جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
اینجا گوش و دانلود کنید:
«قانون احساس» با صدای «مجید خراطها»
موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «دیگه میرم» پس از سکوتی کوتاه مدت و انتشار نخستین آلبوم رسمی خود، نخستین تک قطعه خود را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد.

«مجید خراطها» که در بین اهالی موسیقی دیگر جزو چهره های رسمی و پرطرفدار به حساب می آید، ظهر امروز تک قطعه «قانون احساس» را بصورت مجاز و اینترنتی منتشر کرد تا دوستدارانش اثر جدید پهره مورد علاقه شان را شاهد باشند.

ترانه و ملودی این اثر را خود خراطها سروده و ساخته و «مجتبی لطفی» نیز تنظیم این قطعه را انجام داده است.

سینا کاظم زاده , امیر بقایی , ادیک عزیزی ، احسان نیازی و امیر ثانی از جمله نوازنده هایی هستند که در این اثر همکاری هایی را با خراطها داشته اند.

ضبط , میکس و مسترینگ «قانون احساس» نیز در استدیو راگا (ایمان حجت) صورت پذیرفته است.

این قطعه را که به صورت اختصاصی در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته، می توانید اینجا گوش و دانلود کنید.
قانون احساس
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 20:13

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 1 شهریور 1392 - 11:39

خیلی عالیه . مثلِ همیشه

جمعه 1 شهریور 1392 - 11:50

جوووووووووووونم مجید خراطها سلطانه احساس مجید خراطها

جمعه 1 شهریور 1392 - 12:05

تو اصن میدونی احساس ینی چی اخه؟؟؟؟

جمعه 1 شهریور 1392 - 12:37

بد نبود ولی خوبم نبود

جمعه 1 شهریور 1392 - 12:43

چی بود این ؟!
ملودی بسیار ضعیف و تنظیم تکراری ! خیلی جاها شکست قافیه ای وجود داره !
ایشون همچنان تو کار نفرین و لعنت هستن ! با این وضع میخوایین بهش بگین سلطان احساس ؟!
سلطان احساس کسی نیس جز بابک جهانبخش
موسیقی ما خواهشا تایید کن

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:34
ارش ابراهیمی

سلطان احساس کی ؟ یه بار دیگه بگو ؟ این همه ادعا دارین میومدین تو نظر سنجی ترانه ماه رای میدادین به قول خودتون به سلطا نتون سلطان احساس !! دیگه روزنامه مجلاتم فهمیدن سلطان احساس کیه "جواد یساری نسل ما "

2.189.182.187
جمعه 1 شهریور 1392 - 22:45
mehrshad SH

شما طرفدار بابک جهانبخش هستی... .هم خودت و هم خواننده ی مورد علاقت قابل احترام هستید...

اما بخاطر اینکه لقب استاد مجید خراطها رو به بابک جهانبخش بدی...عی نکن با اینجور نظرات کارت رو پیش ببری...

یه جوری راجع به نفرین و لعنت حرف میزنی که انگار یه جور لباسه که دیگه خز شده...نه جانم...نفرین..لعنت و شکست بیشتر از محبت تو جامعه وجود داره الان...مجید خراطها هم به بهترین نحو ممکن مشکلات جامعه رو با آهنگاش به اجرا در میاره...

2.191.22.40
شنبه 2 شهریور 1392 - 00:43
sofia sadri

تو اصلا میدونی موسیقی چیه اخه نظر میدی

کجاش ضعیفه اخه دوست عزیز چرا اینطوری کامنت میذارید

واقعا واسه این طرزفکرتون متاسفم
من نمیدونم چرا وقتی مجید خراطها اهنگ منتشر میکنه یک عده دست به کار میشن وشروع میکن به اینطور برخوردها
بعدش همیشه هم میان تو قسمت نظرات و

بابک جهانبخش هم واسه طرفدراش ارزش قائلم ولی خداییش مجیدخراطها با اون احساس و ترانه هاش کجا و بابک جهانبخش کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟

بابک جهانبخش صد سال دیگه هم بخونه نمیشه سلطان احساس
بعدش اینجا ننوشته اهنگ بابک جهانبخش
نوشته مجید خراطها

2.185.120.151
شنبه 2 شهریور 1392 - 02:45
متین عبدالهی

ملودی و تنظیم تکراریه؟ میشه بگی با کدم آهنگ تشابه داره؟ این اولین آهنگ مجیده که تو سبک راک خونده شده و از معدود آهنگای محیده که گیتار الکتریک توش به کار برده شده این از این ، بعد فرمودین مجید تو کار لعنتو نفرینه؟ تا قبل این آهنگ همه میگفتن سبک ترانه ش تکراری شده همش خواهش و تمنا میکنه الان که واسه اولین بار این مدلی شعر گفته میان میگن همه ش نفرینه ! بسه بابا تا کی حسادت و تخریب اگه واسه حرفام جوابی داری منتظرم دوست عزیز.( لطفا تایید کنید!!!!!!!! )

185.5.158.165
شنبه 2 شهریور 1392 - 09:11
Alireza 1990

..؟
سبک آهنگ راکه شعر آهنگ هم زیباست
"حالا که غسل کامل کرده چشمام منم از باتو بودن توبه کردم"
نوع خوندن مجید تو ابتدای آهنگ خیلی دلنشین بود موسیقی هم بیان احساساته (زبان بی زبانی)همین که به دل شنونده بشیه کافیه

تو بودی همه دارو ندارم
چی شد هستیمو آخر سر گرفتی

5.121.132.48
شنبه 2 شهریور 1392 - 11:16
melika

من با این که خودم طرفدار بابکم ولی فکر نمیکنم کار درستی باشه وقتی یه اهنگ از یه خواننده دیگه میاد سریع مقابلش جبهه بگیریم.مسلما برای طرفداراش این اهنگ دوست داشتنیه.هرکسی هم یه سلیقه ای داره و یکی رو سلطان میدونه.در ضمن خواهشا واسه جواب دادن البوم اکسیژن رو زیر سوال نبرید.این کار یه کار قوی از بابکه.اصلا هم تقلیدی نیست.

2.178.150.142
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:22
علی ابدالی

دوستان عزیز متاسفانه چون نظراتم تایید نمیشه ، چیزی نمیتونم بگم !
من خودم قبلا کارای مجید رو گوش میدادم ولی به خطر یه سری از مسایل دیگه هیچ علاقه بهش ندارم !
بحث فنی هم نمیشه کرد چون نظراتم تایید نمیشه ! حرفای خیلی زیادی واسه گفتن دارم ولی ...
به هر حال موفق باشید

188.245.13.215
شنبه 2 شهریور 1392 - 13:11
حمید

من نه طرفدار بابک جهانبخشم نه مجید خراطها ولی اگه بیطرف بخوام نظر بدم از نظر تنظیم و شعر و احساس و در کل ارزش موسیقیایی کار بابک جهانبخش خیلی بهتره.
ولی در کل موسیقی ایران ارزش دعوا کردن نداره

188.245.115.52
شنبه 2 شهریور 1392 - 15:41
سجاد الهیاری

ببین من کاری ندارم این قضایا.... فقط در جواب دوستی که گفت تو نظر سنجی مجید خراطها بالاتره...باید بگم منوبارون بهترین قطعه سال شد ....کنسرت میذاریم 10 سانس یه روزه تموم میشه شما یه سانسو نتونستین پر کنین بعدشم من احساسی تو صدای اقای خراطها نمیبینم که بشه اسمشو گذاشت سلطان احساس اگه اسمشو بذارید سلطان تنفر بهتره چون همش تو کار تنفره ... احساس هم بدش هست هم خوب اما اون ارامش صداست که بیانگر احساسه.....دنبال یه لقب دیگه برا خودتون باشید
سلطان احساس فقط بابک جهانبخش

151.238.89.247
شنبه 2 شهریور 1392 - 16:52
محدرضا نوروزی

اگه قرار باشه کسی مثل بابک جهانبخش سلطان احساس موسیقی باشه,
پس به جز تاسف خوردن کار دیگه ای از ما بر نمیاد.
اصلا شما طرفدار سرسخت بایک جهانبخش, ولی ما طرفدارای سلطان مجید دلیلی نمی بینیم که شما بخواین لقب خواننده ی مورد علاقمون رو روی خواننده ی مورد علاقه ی خودتون بذارین!!

در مورد این قطعه هم باید بگم که شما در حدی نیستی که دربارش نظر بدی.
ok?

78.38.129.102
شنبه 2 شهریور 1392 - 21:15
Alireza 1990

در جواب سجاد اللهیاری باید بگم خواننده ات حالا حالا ها باید با خواننده ای دیگه فیت بده همچنین کار تیتراژ هم بخونه و از همه مهمتر هر سال آلبوم بده :))واسه سلطان احساس بودنم که تا حالا 10 تا شعر رو هم ترانه سرایی نکرده فکر میکنم اشتباه میگی ولی صدای خوبی داره اما با شنیدن کاراش احساسی توش نمی بینم

5.117.76.177
یکشنبه 3 شهریور 1392 - 00:23
علی ابدالی

بحث با شما ها بیخوده ! بابک لزومی نداره دم به دقیقه شعر بگه ، کم میگه ولی همش آهنگ هیت میشه ! کل محبوبیت آهنگای خراطها رو جمع کنید به موفقیت آهنگ " دوست دارم " و " من و بارون " نمیرسه ! شما فعلا تیغ ها رو پشت سر هم بزنید ! یه سانس کنسرت رو نمیتونید پر کنید بعد اسمتون خوانندتون رو میزارید خواننده پر طرفدار ؟! بابک تو این ماه 10 سانس کنسرت داره و تا آخر سال رکورد اجرای زنده رو میزنه !
عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش
موسیقی ما خواهشا بدون ویرایش تایید کن ، با تشکر

91.98.90.35
یکشنبه 3 شهریور 1392 - 15:01
ارش ابراهیمی

اهنگ مسافر مجید خراطها تو لیست 5 ترانه های ماندگر ایران قرار داشت اسمی از جهانبخش ندیدم فک کنم؟؟؟!!!!

2.189.181.71
دوشنبه 4 شهریور 1392 - 15:32
poorya kharatha

آقای ابدالی همین آهنگ کنسل به اندازه کل آهنگ های آقای جهانبخش شنیده شده و طرفدار داره ، یعنی توی ایران کسی نیست که کنسل رو نشنیده باشه حتی افراد سن بالا (من اینو با دلیل و مدرک میگم) موفقیت هر کدوم از تراک های مسافر ، خدانگهدار ، آواره و ........ به اندازه کل آهنگ های آقای جهانبخشه
سلطان احساس مجید خراطها
موزیک ما تورو خدا تایید کن

5.119.97.113
یکشنبه 17 آذر 1392 - 14:15
سحر

علی آقاشمااگه خوشتون نمیاد میتونین گوش ندین.....!!!!!

46.225.63.154
جمعه 1 شهریور 1392 - 13:48

سلام... انصافن همه چي فوق العاده بود، ترانه ملودي و صدا كه مثل هميشه فوق العاده و پر از احساس، تنظيم هم فوق العاده و متفاوت با تمالم كارهاي پيشن هستش، خدا قوت به دااش مجيد و همه اعضا گروهش

ممنون موسيقي ما

جمعه 1 شهریور 1392 - 13:50

افتضاح مثل همیشه!همجین خوانندهایی ابرو موسیقی پاپ و بردن

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:20
ali soo

از نظر ما عالی بود........................مجید خراطها ابروی موسیقی پاپ

188.158.98.40
جمعه 1 شهریور 1392 - 22:33
النا

جاااااااااااااااان؟؟؟ ببخشید میشه اسم یه خواننده پاااااااااپ نام ببرید که هر قطعه از ترانش معنی داشته
باشه؟ میشه اسم یه خواننده نام ببری که اگه اهنگش 4 دقیقه باشه یه قطعه رو 3دقیقه هی تکرار نمیکنه
و شنونده رو خسته و زده نمیکنه؟؟
کدوم خواننده با انواع و اقسام مختلف ساز روی صحنه میاد؟؟
فقط سلطان احساس مجید خراطهاس که موسیقی پاپ رو زنده نگه داشته بقیه باید برن خونه هاشون!

