.138
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:48
مائده کلانتری

با احترام به همه و بی سرزمین تر از باد من یه نکته رو بگم . ایشون اشاره کردن به تکراری شدن بعضی خواننده ها و خب اسمی نبردن ولی چون نوشتن دوستانی که همه کاره آلبومشون خودشونن چون من تنها محسن یگانه هست که تو ذهنم میاد خواستم عرض کنم که حباب 14 ترک داشت و به این خاطر بود که نظر تمام مخاطبای محسن یگانه جلب بشه و همه سلیقه ها رو در بر بگیره.. من از بین 14 تا 10-12 تا شو مدام گوش میدم و تکراری توش نمیبینم. اینکه میگم من ، بخاطر اینه که موسیقی محسن یگانه رو دنبال میکنم . شاید بعضی تک آهنگایی که داد و نپسندم ولی درمورد آلبومش به نظرم هیچ تکراری نبوده و خوب مشخصم هست جزو آلبوم های محبوب بود و هست و خواهد بود. من فک میکنم اینکه کدوم کار تکراری هست کدوم نیست خیلی نمیتونه عمومیت داشته باشه. خب همین دوستانی که اسم بردین مثلا عاشقانه ها با اینکه آلبوم فوق العاده ای بود من به نظرم تکرار فضای کاری خواجه امیری بود. ولی این نظر منه و مسلما طرفداراشون به شدت دوست دارن... این بخاطر سلیقه ی مشترک مخاطب و خوانندس.... چیزی که برا ما تکرار به حساب میاد برای مخاطبش به هیچ وجه تکرار نیست... نمیشه به عنوان ضعف یه آلبوم از واژه "تکرار" استفاده کرد...
امید به تایید دارم...

80.242.5.207
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:55
omid gholizadeh

من فقط یه خواهش از بی سرزمین تر از باد دارم
به دور از همه حرفای .... که فرمودی
دوست عزیز به غیر از س.ق می تونی نمونه دیگه ایی بیاری؟
نه جان من فقط بگو، یه کار قوی که الانم تاپ باشه بگو...
مرگ من بگو دیگه

دوست عزیز اگه خون دل می خوای ببرمت تو آرشیو مصیبتای چاوشی و یگانه !!! ها؟؟ دلت می خواد معنی درست خون دل رو بفهمی!!!تا الان کجا بودی ؟؟؟ تو مصیبتای صادقی واسه مجوز یا بقیه؟؟ها
تو فکر کردی کی هستی که خودت رو با فراستی مقایسه می کنی !!!تو رو خدا مارو انقد نخندون !!
می خوای 10 تا آهنگ و ملودی تکراری از همین س.ق واست بیارم ؟؟ که کاره آلبوم قبلیش که هیچ، کاره بیست سال پیشش رو یه جورایی کپی کرده؟؟؟
آقا اصلا بزار تکرار کنن!!ها؟؟ منظورت محسن یگانه است دیگه ؟؟؟ اگه تکرار قراره مثله کارای یگانه باشه ، من حاضرم تا آخر عمر تکرار اونو گوش بدم!!در حالی که حرفت اشتباس ، چون امثال یگانه با چند تا تکرار یه شاهکار خلق می کنن.
شما خودت حرف خودتو نقض می کنی !!! می گی طرفدار اینور و اونوری نمی کنی بعد میای همچین نظراتی میدی؟؟؟ خنده و تاسفت رو هم بزار واسه شبت که راحت بخوابی دوست عزیز.
مردمم خوب می دونن به کی لقب بدن و کیو دور بندازن. ok؟
به دوستان موزیسین و آهنگ سازتونم سلام اینجانب رو حتما برسونید

بعدشم آقای شریف فکر نمیکنم و به طور قطع می گم که محسن چاوشی بعد از آلبوم اول به هیچ عنوان از س.ق تقلید نکردن و آوردن اسم ایشون به عنوان کپی س.ق یه اشتباه خنده داره و مطمین باش محبوبیتش هم به خاطر این چیزا که شما بافتی تو فکرت نیست،
بعدشم دوست عزیز آقای شریف ،من الان نفهمیدم چی گفتی !!! یعنی دولت از چاوشی حمایت کرد؟؟؟ آخی بمیرم واسه حافظه قوی موسیقیت!!
فقط اینو به همتون بگم که اونایی که این ور بودن با خیلی چیزا جنگیدن که الان به این جا رسیدیم !!وگرنه اگه قرار بود کم بیارن الان تو همون اول اول راه مونده بودیم،
پس مطمین باشید کاره بچه های اینور خیلی با ارزش تر از اون وری ها خواهد بود و هست
بعدشم اینو بدون که اینا همش هنره !!!

فقط مرد باشید جواب بدید حتما!!!

یا علی

37.19.88.234
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:42
ايمان ناشری

نه خیر جناب بی سرزمین تر از باد ..اتفاقا من هم یغما رو میشناسم هم اون ترانه هایی که گذاشتی ..
همیجوری خواستم یه مزاحی بکنم ..
میخوای پیام خصوصی بذاری؟؟؟نه اینکه میون هزاران ببیننده خیلی خوب صحبت میکنی
تو پست یغما ((در خصوص جهان سوم که یک توهینی حتی به خانواده خودم بود به حرمت دوستان کوتاه اومدم )) ..یه متلکی انداختی که دانش عزیز اشاره کرد و فوری حرف خودت رو برگوندی مشکلی نیست اینجور حرف زدنها به خود ادم برمیگرده ..
اتفاقا من کاملا دارم با ارامش صحبت کنم این شمایی که داری با زبان بی ادبانه و اعصاب ضعیف صحبت میکنی من به خاطر کمبود وقت زود کامنتم رو تایپ میکنم ..
هنوزم میگم اینطور پرمدعا صحبت نکن که به نوعی دیگران رو تحقیر کنی
چون داری شخصیت خودتو نشون میدی ..
تو اگه به اعصابت تسلط داشتی حرمت مخاطب رو نگه میداشتی ...

151.245.82.149
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:47
danesh jamshidi

واقعا تو این بحث بهم ثابت شد که یگانه و چاوشی مثل استقلال و پرسپولیسن. وقتی این دوتا تیم روبروی همن طرفداراشونم روبه روی همن .. وقتیم میرن جام ملت های اسیا دیگه استقلال پرسپولیس نداره همه پشتشونن.
البته چاوشی واس ما بارسلوناست!

امید جان یواش تر دادا بحث دوستانست

2.190.12.94
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 15:12
sadaf

بی سرزمین تر از باد جناب اگه این همه فلسفه نبافی و مختصر حرف بزنی بهتره در ضمن من اسم سیروون رو به عنوان کسی که میشناختم بردم بدون هیچ تعصبی وقتی هم شما از چیزی مطمئن نیستی سعی کن هر حرفی رو نزنی مثله اینکه به ادم بگی احساسی شایدم کلمه احساسی تا الان براتون تعریف نشده در ضمن اینجا رو با میدون جنگ اشتباه نگرفتم ومیدونم کجاست چون اگه غیر از این بود قاعدتا اینجوری حرف نمیزدم موسیقی ما منتشر کن

5.201.211.83
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 15:28
sadaf

بی سرزمین تر از باد که انگار خیلی با اون طرف در ارتباطی که البته ما هیچ مشکلی باش نداریم اون طرف القاب استادو سلطان نمیدن ؟ خنده داره چنین چیزایی به ضرس قاطع میتونم بگم خیلی از جاهای دنیا وجود داره ولی هر کس هر جور راحته و میتونه خوانندش به هر لقبی بخونه حالا اگه شما خیلی دوس داری و تاحالا کسی بهت نگفته ما میتونیم بت بگیم استاد خوبه ؟ از اطرافیان موزیسینتونم بخواین احساسی بود و حرف منطقی زدن رو واستون معنی کنن داداش

5.201.211.83
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 18:11
omid gholizadeh

بی سرزمین تر از باد!! عزیزم
یه لطفی کن بحثه الکی نکن و فرا فکنی هم تو کارت نباشه
فقط جواب بده گلم، مگه منظورت این نیست که کارای اون وریا قویه و هنوزم طرفدار داره؟؟؟ و این وریا خودشون می کشون واسه کار کردن با اونا؟؟؟ ها؟ خوب کو؟؟؟ این کار قوی کو دیگه؟؟؟

یه لطف کن غیر از کارای س.ق از کارای اون ور آبی ، کارای قوی رو نام ببر... موسیقی ما جان من نظرشو تایید کن تا ببینیم کدوم آهنگای اون وری رو قوی می دونه دیگه!!!
سوالم سادس دیگه!!! میگم کارای قوی اون وری رو نام ببر که انقدر داری سنگش رو به سینه می زنی!!

می خوای من اینوریا رو بگم..
یه شاهکار مثله 13 چاوشی
یه آلبوم فوق العاده با حساب و کتاب از احسان خواجه امیری
یه آلبوم _اصلا به قول تو همش تکراری_ تکراری فوق العاده رو به جلو از محسن یگانه
یه آلبوم زیبا از رضا صادقی ، یه رضا یزدانی معرکه....
اجراهای فوق العاده حرفه ایی فرزاد فرزین...
چقدر دیگه می خوای بگم؟؟

می خوای از پدیده های جدید بگم .... یراحی ، شکوهی؟؟؟؟
که همه مشخص آینده دارن،

حالا تو بیا مع.. و س.ق رو از اون ور آب بگیر ببینم تو کارای جدیدشون کی حرف برای گفتن داره؟؟؟
اینا هم که سی ساله دارن می خونن، نبایدم کار ضعیف بدن بیرون!!!
واقعا حرفی برای اون ور آبیا می مونه!! ببینم اصلا اونا نسل جدید هم دارن!!! یا فقط س.ق و مع.. اب.. و د.ا مونده ازشون؟؟؟اینا هم که ماشاالله همه بالای 50،60 سن دارن!!!
به خدا اگه بحث نوستالژیی که مردم با بعضی خواننده های اون وری دارن نبود الان شاید هیچکی نمی رفت سراغ بعضی از اینا!!!! آخه چه نقطه قوتی دارن اون وریا الان!!!
یه نگاه به اصل کامنت آقای ناشری بکن!!! چی گفته؟؟ گفته این وریا هر روز در حال پیشرفتن،دروغ گفته؟؟؟ کدوم یکی از ستاره های ما نسبت به خودش پسرفت داشته؟؟؟ همه ترکوندن... همین فرزین رو ببین نسبت به اولش چه پیشرفتی داشته، همین چاوشی رو ببین چند وقت رو اوجه، احسان خواجه امیری رو ببین تو چه کلاسی داره کار می کنه؟؟؟
حالا اون وریاچی ؟ پیشرفت داشتن؟ همین س.ق که دیگه گنده ترینشونه،تو این چند کار جدید پیشرفت داشته؟؟؟یا فقط تکرار بودن!!! اگه بحث ماندگاری هم می کنی که دوست عزیز فکر نکنم از کارای جدید اون وری هم کاری باشه که بخواد ماندگار اسمش رو گذاشت..
مرد اونایین که تو محدودیت موندن و روز به روز کشیدن بالا خودشونو

یه پیشنهاد دارم برات شعر گلرویی رو پشت شیشه عقب ماشینت هم حتما بزن ، خیلی قشنگ میشه!!
یا علی..

