جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
نامه پدر مرتضی پاشایی به مجری برنامه خندوانه؛
آقای رامبد جوان؛ شما به خیل عظیم طرفداران مرتضی پاشایی بی‌حرمتی کردید
موسیقی ما – واکنش ها به برنامه شب گذشته «خندوانه» همچنان ادامه دارد و پس از صحبت‌ها و کنایه‌های مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، این بار پدر خواننده «یکی هست» در نامه‌ای که برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است، نسبت به عوامل و دست اندرکاران این برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، ناصر پاشایی پس از پخش برنامه شب گذشته «خندوانه» که با دعوت از چند بدل مرتضی پاشایی، خبرساز شد، نامه‌ اعتراض آمیزی را منتشر کرده است که در ادامه آنرا می‌خوانید:

با سلام به عزیزان دلم

دیدیم که در برنامه‌ای طنز در یکی از شبکه‌ها با دعوت کردن از چند نفر از اشخاصی که الگوی خود را مرتضی عزیزم معرفی کردند حواشی جدیدی بعد از گذشت حدود دو سال از پرواز فرزندم ایجاد شد.

دو نکته در اینجا قابل تامل است؛

اولا اشتباه برنامه سازان و مجری برنامه ای که مد نظر است در اینست که درک کردن احساس مردمی که به مرتضی عشق میورزیدند کار ساده ای نیست و از عهده هر شخصی بر نمی آید . و این سوال که شما چرا مرتضی پاشایی را اسطوره خود میدانید سوال بجا و صحیحی نیست . تفاوت دیدگاههای به ظاهر روشنفکرانه ای که بدنبال دلایل جامعه شناسانه و منتقدانه این هستند و دید گاه مردمی که عاشقانه مرتضی را دوست دارند که میلیونها نفر هستند در اینست که عشق دلیل نمی خواهد ، اینکه مرتضی نغمه غم انگیزِ وجود انسانها را شنیده بود و با صدای آسمانی و ملودی های کم نظیرش ترکیبی دلنشین را به مردم ارائه می داد .

خوشبختانه مردم کشور ما بسیار ریز بین و نکته سنج و دقیق هستند و صداقت در رفتار و گفتار و آثار هنرمندان را بسیار خوب میفهمند . مرتضی پاشایی نمونه کامل یک فرد صادق و درستکار و مهربان بود که بی هیچ" شو " و تظاهری کارهای خیرخواهانه ای انجام میداد که حتی در بعضی موارد خانواده اش هم از آن اعمال خیر بی خبر بودند که ما در عصر جاری کمتر کسی را اینگونه میبینیم حال اینکه قصد برنامه ساز و مجری برنامه مذکور از اختصاص دادن یکی از قسمتهای این برنامه به موضوع مرتضی پاشایی چه بوده خداوند شاهد و عالم است اما این نکته محرز است که در برنامه دیشب عمدا یا سهوا به خیل عظیم طرفداران مرتضی پاشایی بی حرمتی شد و اینگونه برداشت شد که مجری برنامه قصد در تخریبِ عشقِ طرفداران میلیونی مرتضی پاشایی دارد .

امیدواریم عوامل برنامه ساز توضیحی برای رفع سو تفاهم در این خصوص داشته باشند.

همیشه دوستتون دارم

ارادتمند ناصر پاشایی
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 15:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:14

رامبد چقدر تلاش می کرد ثابت کنه مرتضی بزرگ نبود.حتی نظرشو به اون پسر 6 ساله تحمیل میکرد.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:28

حق کاملا با رامبد جوان بود و هست
چرا یه بچه که الان باید بچگی کنه و شاد باشه باید خودشو شکل یه آدم مرده در بیاره آهنگای غمگین گوش بده؟؟؟؟؟؟ این بچه قطعا درآینده فردی افسرده در اجتماع خواهد شد
یه آدم بزرگ چرا باید شخصیت و هویت خودشو یادش بره و به یکی دیگه تبدیل شه؟؟؟ چرا باید از اسم و شکل دیگران برای شهرت رسیدن استفاده کنه . پس خودش چی؟؟؟؟؟
مشکل ما ملت غیوور خودمون هست که فقط از روی احساسات واکنش نشون میدن و از عقلشون استفاده نمیکنن .البته اکثر طرفدارای الان مرتضی دختر پسرای تازه به بلوغ رسیده هستن که مصطفی را داداش صدا میکنن.
اقای مصطفی پاشایی رو که وقتی مرتضی زنده بود هیچکس نمیشناخت و مرتضی فقط یه عکس باهاش منتشر کرده بود که بعد از فوت ایشون همه دیدیم که به کجاها رسید با اسم ایشون.
خانوادهی محترم پاشایی نمیخواد شماها به فکر بی احترامی به هواداراش باشین. لظفا برای اون مرحوم حاشیه درست نکنین.
شایدم این یه روش باشه واسه زنده نگه داشتن اسم مرتضی که فکر نمیکنم درست باشه.
موسیقی ما چیز بدی نگفتم لظفا تایید کن

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 12:04
هوادارن محسن یگانه

کاملا موافقم با شما

151.233.171.221
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 13:38
مهرشاد

وقتی خدا بخواد یه نفر رو به عرش برسونه هیچ بنی بشری نمیتونه از اینکار جلوگیری کنه...
خدا خواست مرتضی عزیز مردم بشه....خدا خواست مرتضی بزرگ و دوست داشتنی بشه....
امثال شما هم از روی حقارتتون این حرفارو میزنید....
ممنون..تایید کنید

188.211.55.246
سه شنبه 11 خرداد 1395 - 15:48
س،ز

عزیزم شبیه مرده شدن کسی رودرآینده افسرده نمیکنه بیکاری معضلات اجتماعی ومشکلات برای ازدواج آدمها وجوانان راافسرده میکنه.

37.27.180.231
یکشنبه 27 تیر 1395 - 01:30
سام

مرتضي پاشايي يك نمايه زيبا از وجود خداوند بود.مرحوم مرتضي پاشايي فردي بود كه تلاش كرد با بيماري سرطان بجنگه و هيچگاه از كارش پشيمون نشد.مرتضي پاشايي مردي بود كه با تلاشاي روز افزونش جنگيد با بيماري سرطان و هيچگاه ناله نكرد و براي حداقل خوشحال بودن طرفدارانش هيچوقت خنده از روي لباش محو نشد.شما اگر به طرز درست به اين پسر شش ساله كه عاشقانه هنرمندشو دوست داره دقت كني متوجه ميشي كه اين كودك نمونه اي از تاثيرات مثبت اين مرحومه مرتضي پاشايي به اين كودك ياد داده كه هميشه صادق باشه مثل خودش ولي اطرافيانش كه امثال رامبد جوان و... باشند دارند به اين كودك ميگن كه مثل اون مرحوم نباش و اون كودك فكر ميكنه كه اون آدم خوبي نبوده و اين يك تاثير بد و جا به جا با رفتار مرتضي پاشايي ميذاره.
به ياد مرحوم مرتضي پاشايي:دوستون دارم تا ابد...

37.255.57.223
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:46

باز هم میگم رامبد هیچ گونه بی احترامی نکرد و فقط و فقط گفت مثل خودتان باشید.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:48

شاید رامبد جوان هدف خیری از این کار داشته باشه ولی زیر سوال بردن یه خواننده مردمی اونم بعد از مرگش کار کثیفیه ... اون سه تا جوون هم که نرفتن لباس بدن نما بپوشن یا الگوشون که جاستین بیبر و امثالهم نبوده که، یه خواننده وطنی بوده که خیلی هم آدم شریفی بوده، آدمی که به وصیتش موقع خاکسپاری، توسط پدرش روضه حضرت ابالفضل خونده میشه ...

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:54

حق با رامبد جوان بود..
این لوس بازیا فقط پاشایی رو خراب میکنه..
برادر و باباش هم ناراحتن چون کار رامبد کاسبی اینا رو خراب میکنه..دیگه اینا چطور میتونن ی آلبوم با کیفیت ضعیف رو به خورد مردم بدن و پول دربیارن
بماند که پاشایی اگر بیمار نمیشد هیچوقت چنین مشهور نمیشد.