78.38.83.6
جمعه 1 شهریور 1392 - 22:38
ارش ابراهیمی

اگه اونطوری بود مجوز نمیدادن بش اهنگ مسافر ابرو بردنه ؟

2.189.182.187
شنبه 2 شهریور 1392 - 01:23
سلطان احساس مجید خراطها

برو تو سایت های بزرگ ببین اهنگ چه غوغایی کرده . همه تون حسودید حسودا اهنگ به این قشنگی همه چی محشر بود

198.7.58.81
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:08
javad mohamadzadeh

عزیزم تکالیفتو نوشتی اومدی اینجا در مورد چیزی کا نمیدونی صحبت می کنی؟
سلطان احساس مجید خراطها داره موسیقی ایرونو جهانی میکنه اووقت یه سری آدم که نمیدونن موسیقی چیه و تا حالا یه ساز از فاصله ی ده کیلومتریم ندیدن میان در مورد موسقی صحبت میکنن من واقعا واستون متاسفم

5.115.161.113
جمعه 1 شهریور 1392 - 14:27

کاملا کاور ه ..یه آهنگ ترکیه اسم خواننده ش Bora Duran آهنگ Gül Senin Tenin

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:31
ارش ابراهیمی

کاملا نه من هردو اهنگو دارم خوانندهی اهنگ اصلش ماهسونه !!!

2.189.182.187
شنبه 2 شهریور 1392 - 00:33
hamed_mk

سلام دوست عزیز
نمی دونم این آهنگ رو که گفتی خودت شنیدی یا نه اما من به گفته ی تو رفتم و این آهنگ رو پیدا کردم اما زیاد شباهت به هم نداشتن !!!

151.247.68.166
شنبه 2 شهریور 1392 - 01:32
سلطان احساس مجید خراطها

اهنگی که میگید من گوش دادم شبیه هست ولی اصلا کاور نیس چون فرق داره فقط کمی شبیه . پس الکی شایعه نکنید

فقط شباهت داره و کلی هم فرق داره جو هم ندید

198.7.58.81
شنبه 2 شهریور 1392 - 02:48
متین عبدالهی

خداوکیلی خودت یه بار هردو رو گوش بده آخه چه شباهتی به هم دارن ؟!!!!! این سبکش پاپ اسلو...آهنگ مجید راک !

185.5.158.165
شنبه 2 شهریور 1392 - 11:05
sofia sadri

کجاش کاوره اخه؟
واقعا نمیدونم چرا میخواید الکی جوسازی کنید و بگید کاوره که چی؟

2.185.127.183
چهارشنبه 1 آبان 1392 - 14:48
X2blue C

کاور نیست و شباهتی هم ندارن چون سبک راک آکوردها و سازهای مخصوص خودشو داره که حتی تغییر در هر کدام از اینا از راک بودن آهنگ خارج میشه همون جوری هم که گفته شد Gül Senin Tenin سبک اش پاپه نمیشه از ملودی پاپ برای سبک راک کاور کنی
در مورد خدا لعنتت کنه هم مثلا میگفت "دوست دارم" گام آهنگ تغییر میکرد و از همون آکوردهای راک خارج میشد (مینور هارمونیک)می رفت تو گام ماژور که دیگه سبک اش راک نمیشد

5.116.131.212
جمعه 1 شهریور 1392 - 14:51

حالا که حرفاتو اینجا کشیدی چرا پس مهلت دفاع نمیدی؟
تو که رفتی ولی ایکاش بودی یه بارم عاشقی رو میچشیدی

جمعه 1 شهریور 1392 - 15:48

دیگه به همه میگید پرطرفدار
طرفدارش کجا بود چند تا طرفدار داره که میرن تو وبلاگش میگن بیاید اینجا نظر بدن واسه مطلبش که نظراتش زیاد باشه فکر میکنید طرفدار داره

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:08
Alireza 1990

تو وب سایتش مگه غیر از هوادار افراد دیگه هم پیدا میشههههه

5.117.90.24
جمعه 1 شهریور 1392 - 22:41
ارش ابراهیمی

چند تا ؟ اگه چند تا بود چهارمین البوم پرفروش نمیشد

2.189.182.187
شنبه 2 شهریور 1392 - 01:31
lmohsen

از دنیا عقبی مگه میشه سلطان احساس ایران کم طرفدار داشته باشه

37.254.27.76
شنبه 2 شهریور 1392 - 02:44
متین عبدالهی

بابا شما دیگه آخرشی. اخه یکم فکر کنید بعد ارسال نظر رو بزنید .
دوست عزیز من مگه تو سایت مجید خراطها هوادارای خواننده دیگه هستن؟ .
هرجا اسمی از مجید باشه هوادارا حمایت میکنن شما ازین بابت که پرطرفداره ناراحتی ؟

185.5.158.165
جمعه 1 شهریور 1392 - 15:50

متن ترانه :

نميگم چي ميگم کي تو سرت بود
يهو دستامو محکمتر گرفتي

تو بودي همه دارو ندارم
چي شد هستيمو آخر سر گرفتي

توي قانون احساسم شديدا همين راهي که تو ميري خلافه
حالا تنها نشوني از من همينه دوسه تا آدرسو خطي که آفه

مطمئنم يه روزي ميفهمي با من چه کردي
سر حرفت باش عزيزم برنگردي

اگه برگردي ميبيني من به گريه هات ميخندم
در اين خونه که بازه در قلبمو رو به تو ميبندم

بعد اين همه زندگي باز تو باهام سردي
خدا لعنتت کنه وابستم کردي

بعد اين همه زندگي باز تو باهام سردي
خدا لعنتت کنه وابستم کردي

حالا که حرفو تا اينجا کشيدي چرا پس مهلت دفاع نميدي؟
تو که رفتي ولي ايکاش بودي يه بارم عاشقي رو ميچشيدي

چقد گفتم نرو دورت بگردم بمونو مرهمي شو روي دردم
حالا که غسل کامل کرده چشمام منم از باتو بودن توبه کردم

يادت باشه که بعد چند وقت اگه تنها شي
حرف قلب من اينه نميخوام باشي

درد من شدي بگو حالا با کي همدردي
خدا لعنتت کنه وابستم کردي

بعد اين همه زندگي باز تو باهام سردي
خدا لعنتت کنه وابستم کردي

جمعه 1 شهریور 1392 - 16:54

قانون احساس بی نظیره
بی شک بهترین آهنگ سال خواهد شد
ممنون از موسیقی ولی این آهنگ دیروز پخش شد
نمیگم چی؟ میگم کی تو سرت بود؟

سلطان احساس
استاد
مجید خراطها

جمعه 1 شهریور 1392 - 18:59

يكم آهنگسازيش جديده واسه مجيد و بلاخره هر هنرمندي دوس داره از يكنواختي در بياد اين قشنگه و صداي مجيدم حرف نداره ولي كلا كاريه كه خواسته فقط يكم تغيير تو كاراش بده با اين حال ما دوستت داريم ...
نمي گم چي مي گم كي تو سرت بود يهو دستامو محكم تر گرفتي
تو بودي همه ي دارو ندارم چي شد هستي مو آخرسر گرفتي
توي قانون احساسم شديدا همين راهي كه تو مي ري خلافه
حالا تنها نشون از من همينه دو سه تا آدرسو خطي كه آفه

جمعه 1 شهریور 1392 - 21:33

شاهکار بود.

جمعه 1 شهریور 1392 - 21:33

با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت موزیک ما

و سلام ویژه خدمت هواداران گل و تعصبی سلطان احساس مجید خراطها

وای استاد خراطها باز با قانون احساس اومد

خداییش معرکه بود جای حرفی نذاشت خیلی بارها گفتم > سلطان احساس مجید خراطها بی همتاست

مثل و مانند نداره توی دل همه ی ما هوادران جای داره

" مطمئنم یه روزی میفهمی با من چه کردی "

" سر حرفت باش عزیزم برنگردی "

و ختم کلام :

عـــــــــــاشقتم سلطان مثل همیشه گل کاشتی و جای حرف نذاشتی

یا علی مدد

جمعه 1 شهریور 1392 - 21:39

تنها سلطان احساس مجید خراطها فقط مجید خراااااااااااااطها

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:13

سایت موزیک ما من امروز صبح نظر گذاشتم و از خواننده محبوبم حمایت کردم اما نظرمو تایید نکردید که هیچ بعد میایید نظر این اقای "علی ابدالی " یا این saeid 1 رو تایید میکنید که قصد تخریب دارن . من که میدونم نظرمو تایید نمیکنید اما مدیر محترم شما با این کاراتون نمیتونید چیزیو ثابت کنید اقای خراطها همچنان در حال پیشرفتن و به اندازه کافی اثبات شدن و نیازی به بعضی چیزا ندارن . امروز هم اهنگ رو دیر گذاشتید واسه دانلود که تعداد دانلود پایین تر بیاد.

سلطان احساس فقط وفقط پروفسور خراطها.

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:20

عالی عالی عالی
سلطان احساس مجیدخراطهاست و بس!

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:24

عالیه...........................بود...............................سلطان احساس مجید خراطها...

کساییی ک میگن ضعیفه هیچ بویی از معرفت نبردنو خیلی حسودن.................

جمعه 1 شهریور 1392 - 22:25

واقعا که لقب سلطان احساس برازنده ایشونه..انشاالله که همینطور بی نظیر به کارشون ادامه بدن.از شاهکاری که به دنیای موسیقی و دوست دارانشون ارائه دادن از صمیم قلب ممنونم. .با آرزوی سلامتی و موفقیت برای استاد خراطها.

شنبه 2 شهریور 1392 - 00:59

واقعا متاسفم براي ايشون .. اين اهنگ كاور اهنگ معروف تركي به نام gul senin tenin هستش كه bura doran و muhsun kirmizi gul خوندنًً...

شنبه 2 شهریور 1392 - 12:16
javad mohamadzadeh

منم واسه شما واقعا متاسفم چونکه معنی هنر رو نمیدونید هنر یعنی تاثیر گذاشتن روی مخاطب من این آهنگی کا شما میگیدو نشنیدم ولی اینو میدونم که کاور بودن اصلا ملاک نیست مهم تاثیر گذاریشه که به بهترین شکل این آهنگ و بقیه آهنگهای سلطان احساس بر روی مخاطباش تاثیر میگذاره

5.115.161.113
شنبه 2 شهریور 1392 - 13:22
sina SINA

شما واسه خودت متاسف باش که ندونسته داری جو سازی میکنی
فرد نسبتا محترم جواب شما و امثال شما ها تو نظرات بالایی داده شد
برو بخون و قانع شو

2.186.141.204
شنبه 2 شهریور 1392 - 15:29
s-alone

ببخشيدا ميشه بگين دقيقا كجاي اين آهنگ شبيه ايني بود كه معرفي كرديد.شما هنوز فرق بين سازهارو نميدونيد بعد ميگيد كاور كرده.
سبك اين آهنگ مجيد راك بوده ولي سبك آهنگي كه گفتيد فرق ميكنه

2.181.241.190
شنبه 2 شهریور 1392 - 22:44
Alireza 1990

کجاش کاور بود فقط میزان دانلود آهنگ gul senin tenin بالا رفت :))

5.117.76.177
یکشنبه 3 شهریور 1392 - 01:07
رسا

دوستان چرا ناراحت ميشين؟!! اين نظر من بود، فقط ميخواستم بگم كه ايشون خلق اثر نكردن، شايد كار دلنشين شده باشه ولي بدونين كار ايشون نيست
در ضمن سطح و كيفيت و امتياز و حتي فروش البوم اخيرش سطح ايشونو نشون داد به همه

212.120.208.189
شنبه 2 شهریور 1392 - 01:09

مجسد جان حرف نداری
مثل همیشه ترکوندی . دورت بگردم
عاشقتم . کور شه هرانکه نتواند دید

شنبه 2 شهریور 1392 - 01:22

واقعا واسه موسیقی که ایشون بشن سلطان احساسش متاسفم !!!!! به کجا رسیدیم.....
قراره از موسیقی احساس خوب بدست بیاریم نه اینکه ناله و نفرین گوش بدیم و از همه چی زده شیم !!

شنبه 2 شهریور 1392 - 02:53
متین عبدالهی

سلطان احساس بابک جهانبخش خوبه ؟ :دی
آهنگ نگران منوببخش و خیلیای دیگه شعرشون مثبت و عاشقانه س .و این هم اولین آهنگ نقرینیه مجیده. مجید نمیخواد سبکش تکراری بشه وگرنه کاراش مثل بابک جهانبخش میشد که آلبومش کامله تقلید کارای قبلیش بود.از چیزی خبر ندارید نظر ندید.