37.19.88.234
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 12:04
بی سرمین تر از باد

کسی که باعث خشمتون میشه شما رو کنترل میکنه
به هیچکس چنین قدرتی ندید ;)
همون اول هم گفتم, برای نظرات و عقاید همه احترام قائلم اما برای تعصبات افراد نه! چون عقیده از منطق سرچشمه میگیره ولی تعصب از عدم منطق! نصف اشتباهات ما اینجاست که وقتی که باید فکر کنیم، احساس میکنیم! و وقتی که باید احساس کنیم، فکر میکنیم!
یه نکته خیلی خیلی مهم رو هم یادآوری میکنم و اون هم اینه که:
مــــن مســــئول چیــــزی هستــــم کـــه میــــگم
نــــه چیـــــزی کــــه شــــما بــرداشـــت مـیکنــید!
از هر کسی هم که احساس کرده و میکنه که من خدای نکرده قصد توهین بهش داشتم و دارم عذر میخوام.
دوستان استدلال صحبت هاتون مقبول تر میشه اگه یکم صداتون رو بیارید پایین تر. از قدیم گفتن هرکسی میخواد دیگران عیب ها و اشتباهاتش رو نبینن صداشو میبره بالا. البته مطمئنم شامل شما نیمشه. یه سری بحثا کردید که کلا به من ربطی نداره باید برید این بحثا رو با طرفدارای اون عزیزان کنید. که متاسفانه هم منو اشتباه گرفتید هم اینجا رو چون اینجا جاش نیست من هم طرفدار کسی یا ضد کسی نیستم. یا به تعبیر دوستمون نه استقلالیم نه پرسپولیسی نه ضد این دو! مــن نــه همــسنگـــرم نــه دشــمــن.
درضمن همه جا مده میگن بگم بگم!! شما میگید بگو بگو؟! خب اگه من گفتم و نظرم تایید نشد شما به آرشیو دسترسی دارید که گفته هامو بخونید؟ من خیلی از گفتنی هامو گفتم ولی کسی نخونده و نشنیده! به این ترتیب مجبورم حرف های تکراری بزنم! که وقتی پای تکرار میاد وسط ادامه ندادن بحث بهترین کاره.
در ضمن دوستان اسم ها و افراد انقدر ارزش ندارن که اینطوری به خاطرشون یقه پاره کنید! جاهای بهتری هم واسه پاره کردن یقتون هست!
یه توصیه دوستانه میکنم, بیاید به جای اینکه از یک خواننده کلا طرفداری کنیم و یک خواننده رو کلا لهش کنیم،طرفدار ترک های خوب و ماندگار بشیم.نه اسم افراد و اشخاص.
از عزیزانی که میتونم اینجا اسمشونو بیارم اکثرآهنگ های مهدی یراحی و ساخته هاش رو دوست دارم. تنظیم های بهروز صفاریان رو به شدت دوست دارم. از چاووشی اکثر کارای قدیمی ترش و از جدیدتر هاش "ترن" رو به علاوه ی دو سه تا کار دیگه میپسندم. من ترک هایی رو از عصار،رضا یزدانی،شادمهر،احسان خواجه امیری،استاد ایرج, استاد گلپا,همایون شجریان،استاد شجریان,سعید شهروز,علیرضا قربانی،خشایار اعتمادی،لهراسبی،محمد اصفهانی،یگانه،فرزاد فرزین،حامی،یاس،فریدون،شهاب رمضان،رضا صادقی،علیزاده،سیروان،بهنام صفاریان،اخشابی،مرحوم ناصر عبدالهی,حامی, مانی رهنما, نیما مسیحا,بابک جهانبخش و چندین و چند خواننده ی دیگه دوست دارم.حتی ممکنه از بعضی از افراد مذکور یک ترکشون رو دوست داشته باشم. همونطور که برخی کاراشون رو میپسندم از بعضی از کارهاشون هم بدم میاد! پس می بینید که نام ها برای من مهم نیستند.آثار و کارها مهم اند.
پیشرفت موسیقی کشورمون به شدت وابسته به مخاطب هاشه! پس بیاید در عین داشتن علاقمون طوری رفتار نکنیم که به قول دوستمون "طرفدارای استقلال پرسپولیس" به نظر برسیم!

مــنُ تــو کـــم نـــه، کـــه بـایــد شـــبِ بــی رحــمُ گــلِ مریـــمُ بیـــداریِ شبنــــم باشیـــم
مـــنُ تـــو خـــم نـــه وُ درهـــم نــه وُ کـــم هــم نـــه! کـــه مــی بــایــد بـــاهـــم بــاشیــم...
گـفتنـــی هـــا کـــم نیســـت
مــنُ تــو کــم گـفتیـــم
مثــلِ هــزیــانِ دمِ مـــرگ
از آغـــاز
چُـنیــن
در هــمُ بــر هــم گـفتیـــم . . .

گـــفتنـــی هـــا کـــم نــیســت . . .

188.253.71.210
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 20:20
sadaf

گاهی هم برای اینکه طرف مقابلت بفهمه که باید از چه الفاظی استفاده کنه و سیقه مردم رو پای تعصب نذاره باید صدات رو ببری بالا البته گاهی وقتا سرزمین تر از باد باور کن وقت نیستش که نصیحت الملوک چاپ جدید شما رو بخونیم انشا ننویس داداش ما داریم باهات اروم حرف میزنیم

5.201.204.183
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 02:28
بی سرزمین تر از باد

sadaf ، من رمز پیروزی رو نمیدونم ولی میدونم یکی از بزرگترین دلایل شکست های ما اینه که سعی میکنیم همه رو راضی نگه داریم!
با کمال احترام عرض میکنم، هیچکس شما رو مجبور نکرده "نصیحت الملوک چاپ جدید!" من رو بخونید!
من همیشه حرفامو میزنم و قضاوت و برداشت بقیه اهمیت خیلی کمی برام داره، چون هرگز خودم رو در نگاه دیگران جستجو نمیکنم.
ولی در کل این که پیگیر بحث هستید رو تحسین میکنم.

188.253.71.114
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 13:16
Khaab Abad

مقایسه ی پیشکسوتان خارج نشین و هنرمندان داخل و اینکه کدومشون بهترن خیلی کار درستی نیست همشون عزیز و محترمن و برای مردم کشورشون کلی خاطره ساختن هنرمندای بزرگ هم هیچوقت تکراری و کلیشه نمیشن حتی اگه استاد س. ق تکراری شده باشه به اندازه ی کافی برای این موسیقی زحمت کشیده و احترامش واجبه
موسیقی ما این بار چندمه که کامنت میذارم خواهش میکنم تایید کن

109.110.180.218
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 14:44
sadaf

وقتی نظرت رو میگی و کاری به بقیه نداری ما هم مجبور میشیم نصیحت الملوکت رو بخونیم جوابتم بدیم

5.201.229.76
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 15:46

تو اینجور کنسرتا هیشکی هیچی نمیفهمه از کنسرت
البته درسته که میگین رایگان بوده و جشن عید بوده کنسرت نبوده اما باید شان محسن یگانه رو رعایت کنن

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:20
danesh jamshidi

محسن یگانه خواننده ی باکلاسیه.. نباید تو اینجور جشنا با این کیفیت صدا بره

2.190.3.138
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:17
مونا رضایی

محسن یگانه برای مردم می خونه آقای دانش عزیز. درسته که پول هنرشو می گیره ، اما مردم هم حق دارن صدای خواننده ی مورد علاقشونو بشنون ، حتی با همین امکانات کم.

192.30.84.242
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 00:54
انوشیروان

درسته ولی چون تو همون استان ساکن هست و واسش راحت بوده رفتن و اینکه خواسته سیل مردم رو ببینه رفته ... اشتباه نیست به نظر من کار درستی کرد و رفت ...من کلیپاشو میدیدم مردم همه داشتن میخوندن صدای استیج و ساز اصلا به گوش نمیرسید کل ساری رو هوا بوده.

151.245.91.54
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 11:15
danesh jamshidi

خانوم مونا کسانی مثه یگانه و چاوشی و ... برند موسیقی کشور هستن و از طریق انتشار و البوم رسانه ی مجازی به مردمشون خدمت میکنن.. خواننده ای که تو این درجه کار کنه باید کلاس کاریشو حفظ کنه ..تو ی شهرستانی علیرضا روزگار تو ورزشگاه کنسرت گذاشته بود با کلی جمعیت.. خواننده های زیادی در این جور شرایط هستن که بزارن .. به من که اینجور کنسرت حس بدی میده

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:11
saber1550

کیفیت صدا برای یه ورزشگاه خوب بود
محسن یگانه بهترین اجرای زنده ایران رو داره
اینو من نمیگم کارشناسان موسیقی میگن...
حالا چون سالن کنسرت نداریم باید مردم بمیرن؟
یه دونه سالن کنسرت مناسب هست اونم برج میلاد
اونم که اصلا سالن کنسرت نیست
سال همایشه ....

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:55
saber1550

رفتن محسن یگانه 100% به خاطر شهرت نبوده و به خاطر مردم رفته
اگه شهرت میخواست
شبکه های تلویزیون در اختیارش بودن
مگه نه؟
بگو خب!

162.216.19.23
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 09:34
sadaf

اقای دانش خان جمشیدی قبل از حرف زدن اندیشه میکنی یا نه ؟ همه مردم تو پایتخت نیستن که به برج میلاد دسترسی داشته باشن بقیه باید چی کار کنن ؟ نباید از چنین چیزی بهره ببرن یا فقط این برنامه ها برای شهرهای بزرگه ؟وضعیت سالن های شهرهای ذیگه انقدرم بد نیست توی خود تهرانم سالنی که تنها مختص کنسرت باشه نیستش هست ؟

5.201.230.235
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 10:21
sadaf

اقای صابر داداش من نمیدونم بچه ی کجایی و خودت جز مردم شهرستان های دیگه هستی یا نه ولی از لفظ مردم (بمیرن) خوشم نیومد ولی در کل موافقم

5.201.230.235
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:54
مائده کلانتری

اتفاقا یکی از ویژگی های مثبت محسن یگانه اینه که اهل "کلاس " گذاشتن نیست... و برا طرفداراش همه کار میکنه ... واسه همه ما میگیم " جــــــــــــــــــــــــــــــاست یگانه"

80.242.5.207
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 16:02

شهرداری ساری از این جشنا زیاد برگذار میکنه به هر مناسبتی هم چند نفر رو میاره اجرای زنده کنن همراه با آتیش بازیو برنامه های دیگه هیچ ربطی هم به یگانه یا خواننده دیگه ای نداره ایشونم نبود ملت جمع میشدن باز ! تایید کنین لطفا

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:15
saber1550

چرا میخواید این رویداد رو کم ارزش جلوه بدید
خدا میدونه...
اصلا به خاطر یگانه نبوده...!!! حله ؟

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:50
Khaab Abad

شما راست میگی ولی اگه این مطلب راجع به سیروان بود هم همین حرفو میزدی؟

109.110.183.188
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 16:45

چقد خوبه کنسرتایی با این تعداد جمعیت چه کار خوبی کردن مسئولین شهرداری ساری justyeganeh

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:07
saber1550

خوب بود...
کاش شهر های دیگه هم بشه...
نمیدونم چرا مسئولین نمیتونن درک کنن که مردم چی میخوان ازشون...