دوشنبه 8 شهریور 1395 - 13:34
حنانه

مرتضی هر خواننده ای نبود خود من از دوازده سالگی که آلبوم یکی هست منتشر شد عاشق صدای محشر ایشون شدم زمانی که هیچ سرطانی در کار نبود تا به امروز که پونزده سالمه اگه یه روز اهنگ ایشونو گوش نکنم خوابم نمیبره، در ضمن بر فرض مثال ایشون با بیماری سرطان شهرت پیدا کردند اما مردم صداشونو دوس داشتن ک طرفدارش شدن در ضمن این کار خدا بوده که مرتضی سرطان بگیره وگرنه هیچ کسی در ازای هیچ چیزی حاضر نمیشه که بیماری مث سرطان بگیره تا بلکه مشهور بشه

5.236.130.85
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 20:01

بازاومدن خانوتده پاشایی سوژه جورکردن بگن ما هم هستیم. شما جواب طرفدارای اون مرحوم رو بدین که از اسمش استفاده کردین واسه دیده شدن. مرتضی اون تیپو به خاطر مریضیش استفاده میکرد زمانی که شیمی درمانی میشد مجبور بود همونطور که تو البوم اولش با موهای بلند روی کاور البومش طراحی شده بود پس چرا برادرش هنوز از کلاهو عینک استفاده میکنه وبا افکت میخاد خواننده بشه.درضمن هر کس بخاد ادای کس دیگرو در بیاره فاقد شخصیته بهتره الگو برداری رفتاری باشه برنامه رامبد کاملا کارشناسی شده بود و شما بفکر خودتون باشین چون شماازیاد رفتین و فقط یاد مرحوم مرتضی زنده مونده ..

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 21:39

واقعا خانواده پاشایی مواضعشون جالب نبوده و نیست همچنان
از زمانی که مرتضی عزیز مرحوم شد تا الان فک کنم 5 یا 6 تا بیانیه یا جوابیه نوشتن و منتشر کردن
آخه چرا ذهنیت زیبای مخاطب رو خراب می کنید با اینکارا
مرتضی پاشایی با هنرش حرف زد و رفت
حالا داداشش از اسم اون استفاده کرده و خواننده شده
دقیقا هم صداش صدای پاشاییه
پدرش هم هی جوابیه صادر می کنه
حرف اقای جواب متوجه پاشایی نبود
بلکه اعتراض به افرادی بود که از این کار سعی در جلب توجه دارن

چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 08:55
ستایش

خونواده ش چیکارکردن که وجهشا خراب کردن ازحقوق بچه شون دفاع کردن اوناهم بیکارنیتن هی بیانیه بنویسن اعصابشونوخردمیکنن باتوهیناشون توخودت روبذارجای پدروبرادرش شاید چندبرابربیانیه صادرکنی

37.27.103.77
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 21:53

اسم این حرکت پدر پاشایی سوارکاری بر روی موج احساسات مردم هست.
به جای اینکه بیاد و این حرکات رو منع کنه به عنوان پدرپاشایی میاد میگه چرا گفتین مردم خودشونو مث پسرم نکنن...درضمن منظورش از احترامی به خیل عظیم چیه دقیقا؟والا99درصد مردم راضی نیستن جوونای مملکتمون بشن یه کپی از مرتضی پاشایی..چطوریه که رفتار رامبد جوان برای جلوگیری از این پدیده جلف پاشاییسم بی احترامی محسوب میشه ولی پخش یه سری ماکت بی کیفیت و دو صدا از اون مرحوم به اسم البوم بخاطر منافع شخصی خودشون توهین به هوادارا محسوب نمیشه؟واقعا این حرکات از طرف خانواده پاشایی توهین به شعور مردمه...نمیدونم چرا فکر میکنن مردم نمیتونن تشخیص بدن مسائل خوب و بد رو

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 18:55
hormoz

شما نظر خود را بگو چون سخنگو ۹۹ در صد نیستی.

در تمام کشورهای دنیا هنرمندان محبوب کاپی های متعدد دارند که حتی باشگاه خود را دارند و پدیده نرمالی است و مشکلی هم نیست و کسی مخل آزادی انتخاب آنها نیست.

مشکل مرتضی نیست.... شما ها اگرفکر میکنید با شکستن مرتضی بت شکنی میکنید و اجتماع را نجات میدهید، بروید اول خود را اصلاح کنید . بت اعتیاد و شیره کشی و دود ودم ، روند تخریب و آزار محیط زیست با آب و گیاه و حیوانات و انسان اش را بشکنید.

98.111.164.250
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 23:32

جالبه ها خیلی جالبه یکی نیست بگه آخه شما از چی مرتضی خبر داشتین که از کارای خیرش باشه
بعد مگه همین خانواده نبودن دقیقا یک سال قبل به بدترین شیوه به مرتضی و همه طرفداراش و اطرافیاش بدترین بی حرمتی و توهینارو کردن حالا اونا یادشون رفته اومدن از کاه کوه میسازن

hm
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 00:09

اتفاقا آقای جوان کار کاملا درستی کرده اند و به نظرم این قسمت یکی از بهترین قسمت های خندوانه بود. دوست دار های واقعی آقای پاشایی در واقع باید ممنون باشن. اونایی که بهشون طرفدار گفته میشه بیشتر دارن از شهرت آقای پاشایی برای جلب توجه برای خودشون استفاده میکنن.
اون پسر بچه هم با تشویق های اطرافیانش از کودکیش جدا شده بود و چیزهایی بهش یاد داده شده بود که اصن چیزی ازش نمیفهمد. اون تیکه که لباسا رو در آورد و «خوش حال و شاد و خندانم» رو خوند از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شد

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 02:40

الآن یکی از فانتزی هام اینه که معروف میشدم بعد یهویی میمردم
ای جوووووون چقد محبوب میشدم خدامیدونه
بابام که منو تحویل سگ هم نمیگیره میومد تو رسانه ها از خصیصه های بارز من تعریف میکرد

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 03:05

این جور اعتراض ها و لوس بازیا فقط تو کشور ما رواج داره و در کشورهای متمدن و پیشرفته دیگه شاهد چنین مسائل مضحکی نیستیم!!
من کاری به رامبد جوان ندارم و نه ازش خوشم میاد نه بدم میاد ولی رفتارش با اون چند تن که خودشون رو شبیه اقای پاشایی کرده بودن درست بود و قطعا هم این موضوع از قبل برنامه ریزی شده بوده و ازشون خواسته بودن خودشونو این شکلی کنن تا موضوع برنامه شکل بگیره !!
به عنوان مثال اون پسر کوچولو که خودشو مانند مرحوم پاشایی درست کرده بود کاملا تابلو بود از قبل بهش گفته بودن اینکارو انجام بده وگرنه یه بچه ی 6 ساله اخه دنبال این حرفا نیست که اهنگ گوش بده و جوری تحت تاثیر قرار بگیره که خودشو شبیه هنرمند مورد علاقه ش کنه!! بچه تو اون سن دنبال بازی کامپیوتری و فوتبال بازی کردن و انیمیشن و کارتن دیدنه !!
البته هستند کسانی که در جامعه خودشونو شبیه اقای پاشایی درست میکنن و من خودم در محل کارم یکی از اونا رو میبینم که میاد و میره و این هم از روی جوگیری و به خاطر مسائل بیماری اقای پاشایی هستش و اون جور از دنیا رفتن اقای پاشایی دلیل همه ی این کاراس وگرنه خود مرحوم پاشایی و هنرشون و اهنگایی که میخوندن کیفیت بسیار معمولی داشتن و اینو همه میدونن اگر مسئله ی بیماری ایشونیش نمیومد هیچگاه در بین مردم محبوب و معروف نمیشدن و یه خواننده ی معمولی با صدای معمولی بودن که اثار بسیار متوسط اون هم رو به پایین رو خلق میکردن!!
در کل خدا ایشون رو رحمت کنه و بیامرزه و طرفداران بعد از فوت ایشان طرفدار شده ی ایشون و همچنین پدر بزرگوار مرحوم پاشایی بدونن این اعتراضها بسیار مضحک و بی ربطه و بهتره طرز تفکرشون رو عوض کنن

شنبه 11 دی 1395 - 15:46
سیاوش

شمادونفرنویدوترابی بهتره بدونیدآقای چاووشی همونقدرکه طرفدارداره همونقدرم متنفرداره مثل همه خواننده ها واگه این اسسسسستاد شماکه همسن باباجون منه فقط چندسالیه گل کرده واسم درکرده وقطعامرحوم پاشایی اگه اینقدرعمرکرده بود اگه به خاطرآهنگهای دلنشین واحساسیش ازچاووشی معروفترنمیشد به اندازه اون میشد پس لطفاکمتر استاداستادکنیدکه حالم ازهرچی استاده بهم خورد البته استادنامرعی .