185.5.158.165
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:24
javad mohamadzadeh

ناله و نفرینم مربوطه به احساس در حال حاضر احساس های مردممون همش داره تبدیل میشه به ناله و نفرین پس سلطان احساس عالی گفتن : درد من شدی بگو حالا با کی همدردی خدا لعنتت کنه وابستم کردی

5.115.161.113
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:51
Mahtab Ns

بنده اسمی از آقای جهانبخش نیاوردم.
اینجا در رابطه با آهنگ آقای خراطها قراره نظر بدیم. من آهنگو کامل گوش دادم و هیچ ارتباطی نتونستم باهاش برقرار کنم. طرفداری کورکورانه واقعا درست نیست. شما طاقت انتقاد ندارید و این همون عامل شکستتونه.

213.171.197.150
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:52
کیوان س

هرکس که اندک بویی از احساس برده باشه می فهمه اینجا بحث نفرین نیست ، داره با محبت میگه . به قول خانوم عاطفه مث وقتیکه مادر آدم میگه خدا لعنتت کنه و در واقع داره قربون صدقۀ آدم میره . آخه ظاهربینی تا کجا ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

217.170.248.211
شنبه 2 شهریور 1392 - 21:02
Alireza 1990

دوستانی که تو شعر آهنگ ایراد میگیرند و میگن چرا مجید نفرین و لعنت میکنه و میگه " خدا لعنتت کنه وابستم کردی "

باید بگم تو همین مصرع کوتاه 2 آرایه ادبی وجود داره (پارادوکس-حس تعلیل)
حسن تعلیل:آوردن علتی ادبی برای امری که بتواند مخاطب را قانع کند و هنر آن زیبا یا زشت نمودن موضوعی است و مخاطب آن را از علت اصلی دل پذیر تر می یابد و راز زیبایی آن هم تو همین نکته است (وابسته کردی=حسن تعلیل،خدا لعنتت کنه=پارادوکس)
که حتی مجید واسه وابسته بودنش هم تو شعر کار دلیل میاره (حسن تعلیل)
حالا تنها نشونی از من همینه دوسه تا آدرسو خطی که آفه

خدا رو شکر مجید هم مثل هر خواننده مجاز دیگه کاراشو با تاییدیه وزارت ارشاد روانه بازار میکنه و مجید خراطها هم از این قاعده مستثنی نیست

خوشحال میشم اگه از لحاظ فنی این کار با هم دیگه بحث داشته باشیم و اگر هم نقدی هم بود لطفا بهش اشاره کنید

5.117.76.177
شنبه 2 شهریور 1392 - 23:58
mohammadreza royaei

aMas :
شمایی که دم از هنر می زنید و با هر نظر مخالف خودتون و شخص به ظاهر خواننده تون مواجه میشد فهمشو از هنر و احساس رو زیر سوال میبرین کاش می فهمیدین که سلیقه ی جامعه رو هنرمند باید تعیین کنه...نه سلیقه ی هنرمند رو جامعه! اگر آقای خراطها تونست برخلاف بدی های جامعه که تشکیل شده از نفرین و غمه حرکت کنه و موفق بشه و مخاطب جذب کنه میشه اسمشو گذاشت هنرمند. که من به شخص فکر نمی کنم ایشون بتونن همچین کاری کنند چون وقتی کارای ایشون رو گوش میدم حس میکنم بویی از خوانندگی نبردن...حتی ابتدایی ترین ویژگی های یک خواننده رو ندارن. ناتوانی ایشون در اجرای گام های بلند رو کاملا میشه حس کرد. برای مثال قطعه "تغییر کردی" رو نام میبرم که توش ناتوانی ایشون در اجرای گامهای بلند کاملا معلومه.
به نظرم سطح کارای مجید خراطها اصلا قابل مقایسه با استاندارهای جهانی که هیچ حتی استاندارهای داخلی هم نیست و بهتره به قشر خاص طرفدارانشون که دارن دلگرم باشه(همونطور که میگید طرفداران آقا مجید خاصن!)
فکر نمیکنم مخاطب حرفه ای (و حتی عام) بتونه آثاری که توش از قایم کردن کفش صحبت میشه و بین موسیقیه سنتی و خوندن چاله میدونی و سبک پاپ گیر کرده رو بپذیره.

2.176.223.61
دوشنبه 4 شهریور 1392 - 23:35
javad mohamadzadeh

مهتاب جان از کدوم شکست حرف میزنی از اینکه سلطان احساس تو دنیا تکه اینکه شکست نیست این افتخاریه که نصیب شما نشده و نخواهد شد ما رو نوار بردیم و به خودمون میبالیم که طرفدار سلطانه احساسیم

5.112.80.125
شنبه 9 شهریور 1392 - 13:17
javad mohamadzadeh

محمد رضا خان ... بازم میگم هنر یعنی تاثیر گذاشتن بر روی مخاطب که سلطان احساس بیشترین تاثیر رو میذاره دوما کسی تو هنر موفقه که بتونه خلاقیت داشته باشه و ابداع کننده ی سبک های جدید باشه حالا استاد مجید خراطها تونسته پاپ راک و سنتی رو تو کاراش بیاره کناره هم این نوآوریست نه گیر کردن تو سبکشه سوما منظور از قایم کردن کردن کفش یاداوری خاطره هاست خاطره هایی که شاید هیچوقت از ذهن ما پاک نشه که واسه اینم تو موسیقی هیچ منعی نداره و ضمنا نظر شخصیتو واسه خودت نگهدار چون استاد مجید ایقد مخاطب داره و موفقه ... و در آخر در نقد موسیقی مهم استفاده از اصطلاحات موسیقی نیست وقتی حتی خودمونم نمیدونیم معنی این اصطلاحات چیه و فقط شنیدیم و بیان میکنیم چون کارهای استاد مجید رو هر کسی نمیتونه درک کنه ضمن اینکه باید اینو بپذیریم که استاد مجید یکی از کاملترین هنرمندان ما در عرصه ی موسیقیست کسی که میتونه 11 سازو به صورت حرفه ای بنوازه آهنگسازی میکنه ترانه سرایی میکنه و تنظیمم میکنه که همه اینو میدونن بخش زیادی از این انتقادات نابجا مربوط میشه به طرفدارای رقیب استاد مجید که میخوان با این انتقادات نابجا کارهای ایشون رو زیر سوال ببرن
مرسی از سایت بسیار خوب موسیقی ما

5.115.28.196
شنبه 2 شهریور 1392 - 01:23

عجب پس سلطان احساس بابک جهانبخشه؟!!! تو رو خدا دست از اين کاراتون برداريد لقب سلطان احساس براساس 2 بار نظرسنجي متعلق به مجيد خراطها شد...دوست عزيزاتفاقأ اصلأ هم تنظيم تکراري نيست و اين کار با تمام کاراي استاد فرق ميکنه..درضمن آقايي که ميگهتو سايتش فقط هواداراش هستن! ميشن بگن به غير ازهوادار ديگه کي بايد اونجا باشه تو سايت خواننده ي شما به غير از هوادار ديگه کي هستش؟! خانمي که گفتن

شنبه 2 شهریور 1392 - 01:31

عالی بود..چشم حسود کور..دور بشه..فوق العاده ..بابک جهانبخش خواننده محترمیه اما سلطان احساس مجید خراطهاس..تمام

شنبه 2 شهریور 1392 - 02:08

سلطان احساس مازیار فلاحی و مهدی یراحی همینو بس.....

شنبه 2 شهریور 1392 - 03:02
متین عبدالهی

مرسی روشنمون کردی :))

185.5.158.165
شنبه 2 شهریور 1392 - 11:25
sofia sadri

صدای مازیارفلاحی رو دست دارم واهنگهاشم گوش میدم ولی نمیتونم بهش بگم سلطان احساس

خداییش مجید خراطها با همشون فرق میکنه خیلی با احسا س تره خیلی اهنگهاش قشنگتره ولی ؟ در مورد مهدی یراحی نظر ندارم چون گوش نمیدم
بعدشد م این لقب از خیلیو قتها به مجید نسبت داده شده الان چندین ساله

حالا یک عده میخوان لقب یک خواننده رو به خودشون نسبت بدن که دیگه خیلی جالب نیست یک جورایی میشه تقلید تکرار بهتره فکر لقبی دیگه واسش باشید یعنی یک چیز بهش بگید حداقل بهش بیاد ولی سلطان احساس نه

این لقب فقط واسه مجید بوده هست وخواهد بود

سلطان احساس مجید خراطها

2.185.127.183
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:31
javad mohamadzadeh

مرسی چه جک قشنگی دمت گرم خیلی خندیدیم

نیازی به اثبات نیست نیازی نیست به اینکه تو قبول کنی یا نکنی فقط اینو بدون بهزاد مجید خراطها تک سلطانه احساس ایران و جهانه

5.115.161.113
شنبه 2 شهریور 1392 - 02:18

دوستان عزیزی که قصد تخریب دارید ، فیلم های کنسرت ها جواب خوبی برای شماست
.
.
ترانه ی بسیار زیبایی بود ... قاعدتا افرادی هستن مثل این آقایون که قصدی جز تخریب ندارند ... (لطفا نظرات رو تأیید کنید)

شنبه 2 شهریور 1392 - 02:47

من کارای ایشونو دنبال نمیکنم ولی بعنوان طرفدار چاووشی به اقای خراطها و طرفداراشون تبریک میگم .

شنبه 2 شهریور 1392 - 04:52
متین عبدالهی

مرسی از شما هوادار با فرهنگ محسن چاووشی عزیز

185.5.159.4
شنبه 2 شهریور 1392 - 09:45
danesh jamshidi

من هم بعنوان طرفدار چاوشی انتشار این اهنگ زیبا رو تبریک میگم
ازش لذت بردم

2.190.13.95
چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 19:01
Armin.B

مرسی بابت فرهنگ هواداریتون.ایشالا همه یاد بگیرن....

5.123.153.190
شنبه 2 شهریور 1392 - 03:00

فوق العاده بود...

خسته نباشید میگم به کسایی که در تهیه این اثر بی نظیر دستی داشتند

مرسی سلطان احساس غافلگیرمون کردی

شنبه 2 شهریور 1392 - 04:34

خواننده نبايد فقط بخونه ، خيلي ها تمام كارهاشون رو كسان ديگه انجام ميدن اما مجيد خراطها فقط تو كنسرتاش تا حالا ٤-٥ مدل ساز زده ، فرق داره با خيليا

شنبه 2 شهریور 1392 - 04:38

اين يكي از احساسيترين تركهاي اين چند ساله ، ضمنا يك تيكه هم كه ميگه خدا لعنتت كنه ، مادر خودم هميشه به من ميگه يا خيليا ميگن بستگي داره بعدش چي باشه ، يعني بگي خدا لعنتت كنه با اين حرف زدنت يا ،،، به نظر من پارادوكس هست و در معني قربون صدقه ، البته من ادبيات درس ميدم و كارشناسيم روصحيح انجام ميدم

شنبه 2 شهریور 1392 - 12:40
کیوان س

دقیــــــــــــــــــــــــــــقاً موافقم ، هرکسی می فهمه لعنتش جدی نیست از روی محبته

217.170.248.211
شنبه 2 شهریور 1392 - 04:40

من خودم از کسایی هستم که با اهنگای مجید ساعتها گریه کردم اما چندین نکته هست که باید بیان کنم
دوستان از من ناراحت نشید من خودم مجید و خیلی دوست دارم و واسش احترام خاصی قائل هستم چون از اول با اهنگ هاش زندگی کردم چندین نکته هست که باید بگم و شرمنده کسی ناراحت نشه
اولین نکته اینکه صدای مجید خراطها عوض شده و اون حس و احساس همیشگی رو نداره شاید به خاطر سبک عوض کردن این طور خودش خونده سبک عوض کردن خوبه اما واسه کار بلدش کار و باید به دست کاردان بسپاری
اقای خراطها عزیز به والله تنظیم های خودت خیلی قوی تر از این اقای لطفی هستش من نمیدونم ایشون چه جایگاهی رو تو موسیقی ایران دارن و من اولین باره که اسمشو و شنیدم
باند بازی رو بزارید کنار و کار حرفه ای بدید بیرون به جرات میتونم بگم این تنظیم کننده شعر و ملودی و درک نکرده و همیجوری تنظیم زده اصولات موسیقی رو رعایت نکرده و کج رفته و میتونس خیلی فضای بهتری واسه تنظیمش در نظر بگیره
ارکستراسیون تنظیم عالی هست رعایت شده 3 ساز اصلی در سبک راک پرکاربرد تره گیتار الکتریک /گیتار بیس / درامز
ولی میتونس سبک خیلی بهتری واسه این شعر و ملودی انتخاب کنه نه این سبک
پیانو تو اول اهنگ خوب بود و رو سبک تنظیم و شعر و ملودی سازگار بود گیتار الکتریک ریتم خوبی رو داده به تنظیم ولی تو قسمت اوج متاسفانه تنظیم خراب شد Base و Kick ها نویز داره و رو این مدل تنظیم به سبک راک سازگاری نداره و انچنان قوی نیستن تنظیم کننده نفهمیده از چه نوع کیک و بیسی واسه این تنظیمش استفاده کنه
شعر و اهنگسازی مجید همیشه عالی بوده در کل نمره من به این اهنگ 3 هستش امیداوارم اقای خراطها رو سبک همیشگی خودش برگرده همون اهنگ های لایت و احساسی یا هم اگه میخواد سبک جدید کار کنه کارو باید به دست کاردانش سپرد نه این اقای لطفی
در مورد میکس و مستر هم باید بگم بد نبود