151.247.77.38
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 16:54

درسته که جشن بوده و کنسرتم رایگان ، اما مهمون ویژه که اسمشو توی تبلیغات سطح شهر زده بودن محسن بوده. همه میدونن که محسن غیر تهران توی شهرستانها هم طرفدار زیاد داره کنسرت شخصیم که بذاره سریع بلیطاش فروش میره.

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:21
danesh jamshidi

مریم جان دلیل شلوغیو خودت میدونی.. جو نده دیگه

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:12
saber1550

جناب دانش شما باز داری جو میدی نه ایشون

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:57
saber1550

برای همین بود که اسم محسن یگانه از بنر های تبلیغاتی زده بود بیرون...
همه میدونن جریان چیه و همه میدونن همه به خاطر محسن رفتن
فقط نیمشه کسی که خوشد رو زده به خواب رو بیدار کرد
من خودم اونجا بودم
طرفدارایی که نتونسته بودن برن تو داشتن می مردن....

162.216.19.23
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 17:40

از یگانه خوشم میاد.خیلی ادم با سیاستیه.من از اهنگای قدیمیش خیلی خوشم میومد ولی باید واقع بین بود.یگانه خیلی خوب میدونه که کی باید یه مصاحبه جنجالی انجام بده و چه کسی رو تخریب کنه تا طرفدارای خودشو بیشتر کنه.فقط کافیه به گذشته رجوع کنیم...دعوا با چاوشی... دعوا با بنیامین و اشتی کردن با اون نزدیک انتشار البومش برا جلب توجه...تخریب اهنگ فرزاد فرزین نزدیک انتشار البوم شلیک با یه توجیه مسخره...حالا هم که میگه دیگه البوم نمیدم فقط به خاطر اینه که نمیتونه طی کمتر از 2سال که زمان نسبتا استانداردی برای انتشار البومه البوم جدیدشو اماده کنه و به بازار بفرسه و وقتی که البومشو اماده کرد حتما اعلام میکنه که نظرم عوض شد و البوم میدم .حالا طرفداراش بگن خیلی صادقه ولی من میگم با سیاست.ای کاش یه کم میتونست علیه نظر دادن راجع به بقیه فقط تمرکزشو رو کار خودش بزاره.مثل اقای خواجه امیری یا چاووشی یا فرزین ...

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:25
danesh jamshidi

توهین به بزرگی مثل چاوشی یا فرزین به نظر من پسندیده نیست.. ایشون اونموقع ها جوون تر بودن و راهو اشتباه رفتن ولی الان حرفه ای تر شدن ..و من مطمینم که البوم میده و این حرفارو جدی نگیر

و از چاوشی و فرزینم ممنونم که حرفه ای عمل کردن و سکوت کردن

2.190.3.138
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:36
Ali Garshasbi

اصلا مقایسه ی یگانه با خواننده ی بزرگی مثل فرزاد فرزین کار اشتباهیه. به نظرم حرفه ای ترین خواننده ی ایران فرزاده.

2.190.2.137
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:01
مائده کلانتری

الان که چی؟!؟!؟! نه بعد این همه سال توی این تایپیک واقعا چه ربطی داشت حرفای شما!؟!؟! چرا انقدر بال بال میزنین...دعوا با چاوشیی؟!؟!؟ کی کیو زد حالا؟!؟! تورو خدا خجالت بکشید...
واقعا به چی فکر کردی شما دوست عزیز نوشتی با تخریب علیه بقیه طرفداراش زیاد میشن!؟! خودتون خندتون نمیگیره؟!!؟ مگه مردم مریضن آخه.... تخریب آهنگ کی؟!! تورو خدا سر بحثو درمورد این چیزا باز نکنید ... اسم میارین مجبور میشیم جواب بدیم بعد میرید طرفداراشونو صدا میکنید میگید بیاید که به فلانی دارن توهین میکنن.. با سیاست شمایید ....
درمورد نظر آقای علی واینکه کی حرفه ایه و کی نیست احترام قائلم اما....

5.201.225.179
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 01:12
sadaf

اقای علی داداش یه کم تند نمیری من فکر میکنم یگانه هم خواننده ی قابلیه مثه فرزین

37.221.8.19
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:14
danesh jamshidi

خانوم مایده شما که هر چیز و ناچیزی بهتون بر میخوره دعوتتون میکتم متن زیر بخونید .. در ضمن اگر ازین بحث خوشتون نمیاد میتونن شرکت نکنین.. ما از شما قرار نیست اجازه بگیریم چی بگیم چی نگیم! :

درباره محسن چاوشی:

«نشکن دلمو» از ساخته های من است. شاعر و گیتاریست آن کار من بود، نه محسن چاوشی. برای پریدن به محسن چاوشی این را نمی گویم اما خیلی ها این قطعه را به نام او می شناسند. هیچ وقت این اتفاق برعکس نیفتاد که با یک تراک محسن یگانه معروف شود. من در مورد چاوشی هیچ وقت نظر مغرضانه ای نداشته ام ولی امیدوارم کسی هم مغرضانه برخورد نکند چون دوست دارم موزیک های بهتری از محسن بشنوم از او انتقاد می کنم. کاری هم به دوستی مان ندارم بلکه فقط از طرف یک طرفدار با او حرف زدم. خیلی ها می خواهند از خیلی چیزها سوء استفاده کرده و اتفاقات کوچک را بزرگ جلوه دهند. (گفت و گو با سایت موسیقی ما)

پاسخ چاوشی: سکوت...

درباره بنیامین بهادری:

نمونه عینی آدم هایی که از خود بی خود شدند کسی نیست جز بنیامین بهادری. او که حتی درک درستی از هفت نت موسیقی هم ندارد، به راحتی کل جامعه هنری ایران را زیر سوال می برد و به آنها بی احترامی می کند. چرا ما باید لنگ یک سری افراد بی هنر باشیم که سر یکسری اتفاقات خاص رو آمده اند و فکر می کنند که موجشان ماندگار است. بفرمایید، این هم آلبوم جدید بنیامین! چرا ما باید اجازه بدهیم که یک «بچه»، یک بچه از لحاظ هنری، بیاید و در صحبت هایش این همه هنرمند را زیر سوال ببرد؟ آلبوم دوم همین آقا همه انسجام بازار موسیقی ما را بعد از عید از بین برد. او به شعور مردم ما توهین کرد و تازه دو قورت و نیمش هم باقی است. (گفت وگو با مجله همشهری ماه)

پاسخ بنیامین: سکوت...

درباره فرزاد فرزین:

من واقعا با او رفیق بودم. اگر یادش نرفته باشد، می داند که چه کمک هایی به او کرده ام! ای کاش فرزاد حداقل رعایت می کرد و حداقل یکی از قطعاتش بی اندازه شبیه «سکوت» نبود. اینقدر راحت با قطعه من بازی نمی شد و ملودی ام به سرقت نمی رفت.

فرزاد بهتر است قاطی این بازی ها نشود. قاطی شدن در این جوربازی ها برای این دوستان دو سرش باخت است. در مورد»سکوت» یک نیمچه سرقت هنری شکل گرفت و این اصلا چیز جالبی نیست. حالا هر کس هر جوری که دلش می خواهد فکر کند. (گفت و گو با هفته نامه یکشنبه)

پاسخ فرزین: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این موارد ندارم وهمیشه در زندگی ام سعی کرده ام که دوستی هایم را حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت هایی که شده، سعی ام این است که دوستی ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچکترین شناخت و درکی از موسیقی دارند، به خوبی می توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه ای ندارد. مردم بهترین قاضی اند که در مورد همه چیز می توانند نظر بدهند.

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:17
danesh jamshidi

علی جان در پاسخ به نظر شمام باید بگم فرزین از نظر کارکتر هنری سطح بالا تر از یگانست و از نظر کیفیت ملودی و محبوبیت قطعات و البوم ها یگانه خیلی بهتره..
البتم فرزینم تازگیا خیلی قدرتمند تر از قبل ظاهر میشه

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:43
Ali Garshasbi

ببین صدف خانم یگانه فقط صدای نسبتا خوبی داره که به بیشتر سلیقه ها میخوره ولی در امر حرفه ای گری حالا حالا ها مونده تا به فرزین یا حتی چاووشی برسه.

2.190.4.181
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:16
saber1550

دوستای گلم مهم نیست که جریان چی بوده
مهم اینه که حق با کی بوده....

ضمنا اونایی که میگن فرزاد فرزین سطح بالاتری داره هم !
هیچی نگن بهتره.....همه چی معلومه....من چقدر خوشبختم!!!!

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:17
saber1550

اونایی هم قصد دیگه از نظر دادن دارن داشته باشن
بی خیال...جاستی ها به زودی همه رو متعجب میکنن...
بمب خبری...
به زودی....
محسن یگانه ، یگانه است....

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 21:07
sadaf

با اینکه اهنگای محسن رو خیلی دوست دارم و رو فرزین هیچ تعصبی ندارم نمیفهمم حالا اگه اهنگ دوریت کاور یا شبیه سکوت بوده عمدا یا سهوا مشکلش چیه ؟ از طرفدارای محسن کم میشه ؟ سرقت و کپی این چیزا خیلی شاد درست نباشه

37.221.5.124
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:43
Khaab Abad

در مورد چاووشی اینکه یگانه گفته نشکن دلمو کار خودم بوده به نظر شما یه توهینه؟ نمردیم و معنی توهین رو هم فهمیدیم! بعد هم اگه یگانه چاووشی رو نقد کرده یه جمله هست که میگه ( دوست واقعی مثل آینه میمونه خوبی و بدی رو با هم میگه ) در مورد بنیامین هم که یگانه ازش عذرخواهی کرد یه جمله دیگه هست که( مردترین آدمهایی که در زندگیم دیدم آنهایی بودند که بعد از اشتباهشون گفتن معذرت میخوام...) در مورد فرزین هم هیچ قضاوتی نمیکنم چون خودمو در چنین جایگاهی نمیبینم هر چند که فکر میکنم حق با یگانه بوده

109.110.183.188
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:45
Khaab Abad

میگن خدا دوبار میخنده یه بار مثل الان که یه عده دارن نهایت تلاششون رو میکنن که یگانه رو زمین بزنن که البته نمیتونن و موفق هم نمیشن!

