برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای آثار پرطرفدار
استقبال جالب از کنسرت ارزان «شهرام شکوهی»
موسیقی ما - خواننده «مدارا» پس از حرف و حدیث های فراوان در سالن وزارت کشور در اجرایی که تحت عنوان «کنسرت ارزان برای همه» برگزار شد، روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که کنسرتش را با بلیت های ارزان برگزار کرد و به خوبی نیز مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت، در جدیدترین اجرای زنده خود با گلچینی از آثار پرطرفدارش در تهران روی صحنه رفت و اعلام کرد که روند برگزاری کنسرت های ارزان را در ادامه دوران فعالیت خود نیز ادامه خواهد داد. بلیت های ۴۰، ۵۰ و ۶۰ هزار تومانی برای این کنسرت در نظر گرفته شده بود و این خواننده در نشست خبری پیش از برگزاری کنسرت نیز با اشاره به تبدیل کنسرت به یک تفریح برای قشر مرفه، اعلام کرد که با این تصمیم می خواهد روند جدیدی را در اجراهای زنده خود آغاز کند.

شهرام شکوهی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود از جمله سختش نکن، داغ اون روز، من و تو، اسیر عشق، عاشقان و… را اجرا کرد و از آمادگی خوبی نیز در اجرای زنده پس از گذراندن دوران بیمار خود برخوردار بود.

زایا سلیمان- درامز، میلاد مجذوب و مجید مصطفایی- گیتار، محمود عربانی- ویولن، توفیق طلب زاده، سعید موگویی و بشیر بهرامی- گیتار، کسری جدیدزاده- ساکسوفون، سام میرزایی- گیتار و سحر میرهاشمی- پرکاشن اعضای ارکستر شهرام شکوهی را به سرپرستی امیرحسین کاشانیان و رهبری عادل فلاح تشکیل دادند.

همچنین بهناز حکیم و سپیده عظیمی نیز به عنوان همخوان شهرام شکوهی را در این کنسرت همراهی کردند.

گفتنی‌ ست این کنسرت به همت موسسه «ندای رعنا هنر» به مدیریت «داوود منافی» برگزار شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 10:49

دیدگاه‌ها

سه شنبه 30 مرداد 1397 - 23:08

ما که رفتیم خیلی خوش گذشت جاتون خالی همه چیز عالی بود اجرای شهرام خان عالی تر دمش گرم که به فکر قشر کم درآمد بود و کنسرت ارزان گذاشت عاشقشم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال جالب از کنسرت ارزان «شهرام شکوهی» | موسیقی ما