برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه دوم خرداد ٩٣ در اريكه ايرانيان؛
اجرای گروه تندر با قطعات معروف کانتری راک جهان
موسیقی ما - گروه تندر یک بار دیگر روی صحنه می آید تا دومین کنسرت کانتری خود را اجرا کند. اولین کنسرت این گروه سوم و پنجم بهمن ماه سال گذشته در سالن ایوان شمس برگزار شده و با استقبال خوب علاقمندان این گروه و علاقمندان موسیقی کانتری قرار گرفته بود. در کنسرت سال گذشته که اولين كنسرت رسمى كانترى ايران به زبان انگليسى بود، گروه تندر به خوانندگى و آهنگسازى اردوان انزابى پور و سرپرستى مهدى جاور در چهار سانس برنامه اش را اجرا کرد و در آن، علاوه بر اجراى قطعاتى اوریجينال از گروه تندر، قطعاتى ماندگار از دنياى موسيقى راك مانند (hey you) و (shape of my heart) اجرا شد كه با تشويق كم سابقه تماشاچيان همراه بود.

کنسرت گروه از همه لحاظ استانداردهای لازم را داشت و در آن اردوان انزابى پور (خواننده و گيتار) ، بيتا صادقى (گيتار)، محمد برزيده (ماندولين، گيتار، كيبورد و هارمونيكا)، امين دشتي نژاد (باس گيتار)، آيدين انزابى پور(درام) و گلبهار سرانجام پور(ويلن) به عنوان اعضای گروه حضور داشتند و حالا این گروه یک بار دیگر روی صحنه می آید تا با تجربه و توان بیشتر علاقمندانش را به سالن اریکه ایرانیان بکشاند.

 این کنسرت جمعه دوم خرداد ٩٣ در اريكه ايرانيان در دو سانس ١٨ و ٢١ توسط گروه تندر و با حضور چند خواننده مهمان برگزار می شود و در آن علاوه بر قطعات ساخته اعضای گروه، قطعات معروف كانتري- راك جهان اجرا می شود.

یکی از قطعات معروفی که در کنسرت سال گذشته گروه اجرا شد، قطعه معروف hey you است که می‌توانید فیلم اجرای آن را به صورت اختصاصی در سایت موسیقی ما ببینید.

این کنسرت را شركت فرهنگى هنرى «چنگ زرين پارسى» برگزار می کند.
hey you
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 09:07

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای گروه تندر با قطعات معروف کانتری راک جهان | موسیقی ما