109.110.183.188
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 00:51
انوشیروان

حرفاتون ۱ درصد هم اهمیت نداره ... این موضوع مربوط به عکسای کنسرت یک خواننده هست به اسم محسن یگانه ... بعد یه نفر میاد میگه یگانه قبل از آلبوم دادنشان قلان کسو تحریب میکنه و ال میکنه و بل میکنه یکی دیگه هم اومده سند و مدرک جمع کرده ... یعنی خوشم میاد از این پشت کارتون..از هر نافرصتی برای تخریب استفاده میکنید..قبلا از فرصتا فقط استفاده میکردید .. یکی نیست بهتون بگه اگه یگانه و بنیامین با هم مشکل داشتن پس چرا تو مجله با هم مصاحبه مشترک انجام دادن و با هم روی سن میان الهه ناز میخونن؟یگانه و چاوشی اگه با هم مشکل داشتن اونجور که شما میگی ، پس چرا چاوشی تو مصاحبش میگه : محسن یگانه هیمن چند شب پیش خونه ما شام دعوت بود ؟ یا اینکه یگانه همه رو به خریدن اورجینال آلبوم ۱۳ دعوت میکنه ... یا چاوشی میاد و آلبوم حباب رو تبریک میگه ... تموم کنید این خاله زنک بازی رو ...تا یه جایی با مزه هستن این حرفا بعدش دیگه لوس میشه

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:14
saber1550

بعضی از افراد همیشه منتظرن تا خبری از یگانه پخش بشه و بیان اعلام حضور کنن

151.247.77.38
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 13:11
omid gholizadeh

اصلا مشکلی نیست
نمی دونم چرا ما ما دوست داریم همه چی آروم پیش بره!!
اگه یگانه حرفیم زده نظرشو گفته!!
کلا همه آدما از لحاظ روانشناختی یکی نیستن که مثل هم رفتار کنن!!
یگانه هم این مدلی دوست داره باشه!!دوست داره در مورد همه حرف بزنه و اگه اشباهم کرد یه مدت بعد معذرت خواهی کنه
یه کم جنبه هم خوبه ها
درود به یگانه

یا علی...

37.19.88.234
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 13:47
مائده کلانتری

اولا که آقای دانش کسی با شما صحبت نکرد.!!! من جواب کسی دیگه رو دادم تو چرا بهت برخورد!!!؟

دوما: زحمت کشیدید کپی کردین ولی من همه اینارو خونده بودم!! والله یا معنی توهین عوض شده یا دوستان نمیدونن توهین چیه!!؟ الان حرف یگانه به چاووشی دقیقا کجاش توهینه!!؟ کجاش دعواست؟؟! نشکن دلمو که خب مال خودشه بقیشم که یه نقده....خب؟!؟!؟ الحق که محسن یگانه راست گفته " خیلی ها می خواهند از خیلی چیزها سوء استفاده کرده و اتفاقات کوچک را بزرگ جلوه دهند." .. برا شما گفته...

درمورد آقای فرزینم که کاملا مشخصه! از حق قانوینش دفاع کرده و جای بحثی هم نیست.. اگه هفته نامه یکشنبه رو داری نظرات اونایی که اس ام اس داده بودن و بخون میبینی که محسن یگانه درست گفته یا نه!

درموردآقای بنیامین هم من نمیدونم چی قبلش گفته که یگانه انقدر ناراحت شده ولی هرچی بوده بین خودشون حل شده و الان دوستن!!! چرا کاسه داغ تر از آش میشین!!؟ شاه میبخشه شاقلی نمیبخشه اینه ها...
بعدم با تمام این تفاسیر شما که وارد این بحثی و دوست داری و مشارکت میکنی به من بگو این متن چه ربطی به موضوع این تایپیک داره و داشته؟!!؟!

80.242.5.207
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 18:19

نظر شما منتشر میشه ولی پاسخ ما به نظر شما خیر

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 18:44

این که هیچی
ساری اون شب خالی شده بود
من فقط دوست داشتم محسن یه کنسرت داشت نه از نوع سازمانی که به ادم خوش نگذره حالا تا 10 سال دیگه ساری بیا نیست.
من خودم سارویم ولی از ساروی مفت خور تر ندیدم
راستی یه چیز جالب فردا شبش مرتضی پاشایی تو سینما سپهر ساری کنسرت داشت رفتم اونجا ولی به اندازه ی کنسرت محسن به من خوش نگذشت.هی

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 18:54

محسن يگانه هميشه بهترين بوده و هست و ميمونه و اينيم كه مردم انقد زيااااااد اونجا جمع شدن كاملا با محسن يگانه مرتبط و جمع شده بودن واسه حمايت از بهترييييييييييييييين خواننده ي ايران

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:51

اقا چه كنسرتي،جشن عيد فطر بوده،اونم رايگان.
خب طبيعيه ملت ميرن،حالا يگانه نه،هركس ديگه.
مهم چند ساعت جشن و شادي رايگان هست،كه طبيعتا هيچكس بدش نمياد

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:04
مائده کلانتری

والله بخدا تو تهران 30 شب ازاین جشنا برگذار شد هر شبم یه خواننده نسبتا خوب میومد من حوصلم نمیگرفت برم همچین جمعیتی هم چندجارو که شنیدم نرفتن...!! رایگانم بوده.. تازه پذیرایی هم میکردن...

5.201.225.179
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:24
danesh jamshidi

خانوم مایده اصلا کل پنجاه هزار تا واسه یگانه رفتن .. یسریا تو راه تصادف کردن نرسیدن!
شما چرا خودتو میزنی به اون راه !! شما تو این سی شب تو تهران در یک زمان واحد چند جا بودی ؟!!! یا جاسوساتون تو نقاط مختلف تهران بهتون خبر رسانی میکردن!!؟!!!یا اون شب که تو پارک پلیس نفس نمیتونستیم بکشیم شما متاسفانه نبودی که جمعیتو ببینی؟!!! لابد بابا بزرگمم گفت بریم جشن واسه علیزاده گفت!!!!!!! تهران که سهله علیرضا روزگار رفته بود ورزشگاه شیرودی تا خرخره پر بود. خواهر من زورکی برد اونجا منو گفت مفته بیا بریم!!! خوشمیگذره!!!!! در جریانی؟!!!

بازم شما خودتو بزن به اون راه!

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:20
saber1550

برای همین بود برای تبلیغات این جشن اسم محسن یگانه رو جوری نوشته بودن که از بنر زده بود بیرون؟آره؟

حتما خواننده مورد علاقتم بود همین جمله ها رو می نوشتین؟ آره؟

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:22
saber1550

جناب دانش
شما از حرف های تخریبی خسته نمیشی؟

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 20:50
Khaab Abad

چه اون 50000 نفر به خاطر یگانه رفته باشن چه نه این مسئله چیزی از ارزش یگانه کم نمیکنه

109.110.181.196
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:15
saber1550

غزال خانوم بحث مام همینه
ولی بحث اینجاست که بعضی افراد منتظرن خبری از یگانه درج بشه و بیان و بگن مام هستیم...!

151.247.77.38
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:09
مائده کلانتری

آقای دانش اصن هیچکدوم از این 50هزارتا واسه یگانه نرفتن و وقتی دیدن یگانه اومده ول کردن رفتن!! شما چرا داری اینجا خودتو میکشی ؟!؟! هوم!؟!؟

درضمن وقتی داری نظرا رو میخونی تا دیدی اسم منه حول نشو سریع جواب بده .نفس عمیق بکش و با دقت بخون چی نوشتم. . بخون یه بار دیگه.!! نوشتم من حوصلم نگرفت اصن نرفتم!! این پارک پلیسم اتفاقا چون نزدیک خونمون بود درجریانم. ما که 100 هزارتا ندیدم . یعنی هر وقت شما جایی بودی که نمیتونستی از ازدحام نفس بکشی تعداد 100هزارتاست؟!!؟
بین ارزش نداره واسه خراب کردن یه نفر انقدر خودتو به در و دیوار بزنیو دروغ سره هم کنی!.. چه 50هزارتا واسه یگانه رفته باشه چه نرفته باشه نه به محسن یگانه اضافه میشه نه کم میشه... شما خودتو ناراحت نکن!

شما اگر از اون راه بیای بیرون میبینی که ما تو راه خودمونیم شما راهتو گم کردی...

80.242.5.207
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 19:54

اقا چه كنسرتي،جشن عيد فطر بوده،اونم رايگان.
خب طبيعيه ملت ميرن،حالا يگانه نه،هركس ديگه.
مهم چند ساعت جشن و شادي رايگان هست،كه طبيعتا هيچكس بدش نمياد

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:59
saber1550

شما راس میگی!
اون وخ چرا اسم محسن یگانه رو ، روی بنر ها 3ایکس لارج زده بودن؟

162.216.19.23
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 20:08

فقط یگانه ... محسن یگانه عاچقتم

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 20:56

بازم محسن رکورد شکوند..
مث دو سالِ پیش تو پارک آزادگان که استقبال از اجراش به حدی بوود که 3 شب تمدید شد!!
یادمه مجریِ برنامه ذله شد از بس از اول برنامه همه داد میزدن محسن..محسن :))
یادش بخیر..
محسن یدونه ای..یگانه ای :-)

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 21:19

دوستان همتون راست میگید، هیشکی به خاطر محسن یگانه نیومده بوده که، چون مفت بوده همه اومدن!! اگه خواننده مورد علاقه خودتونم بود همین حرفا رو میزدید؟؟

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 21:21

محسن تو مایه افتخار هواداراتی
بازم ترکوندی
در یگانه بودن تو شکی نیست
تا کور شود چشم هر آنکس که نتواند بیند موفق محسن یگانه و هواداراشو
just yeganeh

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 21:44

عشق است آقای نابفه....
justyeganeh

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:20

ممنون کار جالبی بوده.

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:27

شما فقط اجراهای یگانه رو با فرزاد فرزین مقایسه کنید. فقط اینجا رو نمیگم ها منظورم کل کنسرت هاست. همه متوجه میشن فرزاد بهترین اجراها رو داره.

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 00:59
انوشیروان

من اجرای فرزاد رو رفتم تو میلاد ... خداییش از لحاظ نمایش یک کلاس از بقیه ی کنسرتای تاریخ ایران بالاتر بود ولی کنسرتای یگانه هم رفتم ... به نظر تکنیک و قدرت خوانش یگانه تو کنسرتاش قوی تره...مخصوصا اون گامای بالایی رو که میخونه هرکسی نمیتونه بخونه ... مثلا یه هو به عنوان سرتراک کنسرت اولین نتی که خوند A# بود (دنیارو بی تو) .خیلی دیوانه واره کنسرتاش.

151.245.91.54
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 06:39
شریف

ضمنا دیز لا نداریم منظورت لا دیز بود دیگه!حالا تو اون هیری ویری شما چطور فهمیدی نت رو تیون خونده باید نابغه باشی یا با تیونر نت به نته آقای یگانه رو دنبال کردی لابد دیگه!!