37.27.97.93
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 06:39

رامبد خوب کاری کرد.
یه خواننده مرد این مسخره بازیا چیه مردم درمیارن. این چه مدل الگو برداریه؟ خانواده ی پاشایی هم دیگه گندشو دراوردن همشون تو اینستاگرام هستن دارن از اسمه بچشون سوءاستفاده میکنن اون از داداشش که یهو وارد عرصه موسیقی شد اینم از نامه هایه پدرش. بشینید سره جاتون اینقدر آبرویه پاشایی رو نبرید.
دم رامبد جوان هم گرم

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 09:57

آقای خنده وانه، منظور شما ازگفتن خودتان باشید چیست؟ شجاعت داشته باشید با مثال های بی ربط بمانند آن جامعه شناس از نام پاشایی برای بیان مشکلات و نواقص سوءاستفاده نکنید و خطا های جامعه خود را به دوش یک مظلوم رفته میندازید.
آیا شما خود، خودتان هستید؟

مرتضی پاشایی هر چه بود، خودش بود و این راز محبوبیت اوست.
مرتضی با صفات برجسته اخلاقی شجاعت ، ایستادگی ، بخشش، مهربانی، فروتنی و متواضع بودن که در این زمانه در نزد انسان ها نایاب است به همراه تیپ ظاهری متفاوتش چه قبل بیماری و چه بعد بیماریش و هنر و صدای زیبایش زندگی و عشق را به نمایش گذاشت.
چرا و به چه دلیل باید این الگوی زیبا را شکست؟
میخواهید مردم خودشان باشند؟ بهشان یاد دهید چگونه راستگو باشند.

آقای هندوانه، متاسفانه برنامه شما بهره ایی از روانشناسی و جامعه شناسی درست در جهت ساخت یک برنامه واقعی شادی بخش نبرده. با خنده های الکی و شلوغ بازی شما نمیتوان افسرده زدایی کرد. مرتضی با یک جمله طنزآلود انسان را به تفکر و به دنبالش خنده وا میداشت که شما از آن هم بی بهره هستید.
مرتضی با مطالعه کتابهای راز زندگی افراد موفق دنیا یاد گرفت که با پایین آوردن دیگری خودش را نمیتواند به بالا برکشد. هر خوبی جای خود دارد. مرتضی یونیک بود ولی ارتباط حسی با اقشار مختلف برایش سهل و آسان بود.

در ضمن عده ای از کاربران عنوان میکنند مردم ایران مرده پرست هستند. همه مردم دنیا با خصوصیات طبیعی یکسان هستند. همه مردم دنیا حسرت از دست رفته دارند .
اگر شما میگویید در زمان حیات پاشایی توجهی به او نبود ، آن مشکل از شماست و چیزی از او کم نمیکند. انسانهای برجسته در نبودشان روز به روز بیشتر وجودشان حس میشود.

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:30
یک کاربر سایت موسیقی ما

آقای محترم گویا شما برنامه خندوانه را ندیدی و یا اگر دیدی هدف از دعوت آن جوانها را درک نکردی . اینکه آقای پاشایی از نظر شما مظهر شجاعت ، ایستادگی ، بخشش ، مهربانی ، فروتنی و متواضع بودن ((حتم دارم صفت دیگری به ذهنت نرسیده وگرنه آن خدابیامرز را یک کلام مظهر آفرینش خلقت توصیف می کردی )) بوده است . ملت جوگیر ما از همه انها فقط تیپ ظاهری را دیده و فهمیده اند . و صرفا به دنبال این هستند که خودشان را با کلاه و عینک به شکل ایشان در آورند . آقای پااشایی مرحوم صرفا الگوی یک عده آدم خود باخته ایست که با این تیپ ظاهری قصد خودنمایی و متفاوت بودن دارند . شما اگر الگویت جهان پهلوان تختی بود . هر روز با دو بنده کشتی می رفتی تو خیابون . نه دیگه برادر من . شما و ایضا دوستان متلفت قضیه الگو برداری نشده ید. اینکه می گویید مرتضی پاشایی خودش بود دقیقا منظورتان چیست ؟ می شود یک جمله از اظهارات طنز آلود آن مرحوم که یک جامعه را به تفکر و سپس خنده وا می داشت مثال بزنید.در پایان هم که به یکی از بزرگترین سوالهای تاریخ فلسفه پاسخ فرمودید. ((اینکه دیگران به من یا شما یا آن مرحوم توجهی نمی کنند مشکل از ناحیه خودشان هست . )) برنام خندوانه هم خوب یا بد بهترین کار ممکن رو انجام داد. این قضیه هواداران جوگیر یه جایی باید تموم می شد.

78.109.200.226
جمعه 7 خرداد 1395 - 19:49
hormoz

من این آقا اجرا کننده را نمیشناسم و نمیدانم که صلاحیت ایشان در چه حد است ولی متوجه شدم ایشان اصلا بذله گو یا فانی نیستند و آدم با سواد و تحصیلکردهای هم به نظر نمیایند + با مشکل کمبود توجه هم روبرو هستند.
فقط مجری یک جمله درست و کلیدی گفتند * خودتان باشید * که احسنت، آفرین .....ولی خود بودن چه چیزیست؟ برای دانستن آن هزاران کتابها نوشته شده و بروید لطفاً کتاب بخوانید.
و متاسفانه مفهوم واقعی جمله مزبور در برنامه به گمراهی و ناکجا آباد کشید.

من این برنامه را بطور کامل نگاه کردم.
اگر هدف خنداندن بود که زور بیخود زده میشد.
اگر روانشناسی بود بسیار غلط عنوان شد.
اگر جامعه شناختی بود علت و معلول ها همه گمراه کننده بود.
و اگر هدف تحقیر و محبوبیت زدایی یک هنرمند درگذشته و هواخواهان وی در اقصی نقاط دنیا بود به ظاهر بسیار موفق بود، ولی آنهم به ضد خود بدل شد.

شما کاربر محترم هم به نظر آدم بی غرضی نیستید و چنانچه هم به فرض هستید اگر تا کنون خود متوجه صفات برجسته آن شخصیت محبوب میلیونها جوان نشده اید با گفتن دیگران هم نخواهید شد .بلاخره برای درک درست کمترین هوش متوسطی احتیاج است..
اگر شما به همه فیلمهای بر جای مانده از آن فقید و همینطور شهادت کسانی که سالها وی را میشناختند، نگاه وسپس موشکافی و آنالیز میکردید به همه فضیلت های انسانی + طنزایشان هم پی میبردید و راز محبوبیت و کاریزما یک انسان برایتان روشن میشد .

