برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از همکاری با بهروز صفاریان، روزبه بمانی، پوریا حیدری و... در گفت‌وگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
محسن یحیی‌نژاد: همکاری من با برندهای موسیقی به خاطر اسمشان نیست
موسیقی ما - «محسن یحیی‌نژاد» که به واسطه خوانندگی تیتراژ برنامه «یادگاری» با تنظیم «بهروز صفاریان» و ترانه «روزبه بمانی» و ملودی «بهنام کریمی» به مخاطبین موسیقی معرفی شده بود، اثر دیگری برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

«آشنا» عنوان قطعه‌ای با آهنگسازی و تنظیم «پوریا حیدری» و ترانه «علی بردیده» است که به عنوان تیتراژ برنامه نوستالژیک «موج شب» از تابستان سال جاری از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. یحیی‌نژاد همزمان با انتشار اینترنتی این قطعه در گفت‌وگو با «موسیقی ما» گفت: «به دلیل محدودیت زمانی، آن‌چه در تلویزیون به عنوان تیتراژ برنامه «موج شب» شنیده می‌شود، نسخه کوتاه شده قطعه «آشنا» است و  از این رو تصمیم گرفتم نسخه کامل آن را در اختیار مخاطبین قرار دهم.»

 این خواننده درباره شکل‌گیری همکاری با این برنامه تلویزیونی که پنجشنبه‌ها ساعت 23 پخش می‌شود گفت: «آشنایی با تیم برنامه «موج شب» از برنامه نوروزی «یادگاری» شکل گرفت. پس از پایان آن برنامه، جناب آقای مهران رسام (تهیه‌کننده) تماس گرفتند و در خصوص برنامه جدید توضیح دادند و پیشنهاد همکاری دادند. من هم با کمال میل پذیرفتم و پس از بررسی فضای برنامه، به سراغ «پوریا حیدری» که موزیسین باتجربه و کاربلدی است رفتم و با همکاری پوریا و علی بردیده (ترانه‌سرا) این اثر خلق شد.»
 
محسن یحیی‌نژاد درباره این برنامه که با تهیه‌کنندگی «مهران رسام»، کارگردانی «مجید پرکار» و اجرای «مسعود فروتن» تولید می‌شود گفت: «"موج شب" تاک‌شویی ترکیبی است که به مصاحبه با مجریان سرشناس پس از انقلاب که مردم با اجرایشان خاطره دارند اختصاص دارد و علاوه بر مرور خاطرات کاری، به زندگی شخصی و سایر فعالیت‌های آن‌ها می‌پردازد. علاوه بر این، در هر قسمت از این برنامه سه مجری مستعد و علاقه‌مند به رقابت می‌پردازند و از سوی میهمان آن قسمت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.»
 
خواننده تیتراژ برنامه «یادگاری» در خصوص آن گفت: «آقای سینا سعیدیان که از تهیه‌کنندگان خوب سینما هستند باعث آشنایی من با آقای فروتن شدند. من یکی دو کاری که قبلاً ضبط کرده بودم را در اختیارشان گذاشتم و گفتم از این‌که خوانندگی تیتراژ برنامه شما را بر عهده بگیرم استقبال خواهم کرد. ایشان با آقای رسام صحبت کردند و آقای رسام هم بزرگواری کردند و با من تماس گرفتند و قرار شد این همکاری شکل بگیرد. تصمیم گرفتم برای آن کار به سراغ بهترین‌ها بروم و این شد که در ابتدا با «بهروز صفاریان» و سپس «روزبه بمانی» وارد مذاکره شدم و در نهایت با همکاری این دو عزیز و ملودی «بهنام کریمی» خلق شد.»

یحیی‌نژاد با ابراز خرسندی از همکاری با «بهروز صفاریان» گفت: «من همیشه دوست داشتم که با بهروز صفاریان همکاری کنم و بسیار خوشحالم که اولین اثر رسمی من با حضور این موزیسین باسابقه تولید شد و او با یک انرژی خوب در پروژه همکاری کرد.»
 
این هنرمند درباره برنامه پیش رویش گفت: «انتشار آلبوم را در برنامه دارم اما فعلاً ترجیح می‌دهم با انتشار تک‌آهنگ جایگاه خودم را محکم کنم. آلبومِ ایده‌آل من، نیاز به سرمایه، وقت و انرژی زیادی دارد و باید با حوصله و دقت تولید شود.»
 
یحیی‌نژاد درباره همکاری با چهره‌های سرشناس گفت: « از آنجایی‌که فکر می‌کنم در اول راه هستم، ترجیح می‌دهم از تجربیات چهره‌های کاربلد که امتحانشان را در بازار موسیقی پس داده‌اند بهره‌مند شوم تا استرس کمتری داشته باشم. همکاری من با این افراد تنها به خاطر اسم و شهرتشان نیست برای من خروجی کار مهم است و طبیعی است که در صورت همکاری با این چهره‌ها، آزمون و خطاهای کمتری را پشت سر خواهی گذاشت. البته چهره‌هایی هم هستند که شاید چندان معروف نباشند، اما کارشان را خوب انجام دهند و من سعی خواهم کرد با این طیف از موزیسین‌ها هم همکاری کنم.»
 
قطعه «آشنا» با صدای «محسن یحیی‌نژاد»، آهنگ و تنظیم «پوریا حیدری»، ترانه «علی بردیده»، گیتار «فیروز ویسانلو» و ساکسفون «هومن نامداری» را از «تماشاخانه» «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 19:27

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 22:17

عالي بود بي نظير

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن یحیی‌نژاد: همکاری من با برندهای موسیقی به خاطر اسمشان نیست | موسیقی ما