188.159.202.66
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:04
مائده کلانتری

ببین برو تو صفحه ی مربوط به خواننده ی مورد علاقت نظر بزار!!
والله من شخصا از آقای فرزین خوشم نمیاد خداشاهده تاحالا نشده برم تو صفحه ی مربوط به اون حتی بخونم مطلبو چه برسه که کامنت بزارم..
چطوریه انقدر همه پیگیر کارای یگانه هستن!؟!؟

37.98.83.58
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 20:53
Khaab Abad

دوست عزیز اگه دقت کرده باشی این صفحه مربوط به یگانه است نه فرزین!

109.110.181.196
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 01:02
انوشیروان

اولا که شما همینو نمیدونی که وقتی فارسی تایپ میشه سیمبل ها بد میوفته ؟ بله منظورم لا دیز هستش ... نه خیر تیونر نبرده بودم وقتی اومدم خونه آهنگ نباشیو با گیتارم، روی گام اصلیش نواختم و متوجه شدم روی آکورد ر دیز مینور، اون نت پر قدرتی که اول آهنگ خونده بود همین لا دیز هستش.مطمئنم میدونی نت لا دیز رو اول کنسرت به عنوان سر نت خوندن چقدر شهامت و تکنیک و حس میخواد ...از اونجایی که میدونی تیونر چیه پس مشخصه که منظورمو متوجه شدی...حتی همون کامنت اولیمو هم فهمیده بودی ولی خب نمیدونم چه اسراری دارین که به یگانه حسودی کنین

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 05:54
شریف

انوشیروانم!اول که معمولا گام اصلی آهنگ رو تو کنسرت نمیخونن میان 2/3 پرده پایینتر!حالا شما چه جور از اجرا تا خونه اون نت تو گوشت مونده رفتی رو ساز گام اصلی رو زدی !دیدی خودشه خودتم میدونی یکم تابلووه!تازشم اگه بوق ماشینا یا موزیک ماشین یا اصلا آمبیانس خیابون گذاشته باشه نت اصلی اونم با این دقت که بگی دقیقا لا دیز بود تو گوشت مونده باشه!
دوم!اصلا حرف من همینه که یگانه بالا میخونه ولی بی کنترل!!خب این چه فایده داره اگه موزیک کار میکنی باید ارزش کوک خوندن نتها برای یه خواننده واقعی رو دونسته باشب اونم تو اجرای زنده!پس بی کنترل که همه از صبح داریم سر هم داد میزنیم رو دو اکتاو 2+ بالای لا دیزه استاد شما!

188.159.206.109
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:18
saber1550

طرفداران چاوشی و فرزین
والا به خدا مام این دو عزیزی که شما دارید طرفداریشون رو میکنید دوس داریم
ولی این کاراتون باعث میشه اسم خواننده مورد علاقه تون بد بشه پیش ما
نکنید این کارارو
این خبر مربوط به یگانه است
چرا باید اسم فرزین و چاوشی که عزیز من و خیلی های دیگه هستن بیاد
نکنید آقا ..نکنید...

151.247.77.38
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 21:00
انوشیروان

شریف جان اول این نکته رو بگم که من و شما خیلی از لحاظ سلیقه با هم فرق میکنیم و دقیقا برعکس هم هستیم از نظرامون در مورد تراک به همین زودی سیروان معلومه ولی ...خیلی جالبه برام که بعد از این همه مدت که تو این سایت هستم و در واقع تخصصی ترین سایت موسیقی ایرانه و این همه بحث که با همه کردیم تنها کسی که بامن بحث فنی موزیک کرده تو بودی.امیدوارم که این سایتا مثه امثال خاریجیشون فقط توش بحثای تکنیکال بشه نه این حرفای خاله زنکی که همش میخوان اینو اونو تخریب کنن.در مورد حرفی هم که زدی درسته،آهنگ نباشی رو تو کنسرت یک نیم پرده پایین تر خونده و من از فیلمای کنسرتش که از سایتش دانلود کردم متوجه شدم ولی نیم پرده یعنی نت لا رو خونده که ارزش به هم زدن معامله رو نداره!به نظرت نت لا رو اول بسم ا... کشیدن کار آسونیه ؟ به نظر شخصیه من این وکال خیلی کنترل شده هستش؟ درسته که در حد استیون تایلور کنترل شده نیست ! ولی خب ما باید قدر همین خواننده هارو داشته باشیم تا پیشرفت کنن دیگه...اینکه بیاییم همه جا بد بگیم بهشون چه فایده ای واسه موزیکمون داره ؟ یا مثلا همون سیروان که ازش انتقاد میکردی.میدونی خیلی از ستاره های امروز مثل بهنام صفوی - شهاب رمضان-امیر یگانه - حتی زانیار - حتی مهدی یراحی به واسطه ی سیروان شنیده و معروف شدن.

151.245.110.81
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 05:08
شریف

انوش جان(حالا که رفیق شدیم)درست میگی من سعی میکنم بچه ها یکم از نظر فنی بیشتر آشنا شن تا موزیکمون درست پیشرفت یعنی مردم آگاه باشن تا موزیسینام مراقب کار باشن و موزیک درست رشد کنه.در مورد یگانه هم باز دقت کن فقط بالا خوندن ملاک نیست درست خوندن ملاکه که تو اکثر اجراهاش کلا زیر حد عادی کار میکنه.موفق باشی حاجی.

188.158.227.46
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 22:00
انوشیروان

داش من کنسرتای افرادی مثه علی لهراسبی و فریدون آسرایی که خیلی طرفدار دارن تو ایران رو هم رفتم که البته به قوله تو تیونر نبرده بودم ولی دیگه واسه ما که ۷ ساله داریم کار موزیک میکنیم داد میزنه وقتی یه نفر از کوک دو ر میشه چجوریه ... جفتشونم وقتی رو گام بالا ( بالای می) که میرن حس میشه کرد که گوششون انگار آکوردا رو نمیشنوه و داد میزنن فقط...البته جفتشون قابل احترامن ولی به قول تو کنترل ندارن تو صداشون.این محسن یگانه هم تا قبل مثلا سال ۹۰ که فیلماشو میبینم الان مثلا آهنگ نفسای بی هدف رو ناکوک میخوند چون صداش پخته نبود ... حالا اگه کنسرتای حدیدشو دان کنی خودت متوجه میشی صداش پخته تر شده.. دیگه مثه قبل در نمیره از دستش.تو خودت تو ایران کی رو بیشتر قبول داری داش؟

192.155.91.210
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 05:32
شریف

انوش جان راستش اگه بخوام درست بگم از هر کدوم یه فاکتوریشون رو دوست دارم ولی هیچ کدوم همه چیزایی که میخوام جمع ندارن مثلا تو این رفقا که تو میپسندی چاووشی یه زخم خاصی تو صداش دوست دارم که از روحیش میاد یا یگانه روی فاصله ها خوب حرکت میکنه ولی خب فاصله ها تو موزیک پاپ ما خیلی محدوده متاسفانه واین ضعفه یا جهانبخش حسش خوبه ولی هیچ چیز دیگه ای از نظر تکنیک نداره یا سیروان رو فواصل گامای غربی خوب حرکت مبکنه ولی خوب باید یه جور ایرانیزه بشه که وطنی باشه نه فقط گرته برداری از کارای غربی یعنی کاری که سایر کشورها در مواجه شدن با یه سبک تازه انجام میدن یعنی مال خودشون میکنن ولی با احترام به اصل سبک دیگه صحبت زیاده دوست من.
راستی این پیجا بعد از اینکه از صفحه اول میرنم باز مآپ میشن؟!نمیدونستم!!
دیگه ببخشید من دیر کامنت میزارم معمولا 2 روز یه بار به سایت سر میزنم حاجی.خوش باشی عزیز.

188.159.204.197
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 13:08
Khaab Abad

اگه دارین اجرای زنده یگانه رو با فرزین مقایسه میکنید پس موفقیت آلبومهای یگانه رو با آلبومهای فرزین و محبوبیت آهنگهای یگانه رو با آهنگهای فرزین مقایسه کنید که عادلانه باشه! مطمئنا خودتون هم به این نتیجه میرسید که یگانه خیلی موفقتر از فرزینه اولش نمیخواستم اینو بگم اما بعضی از دوستان نمیدونن که کجا باید درباره ی هنرمند محبوبشون حرف بزنن حرفم با اونهاست

109.110.180.218
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 20:43
انوشیروان

حرفات خیلی اصولیه عزیز ... ببخش اگه اوایل یه کم خشک باهات صحبت میکردم.. فکر میکردم تازه به دوران رسیده ای ...من علاقه دارم بیشتر باهات در ارتباط باشم اگه دوست داری این ایمیلمه ادم کن.با آدمایی مثه تو بحث کردن مزه میده :)
joe_exhausted@yahoo.com
موفق باشی

151.245.104.229
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:37

جالبه یک نظر که دوبار با دو اسم ارسال میشه تایید میشه و مال من که نوشتم جاست یگانه ، خیر !

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:43

محسن یگانه محسن چاووشی رضاصادقی همهگی خواننده های خوی هستن ولی خداییش چرا محسن یگانه
اینقد توهین میکنه به همه گیر میده اگه موفقه خب چاووشی هم موفقه چراچاووشی به کسی گیر نمیده برعکس هرگاه بهش توهین کردن همیشه سکوت کرده ...من عاشق اینکارشم ...

به اخلاق اهمیت دهیم ...

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 01:29
afsoon

ببخشیدا ولی چرا حرف الکی می زنید محسن کی به کسی توهین کرد برعکس اون بود که هر وقت حرف حق زد بهش توهین کردن و تخریبش کردن محسن یگانه اومد یه انتقادی از چاووشی که دوست چندین سالشه کرد اونوقت یه مشت تخریب چی با اسم طرفدارای فهمیده و با ادب چاووشی اومدن دعوا راه انداختم به محسن توهین کردن بدبختی محسن اینه که مثل بعضی دروغگو و ریا کار نیست و همیشه صادقه و حقیقتو می گه دروغ گو نیست به خاطر همین همیشه به خاطر این که یه عده جنبه ی حقیقتو ندارن بهش توهین میشه و اخر سر هم گناهکار میشه
موسیقی ما تایید کن خواهش می کنم

92.50.56.239
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 11:48
yeganeh sadat mohammadi

وقتی "طرفداران ِ "همین خوانندگان نه خودشون انتقاد های محسن یگانه رو "توهین " تلقی میکنن دیگه صحبت از اخلاق نکن شما :-"
اووووووووووووف..که بعضی از خبرنگارنما ها از بزرگ نمایی و دامن زدن به همچین خبرای کذبی چه معروفیتی به دست اوردن :-"

151.244.196.42
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:29
danesh jamshidi

در جواب افسون :

درباره محسن چاوشی:

«نشکن دلمو» از ساخته های من است. شاعر و گیتاریست آن کار من بود، نه محسن چاوشی. برای پریدن به محسن چاوشی این را نمی گویم اما خیلی ها این قطعه را به نام او می شناسند. هیچ وقت این اتفاق برعکس نیفتاد که با یک تراک محسن یگانه معروف شود. من در مورد چاوشی هیچ وقت نظر مغرضانه ای نداشته ام ولی امیدوارم کسی هم مغرضانه برخورد نکند چون دوست دارم موزیک های بهتری از محسن بشنوم از او انتقاد می کنم. کاری هم به دوستی مان ندارم بلکه فقط از طرف یک طرفدار با او حرف زدم. خیلی ها می خواهند از خیلی چیزها سوء استفاده کرده و اتفاقات کوچک را بزرگ جلوه دهند. (گفت و گو با سایت موسیقی ما)

پاسخ چاوشی: سکوت...