شنبه 2 شهریور 1392 - 04:56

( پیانو : سینا کاظم زاده , گیتار باس : امیر بقایی , درامز : ادیک عزیزی )
( گیتار الکتریک : احسان نیازی , سینت سایزر : امیر ثانی )
( ضبط , میکس و مسترینگ : استدیو راگا "ایمان حجت" )

شنبه 2 شهریور 1392 - 05:36

عاشقتم سلطان احساس ترکوندی اونایی که میگن آهنگ بده هیچی از موسیقی نمیدونن.عاششششقتم

شنبه 2 شهریور 1392 - 09:29

بعضیا دیگه هیچ بهانه ای ندارن همش میگن کاور کاور !!!! اولا که آهمگا سبکاشون جدا از همه اونایی که میگن کاوره هیچی از موسیقی نمیدونن و میخوان خودشون کاربلد نشون بدن !! در ضمن کاور در همه جای دنیا مرسومه و چیز عادی هستش ...خواننده های خودتون که استاد کاور هستن...خودتونو کنترل کنید بوی سوز داره میاد این طرف !! تایید کنید لطفا مرسی موسیقی ما

m2
شنبه 2 شهریور 1392 - 09:53

خوب بود مرسی مجید
بچه ها دقت کردین مجید کلا عوض شده؟
من ی روزی با آهنگاش گریه میکردم.آهنگایی مثل دریا /دیگه مجبور نیستی/وداع/آواره و...
ولی من هنوزم دوسش دارم
سلطان احساس م م مجید خراااااطها

شنبه 2 شهریور 1392 - 10:22

خخخخ .. فقط مازیارفلاحی و مهدی یراحی سلطان احساس نبودن که به لطف دوستان شدن...هیچ مشکلی نداره که برای خواننده ی مورد علاقتون لقب انتخاب کنین ولی خواهشن لقب مجیدخراطهای عزیز رو ، روی این آقایون نذارین.. بابک جهانبخش هم برا بنده قابل احترامه ولی من احساس رو در صدای ایشون نمیبینم... :/ زوده دادن این القاب بزرگ به ایشون !!! بعضی هم هستن که ذره ای از موسیقی سر در نمیارن بعد خیلی با ادعا اظهار نظر میکنن..از ترانه ی سلطان احساس که از ترانه سرایان قدر کشور هست ایراد میگیرن درصورتی که توانایی تشخیص تفاوت قافیه و ردیف رو ندارن این عزیزان....من متأسفم،ازاین جهت که می بینم هنوز هستن کسانی که به فکر تخریب سوپراستار موسیقی پاپ ایران===> مجید خراطها <=== هستن!!! خجالت داره دوستان..دست بردارید ازین کار بیخود.

شنبه 2 شهریور 1392 - 12:20

ببخشید از طرفدارای آقایِ خراطها , ولی خواهشا این متنو تا آخر بخونین و نظرتونو بگید که نظرم اگه غلطه من سکوت میکنم :
" دوستانِ عزیزی که به خواننده های خودتون لغب میدید , نمیدونم سلطان قلبها و پادشاه موسیقی پاپ و سلطان احساس و اینجور خوزعولات ! یعنی چی این حرفا ؟ واقعا که حق داره این موسیقی به اینجاها کشیده بشه ! آقای خراطها خواننده احساسی هستن و این قضییه واسه طرفدارهای ایشون صدق میکنه ! آقایی که طرفدار ایشون در کشورِ هلند بودن و خانومِ مریم حیدر زاده ایشون رو به این عنوان لغب دادن ولی این دلیل نمیشه که این خواننده برای سایر هم سلطان احساس باشند , من نمیخام بگم کی احساسی تری ولی به نظرِ من خوانندهای احساسی تر از ایشون هم هست . من به شخصه طرفدار محسن یگانه هستم و ایشونم توو این سیرِ غلط دو لغب دارن به اسم سلطان موسیقی پاپ و آقای نابغه که به نظرم نباید این الغاب داده بشه و من این الغاب رو واقعا یکی از دلایل افت و به قهقرا بردن موسیقی میدونم . چون بعضی از خوانندها با این الغاب به اندازه ای غرور برشون میداری که فکر میکنن چون فلان لغبو بین طرفداراشون دارن دیگه لازم نیست آثاری تولید کنن مثه آثاری که باعث شد این لغبو بگیرن تولید کنن ! و همین لغب ها هم باعث شه روابط بین خوانندهامو خراب شه و آهنگای گروهی یا دو نفره شکل بگیره به جز موارد استثنایی ! و در نتیجه هر خواننده ای واسه طرفدارِ خودش لغبِ خاصی داری و نمیشه اینو به طرفدارِ سایر خوانندها تحمیل کرد ! چون اگه آقای خراطها برای طرفداراش سلطانِ احساسه ولی قطعا برای طرفدارانِ افراد دیگه سلطان احساس نیستن (مثال بوذ) ... اصلا لغب بازی معنایی نداره ولی من هر چی هم بگم بازم این کار ادامه داره . چون رفته توو خون و پوست و گوشت ما اینکار . فقط بدونین هیچ لغبی مالِ هیچ کسی نیست . فقط امیدوارم طرفدارایِ ایشون ناراحت نشن و همینطور که منطقی صحبت کردم منطقی جواب بگیرم . در ضمن نظرم راجع به آهنگ :
من این کارو نسبت به ساید کارای ایشون بیشتر پسندیدم !
یا علی ...

شنبه 2 شهریور 1392 - 16:37
Fateme-soley

من برای شما و خواننده ی موردعلاقه تون احترام قائلم ولی این منطق شما رو قبول ندارم...منظق شما میگه احساسی تر از مجیدخراطها وجود داره ولی منطق من اینو رد میکنه دوست عزیز.. با این همه دلیل و برهانی که راجب القاب خوانندگان ذکر کردین ولی ... بازم سلطان احساس مجیدخراطها .. چون بهش ایمان داریم ;) چون 6-7ساله این لقب رو داره و مغرور نشده..چون آثارش روز به روز قوی تر شده ، ضعیف تر نشده !!!

5.123.235.115
شنبه 2 شهریور 1392 - 12:21

to zibaie ahang k shaki nist!on dostani ham k migan rajebe nefrin o lanate man injori fekr nemikonma!khoda lanatet kone vabastam kardi jomleye + hast o bare ehsasie +dare!biaim aval tarane ro goosh bedim ba deqat baad ezhare nazar konim

شنبه 2 شهریور 1392 - 12:44

joda az inke ahangesh aaaaaalllllliiiiii bod ajab ahangsazie estesnaee dasht

شنبه 2 شهریور 1392 - 12:47

aslan nemikham bi ehterami konam vali na seda dare na ahangesh ghashange.

شنبه 2 شهریور 1392 - 15:24
متین عبدالهی

مرسی از نظر شما اما این نظر شماست من هم در رابطه با صدا و موسیقی نصف خواننده های ایران که از بزرگان موسیقی هم به شمار میان همین نظر شمارو دارم اما همه جا اعلام نمیکنم چون این نظر خودمه !

185.5.159.17
شنبه 2 شهریور 1392 - 13:14

احساسی خوندن به معنی گریه و اه و ناله کردن نیست.
وضع موسیقی با اینجور خواننده ها واقعا خرابه

شنبه 2 شهریور 1392 - 17:50
Amirbardia

شما خوشت نمیاد گوش نکن . مجید داره موسیقی مارو به پیشرفت سوق میده اونوقت شماها فقط تویهن میکنید و قصد تخریب دارید

اونم از اونا که جو میدن کاور اینم از ایناتون واقعا که

فقط و فقط مرد اول موسیقی ایران سلطان احساس استاد خراطها

178.131.240.178
یکشنبه 3 شهریور 1392 - 00:16
nader

پیشرفت!!!!!جالبه

2.177.199.140
دوشنبه 11 شهریور 1392 - 09:55
x2blue

اولین خواننده داخلی به خاطر تک آهنگ « قانون احساس » توانست جایزه گلدن سانگ Golden Song
«ترانه طلایی» را از کشور کانادا دریافت کنه
آره داداشم پیشرفت

5.117.241.232
شنبه 2 شهریور 1392 - 13:46

با احترام به همه هنرمندان ولی به کار بردن لفظ پرطرفدار برای هر خواننده ای درست نیست چند بار دیگه هم برای خواننده های دیگه هم به کار بردید ولی پرطرفدار و محبوب بودن الکی که نیست به امثال چاوشی ، صادقی و خواجه امیری و جهانبخش و فلاحی و فرزین و ... میگن پرطرفدار که اکثر مردم ایران کاراشونو دوست دارن
اقای خراطها طرفدار چندان زیادی ندارن و بقیه هم اشاره کردن که چند طرفدار ایشون میرن تو وبلاگ ایشون میان میگن که برید سایت موزیک ما کلیک کنید رو مطلب ایشون و نظر هم بدید که پربازدید و پرنظر باشه که بگن طرفداراش زیاده!!! فکر میکنن این معیار پرطرفدار بودن هست که خنده داره
مگر نه کافیه سایت های موزیک نگاه کنید اهنگ های ایشون که اکثر سایت ها نمیذارن اونایی هم که میذارن تو نظراتش همه نظرات منفیه
البومشم که پارسال اومد اصلا استقبالی نشد ازش و تو نظرسنجی ها هم مثه موزیک ما جز ده البوم سال هم نتونست باشه
به کار بردن القاب عجیب مثه سلطان احساس جهان و ایران !! هم خنده دار هست و عجیب که دیگه زمان این القاب گذشته
کارهای ایشون هم که از نظر هنری هیچ نکته ای نداره همش اه و ناله
البته بازم برای همون تعداد هوادار حالا هر چند اندک هم احترام قائلم

شنبه 2 شهریور 1392 - 21:44
جواد.ش

سلام خدمت شما
شما برو تو گوگل سرچ بزن ببین چندتا واست سایت رسمی از مجیـــــد میاره با بازدید های بالا بعدا بیا تز بده که مجیـــد خراطها طرفدار زیاد نداره(با چشم پوشی از صدها وبلاگ هواداری)
ی سرچ هم از بقیه خواننده هایی که به نظر شما طرفدار زیاد دارند بزن همه چیز معلوم میشه
-----
تمام سایت های بزرگ بلافاصله پس از انتشار آهنگ های مجیــــد لینک دانلود رو قرار میدن پس قبل از اینکه دهنتو باز کنی و حرفی بزنی برو یه تحقیق بکن
گانجا موزیک...تهران موزیک...و خیلی از سایت های بزرگ و معتبر موسیقی
----------
شما نمیخواد واسه کسی احترام قائل بشی چون هیچکس واسه خودت احترام قائل نخواهد شد
ما باز هم میگیم مجیـــــد خراطها سلطان احساس
کور شود چشمی ک نتواند دید
شما واقعا از هنر سر در میاری ک ازش بخواهی حرف بزنی؟؟خواننده ای نام ببر ک تو ایران توی اکثر آهنگ هاش از ساز زنده استفاده کنه
اووون کسی نیستــ جز استاد مجیــــــد خراطها