98.111.164.250
دوشنبه 1 شهریور 1395 - 04:34
آقای میم الف

1.خدا رحمت کنه جناب پاشایی رو.
ایشون وقتی در قید حیات بودن قبل از بیماریشون در بین ده پونزده تا خواننده تاپ داخل ایران نبودند و اوایل کارشون که کپی برداری شدید(یا بقول شما کاپی)از آقای محسن یگانه بود و کارهای آنچنان خوبی به جز یکی دو مورد نداشتن.بعد از قضیه بیماریشون هم که شاید معروفیت ایشون در بین ده تا خواننده معروف بود اما همچنان کیفیت کاراشون جز ده پونزده تای خوب ایران نبود.
2.خدا رحمتشون کنه بهرحال جوون بود و فوتشون جیگر ادم رو کباب میکنه
بعد از پرپر شدن اون جوون عزیز هم که اول شاهد خیل عظیم ملت بیکار بودیم.من بواسطه اینکه منزلم دقیقا با تالار وحدت فقط چند صد متر فاصله داره شاهد بودم چه ترافیکی درست کردن ملت بیکار.خودم اونروز از چندتا کار مهم عقب افتادم.به من فقط ضرر مالی خورد اما اگه قرار بود اون ترافیک جلوی آمبولانسی چیزی رو بگیره و خدای نکرده اتفاقی بیوفته کی جوابگو بود؟دیگه بگذریم از کیفهایی که خالی شد جیبهایی که مورد سرقت قرار گرفت و دستهایی که به جاهای نامحرم دخترا میخورد و هرچند دقیقه یک بار صدای جیغ یه دختر که یا مورد سرقت قرار گرفته بود یا دست یه سری بی شرافت به بدنشون اونم نه بصورت اتفاقی بلکه....بگذریم اینا همه جز اون طرفداران میلیونی!!!!! که شما میفرمایید بودن.
3.خدا بیامرزه مرتضی پاشایی رو
بعد از فوت ایشون دقیقا یک روز بعدش جلوی دانشکده خودم شاهد یه بحث در مورد اون مرحوم بودم.یه حرفی که البته با واکنش من مواجه شد خیلی جالب بود.یکی از بچه ها فرمودند که یک عمر!!با آهنگای مرتضی گریه کردم!!!!!!!من یه سوال کردم که ایشون کلا از سال 89 شروع بکار کردن ینی کلا 4 سال اونوقت چطور یه عمره که....البته خودم جواب رو هم دادم.واسه طرفدارای ایشون(که غالبا 14 15 ساله هستن تا نهایتا 21 22 سال)4 سال یه عمر حساب میشه.بهرحال این خیل میلیونی با شرایط سنی مشخص از برنامه عمو پورنگ و خاله شادونه تازه جدا شدن.نمیشه ازشون توقع داشت بتونه درک کنه امثال ابی و داریوش ووو
4.خدا قرین رحمت قرارت بده جناب پاشایی
در مورد اون خانم هیچ حرفی نمیزنم.پدر ایشون در یه برنامه رادیویی بنام رادیو اکتیو اقای پاشایی رو با سعدی و حافظ تو یک ردیف قرار دادن و فرمودند برای ختم ایشون ده میلیون نفر حضور داشتن.دقت کنید از جمعیت 14 میلیونی تهران ده میلیون نفر شرکت کرده بودند.جناب پاشایی فکر کردن اون مرحوم مایکل جکسون بوده یا جرج مایکل؟یه جوری هم در مورد اون مرحوم صحبت میکنه که انگار مرحوم معصوم بوده و جز پیغمبرای خدا.ایشون میفرمایند صدای پسرم آسمانی بود و ملودی هاش جادویی!!!!!!جالب تو همین جوابیه هم اونجاست که میفرمایند مرحوم یه کارای خیری میکردن که خانواده ش هم خبر نداشتن.خب اگه خبر نداشتن شما از کجا فهمیدی که مرحوم.....بگذریم از این هم
5خدا رحمت کنه این جوون هنرمند رو که زود رفت از این دنیا
آقای مصطفی پاشایی که نمونه بارز یه انسان فرصت طلب که حتی برای بالا رفتن پاش رو گذاشت رو مزار داداشش هم یه جوری در مورد صفات الهی و اخلاقی اون مرحوم حرف میزنه که فقط اون صفات رو میشه تو پیامبران معصوم خداوند پیدا کرد(دقیقا مثل کاری که شما انجام میدی)
6 تو بهشت باشی انشاالله مرتضی پاشایی
شما اندک طرفدارای اون مرحوم هم که تو گذاشتن القابی که بهیچ عنوان به اون مرحوم نمیومد کم نذاشتید.امپراطور(امپراتور) یا آقای خاص یا جالب تر از همه((اسطوره)).فقط یه عده نوجوون که بعد از شنیدن چندین ساله آهنگای عمو پورنگ و خاله شادونه میتونن به اولین خواننده ای که بعد از دوران کودکی آهنگاشو شنیدن و سر جمع 3-4 سال سابقه خوندن داره(که اونم جز بزرگای ایران نبوده)این القاب رو بدن.اگه اون مرحوم اسطوره و امپراطور بودن لطفا یک لقب مناسب هم بگید که به استاد شجریان اطلاق کنیم.
خیلی دلم میخواست اون خانمی که تو جلسه یوسف اباذری پاشد گفت ((خواننده نسل من)) رو ببینم بگم لطفا از طرف خودت و هم سن و سالای خودت حرف بزن.وقتی میگی نسل همه فکر میکنن همه جوونا طرفدار مرحوم بودن.نمیدونن که منظور اون دختر بچه های 20 21 ساله.
شما هم کلا سنگ کسی رو به سینه نزن و الکی خدا سازی نکن.
دست آخر هم خدا رحمتت کنه جناب پاشایی فقط چون جوون بودی و زود بود واست

188.210.142.90
یکشنبه 14 شهریور 1395 - 09:31
سهیلا وسهیل طرفداراسطوره پاشایی

آقای کاربرموسیقی مافکرمیکنی رامبدمثلاچه شخصیت مهمی است که بخواددرنصیحت کردن مردم نقش داشته باشدکسی که خودش یه آدم عصبی وبداخلاق است که این موضوع دربرنامه خندوانه چندین بارثابت شده ودیگراینکه رامبدعددی نیست که بخوادقضیه طرفداران اقای پاشایی راختم کنداگه فکرمیکنی اونقدردرمیان مردم طرفدارداره وحرفاش خریدارداره بایدسخت بگم دراشتباهی وازنظراخلاقی هم اگه مظهراخلاق وشجاعت ومهربانی نبوداونقدرباعزت ازدنیانمیرفت کمااینکه چنان غول سرطان راباشجاعت شکست دادکه خودماکه ازشنیدن اسمش لرزه به پیکرمون میافتاددیگه ازش نمی ترسیم درسته ازدنیارفت ولی ثابت کردکه میتوان باامیدوعشق به خدادردلهاماندگارشد رامبدهم بهتره بره به خودش نصیحت کنه وخودش رودرست کنه که تابحال نتونسته معنی ازدواج وزیریک سقف زندگی کردن رادرک کنه وخیلی راه درپیش داره که بخوادمنجی جوانها شودکسی که هنوز شعورزندگی کردن درست رادرک نکرده است .

5.218.0.235
دوشنبه 24 آبان 1395 - 15:12
آرشین

جناب م الف زیادی سخن راندی وکمتربه حرف حسابی وبجانزدیک بود ،ببخشیدا شماخودتون چه اهنگهایی گوش میدی که مثل آهنگهای خاله شادونه وعموپورنگ نباشه ؟حتما خندوانه ،عزیزم خندوانه شبیه عموپورنگ وخاله شادونه س بااون دست زدنها وترانه های کودکانه وبی معنی یاآهنگهای مرتضی پاشایی ؟خودت قضاوت کن هدفش مثلا شادکردنه اما هیچ شادی ونشاطی جزلودگی وسبکی توش نیست اگرم منظورت ازمراسم مرتضی کیف قاپی ومزاحمت واسه دختراس که این چیزاهمیشه فت وفراون بوده وهست توشبهای نیمه شعبان هم پره نکنه میخوای بندازی گردن امام زمان اگرم منظورت ترافیکووشلوغیه که تهران هزارالحمدالله همیشه چیزی که توش نایاب نمیشه همین ترافیکه ببخشیدااماازابازری هم جانبداری کرده بودی درحالیکه خودابازری دوروزبعدازسخنرانیش فهمیدچه لنترانیهایی کرده معذرت خواهی کرد درضمن یادت باشه اگه خدانخوادبرگم ازدرخت نمیفته خداخودش به مرتضی عزت بخشیدمن وتوچه کاره اییم.

37.27.186.186
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 10:04

خانواده پاشایی بایدم ناراحت شن چون دارن با اسم او خدابیامرز کاسبی می کنن... در صورتی که خود اون خدا بیامرز هم راضی نبود. اونا نام مرتضی پاشایی رو خراب کردن با کارایی که ازش پخش کردن نه رامبد جوان... رامبد فقط یه درد بزرگ جامعه رو بیان کرد و گفت انقدر جوگیر نباشید و شور یه چیزیو در نیارید. خانواده پاشایی فقط ترسیدن کاسبیشون کساد شه...