درباره بنیامین بهادری:

نمونه عینی آدم هایی که از خود بی خود شدند کسی نیست جز بنیامین بهادری. او که حتی درک درستی از هفت نت موسیقی هم ندارد، به راحتی کل جامعه هنری ایران را زیر سوال می برد و به آنها بی احترامی می کند. چرا ما باید لنگ یک سری افراد بی هنر باشیم که سر یکسری اتفاقات خاص رو آمده اند و فکر می کنند که موجشان ماندگار است. بفرمایید، این هم آلبوم جدید بنیامین!

چرا ما باید اجازه بدهیم که یک «بچه»، یک بچه از لحاظ هنری، بیاید و در صحبت هایش این همه هنرمند را زیر سوال ببرد؟ آلبوم دوم همین آقا همه انسجام بازار موسیقی ما را بعد از عید از بین برد. او به شعور مردم ما توهین کرد و تازه دو قورت و نیمش هم باقی است. (گفت وگو با مجله همشهری ماه)

پاسخ بنیامین: سکوت...
درباره فرزاد فرزین:

من واقعا با او رفیق بودم. اگر یادش نرفته باشد، می داند که چه کمک هایی به او کرده ام! ای کاش فرزاد حداقل رعایت می کرد و حداقل یکی از قطعاتش بی اندازه شبیه «سکوت» نبود. اینقدر راحت با قطعه من بازی نمی شد و ملودی ام به سرقت نمی رفت.

فرزاد بهتر است قاطی این بازی ها نشود. قاطی شدن در این جوربازی ها برای این دوستان دو سرش باخت است. در مورد»سکوت» یک نیمچه سرقت هنری شکل گرفت و این اصلا چیز جالبی نیست. حالا هر کس هر جوری که دلش می خواهد فکر کند. (گفت و گو با هفته نامه یکشنبه)

پاسخ فرزین: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این موارد ندارم وهمیشه در زندگی ام سعی کرده ام که دوستی هایم را حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت هایی که شده، سعی ام این است که دوستی ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچکترین شناخت و درکی از موسیقی دارند، به خوبی می توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه ای ندارد. مردم بهترین قاضی اند که در مورد همه چیز می توانند نظر بدهند.

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 13:31
afsoon

ببخشید این که محسن از حق خودش دفاع کنه توهینه ؟
شاعر و اهنگساز نشکن دلمو محسن بوده خب نباید اینو می گفت؟قضیه ی بین محسن و بنیامین تموم شده و حالا که 2 خواننده هم با هم اشتی کردن نمی خوام بحث و باز کنم
که دوباره دعوا بشه مسلما قصد شما هم از مطرح کردن این موضوع جنگ دوباره ی بین طرفداراست
همه می دونن چه اتفاقی افتاد
در مورد فرزاد فرزین هم که دیگه نیازی به گفتن نیست همه جریانو می دونن و خبر دارن حق با کی بود شما هم کاملا قصدت از نوشتن اینا مشخصه "جنگ بین یگانه ای ها با طرفدارای بقیه ی خواننده ها "
الام من بخوام هر جوابی به شما بدم یه دعوا ایجاد میشه پس این که چیزی نمی گم به خاطر اینه که محسن از طرفداراش خواسته اوضاع رو اروم نگه دارن نه این که جوابی برای حرف های خنده دار شما که فقط کپی پیست بی فکر و اطلاعات قبلی از مقاله های مختلفه ندارم
justyeganeh

86.57.39.111
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:07
نیما

دوست عزیز اقای دانش اگه اینکه محسن میگه نشکن دلمو واسه ی منه توهینه به اقای چاووشی که بحثش جدا !!! در مورد قسمتای دیگه حرفشم فقط نظرشو گفته فکر نمیکنم از توش بشه تخریبی پیدا کرد!!! در ضمن خود محسنم یکی از طرفدارای چاووشیه واگه قصدش تخریب بود تو نظر سنجی های همین سایت هیچوقت البومای ایشونو تائید نمیکردو بهش رای نمیداد!! لطفا یه خورده منصف باشید

2.190.188.60
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:20
مائده کلانتری

اول که واقعا برام جای سوال داره.. چرا هر وقت یه تایپیکی از محسن یگانه زده میشه یکی میاد یه چیز قدیمی رو میگه و جنجال راه میندازه؟!؟! واقعا چرا ؟!؟!؟
بعدم دوست محترم میشه بگی کدوم توهین؟!؟شما به چی میگی توهین؟!؟ به انتقاد از دوست!!؟ خوبه میگی سکوت کرد محسن چاووشی .اون کسایی که دامن زدن یه مشت طرفدارنما بودن .همینایی که خود آقای چاووشی از دستشون ناراضی بود ..
اخلاق یعنی درمورد دیگران قضاوت نکنید.. اخلاق یعنی به دیگران تهمت نزنیم...
اخلاق یعنی جوسازی نکنیم.. اخلاق یعنی فقط ادعا نکنیم و به چیزی که میگیم عمل کنیم...

37.98.83.58
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:26
saber1550

خب نظرتون رو خوندیم
خب یه سوال..هدفتون چیه از این حرفا....
ضمنا یکی هی این حررفای یگیانه رو کپی نکنه
اولا این متن ها جو بودن که یه خبرنگار نما ایجاد کرد
دوما جریان ها رو کامل نمیدونید روشون بحث نکنید
تو همه شون محسن یگانه حق بود و همه هم دونستن...

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:07
danesh jamshidi

خانوم افسون خیلی وقته دوره ی این حرفا که (شما قصدت اشوبه و خراب کردن اینه اونه و میخوای طرفدارارو بجونه هم بندازی و ..) تموم شده.. دورش تموم شده خواهرم اگه حرفی داری بگو استفاده کنیم..
درمورد چاوشیم : مگه چاوشی اومده گفت که اهنگ ساز کاره؟ مگه گفت شاعره که یگانه اونجوری پرید بهش؟!
شعر مال یگانه بوده تنظیم چاوشی بوده گیتارو یگانه زده و اهنگسازیم کاور یه کار ترکیه ای بوده با کمی تغییر تو ریتم اجرا.. این کهاز نظر مردم به اسم چاوشی تموم شد به خاطر قدیمی تر بودنش بود و محبوبیت اون زمان. خودش ادعایی نکرده که رفلکس یگانه اینطور بوده.

نبما جان: من کاری با توهین و غیر توهین ندارم.. با لحن اروم و ملایم تری میگفتبهتر نبود؟..بشین و بتمرگ با هم خیلی فرق داره! در ضمن اینا خوبه شه مصاحبه رو کامل بخونی عینا گفته دوره ی چاوشی تموم شده! بعد گفته چون من دوستشم اینو میگم!!!!!!

2.190.3.138
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 20:58
Khaab Abad

چرا یه عده هوادار نما در مورد یگانه اینجوری قضاوت میکنن ؟ یگانه آدم صادقیه فقط همین نقش بازی نمیکنه و خودشه شما خوشت میاد یه نفر در موردت اینجوری قضاوت کنه ؟ نه انصافا خوشت میاد؟ بهتره که یه طرفه به قاضی نریم

109.110.181.196
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:49
Khaab Abad

میگن خدا دوبار میخنده یه بار هم مثل همین الان که یه عده دارن نهایت تلاششون رو میکنن که یگانه رو زمین بزنن که البته نمیتونن و موفق هم نمیشن!

109.110.183.188
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 01:35
انوشیروان

محسن یگانه هیچ وقت به هیچ کسی هیچ توهینی نکرده ... تنها بدیش (البته خوبیش) اینه که میخواد هم خودش صداقت داشته باشه و از کسی نترسه چون نیازی به کسی واقعا نداره خودش هم نوازندست هم تنظیم کننده و هم غیره... هم اینکه میخواست به عقیده من اخلاق صادقانه رو رواج بده بین موزیسین ها و هرچی به دل هست به زبون بیاره...ولی به قول خودش ((خسته شدم و خواستنیام کم شد ...خودمو کشتم از دینا بهشت بسازم ولی نمیدونم چی شد ... جهنم شد...))

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 13:57
نیما

دوست عزیزم اقای دانش من نمیدونم کجای صحبتم با لحن بد بود که شما ناراحت شدین !! اتفاقا خیلی تلاش کردم از لحن ملایم استفاده کنم!! در هر حال اگه ناراحت شدی معذرت دوست عزیز !! من درسته خواننده محبوبم یگانه ست اما برای همه ی خواننده ها و طرفداراشون احترام قائلم!!! با ارزو موفقیت برای همه دوستان لطفا بحث و جمعش کنید بعد این پست پستای دیگه هم زده موسیقی ما لطفا از اونا هم دیدن بفرمایید!!!! و در انتها به نظرم بدترین صدا و خواننده رو زمین حداقل 5 نفر هستن که دوسش داشته باشن و ما باید به احترام اون 5 نفر هم که شده به اون صدا توهین نکنیم!!! الیته دوستانی که نام برده میشن ! یگانه . چاووشی . صادقی . فرزین . و خیلی های دیگه جز بهترین خواننده های ایران هستن!! این فقط یه مثال بود!!

2.179.28.184
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:12
نیما

دانش جان منظورتو بد متوجه شدم !!!! شرمنده ! این که محسن لحنش چه جوری رو کار ندارم !! اما بعضی وقتا نوع خوندن ادما هم بی تاثیر نیست !! بعضیا دوست دارن خوب برداشت کنن بعضی ها هم بد!!! بعضی ها هستن که از یه جمله برداشت کاملا متفاوتی دارن !!! البته گاهی شیطنت بعضی از خبر نگار نما ها هم بی تاثیر نیست !! ودر انتها اینو هم قبول دارم که محسن اشتباه زیاد کرده !! و یکی از اونا هم زیادی صادق بودنشه !! بعضی وقتا به دروغ تعریف کردن و به به و چه چه کردن از صادق بودن بیشتر میصرفه!!! ادم باید ظاهرشو نگه داره !!! اما متاسفانه محسن ظاهر و باطنش یکیه!!!

2.179.28.184
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:21
مائده کلانتری

خوبه دورش تموم شده !! پس شما عادت داری چیزی که قدیمه رو هی به جریان بندازی!؟!؟
دورش تموم شده ولی ما یادمون نرفته .چون میدونستیم هستن کسایی که نبش قبر کردن بلدن ..اگه یادمون میرفت الان اینجا باید هی برا شما توضیح میدادیم...