37.254.66.26
شنبه 2 شهریور 1392 - 22:01
Alireza 1990

دوست عزیز من با معیارتون موافق نیستم چون واقعیت ها تو دل جامعه است نه تو دل وبسایت و ...همون آلبومی دیگه میرم که میگی ازش استقبال نشد محض اطلاع شما جز 4 آلبوم پرفروش سال گذشته بود همچنین آهنگ پیشواز حلقه کمتر از 10 روز بیش از یک میلیون فروش داشت و جز پروفرش ترین آهنگ پیشواز تو همون ماه شد و همین که آهنگاش بعد از این همه سال شنیده میشه حق مطلب رو ادا میکنه
در مورد استقبال از این آهنگ هم ،همین قدر رو بدون کمتر از 2 ساعت بیش از 53197 هزار بازید رو تو سایت های معتبر داشت و شخصا خود مجید خراطها از این استقبال تشکر کرد که با معیار من خواننده جوان و محبوبیه
در مورد خواننده های که اسم بردی برای خودشونو هواداراش احترام خاصی قائلم

5.117.76.177
شنبه 6 مهر 1392 - 11:16
Sasan-Tn

منم چند چیز دیگه رو اضافه میکنم و اینم اینه مطمئن باش هر سالی که مجید آلبوم بیرون بده بازم همون تعداد هر چند اندک که گفتی آلبوم رو تهییه میکنند میاد جز پرفروشترین ها
همچنین من معتقدم بیشتر هواداران مجید تو شهرستان ها ، روستاه ها و دِه ها هستند که از این بابت خوشحالم که یک خواننده میتونه با صداش تاثیر گذار باشه که نه تنها تو شهرهای بزرگ تو روستاها هم مخاطب و هوادار داره (همون قشر خاص)
همچنین اکثر هواداران این خواننده نوجوانان و جوانان هستند که شاید کمتر دسترسی به نت و اینترنت داشته باشن معیار شما (همون قشر خاص تر )
تعداد هواداران این خواننده هم انقدر هم کم نیست دوست عزیز یه سر به صفحه اجتماعی این خواننده بزن که هنوز 10ماه ست زده شده ببین پست های مختلف از این خواننده چند هزار تا لایک داره (همون تعداد هر چند اندک ) سطح کارهای این خواننده کاملا مشخصه موفقیت بین اللملی قانون احساس

46.165.197.29
شنبه 2 شهریور 1392 - 13:59

من فقط یه چیزی میدونم اونایی که میان اینجا ضد مجید خراطها حرف میزنن همه از حسادتشون
تویی که هر سری میای اینجا از بابک چهانبخش تعریف میکنی و از مجید بد میگی
تویی که سر که مجید آهنگ جدید میخونه میای نظر میدی با توام تو که از مجید بدت میاد پس چرا آهنگاشو دانلود میکنی؟؟؟؟
جواب منو بده 4یا5 نفر اینجا نظر دادن که اسم هم نمیبرم با خود ششما هستم تو که از مجید بدت میاد پس چرا میای آهنگشو دانلود میکنی چرا میای ضدش حرف میزنی؟؟؟ببین پسر خوب من از بابک جهانبخش خوشم نمیاد آهنگاشم دانلود نمیکنم به هیچ وجه هم تا حالا نرفتم تو سایتش یا همین موسیقی ما ازش بد بگم
دوست عزیز نکن این کارو مجید خراطها چهرش جهانیه
مجید با این چیزا خراب نمیشه
پرچم مجید بالاست...بالا هم میمونه
پس نیا اینجا با 2تا حرف بی جا محیط اینجارو خراب کن
اصلا من نمیدونم چرا سایت موسیقی ما چرا اینجور نظرات تایید میکنه
طرف داره هم به مجید هم هواداران توهین میکنه
به هر حال ممنون از همه هواداران مجید خراطها که حمایت میکنن
موفق باشید

شنبه 2 شهریور 1392 - 14:07

سلطان احساس قوانین احساس را وضع میکند
مجید خراطها سلطان احساسه شک نکنید
این کسایی که میگن ضعیفه و انتقاد بی جا میکنن یا طرفدار خواننده های دیگر هستند یا کسایی که چشم دیدن ما رو ندارن
اهنگخیلی هم عالیه
از اهنگ های اروم مجید کمی متفاوته واین فوق العلادش میکنه
هر انتقادی که به مجید میشه کاملا بی جاست
چون کاملا در حود قوانین ایران هست
و مثل خواننده های دیگه که مجوز دارن و تو ایران میخونن مثل اقای جهان بخش تو شبکگه های ماهواره ای کلیپ ندارن
پس کسانی که میان و در فضای مجازی توهین و مسخره میکنن
این رو بدونین ما هواداران پشت خواننده محبوبمون هستیم
از موسیقی ما بابت انتشار خبر تشکر میکنم

شنبه 2 شهریور 1392 - 14:53

خب عزيز من اگه اصلأ خوشت نمياد مجبور نيستي در جا يه روز آهنگش نيومده فورأ آهنگش رو دان کني گوش کني...آقا اون خواننده هايي که گفتين پرطرفدارن؟؟؟ تو که تا به حال کنسرت مجيد نبودي پس چرا بي خود ميگي! مخاطباي مجيد خاصن اون خواننده هايي که ميگي هر رقم آهنگ ميخونن تا طرفدار داشته باشن اما مجيد اينطور نيس!
موسيقي ما لطفأ تاييد کن!

شنبه 2 شهریور 1392 - 15:00

عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.
استاد ترکوند

شنبه 2 شهریور 1392 - 15:22

خطاب به طرفداران بابک جهانبخش که میگن اهنگ کاوره اصن به فرض کاورم باشه مجید خراطها
بدون کسب اجازه اهنگ کسی رو کاور نمیکنه ولی همین اقای جهانبخش با تقلید اهنگی از خواننده اون ور آبی اونم بدون کسب اجازه ازش شکایت شده !!!! هه هه هه

توی قانون احساسم شدیدا همین راهی که تو میری خلافه.....هیشکی جز مجید اینقد
خوب اهنگ نمیخونه.....تمااااااااام

شنبه 2 شهریور 1392 - 20:22
النا

اها ببخشید اشتباه شد منظورم علی لهراسبی بود نه اقای جهانبخش! حالا زیاد فرقی هم باهم ندارن خخخخخخخخ

72.46.134.228
شنبه 2 شهریور 1392 - 15:42

سلام
نکته های منفی
1_به نظر من مجید داره زور زیادی به خودش میاره در گام بالاهاش و این باعث میشه که صدای واضحی در اوج از مجیدو نداشته باشیم....

2_وجود ساز های مخصوص به سبک راک به صدای مجید نمیخوره....

3_از قسمت گام بالا به بعدش صدای مجید گم میشه و این نکته منفی خواهد بود که هر خواننده ی قدرت خوانندگی و صداشو بر روی ملودی نتونه سوار کنه...البته این قضیه با سبکی که در گام بالا،تنظیم کننده در نظر گرفته بی ربط نیست

نکته های مثبت

1_صدایه مجید مابین گام پایین و گام بالاش بسیار دلنشینه....
2_صدایه مجید بیشتر با سازهای دور از الکترونیک میچسپه...مثه قسمت ابتدایی که شعرشو رو ملودی پیانو سوار میکنه بسیار جذاب هستش
3_در مقایسه با کارهای قبلی میتونم بگم نه پیشرفت نه پسرفت...تعادل داشت...پسرفت نکردن خودش نکته ی مثبتیه..البته در مقابل یکنواخت شدن بیش ار حد هم منفیه..اما خب در مجید خراطها تا به حال یکنواختی دیده نشده
4_همکاری با افراد مختلف و عوض کردن فضایه کاری به خودی خود یه نکته مثبت در نظر گرفته میشه

یه نکته ی متعادل هم به تمامی هوادارهایه خواننده ها....

از آهنگی که از شعر نوشتن شروع میشه تا ساخت ملودی و تنظیم و و و.....و منتهی منجر به خلق یک قطه ی موسیقی میشه لذت ببرید...کاری به القاب یکدیگه نداشته باشیم...من دوست دارم خواننده مو نابغه و خدا و سلطان و پادشاه بنامم..این حس من به خواننده م، مخصوص و خاص منه و قرار نیست که همه با خصوصیت هایه من هم نظر شن....پس به احساس همدیگه احترام بذاریم

دیگری چه میدونه من تمام لحظاتم رو با چه خواننده ایی و چه شعرو آهنگ هایی گذروندم...

پس لطفا همینجا خاتمه بدید به تمامیه جو سازی ها و اشوب و حاشیه سازی ها...
مطمئنا هر خواننده ایی به اندازه ی خودش طرفدار داره و با نظر های منفی و مثبت شما هیچی ازشون کم نمیشه و نخواهد شد...

"چه بسا همین حاشیه سازان در خلوت خودشون بیش از طرفدارها علاقه مند به اون آهنگی هستن که باهاش لج میکنند"D:

شنبه 2 شهریور 1392 - 20:20
saeed-f

اره داداش . خوشت میاد گوش کن . خوشت نمیاد گوش نکن
آهنگ رایگان اومده
پول ندادی که داری حرص میخوری . خوشت نمیاد . بزن بره . نیا اینجا . حرف بی ربط بزن
محمد جواد ممنون از تو که نظرتو بدون توهین گفتی . مرسی داداش

2.187.177.11
شنبه 2 شهریور 1392 - 20:16

عزیز من برید واسه خواننده خودتون پیغام بزارید. راست میگن وقتی یه خواننده کار حرفه ای و بدون نقص میده . همه میان واسه تخریبش . مجید ما سلطان احساسه . شما کتاب فارسی رو بردار . دنبال لغب بگرد واسه خواننده ات . چیه میای اینجا . جوش میکنی . اون وقتی که مجید 10 سال سبک سنتی کار میکرد . بعدشم اومد تو پاپ . این خواننده های شما . کجا بودن . سیستمو خاموش کن . برو بیرون یه باد به سرت بخوره . در ضمن . گوشتم تیز کن . که تو ماشین ها داره صدای استاد مجید خراطها پلی میشه . اره داش

شنبه 2 شهریور 1392 - 20:31

چرا این حرفا رو تایید میکنید
جوو خراب میکنن .

شنبه 2 شهریور 1392 - 20:33

اهنگو دانلود میکنن . گوش میکنن . حال میکنن با صداش . با حرفاش بعد ازش بد میگن
بخدا دیدم با چشمام طرف گوش میکنه مجیدو . اشکشو میریزه . خالی میشه . بعدا ضدش جبهه میگیره
انقد . نامرد نباشید خداییش رسمش نیست

شنبه 2 شهریور 1392 - 21:14

دوستان باور کنید همین مخالف ها بهتر از ما میدونن منظور مجید از " خدا لعنتت کنه " چی بوده اما به زور میخوان مجیدو بد جلوه بدن و ترانه رو خراب کنند...

شنبه 2 شهریور 1392 - 21:35

نظراتم تایید نمیشه چون مردم کشورم سلیقه ای بر خورد می کنن
اصلا همه ی خواننده های کشورم بهترین و سلطان احساس جز مجید خراطها
همه ی خواننده ها پر طرفدارن جز مجید خراطها
اما مجید خراطها مجید خراطها می مونه تا وقتی طرفداراش می خوان ازش که همین مجید خراطها باشه
مجید خراطها به خاطر همین حس غریب و دلتنگی اهنگاش مجید خراطها شده و هست
صدای ایشون ترانه های ایشون کاملا جدا کرده ایشون رو از باقی مردم ...

مجید خراطها مجید خراطهای ایرانه چه بخواهیم چ نخواهیم ... تمام

شنبه 2 شهریور 1392 - 21:35

دوست عزيزي که ميگي اسم استاد رو بايد سلطان تنفر گذاشت،اونوخت ميشه بگي براي چي؟؟؟ واسه اينکه يه بار درباره ي نفرين خونده که صد البته عالييي هم خونده؟؟؟ در ضمن گفتي صداي کي احساس نداره؟؟؟ مگه صداي بابک جهانبخش توش احساسه فقط صداشو نازک ميکنه!!!! احساس به متن ترانه هم بستگي داره که تا الان خدا رو شکر هيچ خواننده اي آهنگي با معني اونجور که استاد ميخونه نخونده! عاقا اصلأ حرف ما نه! تر

شنبه 2 شهریور 1392 - 21:56

راستش این دوستی که میگه جهانبخش و فرزین و غیره از خراطها معروفترن یعنی تو تهران؟آره شاید تو تهران اسم اونا بیشتر برده بشه(شاید) چون تهرانیها یه ناسیونالیسمه الکی واسه خودشون قاعلن وبقیه ایران رو به حساب نمیارن(هر چند 90 درصدشون ریشه در سایر نقاطه ایران دارن) ولی همین که خراطها نه تهراینیه ونه اصلا تو تهران زندگی میکنه که مورد حمایته اهالیه موزیک و مطبوعات قرار بگیره خیلی ارزش داره که به این حد از معروفیت رسیده و این باعث میشه قابل احترامتر باشه واسم چون کسی از شهرستان بیاد اونم خارح از تهران بیشتر کاراش رو کرده باشه واقعا پوستش کنده شده که تا اینجا رسیده جدا!