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 10:05

خانواده پاشایی بایدم ناراحت شن چون دارن با اسم او خدابیامرز کاسبی می کنن... در صورتی که خود اون خدا بیامرز هم راضی نبود. اونا نام مرتضی پاشایی رو خراب کردن با کارایی که ازش پخش کردن نه رامبد جوان... رامبد فقط یه درد بزرگ جامعه رو بیان کرد و گفت انقدر جوگیر نباشید و شور یه چیزیو در نیارید. خانواده پاشایی فقط ترسیدن کاسبیشون کساد شه...

سه شنبه 25 آبان 1395 - 11:38
عشق یعنی مرتضی

احسان جان توازکجامطمعنی که خودمرتضی دوست نداره آهنگهایی که خونده پخش بشه اون که تاآخرین دقیقه واسه طرفداراش خوندچرابه خانواده ش تهمت بی جامیزنی مگه خانواده ش فقیروگدان که بابچه شون کاسبی کنن اوناکه صدتامثل من وتورومیتونن بخرن وآزادکنن ماشورچیزی رودرکردیم یارامبدخان که دوسال بعدمرگ مرتضی اومده فرهنگ سازی کنه ویادش افتاده کلاه ،عینک وشال گردن پاشایی باعث بدبختی جووناشده جووناهیچ
رفتاری وبدبختی دیگه ای ندارنهرکس کارای مرتضی رادوس نداره نخره کسی مجبورشون نکرده بره لباهنگ بذاره چاووشی راچپ بره راست بیادگوش کنه... کارای مرتضی غمگینه کارای چاووشی شاد چاووشی که دهنش وامیشه آدم...

91.99.226.223
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 11:08

واقعا چرا انقد احساسی حرف میزنیم.مرتضی پاشایی خیلی خوب بود ولی دلیلی نداره مردم خودشونو شکل اون بکنن.یدونه بود و رفت دیگه اینکارا چیه؟؟؟ رامبد ام خواسته ک بگه همه باید خودشون باشن همین... خانوادشم دیگه دارن سو استفاده میکنن از حس مردم..
مرسی رامبد جان

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 11:31

چرا الکی جو میدین ، رامبد هیچ بی احترامی نکرد
صدای مرتضی پاشایی جای خودش
ولی این هجو فرهنگی که تقلید کورکورانه ای است باید اصلاح بشه

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 11:57

حق با رامبد جوان هستش....
طرف خودش هزار تا سواستفاده از اسم مرتضی کرده بعد این رامبد جوان هست که مقصر شده...
واقعا خنده داره....

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 12:01

حق قطعا با دوستداران مرتضی پاشایی است....وقتی میزبان مفتش شود و در جمع زندگی شخضی مهمان را و عشق یک گروه بزرگ انسان رو مورد حمله قرار بده این نهایت عدم شعور است.....متاسفم که ملتم هر شب به دیدن برنامه چنین آدم بی فرهنگی میشینن

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 12:22

حرکت جناب جوان نابخشودنی بود. عشق مردک نمی خواهد. لطفا دنبال تخریب عشق علاقه گروه خاصی نباشیم و به دیگران احترام بگذاریم. آقای جوان مگر چند نفر هستن که خودشان را شبیه مرتضی می کنند؟ یعنی این تعداد اینقدر زیاد بود که خواستی با آن مقابله کنی؟

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 12:44

مرتضی پاشاییم یه ادم بود مث همه ی اینکه مرتضی ادم پر احساسی بود شکی در اون نیس ولی نباید خودمون و شخصیت خودمون زیر سوال ببریم و و خودمونو کپی کسی دیگه بکنیم. من خودم عاشق مرتضی پاشایی بودم و هستم ولی بیایید الکی همه چیزو بزرگش نکنیم اونم به ادم بود مث ماها ...

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 12:45

طرف داره با در آوردن عدای پسر مرده ی یارو پول در میاره بعد باباهه میگه مجری برنامه بی حرمتی کرد .
حالا بقیه ادعاها در مورد بی نظیر بودن موسیقیش بماند !!

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 13:03

دیگه طوری شده که هرکس بخواد اسم مرتضی پاشایی رو بیاره اول باید بره از خانوادش اجازه بگیره

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 13:18

بی احترامی ؟
این شا بودین که به مرتضی بی احترامی کردین نه رامبد جوان
از بی حرمتی به مهدی کرد گرفته تا آلبوم بی کیفیت و موسسه فرهنگی هنری مرتضی پاشایی گرفته + انتشار تک آهنگ های بی شمار ت معروف کردن مصطفی پاشایی که تا قبل مرگ مرتضی کسی اون رو نمی شناخت + هزاران بیانیه + رنجاندن دوستان نزدیک مرتضی + هزاران کار دیگه
این شما بودین که به ما طرفدارا بی احترامی کردین نه رامبد جوان
این شما بودین که از مرتضی یه بت ساختین ٫همه ما میدونیم هیچ کدوم از ما معصوم نیستیم و بی گناه که شما اینجور مرتضی رو جلوه دادین٫مرتضی قبل از این که بمیره همه ما آهنگاش رو به خوشی گوش میدادیم
بس نیست سو استفاده؟بس نیست بازار گرمی؟بس نیست این همه کاسبی از اسم مرتضی؟
ما چقد مرده پرستیم٫بجای اینکه اولیا خدا و شیوه زندگیشون درس بگیریم و اونا رو اسوه قرار بدیم میایم از همه الگو میگیریم بجز اونا
ما دچار فرهنگ زدگی شدیم بجای اینکه خودمون باشیم می خوایم مث ی کس دیگه باشیم که غیر ممکنه
به نظر من روح مرتضی از کارایی خانواده اش با اسمش میکنن بیشتر در عذابه تا بقیه
موسیقی ما تایید لطفا

یکشنبه 14 شهریور 1395 - 11:14
سیما

توکه ازاولیای خداوامامان معصوم حرف میزنی چقدرخودت روشبیه اماما میکنی یافقط شعارمیدی درضمن اسم مرده پرستی رانیارکه خیلی زشته چون امامان هم درقیدحیات نیستن ومرده ن پس حرف دهنت روبفهم وبزن توکه میخوای مردم راارشادکنی حواست به صحبتهات باشه

95.64.75.188
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 14:09

آقای پدر مرتضی پاشایی، آقای رامبد جوان در اوج احترام به انتقاد کسانی پرداخت که قطعا با مشکلات روحی زیادی مثل دوگانگی شخصیت مواجه میشن،
متاسفانه شما و خانوادتون بعد از مرگ پسرتون به شهرت رسیدید در حدی که روزی نیست که تیتری از شما دیده نشه! آقای جوان بعد از کلی تعریف از مرتضی پاشایی، گفت تقلید نکنید، یه موضوع رو انقدر بزرگ نکنید! یه موضوعی که واقعا هم بزرگ نیست و فقط واسه سرگرم کردن مردمیه که هیچ وقت نخواستن بیدار شن!

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:27

رامبد جوان قصد هیچ گونه بی احترامی و توهین نداشته و نداره
فقط خواست بگه به جای اینکه ظاهرتون رو شبیه مرحوم پاشایی کنید، از اخلاقش الگو بگیرین

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:48

نه به نظر من کار آقای جوان درست بوده و هدف اصلی شان چیز دیگری بوده این اشکال از شماست که هر چیزی را بی احترامی حساب می کنید . انگار همه ی ما توهم بی احترامی داریم .

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:53

به نظر من کار آقای جوان درست بود و منظور دیگری داشت این شما هستید که اشتباه برداشت می کنید و همه چیز را بی احترامی تلقی می کنید . انگار توهم بی احترامی دارید .

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 19:56

کاره آقای جوان واقعا پسندیده بود
خانواده پاشایی هم از روزی که اون اسطوره رفته یادشون افتاده یه پسر داشتن که یه ملت طرفدارش بودن...
واقعا متاسفم براشون.... :(

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 20:48

با اینکه خود من بسیار از آهنگ های مرتضی لذت می بردم ، اما با فوت ایشون دیدم که خانواده اون مرحوم چه رفتارایی داشتن ، به حدی که تا الان هر روز آهنگ های مختلفی از کاور های مرتضی رو منتشر کردن تا حتی زمینه جوک سازی بر ضد اون مرحوم رو فراهم کنن، در کل به نظر من رفتار رامبد سنجیده بود

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 21:33

دوست داشتن و هواداری خیلی خوبه و حس خوبی به خود آدم میده،اما هرکس هویت و ظاهر و شخصیت خاص خودشو داره و تقلید کردن اونم تا این حد اسمش خودباختگیه نه علاقه.
اگر این عزیزان مرتضی پاشایی رو الگوی خودشون میدونن بهتره روی اخلاق خوب و انسانیت و منش مرتضی تمرکز بیشتری کنن نه خصوصیات ظاهری و...