دیگه داره این بحثا لوس میشه. اه .. :/

80.242.5.207
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 23:08

دمش گرم اقا محسن

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 00:31

محسن یگانه تکه تو ایران....بهترین خواننده ی ایرانه.....

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 02:59

عزیزای من شما که همش میگین جشن بود و هر خواننده ی دیگه ای هم بود همینقدر میرفتن باید بهتون بگم که چند روز قبل از جشن تو همه کوچه پس کوچه ی ساری و حتی شهرهای اطراف حرف این بود که یگانه قراره بیاد. آره عزیز من نمیگم که همه آدمای توی جشن،ولی اکثر اونا برای محسن عزیز اومدن . جالبه بدونین وقتی من و دوستام رفتیم تقریبا همه صندلیها پر شده بودن همینجور که داشتیم میگشتیم ردیفای اول چند تا صندلی خالی بود که ما رفتیم اونجا بشینیم یه خانومه تقریبا 40 ساله جلویه ما رو گرفت و گفت من از ساعت 5 به خاطر محسن یگانه اومدم اینجا واسه خودم و بچه هام جا گرفتم.آره عزیز محسن حتی اگه اینجا کنسرت هم بزاره همه بلیط هاش فروش میره .
محسن جون واقعا دمت گرم شب به یاد ماندنی بود

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 05:03

اقایون و خانومایی که میگید چون جشن بوده و رایگان همه رفتن...توی فیلم هم هست که خودم گرفتم محسن یگانه قولی بود که تو سه جشن گذشته که هر دفعه بنا به دلایلی کنسل میشد قولش و به مردم داده بودن اگه جشن اجرا میشد و محسن نمی اومد مردم خودشون انقد داد و قال میکردن که مسیولین ابروشون مسرفت سری قبل با یگانه هماهتگ تکرده قول دادن ملت به خاطر محسن جمع شدن اما نیومد کلی مسولیین عذر خواهی کردن تازه خیلیا تو خیابون موندن و نتونستن خودشون و برسونن خیلیا هم دوست داشتن فقط و فقط واسه 4تا اهنگ محسن بیان یه سری مسافرت بودن یه سری مشکل داشتن اما بازم دم ما مازنی ها گرم به شخصه دیدم از اطراف خیلی بودن...این جمعیت از شهرهای دیگه هم هستن همه به عشق محسن اومدن

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 06:33

جو دادن 50 هزار تاییه موزیک ما!!استاد جو دادنین خدایی خصوصا آرتین ولی الهی نشون داد استعدادش از همه بیشتره تو این راه!
تو رو به خدا نکنید این کارو با اعتبار خودتون.حال برای هر نامی که میخواد باشه!این ناما تا ازشون انتقاد کنید یا کمی بی اجازه برید پشت صحنه برای مصاحبه(یادتون که نرفته همین اخیرا یکی از همین یگانه های دوران چه کرد باهاتون) یا کلی یاهای دیگه نشونشون رو به سمتتون میگیرن و بدونید شما باید حرمت مسجد رو نگه دارید که همون اعتماد مردم به شماست...

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:29
saber1550

جووووووووووو؟؟؟؟؟؟
فیلم های کنسرت رو ببین
من خودم اونجا بودم
چندین هزار نفر بیرون مونده بودن
خیابونای منتهی هم پر بود
چی میگی؟

151.247.72.240
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 06:08
شریف

پس یعنی رفتی کنسرت بلیطم خریدی خب قیمتش چند بود؟!نه بگو دیگه بگو نه؟!عزیزم این خبر رسانی نیست که جو رسانیه!آخه این تیتر چیزی به آقاتون سرورتون تاج سرتون!اضافه نمیکنه که کمم میکنه.طرف میاد تو پیج میبینه نوشته جنگ شادمانی برای عموم آزاد وا میره از تیتره اشتباه! خب اگه گروه رقص کردی هم رفته بود از اینم شلوغتر میشد رقص و پایکوبیم توش بود!آخه گلم این جمعیت چند درصدش مامان بابن؟!چند درصدش بچن؟! چند درصدش بابا بزرگ مامان بزرگن اومدن نوه گردونی؟!چند درصدش آبرو رهگذرن؟!چند درصدش اصلا یگانه میشناسن؟!والا تو بگو 20 درصد!به خدا با تخفیف گفتم!بی اونکه طرفداری کنم اگه شادمهرم بود شاید حداکثر 50 درصد میشناختنش با اینکه روزی که رفت فقط خودش استار بود و بس!اینهمه دست زیاد نبود!حالا باز بیاید بگید حسودین چشم ندارین!والا من که میگم خوش به دل یگانه حتی اگه همه رفته بودن صف نون سنگک!میدونی چه افتخاریه چه حالی داره اجرا واسه این جمعیت؟!نوش جونش.ولی هنوز میگم اصل خبر مخدوشه!!

188.159.206.109
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:24
مائده کلانتری

شما و دوستانتونم نشون دادین استاد بی مورد نظر گذاشتنید...
خوبه خودتونم نوشتید "بی اجازه"!!!! یه جا همین بی اجازه میشه حق صاحب اثر یه جا اشکالی نداره!! عجیبه والله...

دفعه بعد میگیم ب.ب گزارش بده براتون شما هم دست خالی از تایپیک یگانه بیرون نرید...

80.242.5.207
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 16:10
saber1550

الان شما داری جو میدی یا موسیقی ما ؟
دوست گلم....
اسم محسن یگانه از بنر زده بود بیرون...
چندین هزار نفر تو همین فیس نوشتن که به خاطر محسن میزن
ضمنا اولش یکی از بچه های جاستی گفت کنسرت هست ولی بعدش آرش حسینی نوشت که 99درصد منتفی هستش...باید بودید و میدید که بچه ها چه حالی شدن وقتی حس کردن لغو شده...
لطفا رعایت کنید!

213.171.205.131
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 10:45

دلیل رقتن این تعداد بی شک اسم محسن یگانه بوده که تو بنر های تبلیعاتی بوده..والا تا حالا کلی از این جشن ها بوده و هیش وقت همچین تعدادی نرفته بودن

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 11:38

50 هزار ...

به نظرتون برای محسن چاووشی چقدر میاد ...

شرط میبندم 150 هزار تا ...

حاظرید شرط ببندید ...؟

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:29
saber1550

محسن چاوشی از دست شماها میخواست فرار کنه
به خدا!

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 21:02
Khaab Abad

دوست عزیز کامنتت هیچ ربطی به این صفحه نداره برو تو صفحه ی هنرمند محبوبت کامنت بذار

109.110.181.196
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 21:47
حسام تاجکی

اینکه میگم معلومه طرفدارای کدوم خوانندن که میخوان تخریب کنن اینجا معلوم میشه. شما حالا ببین چاووشیتون براتون کنسرت میزاره؟؟؟ بعد بیا اینجا نظر بده.

91.98.205.8
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 01:26
انوشیروان

لا اقل یه چیزی بگو بگنجه ...من الان درگیر این شدم که ۱۵۰ هزار نفر رو تو کودوم سالن میخواین جا بدین آخه؟ جواب این سوال بده تا برم سراغ سوالای بعدی...

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 11:12
sadaf

نه من از شما میپرسم اخه اصلا چه ربطی داره ما داریم درمورد یه نفر دیگه حرف میزنیم باشه اصلا 150 هزار نه اصلا 200 هزار نفر بیان خب که چی ؟ یعنی فکر کنم اینجا پیجی نباشه که درمورد چاوشی عزیز حرفی زده نشه اونم وقتی هیچ ارتباطی نداره

5.201.226.29
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 13:33
omid gholizadeh

داداش 150 هزار تا چیه ؟؟؟ 500 هزار تا میان!!!!!!!

ولی به خدا
به قرآن
اینجا جای این نظر نبود!!!!
چرا .....

یا علی...

37.19.88.234
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:30
مائده کلانتری

شما اول بیا بالا جواب اون کامنتتو بده بعد میام درمورد این یکی کامنت بی موردتم هم حرف میزنیم!!

شرط بندی هم حرومه. برو داداش خدا روزیتو جای دیگه گذاشته...

80.242.5.207
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:17

اصلا هیچکس واسه خاطر محسن نرفته!! این یه جشن بوده که از محسنم دعوت کردن ایشونم پذیرفته !! و شهردار محترمم فقط واسه قشنگی وتزئین شهرشون از پوسترا وبنر های محسن در ابعاد بزرگ استفاده کرده !! ایشون که مطمئن بوده به خاطر مجانی بودنه جشن همه ی مردم شهر میریزن اونجا دیگه چرا این کار و کرده نمیدونم !!!ا همه ی اینا درست !!!لان که چی مثلا ؟؟ مگه این اولین اجرای محسنه که انقدر اصرار دارین مردم به خاطر یه چی دیگه رفتن !!! محسن بار ها و بار ها کنسرت گذاشته تو شهر های مختلف بدون خالی بودن حتی یه صندلی !! در ضمن دوستی که میگی نباید شرکت میکرد !! چرا اونوقت !؟ شب عید بوده محسنم خواسته 4تا اهنگ بخونه دل مردمو شاد کنه !! این دفعه یادم باشه بگم بیاد از شما اجازه بگیره!!!!!!

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:30
saber1550

لایک!

151.247.72.240
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:35
Khaab Abad

موافقممممممم !50000 نفر هم خیلی زیاد نیست که باهاش بخوایم میزان محبوبیت یگانه رو بسنجیم معلومه که خیلی محبوبتر از این حرفاست . استدلالهای عجیب غریب بعضی دوستان هم چیزی رو ثابت نمیکنه مطمئنا اگه این پست مربوط به هنرمند محبوب خودشون بود این حرفها رو نمیزدن

109.110.183.188
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 01:15
انوشیروان

واسه فهمیدن میزان محبوبیت محسن اونایی که دنبال تخریبن برن سایت رادیو.ج رو بالا بیارن ببینن تراک باور کنم کیه که با ۲ و صد هزار پلی شدن در صدر هستش...میفهمن کی تو ایران الان حرف اولو میزنه ...در ضمن هیچکودوم از اون ۴ هنرمند که یکی از دوستان ذکر کرده بود هم به گرد پاش نرسیدن..تمام

151.245.110.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 02:12
هستی

شماها راست میگید اینا از روی جو و حسادت زیاد میاند و نظرایی که به درد خودشونم نمیخوره میذارند از ارزش محسن یگانه هرگز و اصلا با این نظرای الکی که پیش ما کم نمیشه هیچ تازه زیادتر هم میشه با این نظرای الکی که چشماشونو درست باز نمیکنند و میذارند تازه ارزششون بالاتر هم میره ها ها ها ها هههههههههههههههههههههههههههههه

2.183.144.176
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 16:50

bazam hasoda terekidan

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:03

پس کنسرت تهران چی :(
مگه محسن تو مصاحبش نگفته بود انشاا... شهریور در
تهران کنسرت دارم ، پس چرا خبری نیست !!!