شنبه 2 شهریور 1392 - 22:55

واقعن من نميدونم بعضي از دوستان چه افكاري دارند

اخحه مگه ما ميايم توو نظرات خواننده ي محبوب شما حرفاي تخريبي بزنيم؟
ما تا كي قراره توو اين سطح از فرهنگ باشيم؟
من به سبك كاري اقاي چاووشي(و اقاي رضا يزداني، سروان خسروي) علاقه اي ندارم اما هيچوقت به خودم اجازه ندادم كه به اين عزيزان و هواداراشون توهين كنم
چون واقعن اقاي چاووشي و عزيزاني كه اسم بردم دارن زحمت ميكشن براي موسيقي كشور
بخدا درست نيست كه اينطوري تخريب كنيد،
خوب دوسته عزيز اگر علاقه اي به مجيد خراطها نداري ترك رو دانلود نكن،

فقط مجيد خراطها

شنبه 2 شهریور 1392 - 22:57

نمیگم چی میگم کی تو سرت بود
یهو دستامو محکم تر گرفتی ...

با چه چیره دستی تو یه بیت ساده ، یه دنیا احساسو به تصویر کشیده ، و اتفاقی که فقط یه لحظه طول کشیده رو به آهنگ نواخته !!!
بهش تبریک میگم و امیدوارم همیشه همینطور رو به جلو باشه .

شنبه 2 شهریور 1392 - 23:05

ما هرجا رفتیم در مورد مجید خراطها کامنت بزارم طرفداران خوانندگان دیگه اومدن کامنت گذاشتن...
مجید خراطها یکی از بهترین هاس...من عاشق ترانه هاش هستم
ترانه هاش مفهمومیه..داستانی هستش ... از جایی شروع میشه و در آخر تموم میشه
من نمیدونم بعضیا واقعا مشکلشون چیه با مجید
آقا خوشت نمیاد گوش نده..نیا اینجا کامنت نذار
اگر هم میخوای انتقاد کنی انتقاد کن اما یه چیزی بگو که ما هم قبول کنیم

در مورد اهنگ قانون احساس هم باید بگم یه کار شاخ هستش چه تنظیم چه ترانه سرایی و چه میکس و مستر
خوشحالم که هوادار چنین خواننده ای هستم

نمیگم قانون احساس بهترین ترک مجید خراطهاس اما بهترین اهنگی هستش که تا این لحظه در سال 92 گوش کردم
یه خسته نباشید به بکس مجید خراطها و هواداران با تعصبش

از سایت موسیقی ما هم تشکر میکنم بخاطر اطلاع رسانی...

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 00:20

خیلی خوبه که مجید خراطها سراغ این جور سبک رفته تا موسیقی ایران رو از یکنواختی در بیاره.....
کلا امید وار کننده بود....
منتظرآلبوم آقای خاص با نام{ پاروی بی قایق} در همین حال و هوا باشید.

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 00:33

ما ایرانی ها عادتمونه یه چیزیو که نمیفهمیم و سر رشته نداریم
یا مطابق سلیقه ما نیست تخریب و مسخره کنیم

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 01:15

واقعا متاسفم که فقط میخوان تخریب کنن . اینو برای اونا که گفتن مجید طرفدار نداره و البومش تو 10 تای اول نیس و ............. بگم که اگه طرفدار نداشت البوم استاد خراطها تو 4 البوم پر فروش سال نبود . بعدشم یه عده ی بسیار زیادی هستند که اهنگ مجید میاد یا البوم میرن و الکی نمره منفی میدن تا امارش بره پایین خدا شاهده قسم . نمیدونم چقدر میسوزن که این کارا رو میکنن . ولی نمیتونین مجید و خراب کنید یکی دوتا البوم مجازه دیگه بده دیگه هیچی ازتون نمیمونه و کولاک میکنه تو کشور .
و اینم درباره اون حرف که گفتن کاوره . خود مجیدم تو مصاحبه گفت شبیه بودن تم کارای من مثل مسافر به ارابسکه ترکیه باعث شده فکر کنن کاوره ولی اینطور نیس . اگه میسوزید این راهش نیس واسه تخریب چون بجایی نمیرسید . مجید با قدرت به کارش ادامه میده . سلطان احساس فقط و فقط مجید خراطها

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 01:55

ميخوام يك تشكر ويژه از چند دوسته كه هوادار آقاي چاووشي بودن بكنم
چون با نظراتشون (تبريك و...) اوج ادب و دركشون رو نشون دادند
خيلي قشنگه كه همچين افرادي رو الگو قرار بديم تا انقدر فقر فرهنگي كه توو نظرات بعضي دوستان ديده ميشه رو نداشته باشيم

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 13:26

سلام به همه حتی دوستای که قصد تخریب دارن
به نظر من یه خواننده کارش فقط خوندن آهنگ نیست وگرنه هر کسی میتونه با این دستگاه های که اومده خواننده بشه و صداشو بهتر کنه
درجواب بعضی از آقایون باید بگم قطعه اول البوم اکسیژن از اقای جهانبخش یک آهنگ کاور از یه ترک ترکیه است
(اگه باور نمیکنید تحقیق کنید)
از نظر من یه خواننده که لقب سلطان احساس میگیره باید شعراشو هم احساسی بگه
توی 7 آلبوم آقای خراطها تنها 2 ترک نفرین وجود داره شما چطور میگید همش نفرینه
لاقل یه بار گوش کنید بعد بگید
این آقایونی هم که میگن اقای مجید خراطها فقط ناله میکنه شما اگه از سبک های موسیقی اطلاع داشته باشی و یکم تحقیق کنی میفهمی اینم خودش یه سبکه مثلا از خواننده های این سبک میشه به ماهسون کیرمیزیگول و امراه و ... از ترکیه اشاره کرد
از نظر طرفدار هم فک نمیکنم آقای خراطها دست کمی از آقایان چاووشی و یگانه و خواجه امیری داشته باشه

درمورد این ترک هم که دوستان میگن بده باید بگم اول گوش کن بعد نظر بده
همین که هوادارن دیگر خوانندگان به استاد حسادت میکنند برای ما کافیه
مرسی
موسیقی ما لطفا تایید بشه

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 19:17

با سلام
کسی یادش نرفته وقتی البوم دیگه میرم اومد همه انتقاد کردن چرا همش از ساز زنده استفاده شده و الانم انتقاد میکنند چرا سبک راکه......
مگه محسن چاووشی برقصا نخود؟
مگه فریدون میسوزم اتیشم نخود؟
مگه عبدالمالکی اتاق نخوند بعد اهنگ ب درک و خوند؟
پس اون موقع چرا کسی اعتراض نکرد؟؟
لطفا خودتونو هوادار معرفی نکنید بعد تخریب کنید
شعر.ملودی.تنظیم.میکس و مسترینگ در بالا ترین سطح بود
من چند تا از اهنگ های البوم دیگه میرمو متوسط میدونستم ولی این اهنگ شاهکار مجید خراطهاست که با هیچ سازی بیگانه نیست......
متحد جان شیرا خداست.جان گرگان و سگان از هم جداست
طرفدار واقعی سلطان احساس فقط حمایت کنید و متحد باشیم ک بدخواه و حسود زیاده

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 19:49

سلام به همه.

اینایی که میان و از کار مجید بد میگن...

هر چقدر شما از مجید ما بد بگین ... هیچ چیزی عوض نمیشه ... نه ارزش مجید برای ما کم میشه نه از گوش کردن به کاراش که محشرن دست میکشیم...شما فقط داری شخصیتتو با نظر دادن نشون میدی که اونم به ما عاشقای مجید ربطی نداره.

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 05:01

حالا که حرفاتو اينجا کشيدي چرا پس مهلت دفاع نميدي؟
تو که رفتي ولي ايکاش بودي يه بارم عاشقي رو ميچشيدي

چقد گفتم نرو دورت بگردم بمونو مرهمي شو روي دردم
حالا که غسل کامل کرده چشمام منم از باتو بودن توبه کردم

به این میگن ترانه...واژه های جدیدی که هیچوقت استفاده نشده تو هیچ ترانه ای...الحق که سلطان احساسی

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 15:43

احححححححححححححححححح

موزیک ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این چ وضعیه چرا هر چی نظر میدم ثبت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 21:14

یه خواننده میتونه برحسب توانایی هایی که داره و حس میکنه تو اون فضا از کارا موفق تره کاراشو ارایه بده نه اینکه یک هنرمند باید سلیقه های یک جامعه رو پوشش بده مگه داریم در مورد مد حرف میزنیم و با این تعریف که" سلیقه ی جامعه رو هنرمند باید تعیین کنه"حس میکنم باید تا الان کار ماندگار نداشتیم چون سلیقه 50 سال گذشته با سلیقه های امروز یکی نیست اما آهنگ های که از واقعیت های جامعه نشئت میگیره و تو دل جامعه هست هیچ گاه کهنه نمیشن چون تو هر نسل از جامعه هستش مجید هم مثل هر خواننده دیگه کاراکتر خاص خودشو داره و حس میکنه تو این ژانر از موسیقی موفق تره با شنیدن این آهنگا هم میلیون ها نفر خوشحال میشن و هزاران نفر ناراحت که تو این برهه از زمانی چیز عادی هستش که داره از مشکلات جامعه میگه
خواهشا موسیقی ما نظرات منم رو هم تایید کن لطفا

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 21:44

سلام چرا حسودی میکنید خود موسیقی ما از مجید حمایت نمیکنه میدونم نظرم تایید نمیشه معلومه دیگه خبرهایی از مجید نمیزنه ولی ی خبر یا حاشیه از خواننده های دیگر رو زود تیتر میکنه لطفا فرق نذارید فقط سلطان احساس مجید خراطها عاشقتم خالق بلاتکلیف

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 22:29

...قانون احساس...

توي قانون احساسم شديدا همين راهي که تو ميري خلافه
حالا تنها نشوني از من همينه دوسه تا آدرسو خطي که آفه

این یه مطلبو نشون میده................

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 23:49

عالی بود بازم مثل همیشه
سلطان احساس مجید خراطها

سه شنبه 5 شهریور 1392 - 20:48

سلام . دیدید که استاد در نظر سنجی ترانه ماه بین کلی خواننده اول شد . دیگه نگید سلطان احساس مجید نیست.
لغب فقط واسه استاد مجید خراطهاست

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 05:45

مجید خراطها نفر اول نظرسنجی مجله" ترانه ماه" :
+این نوید را به مخاطبانم میدهم که به زودی قرار است کارهایی متفاوت و خاصی را از من شاهد باشند
+در حال حاضر مشغول داستان نویسی هستم و تلاشم بر این است که کتاب داستان های کوتاه و ترانه هایم را به چاپ برسانم
+ همچنین در حال ساخت ساز و نوشتن قطعاتی هستم تا در صورت امکان آنها را به ثبت برسانم
+ روند کاری ام تغییر خواهد کرد مخصوصاً در ترانه،ضمن اینکه اصالت کاری خودم هم باید حفظ شود
برای خواندن این مصاحبه مفصل لینک های زیر را مشاهده کنید :
http://www.majid-kharatha.ir/T45.jpg
http://www.majid-kharatha.ir/T46.jpg
http://www.majid-kharatha.ir/T43.jpg

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 15:19
ارش ابراهیمی

خیلی خیلی ازت ممنونم مجله رو نتونستم گیر بیارم حرس می خوردم بازم ممنون
به امید موفقیت بیشتر سلطان احساس

2.189.176.206
چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 20:05
Alireza 1990

مر30 با خوندنش یاد این حرف استاد افتادم
سبک های به ثبت رسیده با ارایه یک ساز بوده
سلطان احساس مجید خراطها

5.122.245.196
چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 10:24

سلام من میخوام فقط پاسخ مجید به اینایی که میگن آهنگ کاوره رو بدم:
ایمیل مجید به من:
From

Majid

To

Sibe Sabz

سلام ، پرداختن به اين موضوعات شيرين نيست ، من آهنگي كه ميگيد رو نميشناسم اما فراموش نكنيد كه نتهاي موسيقي ٧ عدد بيشتر نيست پس شباهتها ممكن هستن ، اما نقاط قوي كار بيشتر از اين بود كه به اينها بپردازيد .