جمعه 7 خرداد 1395 - 14:02

شما هم خسته كرديد مردم رو بخدا بابا ..

والله بخدا خانواده مرحوم جهان پهلوان تختي جرات نميكردن انقدر مثل شما پيام و پيغام بدن ..

بسه دگه ..ظرفيت مردم هم حدي داره

جمعه 7 خرداد 1395 - 20:40

کار رامبد جوان بسیار درست بود . انتقاد از یه سری از ادمای جوگیر و بی هویت بود. دمش گرم

جمعه 7 خرداد 1395 - 21:59

آهای شمایی که طرفداری مرتضی پاشایی رو میکنی!
واسه چی قبل از خندوانه از تقلید کننده ها بدت میومد چی شده الان داری طرفداریشونو میکنی؟!
قبلا هر چی ناسزا بود نثار یوسف زمانی و امثالش میکردی!
الان چی شده داری طرفداری تقلید کننده هارو میکنی؟!
خداوکیلی دم رامبد جوان گرم که به همه فهموند که پاشایی آدم بزرگی نیست این همه هنرمند بزرگ از دنیا رفتن اما هیچ کدوم اندازه پاشایی حاشیه نداشتن خانوادش هم که روز به روز دارن بیشتر حاشیه سازی میکنن هنرمندانی که واقعا هنرمند بودن!
الان به من بگید ببینم این چه معنی داره بچه ۶ ساله بیاد بخاطر یه مرده تیپشو شبیهش بکنه آیندشو تباه بکنه اگه خیلی دوست دارین شبیه کسی بشین شبیه ائمه بشید نه کسه دیگه!
الان این بچه بزرگ شه افسرده میشه و ممکنه خیلیارو شبیه به خودش بکنه و به مملکت آسیب بزنه!
موسیقی ما لطفا تایید کن!

جمعه 7 خرداد 1395 - 22:06

آقای ناصر پاشایی شما فکر نکنید که دارید کار خوبی میکنید!
من میدونم هدف شما از این کارا چیه شما با این کار دارید سعی میکنید خودتون رو بزرگ جلوه بدید و به خیال خودتون میتونید به این مملکت حکومت کنید ولی اشتباه میکنید!
براتون متاسفم!
لطفا تایید موسیقی ما ممنون!

جمعه 7 خرداد 1395 - 22:58

بسه دیگه حرفی نزد ک اتفاقا حرفای قشنگی زد رامبد جوان این خونواده پاشایی چرا اینجپری طرفداراش چرا این جورین؟ بسه دیگه

جمعه 7 خرداد 1395 - 23:33

من مخاطب همیشگی خندوانه نیستم ولی کار رامبد جوان کاملا درست بود و هدفش این بود که این مسئله را مطرح کند که نباید از آدم ها بت ساخت و آنها را آنقدر بزرگ کرد که بعد نتوان از او انتقاد کرد و گفت فلانی آن کارت غلط بود.متاسفانه این معضل فرهنگی اجتماعی در کشور ما ریشه دار است و آدمها را چنان تعریف و تمجید میکنند و بزرگ میکنند که فرد مغرور و سرمست می شود و بعدها خودشان متوجه میشوند که آن فرد استحقاق آن همه تمجید را نداشت؛در همه حوزه ها چه سیاست و چه علم و هنر از این بت ها زیاد ساختیم...

جمعه 7 خرداد 1395 - 23:40

رفتار و حرفهای رامبد جوان کاملا درست بوده و هیچ بی احترامی به کسی نکرد

شنبه 8 خرداد 1395 - 01:25

دیگه فکر می کنم سبک کاریه پدر و برادر مرتضی پاشایی واسه همه روشن شده! کلا منتظر هستن یه چیزی بشه و سریع تبدیلش کنن به یه سوژه واسه مطرح کردن خودشون! بابا زشته واقعا اون که از دعواهاشون با تهیه کننده آلبوم و اون مسخره بازی هایی که راه افتاد... بعد اون آلبوم های بی کیفیت!‌ حالا هم گیر دادن به خندوانه که اسمشون اینطوری مطرح بشه و دوباره یه مدت رو زبونا بشن!‌
شایدم مشکلشون اینه که ازشون دعوت نشده که برن تو برنامه و یه خودی نشون بدن؟!

شنبه 8 خرداد 1395 - 11:07

کیبه کی میگه بی احترامی کردین
کار خود خانوادش بدتر بود از مردشون کاسبی کردن

شنبه 8 خرداد 1395 - 12:10

فکر می کنم با نظراتی که مخاطبان گذاشتن خانواده پاشایی کاملا توجیه شده باشند که نظر مردم در موردشون چیه.واقعا برای این خانواده متاسفم. کاش مرتضی پاشایی زنده بودند و میدان ، دست این خانواده نمی افتاد و ما فقط مرتضی پاشایی را می شناختیم نه خانواده اش را

شنبه 8 خرداد 1395 - 12:59

منم توهینی ندیدم البته رامبد جوان شاید به هدف اصلیش نرسید.اینکه یکی از اون سه نفری که خودشون شبیه مرتضی پاشایی کرده بود گفت:پاشایی اهل غیبت کردن نبود!! این حرفها را بعد از مرگ هر شخصی، اطرافیان عنوان می کنند.بُلد کردن یک شخصی که معروف نبود.حتی خیلی از طرفداران امروزش نمی شناختنش.حتی کار هاشا، نشنیده بودند.اگر فکر کنند حتما یادشون می یاد..........

شنبه 8 خرداد 1395 - 13:30

کار رامبد جوان خیلی درست بود.بهتره یکم جنبه ها بیشتر بشه. اگه هرکسی بخواد درباره ی هرموضوعی جبهه گیری کنه که دیگه موضوعی نباید تو برنامه ها مطرح بشه . بعضی طرفدارا بهتره افراطی رفتار نکنن، ممکنه طرفدارای آقای پاشایی هم در مورد خواننده های دیگه نظراتی بدن که نظرات اونا هم محترمه.

شنبه 8 خرداد 1395 - 15:14

دم رامبد گرم .....
لغت اسطوره بسیار لغت سنگینی است و برای انسان های بسیار معدودی در جهان کاربرد دارد تا جایی که بیشتر برای افسانه های بکار برده میشود چرا که فقط برخی مواقع تنها یک افسانه قابلیت اسطوره شدن دارد
ایا مرحوم پاشایی که یه خواننده معمولی بودند و فقط یه البوم در زمان حیات بیرون زدند و هیچ جایزه معتبر خارجی حتی غیر معتبر داخلی هم نبردند ایا نامیدن ان مرحوم به اسطوره موسیقی !!!!!! به نظر شما اغراق بیش از حدی ندارد؟؟؟؟؟؟چه بسا در ایران فقط یک نفر را بتوان اسطوره نامید ان هم با احتیاط...و در اخر اینکه البر کامو میگوید کلمات فاحشه شده اند و دیگر معنای اصلی خود را نمی دهند ......لطفا تایید کنید

یکشنبه 9 خرداد 1395 - 17:04

مرده پزستی هم غالمی داره

یکشنبه 9 خرداد 1395 - 20:49

اسطوره مگه چه معنی داره آقامحمد؟ کسی که بزرگترین کارغیرممکن راکه دیگران ازانجامش ناتوانند درزمینه کاری خودش انجام میده میشه اسطوره زبونم لال که نگفتن خداپیغمبر .پاشایی هم علیرغم داشتن بیماری مهلک سرطان ودردفراوان بازهم به به خواندنش ادامه میداد وازمردم فاصله نمیگرفت خودش یعنی اسطورگی واینکه میگیدیه آلبوم دادببرون سه تاآلبومه نه یه دونه واینکه میگیدبیکیفیت بهتره توواسه مابیایی بخونی که باکیفیت میخونی آخه حیف تووامثال تویه که هدربرن وناکام بمیرن ودرآخرکلمات فاحشه نشده اند زبانها فاحشه شده اند که برمرحومی که هیچ نقشی دربرگزاری مراسم واتفاقات بعدازمرگش نداشته میتازند که توچراعزیزشدی وچرامحبوب شدی وچراتورادوست دارند
ی

دوشنبه 10 خرداد 1395 - 14:21

رامبد کار بدی نکرده...با اینکه من خودمم مرتصی رو دوست داشتم اما به نظرم بعد مرگش بیشتر تحویلش گرفتن.آدمیزاد تا زندست باید قدرشو دونست نه موقعی که مرد.این بابا و داداش مرتضی فقط بلدن جو بدن میخوان بگن آقا ما هم هستیم.کار رامبد توهین نبود فقط میخواست بگه که آدما باید خودشون باشن.

