خواننده آلبوم «یک و یازده دقیقه» پس از هفت سال روی استیج رفت؛
ماهان بهرامخان: آن همه انتظار، سرانجامِ خوبی داشت
موسیقی ما - «ماهان بهرامخان» خواننده، آهنگساز و تنظیمکننده جوان موسیقی پاپ کشور، بالاخره کنسرت برگزار کرد. اولین کنسرت این هنرمند، هفت سال پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی او (من هنوز...)، هفته گذشته به همت موسسه «آوای هنر» در حالی برگزار شد که هیچیک از عکاسان رسانهای موفق به تهیه گزارش تصویری از آن نشدند.
روابط عمومی موسسه فرهنگی-هنری «آوای هنر» در توضیح این مسئله با ارسال پیامی به «موسیقی ما» گفت: «متاسفانه به دلیل عدم موافقت مدیر سالن اریکه ایرانیان، اجازه عکاسی حتی با میهمانان بک استیج به هیچ عکاسی داده نشد و این مسئله عملاً جلوی پوشش خبری مناسب این اجرا را گرفت و در این مورد رفتار کاملاً سلیقه ای و شخصی مدیر سالن اریکه باعث شد این کنسرت بازتاب مناسبی در رسانه ها نداشته باشد.»
کنداکتور این برنامه شامل قطعات «حواست نیست»، «سپردم تو رو»، «بگو مگو»، «همین میشه که میبینی»، «گلهای باغچه»، «خاطره»، «وقتی رفتی»، «لالایی»، «سپردم تو رو (الکترونیک)»، «خاطرات»، «ماجرای من»، «چه ساده،» «قرار ما»، «روزهای تلخ»، «کم کم»، «اشتباه» و «روزها شبها» بود.
عادل فلاح (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، علی پناهیان (درامز)، احسان یزدانی (کیبورد)، احمد ذقاقی (الکترونیک آرتیست)، وحید قاسمی (پرکاشن)، حماد گلچهره (گیتار آکوستیک و بوزوکی)، امیر محمدی (ساکسفون)، علی شقاقی (گیتار بیس) و میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) نوازندگانی بودند که در اولین کنسرت ماهان بهرامخان با او همراهی کردند.
خواننده آلبومهای «من هنوز...» و «یک و یازده دقیقه» پس از این کنسرت در گفتوگویی کوتاه با «موسیقی ما» از اولین اجرای زنده و سایر فعالیتهای خود گفت.
روابط عمومی موسسه فرهنگی-هنری «آوای هنر» در توضیح این مسئله با ارسال پیامی به «موسیقی ما» گفت: «متاسفانه به دلیل عدم موافقت مدیر سالن اریکه ایرانیان، اجازه عکاسی حتی با میهمانان بک استیج به هیچ عکاسی داده نشد و این مسئله عملاً جلوی پوشش خبری مناسب این اجرا را گرفت و در این مورد رفتار کاملاً سلیقه ای و شخصی مدیر سالن اریکه باعث شد این کنسرت بازتاب مناسبی در رسانه ها نداشته باشد.»
کنداکتور این برنامه شامل قطعات «حواست نیست»، «سپردم تو رو»، «بگو مگو»، «همین میشه که میبینی»، «گلهای باغچه»، «خاطره»، «وقتی رفتی»، «لالایی»، «سپردم تو رو (الکترونیک)»، «خاطرات»، «ماجرای من»، «چه ساده،» «قرار ما»، «روزهای تلخ»، «کم کم»، «اشتباه» و «روزها شبها» بود.
عادل فلاح (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، علی پناهیان (درامز)، احسان یزدانی (کیبورد)، احمد ذقاقی (الکترونیک آرتیست)، وحید قاسمی (پرکاشن)، حماد گلچهره (گیتار آکوستیک و بوزوکی)، امیر محمدی (ساکسفون)، علی شقاقی (گیتار بیس) و میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) نوازندگانی بودند که در اولین کنسرت ماهان بهرامخان با او همراهی کردند.
*****
خواننده آلبومهای «من هنوز...» و «یک و یازده دقیقه» پس از این کنسرت در گفتوگویی کوتاه با «موسیقی ما» از اولین اجرای زنده و سایر فعالیتهای خود گفت.