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 11:34

سلطان احساس مجيدخراطها نفر اول نظر سنجي تارنه ماه!

پرچم هميشه بالاست

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 12:54

سلطان احساس فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقط مجید خراطها
برین مجله ترانه ماه رو بخونید ... یا علی

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 14:58

با کمال احترام به تمام خوانندگان احساسی ایران......................................مجید خراطها...........................سلطان احساس

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 16:28

عاااااااااااالی مثل همه کارهای استاد مجید خراطها

پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 11:01

هنوز که هوزه داره پلی میشه...فوق العاده زیباست مجید این ترانه هارو چطور میگی خداییش

پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 11:01

سلطان احـــــــــــــــــســـــــــاس مجــــــــــــــید خراطـــــــــــــــــــها

پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:06

شماهایی که میگین مجید کاور خوانده بزار بهتون بگم شماهایی که از دنیای موسیقی خبر ندارین اصلا چرا نظر میدید همه خواننده ها تو کاراشون کاور دارند مثل
محسن یگانه:بمون(کارا)حیف(دوگوس)خاکسترم نکن(هلنا پاپاریزو)دلمو بردی (دسپیناوندی)چشای خیس من(دسپیناوندی)
محسن چاوشی:چاردیواری(میلی سیروس)
علی لهراسبی:سزامه(دسپیناوندی)
و....
نظر الکی نگین
سلطان احساس مجید خراطها در چند نظرسنجی از جمله سایت ترانه ماه در اخرین نظرسنجی برای احساسی ترین خواننه ایران دوباره ودوباره که اصلا احتیاجی به نظرسنجی نبود لقب سلطان احساس را یدک کشید mamamamajid kharatha

جمعه 8 شهریور 1392 - 01:40

باتشكر از موسيقي لطفا اين نظرم رو تاييد كنيد خطاب به هواداراي ديگر خواننده ها از جمله بابك جهانبخش و ديگران ....دوستان موسيقي سليقه اي هست و سليقه ها هم متفاوتــ ... بايد بپذيريم مجيدـ خراطها هم ديگه واسه خودش سبكي دارهـ و صاحب سبك شده كه گاها براي توصيف بزرگي اين عشق از اغراق استفاده كرده كه ،اين عشق تا اندازه اي هست كه براي مثال تو يكي از شعرهاش با اين مضمون پرداخته كه " همه به مجيد خراطها ميگن اون الان چند ماهه كه از پيشت رفته و برنگشته ،اون ديگه تو رو دوست نداره و هرگز پيشت بر نميگرده ديگه بايد بهش فكر نكني ... ميدونيد مجيد خراطها تو جواب به اونا چي ميگه ؟ بهشون ميگه "هنوز چشم انتظار ماه بعدم گمونم راهشو گم كرده باشه " واقعا اگه كمي بي طرفانه نظر بديم ميبينم كه تو اين سبك شعر ، مجيد خرطها حرفاي زيادي واسه گفتن داره ...ولي خب اين رو هم قبول دارم كه مجيد خراطها به موضوعاتي هم پرداخته كه تلخ بودن و باعث شده يك كم ذهنيت ها نسبت بهش بد باشه مثل همون داستان تيغ و ... ولي آيا تو جامعه ما اين موضوعات تلخ وجود نداره ؟خب مجيد خراطها فقط اين موضوعات رو تو شعرش بيان كرده و فقط راوي بوده ...در پايان سعي ميكنم اين نظرم رو حتي به خود آقاي خراطها هم ايميل كنم مبني بر اينكه اگر بشه از اين به بعد تو ژانرهايي كه بابك جهانبخش ،فرزاد فرزين ،مازيار فلاحي و حتي سيروان خسروي كار ميكنن،كار كنن چون كه جامعه اين نوع ژانرها رو بيشتر ميپسنده اگه اين نظرم رو كه اتفاقا خيلي دير فرستادم خوندين منتظر نظراتتون هستم

جمعه 8 شهریور 1392 - 19:50
ارش ابراهیمی

راستشو بخواین ما دلمون میخواد مجید همین سبکشو ادامه بده خودشم گفته که من ایده ها و سیاست های کاری خودمو دارم . همین نوع خوندن مجیده که طرفدارشیم و به نظر من مجید خراطها تو این بخش موفق تر باشه با همین نوع خوندن که فضای غمگین یا اصطلاحا مرثیه ای
البته اختیار با ایشونه با این مصاحبه ای که انجام دادن شاید هم این کارو انجام بدن که ما طرفدارا با هاشیم مدت ها از 84 ایشون خوندن و ما گوش کردیم لذت بردیم الانم نوبت ماست که همچنان حمایت کنیم ولی بازم میگم فکر میکنم اکثر طرفدارای مجید عزیز باهمین خوانش غمگینشون موافق باشن
به شخصه اصن نمی تونم با کارای خواننده هایی که اشاره کردین ارتباط برقرار کنم . خیلی خوبه که همه بیان مثله شما نقد کنن توهین نکنن توی این چند روز واسه ما هوادارا خیلی بد گذشت که تمام نظرات توهین بار ثبت شد ولی نظرات طرفدارا نه

2.189.180.42
شنبه 9 شهریور 1392 - 22:09
Alireza 1990

سلام علی جان همونجوری که خودت گفتی سلیقه ها با هم دیگه متفاوته و مجید هم قصد غمگین خوندن نداره فقط راوی یک سری از واقعیت های جامعه است اما مجید تو مصاحبه اش گفت :در کارهای آینده ام کارهای متفاوت تری برای دسته دیگه از مخاطبام ارایه میدم که شاید تغییر اساسی در متن ترانه هاش باشه همچنین پرداختن به آهنگ هایی که نیاز جامعه هست و با مردم بودن !!
همچنین مجید خراطها در نوع خوندن پیرو هیچ خواننده ای نیست (طبق گفته های خودش) اما کار همه خواننده ها رو دنبال میکنه
مرسی موسیقی ما

5.120.32.24
شنبه 9 شهریور 1392 - 23:12
ali yousefi

خيلي دوست دارم اين نظرم رو منتقداي مجيد خراطها هم بخونن و نظر بدن البته بخشي از متن نظر قبليم رو تكرار ميكنم كه موضوع بحث ماست... مضمون يكي از شعرهاي مجيد خراطها كه واقعا نشون از خلاقيت و قدرت داستان پردازي بالاي مجيد خراطها داره اينه كه : همه به مجيد خراطها ميگن الان چند ماهه كه اون رفته و برنگشته ولي تو بازم منتظر برگشتن اوني ،اون حتما ديگه به تو علاقه اي نداره ،پس دست بردار از اين همه انتظار كشيدن ... ميدونيد مجيد خراطها تو جواب به اونا چي ميگه ؟ بهشون ميگه "هنوز چشم انتظار ماه بعدم گمونم راهشو گم كرده باشه " شايد اين نوع خلاقيت ها رو فقط بايد از شاعر بزرگي مثل روزبه بماني انتظار مي داشتيم اما اگه كمي بي طرفانه نظر بديم ميبينم مجيد خراطها تو اين سبك شعر گفتن حرفاي زيادي واسه گفتن داره ...يا در جايي ديگر بيان ميكنه "مقصر نبودم ولي پاشو خوردم" همونطور كه خودمم نميدونستم، منتقداي عزيز اصلا مي دونيد اصطلاح "پاخوردن" كنايه از چيه ؟؟؟ و خيلي از بيتهاي زيباي احساسي از مجيد خراطها هست كه بايد بهش فكر كرد تا به معنيش رسيد كه اينا همه نشون ميده كه خراطها تو حوزه شعر و ترانه جزء بهترين هاست ...ولي چيزي كه من از جامعه ديدم و جامعه اون رو بيشتر مي پسنده و پيشنهادم كه مجيد خراطها تو اين سبك هم كار كنه اينه كه توي كار هاي فرزاد فرزين ،بابك جهانبخش ،محمد عليزاده و حتي سيروان خسروي مشاهده ميشه اينه كه تو آهنگ هايي مثلا با مضمون دلتنگي و ... به خواست خودشون توي آهنگاشون اون حس دلتنگي رو جدي بيان نمي كنند و حتي گاهي موضوع دلتنگي را به صورت شاداب بيان ميكنن و شعرهاشون در رابطه با موضوع دلتنگي خيلي عميق سروده نشده يعني متعادل هست ،كه همين روجامعه بيشتر ميپسنده ...پس خوبه كه مجيد هم تو اين سبك ها بيشتر كار كنه البته با حفظ اصالت خودش... منتظر نظراتتون هستم

109.109.42.83
شنبه 9 شهریور 1392 - 23:29
علي يوسفي

خيلي دوست دارم اين نظرم رو منتقداي مجيد خراطها هم بخونن و نظر بدن البته بخشي از متن نظر قبليم رو تكرار ميكنم كه موضوع بحث ماست... مضمون يكي از شعرهاي مجيد خراطها كه واقعا نشون از خلاقيت و قدرت داستان پردازي بالاي مجيد خراطها داره اينه كه : همه به مجيد خراطها ميگن الان چند ماهه كه اون رفته و برنگشته ولي تو بازم منتظر برگشتن اوني ،اون حتما ديگه به تو علاقه اي نداره ،پس دست بردار از اين همه انتظار كشيدن ... ميدونيد مجيد خراطها تو جواب به اونا چي ميگه ؟ بهشون ميگه "هنوز چشم انتظار ماه بعدم گمونم راهشو گم كرده باشه " شايد اين نوع خلاقيت ها رو فقط بايد از شاعر بزرگي مثل روزبه بماني انتظار مي داشتيم اما اگه كمي بي طرفانه نظر بديم ميبينم مجيد خراطها تو اين سبك شعر گفتن حرفاي زيادي واسه گفتن داره ...يا در جايي ديگر بيان ميكنه "مقصر نبودم ولي پاشو خوردم" همونطور كه خودمم نميدونستم، منتقداي عزيز اصلا مي دونيد اصطلاح "پاخوردن" كنايه از چيه ؟؟؟ و خيلي از بيتهاي زيباي احساسي از مجيد خراطها هست كه بايد بهش فكر كرد تا به معنيش رسيد كه اينا همه نشون ميده كه خراطها تو حوزه شعر و ترانه جزء بهترين هاست ...ولي چيزي كه من از جامعه ديدم و جامعه اون رو بيشتر مي پسنده و پيشنهادم كه مجيد خراطها تو اين سبك هم كار كنه اينه كه توي كار هاي فرزاد فرزين ،بابك جهانبخش ،محمد عليزاده و حتي سيروان خسروي مشاهده ميشه اينه كه تو آهنگ هايي مثلا با مضمون دلتنگي و ... به خواست خودشون توي آهنگاشون اون حس دلتنگي رو جدي بيان نمي كنند و حتي گاهي موضوع دلتنگي را به صورت شاداب بيان ميكنن و شعرهاشون در رابطه با موضوع دلتنگي خيلي عميق سروده نشده يعني متعادل هست ،كه همين روجامعه بيشتر ميپسنده ...پس خوبه كه مجيد هم تو اين سبك ها بيشتر كار كنه البته با حفظ اصالت خودش... منتظر نظراتتون هستم

109.109.42.83
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 09:20
Alireza 1990

دوست عزیز اگه مصاحبه مجید رو خونده باشی منظورش از کارهای متفاوت همون عوض کردن فضای آهنگ هاست یعنی چیزی که دسته دیگه از مخاطب های مجید دوست دارن یا بقول خودت با حفظ اصالت کاری ،کارهای متفاوت تری رو ارایه میده اما نه به هر قیمتی، که شاید تغییر در سبک باشه که اونم در کارهای آینده که ارایه میده مشخص میشه

5.118.251.126
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 15:12

اگه منظورتون از سبکای اون یکی خواننده ها شاد خوندنه که من فکر نمیکنم موفقیتی بدست بیاد ولی اگه نوع ترانه تغییر کنه و با همین حسشون بخونن بنظر منم خوب میشه باید منتظر بودو دید که تغییراتی که خودشون مطرح کردن چیه ولی من به عنوان یه عضو کوچکتر از هوادارا بیشتر صدا و سوز صدای ایشونو دوس دارم

شنبه 16 شهریور 1392 - 07:36

منتقدین گرامی!
برین کنار.
عشق است سلطان احساس مجید خراطها!
به امید فراگیر شدن بیش از پیش سلطان احساس

شنبه 16 شهریور 1392 - 17:39

خدا جای حق نشسته
فقط سلطان احساس

شنبه 16 شهریور 1392 - 22:54

مجید خراطها مث همیشه عالی بود.
سلطان احساس ایران-------م م م جید خراطها

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 15:12

به امید ثبت جهانی سبکی که مجید خراطها می خواد با ارائه یک ساز جدید به ثبت برسونه و غافلگیر شدن منتقدین همیشه منتقد

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 12:53

من 3سال تو تاجیکستان زندگی کردم تو همه مراکز خرید و تو بازار ها و تو ماشینا و بین مردم اهنگای مجید پلی میشد اونا از موسیقی ایران فقط خانوم فائقه..! رو میشناسن .واسه این جامعه مجید کاملا شناخته شده بود کسی بابک جهانبخش رو نمیشناخت اصلا.