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:20
saber1550

هفته اخر شهریور اگه خدا بخواد

151.247.77.38
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:21

حتما خوندن 100 هزار نفری سکوت در آزادی هم دروغه؟!! هه هه
بابا چرا جو میدید؟
خواننده مورد علاقه تون بود هم همین حرفا رو میزدید
همه میدونن که یگانه در بد ترین حالت از نظر تعداد طرفدار بین 3 تای اوله ایرانه....
شک داری؟

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:31

دوستان عزیز تخریب گر این حرفاتون ما رو وا داشت تا یه فکرایی بکنیم...
بمب خبری جاستی ها در راه است
به زودی....

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:43

آقا اصلا قبول کردیم که هیچ کس به خاظر یگانه نرفته!!!!!!!
خب؟

رکورد شکنی رادیو جوان رو چی میگید؟
شکستن رکورد نظرات موسیقی ما چطور؟
شکستن رکورد تعداد رای موسیقی ما چطور؟
شکستن رکورد شبکه شما چطور ؟
و........ چطور؟
چرا منکر حقیقت میشید اخه...

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:01

ضمنا گفتم ولی بازم میگم...
بمب خبری در راه است...
ببینیم اونو چجوری میتونید انکار کنید؟؟؟!!!؟؟؟
یعنی یه جوریه که اصلا نمیتونید حرفی بابتش بزنید....
درسته هنوز کاری نکردیم ولی تجارب گذشته بهمون میگه...خدا با ما هستش...
محسن یگانه ، یگانه است
جاست یگانه....

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:39

شد یه خبر از محسن یگانه بذارن سر و کله حسودا پیدا نشه؟!

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 12:21
saber1550

مگه میشه؟

151.247.77.38
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:33
مائده کلانتری

دقت کردین!!؟ واقعا همیشه هر وقت یه خبر از محسن یگانه گذاشته شد یه سری اومد یه چیزایی گفتن که فقط موجبات خنده و شادی دیگران رو فراهم کردن بعد غیب میشن تا خبر بعد !!

80.242.5.207
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 20:20
danesh jamshidi

شما چرا خود خوری میکنی بخند مثه بقیه!!!!

2.190.12.94
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 22:02
مائده کلانتری

اتفاقا میخندیم . بیشترین لبخندم به کامنتای تو میزنیم...
:))

5.201.228.249
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 20:46

هر شب تو ماه رمضون نزدیک خونمون جشن بود اتفاقا یه شب محسن یگانه هم اومده بود ولی من خبر دار نشدم بعد از ماه رمضون تو آپارات دیدم هر شب تو محلمون جشن بوده و هر شب یه خواننده میومده .
چقدر حیف :(((((((((((((((((((((((((

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 01:37
saber1550

فکر نکنم محسن بوده باشه....
محسن ماه رمضون اجرا نداشت...

162.216.19.81
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 15:49
mah3a

آقا صابر من از دوستام شنیدم که محسن یگانه و محمد علیزاده و ............ تو دریاچه ی چیتگر اجرا داشتن . کلیپ محمد علیزاده رو تو آپارات دیدم . محسن یگانه رو نمی دونم راست و دروغش با دوستام که گفتن اومده بود . ولی من کلا با ینجور برنامه ها موافقم . همه ی مردم که نمی تونن برن برجج میلاد و یا کنسرتهایی که با هزینه ی بالا تو شهراشون برگزار میشه . دست محسن یگانه درد نکنه که قبول کرد و رفت :)

2.191.74.230
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 16:23
saber1550

اوکی 100% همه موافقن
حالا بعضی ها دو تا فیلم کنسرت دیدن بحثش فرق داره !!!!!
ضمنا تا اونجائی که من میدونم محسن ماه رمضون اجرا نداشت...
به هر حال ممنون

88.208.221.254
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 21:45

اینهمه بازدید اینهمه کامنت تخریب کننده نشان از محبوبیت بیش از حد یگانه داره و اینکه طرفدارای کدوم خواننده اومدن اینجا تا یگانه رو بکوبن اینهم کاملا مشخصه ولی هر چیزی یه جایی داره. محسن یگانه از چشم ما یگانه ایها نمیوفته چون ما با آهنگاش زندگی کردیم.
just yeganeh.

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 22:30

یه سری چش دیدن 50000 رو ندارن

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 01:22

از این دنیای بی احساس ... یه روز حقتو میگیریم
به آتیش میکشیم هرجا .... نباشی یا که تو دوری
هنوز پشت سرت هستیم ...
مثه سابق ...همونجوری

پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 13:02
Khaab Abad

هنوز پشت سرش هستیم مثل سابق همونجوری...

109.110.180.218
سه شنبه 22 مرداد 1392 - 02:50

سلام
بازم محسن یگانه جون رکورد رو شکست
محسن یگانه تو ایران رقیب نداره
بعضی ها دارن از حسودی میترکند میگند مجانی بوده
بعضی ها واقعا از موسیقی چیزی نمیدونند و میان اینجا برای بهترین خواننده ایران(محسن یگانه)نظر میدن
شماها که چشم دیدن محسن یگانه رو ندارین هیچی نگید
محسن یگانه عاشقتم و بی صبرانه منتظر کنسرتت تو تهران هستم
Just Mohsen Yeganeh

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 02:56

اووووووووووووووووووووووووووووووووووه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببنید اینا همینطوری الکی میاند یه چیزایی میگند که به درد خودشونم نمیخوره چرت میگند فقط از روی حسادت تعصب شاید هم جو ارزش محسن یگانه که پایین نمیاد تازشم خخخخیییییللللیییی بالاتر میره پس به همین خیال باشید هههههههههههههههههههههههههه

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 11:00

محــــــــــــسن هلــــــــاکتیـــــــــــم ♥ ♥ ♥
تا ابــــــــ ــــــد یگانـــه ای به خدا^_^
"جــــــــــاســ ـت محــ3ــن یـ ـــگــانــــ ـــهـ"

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 14:25

دوستان هر کسی یه نوع موسیقی دوست داره !! حالا چون من کلا موسیقی سنتی دوست ندارم دلیل نمیشه بگم موسیقی سنتی افتضاحه فاجعه ست و از این حرفا!!! چه بسا خیلی بهتر از موسیقی پاپ هم باشه !! در مورد خواننده ها هم همینطور!! اگه قرار بود همه مردم سلیقه هاشون عین هم باشه که این همه تنوع نبود!! من خودم همه نوع موزیکی گوش میدم !! هرچی که واسم جالب باشه از هر خواننده ای !!! اما حالا چون با یگانه بیشتر ارتباط برقرار میکنم نباید بگم بقیه خواننده ها خوب نیستن!! همین میشه که انقدر تو همه چی عقبیم !!! به جای تخریب بیاین حمایت کنیم از همه!! چون تو موزیک متاسفانه خواننده ها جز مردم هیچ پشتیبانی ندارن !!! الانم مردم به هر دلیلی که رفتن اونجا یگانه واسه ی اونا خونده !!! این یه اتفاق خوبه !! اگه حمایت بشه مسئولین بازم به فکر برگزاری اینجور مراسما میفتن !! کم و کاستی هاشم برطرف میشه به مرور زمان !! لطفا در مقابل هر چی که خودتون دوست ندارین سریع گارد نگیرین !!!

پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 12:59

اولا میشه گفت کنسرت چون چند اهنگ اجرا کرد...
دوما من خودم و همه ی خوانوادم بودیم و مطمئنا میشه گفت اکثرا برای محسن یگانه و حمایت از شهردار محترم اومده بودن ...
سوما فردا شب این جشن مرتضی پاشایی در ساری کنسرت داشت که باز هم چند هزار نفر بلیط خریدن و مرتضی پاشایی مجبور شد در 5 سانس اجرا کنه که در سانس 4 و 5 هم مهدی احمدوند مهمان ویژه بود ... حضور دوباره یگانه برای یک کنسرت حتی با بلیط باز هم هواداران ساروی رو برای خرید بلیط سازیر میکنه ... شک نکید ... امیدواریم همه ی خواننده ها به زودی بیان به ساری با این همه عشقی که در ساری برای موسیقی وجود داره...

پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 15:44

محسن یگانه همیشه بهترینه ... هر کی ازش بد میگه معلومه که یا موسیقی نمیدونه یا حسوده ... به نظر ما اون بهترینه ... حرف بقیه هم هیچ اهمیتی نداره ...
محسن یگانه ی عزیز تو فوق العاده ای

جمعه 3 آبان 1392 - 13:50

ینی حال میکنم ک انقدر بحث راجع به محسن هست. این خودش یعنی ی موقعیت بالا ی موقعیت دست نیافتنی! واسه همینه ک انقدر مخالف داره. معمولا کسایی ک خیلی موفق و محبوبن مخالفم زیاد دارن. از اینکه وقتی محسن ی کاری میکنه زمین و زمان میخوان کوچیک نشونش بدن حال میکنم. یگانه فقط محسن

یکشنبه 19 آبان 1392 - 15:22

من نمی دونم چه اتفاقی توی "ساری" افتاده که هر هفته یک کنسرت اونجا برگزار میشه...خداییش تعجب برانگیزه...من اخبار موسیقی رو دنبال می کنم ندیدم هیچ کجا اینهمه پشت سر هم کنسرت بذارن...می تونم بگم تقریبا همه کله گنده های پاپ امسال یه کنسرت رو توی ساری برگزار کردن.شنیدم تا آخر سال دو سه تا کنسرت دیگه هم برگزار میشه...به هر حال دم مسئولان شهر گرم...در ضمن اجرای یگانه هم عالی بود و مردم به خاطر اون بیشتر اومده بودن...من یکی دو روز قبل از تهران با قطار رفتم ساری....جای شما خالی . همه رقمه حال داد....

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 12:43

عالي بود چون خودم بودم محسن يگانه بهترين خواننده هرجا هست موفق باشه

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 12:44

عالي بود چون خودم بودم محسن يگانه بهترين خواننده هرجا هست موفق باشه

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:18

عالي بود خيلي خوب بود افرين به شهردار ساري اقاي مهدي عبوري 26بهمن 1392 كنسرت محمد عليزاده بود با اميد جهان در همون ورزشگاه با هنر مندان كشور خيلي عالي بود منم بودم شما چطور اميدوارم دوباره كنسرت باشه شاد ترين شهر ساري مر30از دوستان

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:23

عالي بود خيلي خوب بود افرين به شهردار ساري اقاي مهدي عبوري 26بهمن 1392 كنسرت محمد عليزاده بود با اميد جهان در همون ورزشگاه با هنر مندان كشور خيلي عالي بود منم بودم شما چطور اميدوارم دوباره كنسرت باشه شاد ترين شهر ساري مر30از دوستان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت پنجاه هزار نفره ی محسن یگانه در ساری! | موسیقی ما