دوشنبه 10 خرداد 1395 - 21:52

شماها چتونه ینی کار رامبد درست بوده به نظرتون؟؟
اقای رامبد حق نداره با احساسات طرفدارای مرتضی بازی کنه به اون چه که چرا مردم شبیه اون میپوشن
اگه همچین رفتاری زشتی با خواننده های دیگه داشت مطمئنا الان عواقبشو به خوبی میدیدم ولی چون مرتضی فوت کرده هرچیزی دلشون میخاد میگن
من به عنوان یه طرفدار اقای پاشایی با چنین رفتاری شدیدا مخالفم
اون پسر کودک هم که دعوت شده بود اصلا برنامه ریزی قبلا واسش نشده بود اسمش صدراس و از وقتی که مرتضی فوت کرد مانند او لباس میپوشید و همه ی طرفداران مرتضی صدرا رو میشناسن
اینو هم بارها شنیدیم و بازم میگم// فضای کاری مرتضی پاشایی غمگین نیست احساسی است که خودش هم همینو گفته
چرا باید ذهن یه بچه با اهنگای مرتضی خراب شه؟؟
مگه البومی که پارسال منتشر شد(اسمش عشقه)فضای غمگینی داشت؟؟/مگه ازین شادتر داریم؟
غمگین بودن تنها یه بهانه س وگرنه مرتضی پاشایی همه جوره خونده و به شخص بستگی داره کدومارو گوش بده(هرچند که تمام اهنگاش بهترین هستن)
کسانی هم که شبیه مرتضی لباس میپوشن بیشتر از ۹۵درصدشون بخاطر علاقه و زنده نگه داشتن یادش این کارو میکنن وفقط افراد محدودی هستند که متاسفانه با این کارشون کاسبی میکنن
مرتضی پاشایی اسطوره شد چون اسطوره بودن شایسته اوست
برای روح پاکش یه صلوات بفرستین

پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 16:31
رها

دقیقا درسته مرتضی هییییچ کار غمگینی نداشت همش احساسی بود حالا اهنگ حس جدیدو که اقای فتاحی خود با این که شیش و هشت بود اونم قبول ندارن که شاده و رامبد میگه ما دست زدیم که شاد شد از انظر اینا اون اهنگی که اول ببرنامه می ذارنو مردم عین بچه های مهد کودک دست میزننو میخونن شاده پس ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم که چش ندارن ایییین همه محبوبیت مرتضی رو ببینن یه صلوات دیگه ام برا شادی روح مرتضی بفرستین

37.254.219.223
دوشنبه 10 خرداد 1395 - 23:58

آقایان زمان 80 وآلون ویک لطف کنیدفقط درموردموضوع برنامه که صحبتهای رامبدجوان وتقلیدبعضیها ازپاشاییه حرف بزنید وواردکینه ها وعقده های شخصی خودتون بامرحوم پاشایی نشید رامبدکارش هم درست بودهم غلط

آقای آلون ویک صحبت وبحث سرکسانیه که خودشون روشبیه پاشایی میکنن توچیکاربه آلبومش داری آلبومش بسیارزیبابودتودوست نداری گوش نده چراتوهین میکنی این کارتواهانت به مرتضاست توحق نداری نظرشخصیت درموردآلبوم مرتضی رااینجامنتشرکنی چون این تنها تونیستی که داری کامنت میذاری آلبوم دوصداوبی کیفیت کدومه ؟ توبیابرامون باکیفیتش روبخون.این حرفاطرفداری ازرامبدنیست این حرفامغرضانه وهدف کثیف خردکردن مرتضی و هوادارای مرتضی وخانواده شه به خداپدربزرگوارش وداداش مصطفی اگه بیانیه نمیدادند همین شمانمیگفتیدمرتضی فراموش شد ورفت بهش توهین کردن خونواده ش وطرفداراش ککشونم نگزید جوشون خوابیدرفتن سرزندگیشون دم هوادارای مرتضی وخانواده ش گرم که جواب رامبدرادادن البته اون هوادارایی که بامتانت نه فحاشی جواب دادن .زنده وسربلندباشند.

سه شنبه 1 تیر 1395 - 02:58

با سلام خدمت مخاطبین خوش ذوق هنر اول
خندوانه را با دقت دنبال کردم ، نامه آقای ناصر پاشایی را ملاحظه و نظرات شما متفکران را همچنین

در مقدمه قسمت هایی از پژوهش موسیقی چیست ؟(استاد رائفی پور) را مرور میکنیم ، موسیقی ظرفی ست که در آن غذا (ترانه) سرو می شود و نخستین داروی روحی روانی هر موجود زنده ای در عالم بشریت است ، حال هم می تواند در انسان اثر بخش باشد و هم در حیوان و گیاه و هر مولکولی که شعور در آن نهفته است

قانون کارما (قانون سوم آفرینش ) : قانون دارما میگوید هر انسانی در این عالم رسالتی را عهده دار است که درون آن نهفته است و در طول سفر دنیایی خود سعی به ابلاغ آن را دارد

مطلب سوم اینکه صدا و سیما واسطه ای ست بین مردم و حاکمیت که ارتباط مابین را انعکاس میکند
(در صدا و سیما بسیار شاهد بوده ایم که افرادی با مدارک عالی PHD اخبار می گویند ، پس هیچ برنامه ای بدون اتاق فکر توسط نبوغ مربوطه بر روی آنتن نمی رود)
امیدوارم در سیر تکامل دنیوی یک انسان از داروی (موسیقی) که در اختیارش هست خوب استفاده کند و کمتر لمس شود این که از رسالت خود غافل شود ،
یادم باشد
قضاوت نکنم ، در قیامت پرونده مقامات قضایی بیشتر از دیگران به طول می انجامد
در غیاب فردی صحبت نکنم ، که اگر راست گفته باشم « غیبت » و اگر دروغ گفته باشم « تهمت » است
بسیاری از مشکلات و حواشی زندگی من به خودمم هم ربطی ندارد ، چه برسد به شما دوست عزیز
امیدوارم این هم آموزی مثمر ثمر واقع باشد
با تشکر
علی سلامتی / ترانه سرا ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
Instagram .com/alisalamati_official

شنبه 19 تیر 1395 - 13:26

به شما چه که مردم چیکار میکنن چرا دخالت میکنین تو کارای مردم دوست داشتن یاد مرتضی رو زده نگه دارن یاد خواننده ی مورد علاقشونو دوست داشتن همیشه بمونه هیچکس از یادش نره اصلا چه معنی میده که به این کارشون بگیم تقلید کی تقلید میکنه اتفاقا زنده نگه داشتن یاد کسی ثوابم داره تمام کاراشون که مثل اون نیست که خودشونم میدونن با یه کلاه و عینک مرتضی نمیشن قصدشون چیز دیگس شمام انگار سوژه گیر اوردین از خدا خواسته....