- * هفت سال از ورود رسمی تو به عرصه موسیقی میگذرد و هم خودت و هم مخاطبینت انتظار زیادی برای برگزاری کنسرت کشیدید. چرا این ماجرا اینقدر دیر اتفاق افتاد؟
- * از انتشار آلبوم دومت هم نزدیک به یک سال میگذرد...
- * از عملکرد گروهت در اولین تجربه مشترکتان راضی بودی؟
- * تجربهی اولین اجرای زندهات چطور بود؟
- * کدامیک از قطعاتت در اولین کنسرت با استقبال بیشتری روبرو شد؟
- * از میان قطعات دو آلبومت، کدامیک بیشتر مورد توجه قرار گرفتند؟
- * حالا با بازخورد خوبی که از این کنسرت گرفتهای، برای جبران خلأ این هفت سال برنامهریزی کردهای؟
- * کار روی آلبوم سومت را شروع کردهای؟
- * همچنان از ملودیها و تنظیمهای خودت استفاده خواهی کرد؟
*****
در ادامه فیلمی از اجرای قطعه «روزها شبها» همراه با چند عکس از کنسرت ماهان بهرامخان که به وسیله تلفن همراه ثبت شده و در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته را مشاهده نمایید.منبع:
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 13:03
دیدگاهها
بهترين كنسرتي بود كه رفتم ماهان تركوند
توي موسيقي پاپ ايران كه در كل بدجوري ناهمگون و ضعيفه ، يه ابرمرد موسيقي داره هرروز شاهكار ميسازه . از ترانه و ملودي حرفه اي تا تنظيم هاي باورنكردني توي ژانرهايي كه اصلا كمتر موزيسين ايراني توش پا گذاشته ؛ وقتي قرار به اجراي زنده ميشه حدود يه سال تمرين كه حداقل اجراش استاندارد باشه ؛ اين آدم بينهايت ارزشمنده ، از معدود آدم هايي كه براي خودش و شخصيت مخاطبش خيلي ارزش قائله ؛ اين آدم داره موسيقي ار ان بي و الكترونيك رو با امضاي خودش جوري ارايه ميده كه انگار روي هر اهنگ ده سال كار كرده . قطعا بهترين موزيسين كشور و يكي از بهترين خواننده هاي ايراني هر چند توده ي عام مخاطب موسيقي خيلي اين سبك رو نميپسندن و كيفيت كار رو هم نديده ميگيرن .
همه ي اميدواري من اينه كه با همين سرعت سرسام آور پيشرفت كنه و به اصل و سبك و فلسفه ي خودش پايبند بمونه و به فكر پاپيولاريتي زياد نباشه كه مرگ موسيقيش توي همين قضيه براش اتفاق ميفته؛ همونطوري كه تووي البوم كمي اهنگ ها پيش پا افتاده تر شد براي جذب مخاطب ؛ اما تم اهنگ هاي بعد البوم شاهكار به تمام معنا بود و به وضوح مخاطباي خودش با اهنگ هاي بعد البوم خيلي بيشتر ارتباط برقرار كردن . ماهان كسيه كه دو تا اهنگ شبيه هم نداره و همهي حس ها توي هر اهنگ متفاوته در عين حالي كه سبك و امضاش هميشه مشخصه .
مرسي از پوشش خبري اين اجرا كه به سختي اما انجام شد ، ممنون از آرتبن ولي الهي
پرفورمنس ماهان عالي بود و گروه بسيار هماهنگ . فقط كنداكتور ميتونيت كمي جدي تر باشه و به جاي بعضي اهنگ هاي انرژيك كارايي مثله موريانه خورده و يك و يازده اجرا شه . انا واقعا اجراي خوبي بود
پيشرفت موسيقي و از جمله ماهان ارزومه ، خسته نباشي :-)
یعنی چی که نه اجازه تصویربرداری داده شده نه عکاسی؟
بهترین کنسرتی بود که دیده بودم!
سالن داشت رو سرمون خراب میشد واقعا یک حس عجیبی داشت مخصوصا صدای عالی ای که ماهان گرفته بود از سالن ضعیف اریکه و صدای بی نظیر خودش که واقعا نشون داد صدای خودشه و بی اندازه حرفه ایه
کارش خوبه...بهتر از بقیس تو این سبک...
افزودن یک دیدگاه جدید