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 13:58

خیلی ها را می شناسم که آهنگ های مجید خراطها را گوش میدند ولی یا به اسم نمی شناسنش و یا می شناسند و بازم با وجودذ گوش دادن آهنگهاش ازش بد می گند
باید دید خدا تو وجود سلطان احساس چی گذاشته که حتی منتقدانش هم آهنگهاش را گوش میدند

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 17:06

استاد خراطها ثابت شدس برای ما ایشاالله که هر کاری که میکنن و میخوان بکنن پرچمشون بالا باشه.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:43

هنوز آهنگش پلی میشه و هر وقت گوش میدم برام تازگی داره سلطان احساس تو هستی نه کسی دیگه

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 20:52

سلام خدمت مدیر محترم سایت مرسی که اهنگ داش مجیدو گذاشتد واسه دانلود . چقدر این اهنگ دل نشین بود.دستت درد نکنه دادش مجید.
سلطان قلب ها +سلطان احساس= مجید خراطها

شنبه 23 شهریور 1392 - 01:06

عشق است سلطان احساس؛استاد مجید خراطها
http://s4.picofile.com/file/7926334943/mj.jpg
با احترام به تمام خواننده های کشور باید بگم هیچکس حق نداره لقب مجید خراطهای عزیز رو روی هرکی که دلش میخواد بزاره!آرای نظرسنجی ترانه ماه به همه ثابت کرده که کی سلطان احساسه...

سه شنبه 2 مهر 1392 - 22:57

آقای X2blue عزیز!
از نظر تنظیم آهنگ قانون احساس (مجید خراطها)تفاوتش تا حدی تغییر ریتم از 4/4 8Bite در اواسط آهنگ هنگام اوج به 2/4 pop Kock هست که یاد آوره کارهای سبک دیسکو راک در اواخر دهه 80 میلادی هست که نمونش در همین موزیک پاپ لس آنجلسی همون دوران فراوونه.ولی صلاح دیدن تو این سبک تنظیم کنن بدم از آب در نیمده.
در مورد پیانو:پیانوی کار بیشتر یه اورتوره کیبوردی هست که مثلا با اجرا با ساز 7 اکتاوی متفاوته ولی شیرین زدن و تو سبک کار درسته.البته وقتی تظیم کننده که مجید لطفی بوده میخواد واسه ابتدا ی آهنگ یه پیانو بزاره معمولا خوده تنظیم کننده میزنه که بعید بدونم خراها زده باشه.ولی به نظرم از خراطها با توجه به اجرای زندش بهتر زده.
در مورد موفق شدن در برنامه فرنگی به نظرم ترکیب سبک پاپ راک با ملودی مینور هارمونیک براشون جالب بوده که همونطور که گفتم نمونش در موسیقی لس آنجلسی سابق زیاده.ولی به هر حال این دوستان کارو فرستادن که مبروک!

چهارشنبه 3 مهر 1392 - 09:27
X2blue

مرسی دوست عزیز بابت نقد سالمت من معتقدم یک هنرمند در هر سطحی هم باشه باید مورد نقد قرار بگیره تا به نقاط ضعف و قوت خودش پی ببره و اون موقع است که موسیقی میشه گفت در حال پیشرفته
در مورد آهنگ سازی پیانو که ابتدای آهنگ هست به نظرم بصورت دست راست پیانو و دست چپ پیانو زده شده !
راستی اشتباه شد پیانو رو سینا کاظم زاده زده که اونجا اشتباهی اشاره شد به نام مجید خراطها ...

5.123.104.194
چهارشنبه 3 مهر 1392 - 13:17
ارش ابراهیمی

ممنون از نقد تون کاش همه بیان و کا رو نقد کنن بگن اینجاش ضعیف اینجاش خوبه شاید اینطور بود بهتر میشد نه اینکه توهین کنن

46.164.72.126
چهارشنبه 3 مهر 1392 - 20:38
edvin!!!!!!!!

مرسی از دوستان.به امید پیشرفت روز افزون موزیکمون وبه عرصه اومدن سایر موزیسینهای توان.پیروز باشید.

188.158.225.89
جمعه 5 مهر 1392 - 21:15

من طرفدار هیچكدوم نیستم اما فقط میخوام اطلاع رسانی كنم.دوست عزیزی كه فرمودند كه آهنگ مسافر جز 5 آهنگ ماندگار است،چرا شایعه پراكنی میكنید؟با این روش نمی توانید هیچوقت خواننده موردعلاقه خود را محبوب كنید.فهرستش در سایت ویكی پدیا است میتوانید مشاهده كنید.آهنگ مسافر حتی جز صد آهنگ برتر هم نیست.درمورد دیگری بگم كه استاد مجید خراطها؟؟!لطفا اینگونه با كلمات بازی نكنید.ما خوانندگان بزرگتری از آقای خراطها داریم كه اسطوره های موسیقی ما هستند كه هنوز به آنها استاد نمیگیم.متاسفانه اگه اسم آنها را بیارم نظرم تأئید نمی شود.پس یكم مراعات كنید لطفا.دوست عزیزی گفتند مهم تأثیرگذاری است.آری تأثیرگذاری مهم است.ولی مهم تر از آن آیا تأثیرگذاری خوب است یا بد؟تا اونجایی كه اطلاع دارم آهنگهای آقای خراطها معمولا تأثیرگذاری بدی دارند مانند كنسل.درمورد آهنگ بگم آهنگ فقط تنظیمش راك بود و گیتار خشن فقط در آن دیده میشد و خود آهنگ كاملا پاپ بود.راك خواندن كار هركسی نیست.

شنبه 6 مهر 1392 - 12:19
X2blue

سلام دوست عزیز همون جوری که گفتی مهم تاثیر گذاریه چرا میگی تاثیر گذاری بدی داره اینو باید اکثریت بگه نه یکی از مجموع
بیشتر آهنگ های مجید خراطها موضوعات اجتماعی داره و همون طور میدونی مخاطب های این آهنگ ها به دو دسته تقسیم میشه و اون دسته ای که حرف دلشون زده میشه شاید الان نتونن بیان این چیزا رو بگن و تاثیر گذاری رو باید تو جامع دید شاید تا به حال روزنامه و مجلات رو تهییه کرده باشی صفحه حوداث اشونو دیده باشی ولی چرا هیچ کس نمیره به سردبیر اون مجله یا روزنامه بگه چرا این واقیعت ها رو نوشتی آدم میتونه راحت از کنارش بگذره و اونا نخونه مثل واقعیت های که الان تو جامعه هست و شاید چشمامونو روش بسته باشیم
شاید تا حالا تو ترافیک مونده باشی اون جوان یا نوجوان هم سن و سال من و شما به جای اینکه حداقلش تو مدرسه باشه و درس بخونه اما تو صف ترافیک گل و فال روزانه میگیره اینا دوست عزیز تلخه اگه یه خواننده بیاد و از اینا بگه ما باید بگیم تاثیر گذاری بدی داره
حتما تقویم تا حالا نگاه کردی روزی داریم به نام روز سالمند (جوانان دیروز فراموش شدگان امروز) ولی چرا جایی داریم به اسم خانه سالمندان اگه یه خواننده بیاد این چیزا رو بگه تا تو قشر جوان تاثیر گذار باشه ما باید بگیم تاثیر گذاری بدی داره
دوست عزیز اینا یه سری واقعیت هاست تو دل جامعه شاید شما آهنگ کنسل رو دوست نداشته باشی چون موضوع اون آهنگ هم بر میگرده به این موضوعات اجتماعی که مجید خراطها فقط راوی این داستان هاست و حتی پشت این آهنگا از اتاق فکر یاد میکنه و از برادارش که دکترای روانشناسی هست یاد میکنه و اگه این آهنگا از لحاظ روان شناختی ایراد داشت هیچوقت خونده نمی شدن
استاد هم به نظرم به کسی میگن که تو کارش بهترین باشه واسه ما هواداران همین جوره نواختن 11 ساز زنده ،تنظیم ،ترانه سرایی ،آهنگسازی ،داستان نویسی و ساخت ساز و مستند
در مورد آهنگ قانون احساس همین آهنگ جایزه گلدن سانگ رو از کشور کانادا گرفت که بعد از اسکار مهمترین جایزه بین اللملی محسوب میشه اما در مورد آهنگ که میگی پاپ با تنظیم راک ،واژه های مثل "خدا لعنت کنه " یهو و آفه اینو نمیگه بلکه تنظیم آهنگ هم راک هم درست هست و در مورد آهنگسازی پیانو با 2 کلید نواخته شده (کلید سل و کلید فا )که معمولا دست چپ آرپز میزنه و دست راست ملودی و گاهی هم پیش میاد هر دو دست ملودی رو میزنه و نت های رو موتیفو و تکرار میکنه که به این نوع نوازدگی راست و چپ فعال میگن
اما در مورد گیتار الکتریکی که اوج آهنگه ریتم 2/4 داره
در مورد راک خوندن کار هر کسی نیست همین که می بینم با اولین آهنگ اش تونسته موفق باشه امیدوارم بازم تو سبک راک بخونه

5.119.113.117
سه شنبه 23 مهر 1392 - 12:37
ارش ابراهیمی

دوست عزیز که میگین شایع پراکنی میکنی من گفتم ترک مسافر تو لیست 5 اهنگ 5 یعنی تو نظر سنجی ولی اسم برخی خواننده ها حتی تو نظر سنجی هم نیست !!!!!!

2.188.247.59
سه شنبه 23 مهر 1392 - 12:39
ارش ابراهیمی

دوست عزیز که میگین شایع پراکنی میکنی من گفتم ترک مسافر تو لیست 5 اهنگ 5 یعنی تو نظر سنجی ولی اسم برخی خواننده ها حتی تو نظر سنجی هم نیست !!!!!!

2.188.247.59
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 14:51

مثل همه ی آهنگها،عالی بود و من خیلی با این آهنگ حال کردم...از نظر من کسایی که میگن افتضاح بود یا مجید خراطها خواننده نیست،یا درک و شعور فهمیدن آهنگا رو ندارن یا کلا به جای احساس،حسودی میکنن... .

RoZ
شنبه 13 دی 1393 - 18:57

مجید خراطها صداش و متن ترانه هاش عااااالیه!
و اونایی که میگن اهنگای ایشون خوب نیست به خاطر اینه که حسودی می کنن همین!
سلطان احساس = مجید خراطها

چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 17:33

سلام خدمت همه در مورد لقب استاد عرض بفرمایم که بنده یک شهروند افغان هستم از همان ابتدا که آهنگایی استاد رو شنیدم متوجه احساس ایشون شدم و به دنبال وصف یک کلمه براش بودم تا اینکه دست رسی به انترنت پیدا کردم (سال های 86 و 87) بعد دونستم که استاد رو در ایران به لقب سلطان احساس مینامند که بیشک برازندشونه. این داستان هم برای یک دوستم که سالها بود آهنگایی استاد رو میشنیدن ولی زمانی که من بهش گفتم ایشون سلطان احساسه بهم گفت این لقب واقعا برازنده ایشونه. در کشورم و سایر کشور ها مجید خراطها تنها سلطان احساس هست ن کس دیگری با احترام
خراطهایی افغان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «قانون احساس» با صدای «مجید خراطها» | موسیقی ما