یکشنبه 20 تیر 1395 - 14:44

آفرین سعیدلایک _اما توهوادارمرتضی نگوطرفداری که خنده م میگیره توخودت مگه بیسوادی مگه جزو بیسوادها وآدمهای نفهم هستی که به آلبوم مرتضی وآهنگهای بعدازمرگش میخندی؟ مگرنمیدانی که خواننده ها ترانه ای راکه میخوانن سرفرصت تنظیم وآماده سازی میکنن که مرتضی آلبومها وترانه هایی که خوانده بود این فرصت راپیدانکرده بودوبعدازمرگش دوستان وخانواده اش این کاروکردن حالااگه یه عده آنقدربی سوادن وفقراطلاعاتی دارن که جوک میگن ومیخندن این دیگه به مرتضی وخانواده ش ربطی نداره برن سوادشونو ببرن بالا درضمن مردم ایران اینقدربی مزه شدن که زبونم لال هیچیشون نگی به خداهم ایرادمیگیرن .

sy
دوشنبه 21 تیر 1395 - 21:14

از نظر من اقای جوان هیچ توهینی نکردن ایشون می خواستن پیامی رو به این بهانه به تماشاگران برسونن.شاید کمی بد منظورشون رو رسوندن و باعث شده برخی ها اشتباهی متوجه ی ماجرا شوند.امیدوارم اقای جوان همیشه موفق و سلامت باشند.

سه شنبه 22 تیر 1395 - 19:25

آقایاخانم زمان 80بمیرم واسه ت که اینقدرتوخونه بهت کم محلی میشه وتحویلت نمیگیرن که عقده ای شده ای دوست داری بمیری تاعزیزبشی نه جونم مرتضی قبلازبیماریش هم برای خونواده ش عزیزبوده بامرگ عزیزنشد توحالابروبمیرشایدعزیزشدی.

دوشنبه 8 شهریور 1395 - 13:44

درسته شاید قصد رامبد جوان فقط فرهنگ سازی بود ولی وقتی خودش اونقد فرهنگ نداره ک بدونه احترام به علایق دیگران یعنی چی چ طور میخواد فرهنگ سازی کنه؟؟؟؟؟؟

شنبه 13 شهریور 1395 - 01:15

آقایاخانم م الف علت جابازکردن مرحوم پاشایی دربین طرفدارها سرطان نبودایشون به قول پدرشون صدای آسمانی وملودیهای کم نظیرداشتن وبرای همین هم عزیزشدن شمااگه بدون تعصب وبی طرف آهنگهای ایشون روگوش بدی حتمابه این امراعتراف میکنی 2شماکه میگی تومراسمش مزاحم دختراشدن یاکیف مردم رازدن جوری حرف میزنی انگارمملکت آرام وبدورازهرگونه منکراتی داشته ایم وفقط درمراسم پاشایی چنین اتفاقایی افتاده دخترخانمهااگه نیخوان کسی مزاحمشون نشه لطف کنن مثل آدم بیان بیرون واینقدرجلف وسبک وبدحجاب نباشن تاکسی مزاحمشون نشه درضمن ازاین که هموطن باغیرت ومردمی خودت روباداریوش وابی که وطن فروش وخاعن هستن مقایسه میکنی بایدخجالت بکشی درمراسم مرتضی حالا ده میلیون نفرنه ولی میلیونهانفرحضورداشتن وبه خاطرهمین هم پیکرشون ازفشارجمعیت باردیگربه سردخانه بهشت زهرامنتقل شده وشبانه دفن شد خوش بحالش که اینقدرخوب بودوخوب رفت والسلام

سه شنبه 16 شهریور 1395 - 09:11

آقای م الف این ازفرهنگ پایین وعدم شعورشماست که ترانه های زیبا وصدای نازنین مرتضی راباخاله شادونه وبرنامه کودک مقایسه میکنی وتوهین به این بزرگی میکنی کسی مجبورت نکرده بیای آهنگای پاشایی راگوش بدی برو آهنگای هرخواننده ای رادوس داری گوش کن سلیقه هامتفاوته وهرکسی ازیه آهنگ وصدایی خوشش میاداینکه بیاییم به طرفدارهای یه خواننده توهین کنیم نشونه فقرفرهنگی خودخواهی وبی شعوریه درضمن اصلااسم ابازری بیسوادرانیارکه حالمون ازش بهم میخوره وفکرمیکنم کسی که بجای طلب آمرزش واسه یه مسلمون میادباکلمات وعبارات زشت تن اونوتوی گورمیلرزونه وخانواده داغدیده ش روخون بدل میکنه بویی ازانسانیت نبرده ودین نداره شماهم بااین کامنتی که گذاشتی وجانبداری ازچنین آدم بی درک ونفهمی نشون دادی که چه ذات وشخصیتی داری.

چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 10:41

کاربران نویدوترابی که اون بالاکامنت گذاشتین که طرفداارکبیرچاووشی هستین بیشترازاین آبروی خواننده پشت کوهی وعقب مونده تونونبرید که برای این که ازنظرروان شناسی کمبودشخصیت وحس خودکم بینی داره میادباموبایل صدای نکره شا ضبط میکنه وبه مردم نشون میده که آره من اجرای زنده بلدم،درصورتی که معلوم نیست چن باراین تیکه راخونده وقطع کرده که نفسش نگیره حالاواسه م شده کبیر شمااگه طرفدارچاوشی هستید بریدخودتون روواسه اوجربدید چیکارداریدبیاییدتوسایت بقیه خواننده هاتوهین کنید.صدای ضعیف وآهنگ ضعیف رومعلومه کی داره که وقتی میخونه چاقوبه دل آدم میزنن بااون صداوترانه های مزخرفش یادش رفته چقدرمطربی میخوندحالا شعرای مولانامیخونه که بگه منم خیلی مثبتم وآدم حسابی اگه همه ایرانم طرفدارش بشن نمیتونه جای پاشایی راتومحبوبیت بگیره محبوبیت چیزدیگه اییه که معروفیت نداره.

پنجشنبه 29 مهر 1395 - 05:21

رامبد منطقیترین حرفا رو زد . دلیل نداره چون منم عاشق مارر بزرگپ بودم .پس با شلیته بیام بیرون . اگه نیام یعنی دوستش نداشتم. اضهار فضل بابای پاشایی هر چند رور یه بار بیخوده .یادش رفته سر ارث پسرش با گروه موسیقی چه یی ایرو بازی در اوردن. حالا چی میگه ؟مردم چون مرتضی رو دوست . عینه دلقک از شخصیت خودشون دور شن. که آقا به اسم مرتضی سو استفاده شخصی بکنه. به نظر تند روی بعصی برای اینکارا نشون دهنده خود کم بینی طرفه. مرتضی پاشایی عالی بود وهست .ولی ربطی به پوشش ما نباید داشته باشه.

سه شنبه 25 آبان 1395 - 11:45

شهلاخانم شمانمیخوادنگران دورشدن جووناازشخصیت خودشون باشی جوونای ماخیلی وقته باتقلیدازغرب ونامسلمونایی مثل اروپا وآمریکاازاصل خودشون دورشدن کسی هم نگفته بایدلباس وپوشش پاشایی مدبشه هرکس خودش انتخاب میکنه به خانواده شم کم تهمت بزنیدروح مرتضی راباآزارخانواده ش عذاب ندیدبه اون خدایی که قبولش داریدجواب تهمتاتونو اون دنیابایدب

سه شنبه 16 آذر 1395 - 13:45

صدااااي محشر ؟؟؟!!
واقعا؟؟
حس زيباشناختي شما همينه
اصلن جناب پاشايي صدا نداشتن
اسشون اهنگ ساز بودن و كاري كه همه آهنگسازها ميكنن اتد كارشون رو ميخونن
مردم ما مرده پرست هستن
تا زنده بود انقد طرفدار نداشت

چهارشنبه 8 دی 1395 - 09:34

آقامحسن آخه وقتی آدم بی نظیروصدای جادویی ومحشری مثل صدای جنابعالی هست کسی نبایدم به صدای پاشایی بگه محشروقتی هم جنابعالی فوت شدی اون موقع ملت مرده پرست شما رامیشناسن که دیگه فایده نداره شمادیگه ازدست رفته ای ازمن به شمانصیحت بیاخودتو محبوب کن وجای پاشایی رابگیرچون وقتی بمیری یه عده پشت سرت اراجیف میبافن که جناب محسن وقتی که مرد شناخته شدقبلش هیچ کس اونونمیشناخت .حتمااگه مرتضی بااون صدای دلنشین وزیباصدانداشته باشه تومیتونی جاتوی دلهابازکنی تاازدست نرفتی وحروم نشدی خودتونشون بده.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آقای رامبد جوان؛ شما به خیل عظیم طرفداران مرتضی پاشایی بی‌حرمتی کردید | موسیقی ما